Огляд Sony a7R

За наданий фотоапарат Sony a7R величезна подяка Sony Україна.

Огляд Sony a7R

Огляд Sony a7R

Sony ILCE-7R (вона ж Sony Alpha 7R, або скорочено Sony 7R) - дуже цікава і незвичайна камера. Була представлена ​​16 жовтня 2013 року разом зі своєю молодшою ​​'сестрою' — Sony a7 та 5-ма повнокадровими об'єктивами під байонет Sony-E.

Sony a7R

Sony A7R, тонкий корпус.

Sony ILCE-7R і Sony ILCE-7 – перші повнокадрові бездзеркальні камери зі змінною оптикою та автоматичним фокусуванням, хоча, ще до їх появи, Sony вже у вересні 2012 зуміла представити першу повнокадрову бездзеркальну компактну камеру Sony Cyber-shot DSC-RX1 (звичайно , Без змінної оптики). Я підозрюю, що в камерах Sony a7, Sony SLT A99 і DSC-RX1 використовується за основу та сама матриця.

Sony – один із лідерів у повнокадрових бездзеркальних камерах. Хоча першою повнокадровою бездзеркалкою була Leica M9, ​​правда, M9, як і її послідовники Leica ME і Leica М - це чисті далекомірки. Ще, мені дуже імпонує той факт, що у квітні 2014 року Sony випустила продукт, якого особисто я довго чекав — Sony a7S. На відміну від інших виробників, які нарощують мегапікселі, Sony повернула назад і випустила чудову 12-ти мегапіксельну камеру з суперчутливим сенсором, який може 'розганяти' ISO до 409.600.

Sony a7R

Sony a7R з поворотним дисплеєм

Насамперед Sony a7R цікава 36-ти мегапіксельною повнокадровою матрицею. На матриці хочеться зупинитись докладніше. Швидше за все, ця сама матриця використовується і у двох камерах Nikon. D800 і D800E, цьому є безліч непрямих підтверджень:

  • дослідники з chipworks розібрали Nikon D800 таки визначили, що там використовується матриця від Sony. Не секрет, що багато камер Nikon базуються на сенсорах Sony. Звичайно, це не означає, що картинка на виході буде однаковою для обох камер, тому що алгоритми обробки сигналу з матриць – різні.
  • у a7R та D800/D800E однакова кількість мегапікселів і вони створюють знімки однакового максимального розміру – 7360 Х 4912 пікселів, що становить 36.152.320 (близько 36 МП).
  • однаковий рівень ISO 50–25.600. Щоправда, ISO 50 у D800/D800E позначається як lo1, А 25.600 - Hi2. Але, в той же час, для авто ISO в 7R використовується діапазон 100-6400, який є базовим для D800/D800E.
  • тести dxomark.com показуютьщо у камер D800/D800E практично однакові показники основних характеристик якості зображення. Та й за фактом, знімки з цих камер досить схожі.
  • примітно, що Nikon D800E та Sony a7R не використовують фільтр низьких частот, хоча у Nikon D800E все трохи складніше.

Якщо це правда, то дуже дивно, що Nikon випустила свої D800/D800E в лютому 2012-го майже на 2 роки раніше, ніж Sony свою Sony a7R.

Sony a7R

Sony a7R, вид зверху

Матриця Sony a7R дійсно приголомшлива, для деяких фото завдань - одна з найкращих серед усіх повнокадрових камер. Ось тільки дивно, що RAW файли Sony a7R з 14-бітною глибиною кольору з 36МП важать майже всі як один - по 35 МБ. Ходять чутки, що RAW файли з цієї камери схильні до сильного стиску і при цьому не передають повний потенціал вихідної якості зображення.

Камера має механічний затвор, причому дуже галасливий, з не найприємнішим звучанням. При спуску затвора іноді складається відчуття, то всередині камери зараз щось розвалиться. При зйомці на Sony a7R я помітив, що іноді виходять трохи змащені кадри на певних значеннях витримкихоча на тих же витримках в інших камерах такої проблеми я не спостерігав. Швидше за все, 'шевеленка' (змащення фотографії через тремтіння камери) пов'язане з вібрацією створюваної затвором, а також - чутливістю матриці фотоапарата з настільки великою щільністю пікселів.

Затвор відпрацьовує витримки від 30 до 1/8000 с, а витримка синхронізації становить дуже мізерне значення - 1 / 160 з. Серед ЦЗК Nikon жодна камера не має такої довгої витримки синхронізації, навіть давня Nikon D100 і то має витримку 1/180 с (найдовшу серед решти ЦЗК). Сучасні камери з механічним затвором мають витримку синхронізації порядку 1/200, камери трохи вище класом – 1/250 і 1/320 с.

Sony a7R

Sony a7R, відсік для акумулятора та карт пам'яті, а також сам акумулятор

При зміні об'єктива матриця фотоапарата залишається повністю відкрита, тому ймовірність її забруднення набагато вище, ніж у дзеркальних камер, у яких вона закрита дзеркалом і затвором. До мене на огляд камера потрапила з величезною часткою пилу в самому центрі кадру, мені довелося її прибрати за допомогою спеціальної вакуумної помпи для очищення матриць фотоапаратів. Правда я зміг прибрати тільки пил (виробляти самостійне чищення я, зі зрозумілих причин, не ризикнув), тому інший бруд, що залишився на матриці, ви можете легко розглянути на прикладах фотографій в кінці даного огляду.

Є у Sony a7R ще один неабиякий недолік - на відміну від Sony a7, a7R не має гібридної системи фокусування з вбудованими в матрицю фазовими датчиками, а тому фокусуватися вона може лише за допомогою визначення контрасту. В реальних умовах зйомки Sony a7R дуже повільно фокусується і ніякі маніпуляції з режимами фокусування не допомагають, іноді найпростіше фокусуватися вручну. Дуже дивно, що матрицю Sony a7R недоопрацювали.

Щоправда, є одна чудова хитрість. Камеру можна використовувати з адаптером Sony LA-EA4, який дозволяє інсталювати будь-які об'єктиви 'A-mount' на Sony a7R. Адаптер має напівпрозоре дзеркало та додатковий фазовий модуль фокусування з 15 точками фокусування. За допомогою такого адаптера Sony a7R знаходить відмінне швидке і чіпке фокусування з величезною кількістю об'єктивів з байонетом 'А'. Рей щаслива!

Sony a7R

Sony a7R та плівкова аналогова ЗК Nikon AF N8008s

До управління можна звикнути досить швидко. Багато кнопок можна перепрограмувати під необхідні функції. Мені сподобалося окреме колесо виправлення експозиції, хоча воно і дублюється заднім коліщатком у деяких режимах зйомки. Корпус камери добре виготовлений, Sony a7R непогано сидить у руці, є гумові вставки для зручного хвату.

Sony a7R

Sony a7R з перехідником Metabones Leica ME mount для встановлення об'єктивів Leica на камери Sony з байонетом E

Камера може знімати з максимальною швидкістю 4 кадри за секунду, із такою ж швидкістю можуть знімати Nikon D800/D800E у повнокадровому режимі. Для такої швидкості камера має достатньо ємний буфер. Причому кількість знімків, що поміщаються в буфер, не залежить від використання функцій, що покращують зображення, наприклад таких, як придушення рівня шуму на високих значеннях ISO або виправлення спотворень об'єктива.

У середньому, при зйомці в режимі безперервної швидкісної протяжки, в буфер міститься:

  • 16 знімків форматі JPEG з якістю X.Fine (надвисоке), L:36M
  • 13 знімків у форматі RAW
  • 13 знімків RAW+JPEG

Правда, після виконання серії знімків, камера витрачає чимало часу (до десятків секунд) на запис важких файлів на картку пам'яті.

Sony a7R з об'єктивом Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

Sony a7R з об'єктивом Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

Для багатьох користувачів Sony a7R цікава просто як цифровий зад під мануальну оптику. Камера має короткий робочий відрізок і тому теоретично можна встановити будь-який об'єктив. Відеографи, до речі, теж можуть використовувати на Sony a7R будь-які кіношні об'єктиви. Для камер з байонетом E сторонні виробники навіть роблять перехідники, що дозволяють використовувати автофокусну оптику інших виробників.

Камера важить близько 465 грам, тому з серйозним обважуванням можуть виникнути незручності з розподілом ваги.

Sony a7R

Sony a7R з об'єктивом Canon EF-S 18-55/3.5-5.6 IS II, встановленим за допомогою перехідника Metabones Canon EF – Sony E

Звичайно, Sony a7R використовує електронний видошукач, сам ЕВІ досить приємний на 2.359.000 пікселів зі збільшенням 0.71х. На Sony a7R особисто мене не влаштовує довгий час ініціалізації виведення зображення на ЕВІ або дисплей камери. Візувати можна і через 3-х дюймовий дисплей, що відхиляється на 1.230.000 пікселів.

Sony a7R з об'єктивом Industar-50-2 3.5/50

Sony a7R з об'єктивом Industar-50-2 3.5/50

Ну і зрозуміло Sony a7R під зав'язку напхана самими різними функціями:

  • Пікінг з налаштуванням кольору виділення контурів та їх інтенсивності.
  • Функція 'зебра' та допомога при ручному фокусуванні.
  • HDR та ADR з різним налаштуванням інтенсивності.
  • Різноманітні творчі стилі та ефекти малюнка.
  • Роз'єм micro-HDMI порт з підтримкою виведення 4K фото та несжатим відео-виходом.
  • Камера використовує одне універсальне гніздо для двох типів карток пам'яті – SD (SDHC, SDXC) та Memory Stick Duo (Pro Duo, Pro-HG Duo)
  • Роз'єм для мікрофона та навушників, а також USB 2.0.
  • Розпізнавання осіб.
  • вбудований Wi-Fi модуль передачі знімків.
  • Функція авто-ISO, правда, дуже шкода, що не можна встановити обмеження на діапазон і значення максимальної витримки. При цьому використовується лише діапазон ISO 100-6400 для фото та ISO 200-6400 для відео.
  • Режим швидкого створення панорам.
  • Відео 1920 x 1080 (60p, 60i, 24p) AVCHD або 1440 x 1080 (30p) MP4 та багато іншого.
Sony a7R з об'єктивом Геліос-44 2/58

Sony a7R з об'єктивом Геліос-44 2/58

Слабким місцем камери є акумулятор, якого при активному використанні камери вистачає всього на 300-400 знімків. Sony a7R досить ненажерлива у плані енергоспоживання і знімати тривалий період на одному заряді не вдасться. У поході по околицях Києва мене добряче врятувала зовнішня USB-батарея для мого телефону (Genius 2500 mAh). Камера заряджається через USB-порт, тому легко зміг перезарядити камеру за допомогою додаткової батареї. На жаль, Sony a7R не може відразу працювати від USB-порту, потрібно обов'язково дочекатися зарядки основного акумулятора.

Ось посилання на архів з оригіналами - 1.38 ГБ, 40 фото у форматі .ARW (RAW). Також, фотографії, зняті на Sony Alpha 7R, можете знайти в оглядах: Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870, Геліос-44 2/58Industar-50-2 3.5/50, Metabones NF-E mount и Metabones EF-E mount adapter.

Особистий досвід зйомки на камеру Sony a7R

Я користувався камерою протягом тижня. Всі хвалебні гімни для даної камери, якими напханий Інтернет, розбиваються вщент про систему фокусування і ЕВІ. Я знімав 9-го травня, прогулянки Києвом, побував з Sony a7R у невеликому поході по ДОТах поблизу Білогородки, намагався знімати звірят і квіточки, і скрізь наривався на дуже повільне і практично марне автоматичне фокусування. Навіть у разі успішного (на думку камери) наведення на різкість та зробленому знімку, ти все одно граєш у лотерею 'різко/нерізко'. Вважаю, що для камери, яку Sony часто відносить до професійного сегменту, така якість фокусування неприпустима. Знімати хоча б трохи рухливі об'єкти – це заняття не для людей зі слабкими нервами.

Для себе я зробив висновок, що Sony a7R – відмінний апарат для роботи практично з будь-якою мануальною оптикою, або для роботи в ручному режимі фокусування. Картинка з Sony a7R дуже насичена, має великий динамічний діапазон і глибина кольору, та й шумить камера не більше сучасних повнокадрових апаратів. Вважаю, що камеру непогано можна застосовувати для зйомки пейзажів, архітектури, певних типів предметної та макрозйомки скрізь, де не потрібне швидке фокусування. Особисто мене Sony a7R зацікавила як камера, на якій можна тестувати будь-яку (через короткий робочий відрізок) оптику :). Але використовувати Sony a7R навіть як другий/запасний камери я б не став.

Звичайно, за допомогою камери з об'єктивами 'A-mount' за допомогою перехідника Sony La-EA4 швидкість, точність і чіпкість фокусування порівнюється з такими у SLT-камер, але при цьому знаходяться певні недоліки. Головні з них – відсутність об'єктивів 'A-mount' зі стабілізатором, втрата 1/3 світлового потоку через напівпрозоре дзеркало перехідника, сильна купність точок фокусування в центрі кадру, дорожнеча перехідника тощо.

Крім дуже повільного фокусування мені дуже сильно докучало повільне включення ЕВІ або Live View, коли Sony a7R виходить з режиму очікування. Це нестерпна каторга – секунди дивитись у чорний ЕВІ, упускаючи цікаві кадри. І це перша камера, в якій спроба розібратися в меню змушує мене просто відкласти камеру набік і піти випити чаю.

Ціни на Sony a7R у популярних інтернет-магазинах можете переглянути за цим посиланням або в блоці цін нижче:
Всі ціни на Sony A7r body

Підсумки

Sony ILCE-7R - неоднозначна, але в будь-якому випадку дуже цікава камера :)

Всі об'єктиви та фотоапарати Sony FE

Фікси:

  1. Sony FE 14mm F / 1.8 GM [квітень 2021, ціна на AliExpress]
  2. Sony FE 20mm F / 1.8 G [лютий 2020, ціна на AliExpress]
  3. Sony FE 24mm F / 1.4 GM [вересень 2018, ціна на AliExpress]
  4. Sony FE 24mm F / 2.8 G [березень 2021, ціна на AliExpress]
  5. Sony FE 28mm F / 2.0 [березень 2015, ціна на AliExpress]
  6. Sony FE 35mm F / 1.4 GM [січень 2021, ціна на AliExpress]
  7. Sony FE 35mm F / 1.4 ZA [серпень 2014]
  8. Sony FE 35mm F / 1.8 [липень 2019, ціна на AliExpress]
  9. Sony FE 35mm F / 2.8 ZA [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  10. Sony FE 40mm F / 2.5 G [березень 2021, ціна на AliExpress]
  11. Sony FE 50mm F / 1.2 GM [березень 2021, ціна на AliExpress]
  12. Sony FE 50mm F / 1.4 ZA [липень 2016]
  13. Sony FE 50mm F / 1.4 GM [лютий 2023]
  14. Sony FE 50mm F / 1.8 [березень 2016, ціна на AliExpress]
  15. Sony FE 50mm F / 2.8 Macro [серпень 2016]
  16. Sony FE 50mm F / 2.5 G [березень 2021]
  17. Sony FE 55mm F / 1.8 ZA [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  18. Sony FE 85mm F / 1.4 GM [лютий 2016, ціна на AliExpress]
  19. Sony FE 85mm F / 1.8 [лютий 2017, ціна на AliExpress]
  20. Sony FE 90mm F / 2.8 Macro G OSS [березень 2015, ціна на AliExpress]
  21. Sony FE 100mm F / 2.8 STF GM OSS [лютий 2017]
  22. Sony FE 135mm F / 1.8 GM [лютий 2019, ціна на AliExpress]
  23. Sony FE 300mm F / 2.8 GM OSS [листопад 2023]
  24. Sony FE 400mm F / 2.8 GM OSS [червень 2018]
  25. Sony FE 600mm F / 4 GM OSS [червень 2019]

Зуми:

  1. Sony FE 12-24mm F / 2.8 GM [липень 2020, ціна на AliExpress]
  2. Sony FE 12-24mm F / 4 G [травень 2017, ціна на AliExpress]
  3. Sony FE 16-25mm F / 2.8 G [квітень 2024]
  4. Sony FE 16-35mm F / 2.8 GM [травень 2017, ціна на AliExpress]
  5. Sony FE 16-35mm F / 2.8 GM II [серпень 2023]
  6. Sony FE 16-35mm Т/3.1 PZ G C [листопад 2020]
  7. Sony FE 16-35mm F / 4 ZA OSS [вересень 2014, ціна на AliExpress]
  8. Sony FE 16-35mm F / 4 PZ G [березень 2022, ціна на AliExpress]
  9. Sony FE 20-70mm F / 4 G  [січень 2023]
  10. Sony FE 24-50mm F / 2.8 G [лютий 2024]
  11. Sony FE 24-70mm F / 2.8 GM [лютий 2016, ціна на AliExpress]
  12. Sony FE 24-70mm F / 2.8 GM II [квітень 2022, ціна на AliExpress]
  13. Sony FE 24-70mm F / 4 ZA OSS [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  14. Sony FE 24-105mm F / 4 G OSS [жовтень 2017, ціна на AliExpress]
  15. Sony FE 24-240mm F / 3.5-6.3 OSS [березень 2015, ціна на AliExpress]
  16. Sony FE 28-60mm F / 4-5.6 [вересень 2020, ціна на AliExpress]
  17. Sony FE 28-70mm F / 3.5-5.6 OSS [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  18. Sony FE 28-135mm F / 4 G PZ OSS [вересень 2014]
  19. Sony FE 70-200mm F / 2.8 GM OSS [жовтень 2017]
  20. Sony FE 70-200mm F / 2.8 GM OSS II [жовтень 2021]
  21. Sony FE 70-200mm F / 4 G OSS [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  22. Sony FE 70-200mm F / 4 Macro OSS II [липень 2023]
  23. Sony FE 70-300mm F / 4.5-5.6 G OSS [березень 2016]
  24. Sony FE 100-400mm F / 4.5-5.6 GM OSS [квітень 2017, ціна на AliExpress]
  25. Sony FE 200-600mm F / 5.6-6.3 G OSS [червень 2019, ціна на AliExpress]

Автофокусні повнокадрові об'єктиви під байонет Sony E/FE випускають ще й інші виробники:

Усі Full Frame фотоапарати Sony з байонетом E

Матеріали по темі

  1. Повнокадрові бездзеркальні системи. Обговорення, вибір, рекомендації.
  2. Кропнуті бездзеркальні системи. Обговорення, вибір, рекомендації.
  3. Кропнуті бездзеркальні системи, які припинили або припиняють свій розвиток
  4. Цифрові дзеркальні системи, які припинили чи припиняють свій розвиток
  5. ОВІ або ЕВІ (важлива стаття, що дає відповідь на запитання 'дзеркалка чи бездзеркалка')
  6. Про акумулятори бездзеркалок
  7. Простий та зрозумілий середній формат
  8. Особливо світлосильні рішення від китайських брендів
  9. Всі найсильніші автофокусні зум-об'єктиви
  10. Всі найсильніші автофокусні фікс-об'єктиви
  11. Повний дзеркальний кадр на бездзеркальному середньому форматі
  12. Автофокусні Speed ​​Booster'и
  13. Один об'єктив, щоб правити світом
  14. Вплив смартфонів на ринок фототехніки
  15. Що далі (перевага смартфонів)?
  16. Усі анонси та новинки об'єктивів та фотоапаратів

Коментарі до цієї нотатки не вимагають реєстрації. Коментар може залишити кожен. Багато різної фототехніки можна знайти на AliExpress.


матеріал підготував Аркадій Шаповал. Навчання/консультації | Youtube | Facebook | Instagram | Twitter | Telegram

 

Додати коментар:

 

 

Коментарі: 223, на тему: Огляд Sony a7R

  • Євген

    Ех, було б страшенно цікаво спробувати знімати на ISO чотириста тисяч.
    PS ІХМО, смішно виглядають крихти-камери разом з гігантами-об'єктивами :)

    • Максим

      Ага, особливо коли згадуїш плівку Кодак 100,200,400… Від тодіб хтось сказав що буде ісо 400000…:-))))

  • Анонім

    По-справжньому чесний огляд! Камера – це не лише матриця, а ще корпус, видошукач, автофокус тощо. Краще вже трохи додати та купити D800/D800e. Найзручніше буде.

    • Ілля

      Порівняли професійне дзеркало з якимось вкиданням :). Аркадію, вам Соні більше нічого не дасть! Лайк!

      • Gene JB

        Проф на мою 2 цифри, а не 3.

        • Денис

          "Проф на мою 2 цифри, а не 3." - це, наприклад, Nikon D40 проф?))

          • Gene JB

            Помилився. У Нікона взагалі безглузде маркування.

        • Анонім

          Дві цифри ніде не проф.ні в Ніконі,ні в Кеноні:)Знавці

    • Алекс

      100% згоден. Купив цю камеру. І ось після деякого часу, продаю.
      Такий ще момент – усі ці адаптери, кільця та універсальні кільця для фокусування з мануальними старими об'єктивами – якась мишача метушня виходить, коли я шукав ці кільця, цей перехідник, який, до речі, пожирає 1 стоп із-за напівпрозорого дзеркала. Та й 15 точок фокусування, у будь-якого компакту і більше точок фокусування.

      Для надійної та вдумливої ​​роботи потрібна доведена до досконалості система.
      І ця система – NIKON. Зокрема, Nikon D810.

  • Олег

    a7R не має гібридної системи фокусування з вбудованими в матрицю фазовими датчиками, а тому фокусуватися може лише за допомогою визначення контрасту, що в наш час є досить застарілою технологією, особливо для бездзеркальних камер. >> автор, та ти берега поплутав

    • Аркадій Шаповал

      Будьте трішки інформативнішими, не соромтеся доступно викладати, що саме переплутав :)

      • Олег

        навіть системна камера 3-річної давності типу Panasonic GF3 фокусується швидше за сучасні дзеркалки Нікон типу 3100 – 3200. фазові датчики монтують від безвиході тільки явні аутсайдери в системах фокусування типу Sony

        • Аркадій Шаповал

          Щоб було ясно, що маю на увазі саме неспроможність фокусування за контрастом, яка використовується на Sony a7r, я підправив текст.

          • Gene JB

            Справа в тому, що матриця швидше за все стара і не розрахована на бездзеркалку (як правильно помітив Аркадій, це матриця швидше за все D800) тому і без вбудованих фазових датчиків, і тому дуже повільно. Контрастний автофокус за визначенням важко зробити швидким, бо незрозуміло куди рухати – вперед або назад. А соні просто швидше за все вирішила зрубати бабло зі старих матриць, які не забрав нікон, от і все.

            • Денис

              Контрастний автофокус можна зробити швидким, але для цього потрібен, по-перше, швидкісний об'єктив, здатний швидко шарудити лінзами, а по-друге – висока швидкість зчитування зображення з матриці. Ось із цим, мабуть, у цієї матриці і є проблеми. Ну і потрібна висока швидкість обробки процесора, але думаю в сучасних камерах із цим проблем немає. А якщо до цього додати звичайні дзеркальні об'єктиви, у яких мотори фокусування працюють відносно повільно, гальма перемножуються і отримуємо такий страшний результат.

              • Аркадій Шаповал

                28-70 лінзи ганяє швидко, але камера таки довго "визначається".

              • Сергій

                Після лійки М9, була Sony RX-1, потім з'явилася Sony 7r ... Дуже неоднозначне враження від сімки, можна очікувати чого завгодно. Особливо в репортажці ... Сьогодні розглядати всі варіанти нової камери, - 7r не взяв би. Причому Соні сволочі в ціновій політиці!

              • Анонім

                Підсумовуючи все вищесказане можна припустити, що вузьким місцем у цій системі є таки матриця. І якщо обмеження швидкості безперервної зйомки в 4 кадри для неспецифічних завдань більш ніж достатньо, то з гальмівністю автофокусування змиритися ніяк не можна, особливо на тлі цілком собі швидкісної молодшої Sony NEX-3N. Крім того, контрастне фокусування ставить хрест на використанні всього парку мануальної оптики в режимі ручного фокусування з авто-підтвердженням.

              • Денис

                Знімав на мануалку з focus peaking – і без підтвердження авто нормально.

    • Олег

      Шановний Олеже, а Ви і в реальному житті такий зухвалий, чи тільки у віртуальній хаміті здатні? Автор на голому альтруїзмі створює вагомий непоганий ресурс про фотографію в цілому та фототехніку зокрема, а Ви йому про береги.
      Аркадій, не звертайте увагу на будь-яке … Блог реально класний, дуже актуальний огляд, чекаю огляду a7S

      • Роман

        Не звертайте увагу, він, схоже, із Донецька, у нас таких багато, на жаль.

        • Слава

          Роман, до чого тут Донецьк? Це блог про фототехніку та прийоми фотографування. Для подібних висловлювань є спеціальні смітники типу Уніан :-)

        • sergey

          Так про Донецьк ви дарма, я впевнений у тому, що там повно нормальних людей хоч і не був там не разу, а дебілів вистачає на жаль скрізь не залежно від регіону (відразу скажу, що я не кого не хочу образити цю просто мою думку),
          А тепер про контрастне фокусування фокусування, чи залежить швидкість від кропу фактора? адже чим більше матриця тим менше глибина різкості і тим точніше і довше треба фокусуватися контрастним методом, у мене є стара 2005 камера мильниця з матрицею 1/1,8 так вона миттєво фокусується.

          • Роман

            Я тут живу, тому знаю про що говорю. :)

            • AM

              Та гаразд)) Ви, мабуть, ніде крім Донека не бували - скрізь вистачає.

  • Сергій

    Спасибі Аркадій за огляд цікавої, я б сказав перспективної камери, якщо Соні не згорне виробництво і не вигадає щось нове, складається відчуття, що обмеження в моделі цілеспрямовано внесені, довго чекати фотографам, компактну, якісну, зручну камеру з 35мм матрицею, з ємним акумулятором,десь на просторах инета читав, беззеркалки вбивці дзеркалок))), ФФ безеркалки і вбивці ФФ дзеркалок))), мабуть поки рано ще, та й виробники не хочуть собі наступати на свої ж п'яти випускаючи продукт який може завдати шкоди якийсь своєї моделі.

    • перехожий

      кожні півроку ліплять камери.
      Зліплять, загорнути в блискучу етикетку.
      Нате вам.
      Несіть ваші гроші.

  • перехожий

    Так. Вже.
    Ціна кінська.
    І не дуже з автофокусом.

    • Ілля

      зате шильдик соні)

      • АМ

        Ідіть купуйте Лійку. У вас що дитячі комплекси по брендах?

    • Євген

      >> Ціна кінська.

      Конкурентів із меншою ціною за аналогічну модель на сьогодні просто немає, тож це нічим не обґрунтовані емоції.

  • Єгор

    Частка бруду не лише по центру, а й у правому верхньому кутку.

    • Юрій

      Якщо на фото панорами з мостом відновити деталі у небі – лише на небі видно 8 точок, які треба прибрати, а їх там більше, і це на f11. Занадто близько матриця. До таких фотоапаратів потрібен безкоштовний сервіс з очищення матриці :) Може й ціна немаленька - т.к. до неї вже послуги такого сервісу включено? :)

      • Аркадій Шаповал

        Ні, не включено :)

        • Юрій

          Sony є над чим працювати :), а взагалі, огляд вийшов цікавим - тепер багато хто знає, що є така камера. Виробник досяг своєї мети :)

          • GenebJ.B.

            Скільки не крутив у руках соньки, так і не зрозумів, чого вони домагаються. Все якесь г...

            • АМ

              Ви б посоромилися своє невігластво виставляти напоказ. А то також можна сказати і про тих, хто вас зробив - чого вони домагалися, не зрозуміло.

  • Олег

    Особливо класно тестувати 36-мп ФФ сенсор із чудовими об'єктивами Зеніт, у яких типовий дозвіл щось на зразок 36 ліній/мм. У той час як у пристойних телезумов тих же років типу Vivitar Series 1 70-210mm f/2.8-4 роздільна здатність до 68 лін/мм. Автор, пали!

    • Аркадій Шаповал

      В огляді є знімки і на інші об'єктиви, у тому числі й рідний кит від Sony, просто будьте трохи уважнішими :) та й камера зі змінною оптикою на те й розрахована, щоб працювати з різними об'єктивами :)

      • Олег

        Інших не помітно!

        • Богдан С.

          А вам нічого не буде від Соні за такий відвертий огляд?

          • Дмитро

            Так, нічого не буде. А чого саме не буде, представництво Соні вирішить пізніше;)

            Насправді зараз представництва грають чесно і заздалегідь обмовляють, що вони не просять хвалебного огляду, а такого, який вийде. Зрештою чорний піар – це також піар. А мене напружує відсутність оптичного видошукача у камерах Соні. Без оптичного видошукача їхній основний жанр – зйомка мануальними об'єктивами як focus peaking.

            • Євген

              >>А мене напружує відсутність оптичного видошукача в камерах Соні

              Ну, вибачте, це одна з їхніх основних особливостей.
              Подобається ОВІ – вам не Соні.

            • Євген

              Саме заради електронного ВІ їх і бере багато.
              Бачити відразу картинку, якою вона буде при зйомці, з усіма плюшками типу пікінгу, сітки та горизонту,
              Одночасно оцінюючи експозицію в реальному часі.
              А не світ-через-лінзи, який потім буде зображений інакше.
              Експокорекцію простіше вводити.

    • Юрій

      Так Олег просто троліт :)

      • Аркадій Шаповал

        Троль не троль, нісенітниці писати не потрібно.

    • Анонім

      А яка взагалі різниця на чому камеру тестує, огляд класний))

    • Анонім

      >> сенсор із чудовими об'єктивами Зеніт,
      Це фотоапарати Зеніт, об'єктиви інакше називаються, але школі не зрозуміти

    • Роман

      1.42-45 л\мм це дуже круто, 36 добре, а 60 - швидше за все просто лажа або дещо інший метод виміру.
      2. В основі методів – контраст, а точніше – мікроконтраст (розрізність). У вівітара або будь-якої іншої нормальної імпортної оптики він просто вищий (і його можна підняти прогамно в постбр.) – краще скло та просвітлення.
      3. Що більше матриця (кадр плівки), то більше “всеїдний” апарат до якості скла.
      4. Кількість пікселів, кристалів срібла, лмм оптики не визначають якість фотографії навіть на 50%, особливо портретної, важливий малюнок і те, що Ви хочете отримати в результаті.
      5. Хочете помучити фото л/мм – візьміть гарний макрооб'єктив, там разрешалка…

  • Юрій75

    Я зрозумів, що всі чекають не дочекаються тесту Sony a7S! :) Мабуть, Соні намітила новий напрямок розвитку начинки цифрових камер. Збільшення площі пікселя за сучасних алгоритмів обробки зображення обіцяє чималі бариші! Якби ще ціна...

  • Анонім

    Ця камера – нішевий продукт, орієнтований на багатих колекціонерів та ентузіастів, пейзажистів та студійників. Ця публіка не знімає китовими зумами та індустарами, для них є рідні АФ фікси, далекомірні лійки та фойти за ціною бюджетного автомобіля. Порівнювати цю камеру з d800 безглуздо – це різні інструменти для різних цілей. А плоскі жарти про шильдик підтверджують лише наявність психологічних комплексів у їхніх авторів.

  • Дмитро К

    Аркадій, а ви режим vivid накручували сильніше чи кольори реально такі? а то після д300 пряме око ріже від яскравості і соковитості, як то ненатурально все на мій смак

    • Аркадій Шаповал

      На фотографіях, які зняті в режимі “насичений” додаткових налаштувань не проводив, просто ввімкнув та знімав.

  • Євген*

    Накрило ... хачу, хачу геліос 44 ... Аркадій переконав
    :))))

    • Роман

      Сороковий крутить, звичайно, але і 44 теж хороший, особливо за його ціну.

  • Олег

    Матриця дуже брудна на небі видно. Це теж мінус такої моделі

  • Олексій

    Ось вже не ображайтеся, але цей огляд наочно показує, що до розумного рівня оглядача Вам далеко. Так, для новачків про “геліоси” розповідати – так, але не про серйозну техніку.
    І ось чому.
    Лінійка камер Sony А7 має чітку спрямованість та позиціонування. А7 - бездзеркалка "на всі випадки життя", з нормальним фокусуванням і т.д. і т.п. Але з АА-фільтром та меншим розміром матриці. А7R – камера, безпосередньо орієнтована на фотографів-пейзажистів: величезна матриця, немає АА-фільтра, максимум деталізації та автофокус, який у пейзажній справі взагалі справа навіть не друга, а десята. Тобто інструмент у чомусь нішевий та вузьконаправлений, і аналізувати його потрібно відповідно до призначення. І вже, звичайно, не геліосами та індустарами, а гідною оптикою, як уже помітили вище.
    А у Вас вийшло, що Ви сіли за кермо боліда “Формули-1”, проїхали містом, пробками та скаржитесь на високу витрату, незручність та низький кліренс :)

    • Марат

      Матриця у них одного розміру! Що за упереджене ставлення до геліосів та індустарів. Сам використовую Д800 та об'єктиви 24-70 2.8 85 1.8, об'єктиви різкі, з точним фокусом. Але картинка зі старих об'єктивів набагато художня, багато в чому завдяки своїй неідеальності. І ваше порівняння з болідом формули 1,дуже не коректно, це скоріше маслкар.

      • Олексій

        Це звичайне виправдання для тих, у кого немає грошей на сучасну оптику - "у старих картинка повітряніше / художнє / казкове" і т.д. Насправді гідної старої оптики не так багато, і коштує вона нарівні із сучасною. А геліоси з індустарами – на жаль, більш ніж посередні за характеристиками шибки, особливо для сучасної техніки.
        Та й неважливо, болід чи маслкар. Головне – суть.

        • Gene JB

          Розумник. Порівняв би основний парк пластмасового лайна та геліос, а потім би писав. Хоча й Геліоса бувають різними.

        • Олег

          А у чому виправдання? Повертайте справу не в грошах. У мене 24-70/2.8L і 70-200/2.8 - обидва мені дуже подобаються, але бувають випадки, коли мені не потрібна жорстка різкість і висока роздільна здатність, коли хочеться різко-м'якого знімка, замість огидної різкості, тоді беру свій Юпітер- 9 85/2,0 або Зенітар 50/1,7 або Геліос 44м-4 58/2,0 або Юпітер 37а 135/3,5 та отримую гарну картинку, ту яка дихає

    • Анонім

      Ага, огляд у стилі: "барахло ця феррарі, в ліс на шашлики не заїдеш, холодильник із магазину не привезеш, ще й стоїть як літак" :)

      • Артем

        Огляд хороший, чітко показана камера з різних боків, до того ж наприкінці є особисті враження Аркадія, та й для мануалу він цю камеру хвалить. Люди взагалі читати розучилися?

        • Олексій

          Ось у тому й річ, що цю камеру з різних боків немає сенсу показувати. Хто писатиме в огляді мікроскопа про його гвоздезабивающие характеристики?

    • Франц

      Вибачте, а що, на коробці від Соні стоїть, що ця камера для пікніка на природі?

  • Анонім

    Вбивця бездзеркалок!

  • Анонім

    +

  • Анонім-1

    Бог ти мій, які пристрасті! І все про що? Ну. випустила фірма чергову експериментальну модель, ну обкатала якісь ідеї, - врахує промахи на майбутнє ... А як ще розвиватися. вдосконалюватися, якщо не давати реальному споживачеві оцінити новації? Звісно, ​​рахунок нього ж, споживача. І якщо він ризикує грошима - це його добра воля, ніхто не примушує купувати. Старече бурчання і передання анафемі виробника-слабкість духу людини, що тримає в руках камеру. Так, цей апарат - точно не верх досконалості, хоча виглядає дуже симпатично. І в експлуатації не всім підходить ... НЕ ВСІМ І НЕ ДЛЯ ВСЬОГО! Ну так і кажіть: мені цей апарат не підійде, Я великий репортер, чудовий портретист, дивовижний пейзажист, приголомшливий подійник, геніальний весільник. І мені, мовляв, скромному трудівнику, ця "Соня" - не попутниця. АЛЕ ГОВОРИТЕ ТІЛЬКИ ПРО СВОЇ ВРАЖЕННЯ, ПРО ОСОБИСТІ ВІДЧУВАННЯ, а не бігайте по інтернетним полям з прапором революціонерів і не кричіть: "Все-говно, все-говнюки!" Своєю базапеляційністю суджень ви не фірму принижуєте, ви свою ницість доводите. Саме в тому, що Аркадій ділиться своїми враженнями, не нав'язуючи їх читачеві, і криється успіх його блогу. Відчуваю йому: інтелігентності доводиться протистояти хамовитості відвідувачів сайту.

    • Іван

      +1

    • Максим

      Частково погоджуюсь з Вашим коментарем. Все ж таки камера з вищого цінового діапазону, тому промахи в практичності такої фірми з такими можливостями незрозумілі(брудна матриця наприклад) і тут не повинно бути компромісів, жодних. Новації не повинні перекривати старі напрацювання та погіршувати їх. А ті, що технологія розвивається на помилках тут я згоден повністю, так усюди і зі всім, не тільки у фототехніці. Та зважте на ціну! Я не бачу тут хоч якоїсь “середини” це преміум продукт який має серйозні проблеми у виконанні (фокус, легкість загрязнення матриці) який на мою думку не вартує тих грошей, які за нього просять. Та і категорія клієнтів для мене залишається не до кінця зрозумілою, відеографи? мажорі? можливо. Та все-таки хочеться щоб не маркетинг правив парадом, а хоч якийсь здоровий глузд.

      • АМ

        Ну що за маячня? А нікон д600 ви забули? А те, що апарат прийшов на тест після використання це вас не хвилює? Якщо для вас немає компромісів, то і камери для вас не існує - немає нічого ідеального. А перед тим як дорікати виробника в здоровому глузді, може спробуєте у себе його "включити"?

        • Максим

          По перше, пропоную не переходити на особистості і не казати мені що я маю включити, тоді я не скажу куди вам йти, ок? Щодо Д600, це був реальний одвірок, у мого знайомого була проблема з матрицею і мав він ще тією гіморою відправляти на сервіс до Києва і чекати. Для мене цей продукт некомпромісний(на даний час),чому? ціна. Я думаю, що ті гроші, які за нього просять це дорого. Той же Д610 коштує на 30% дешевше, і якщо буде стояти питання заміни мого фотоапарата то виберу зв'язку Д610+Nikkor 70-200mm f/4G(наприклад) майже в ціну цієї соньки(+/- кілька тисяч не рахую). Компроміс повинен бути, але в даному продукті компроміс йде за рахунок споживача, повністю, як я вже писав вище я не бачу середи. Технологія нехай розвивається, нічого не маю проти, але на даному етапі вибір мій буде у бік дзеркальної камери.

          • AM

            Ну по-перше, – як поставили питання таку відповідь і отримуйте – надалі рекомендую думати, ок? По-друге, постарайтеся пояснити, що саме в цьому продукті є компроміс не на користь покупця? По-третє, якщо ви не в курсі, то Нікон Д600/Д6100 і Соні А7р мають різні, кожні свої цільові групи покупців, так що ваше умовне цінове порівняння з Нікон Д610 ні про що.

            • Максим

              Чи не шановний, ви просто нариваєтеся на грубість, тому більше в такій манері мені не пишіть, ок? Нагадую, що тут люди обговорюють фототехніку, кожен висловлює у коментах свої думки, побажання та навіть мрії. Чому? бо ми фотолюбителі, яким подобається даний блог та де можна висловитися, без образа опонента чи однодумця, пізнати щось нове. В даному апараті не є компромісом ціна (пишу про це вже втретє, бачу прочитати та зрозуміти з першого разу у вас не виходити) як самої тушки так і сонівських лінз. Порівняння з Д610 я зробив виключно зі своєї точки зору та своїх потреб, я сподіваюся ви розумієте, що таке точка зору окремого людини?
              П.С. Як на мене ні про що кажете саме ви, прочитавши ваші відповіді іншим читачам бачу хамства вам не позичати.

              • АМ

                На вашу думку ціна висока? Автофокус слабкий? Є модель Соні А7р - гібридна фокусування, ціна нижче, той же "повний кадр" з більш зручним дозволом. Навіщо говорити про відсутність здорового глузду? Бажаєте високої робочої ISO – Соні А7с. Знов мало здорового глузду? Дорого? Ідіть купуйте Нікон ДФ! Ось біда він ще дорожчий. Ну так може все ж таки почнемо дивитися на ситуацію в цілому, а не зациклюватися у відриві від реальності на одній моделі?

              • Максим

                Відповідь АМ на 19.05.2014 в 19:11 бо вже немає кнопки “Відповісти”.
                Від ви уперто не хочете читати/розуміти, що я вам пишу. Я десь у коментах був проти беззеркалок чи проти фірми соні? Нехай удосконалюються, обкатуються, я тільки за. На цій гілці ми обговорюємо a7r тому і пишу я свої враження від огляду конкретно за цю модель. Щодо a7s це інший питання, чекаємо огляду від Аркадія, при нагоді наживо “покручу”, вона і дешевша буде, а це інша справа(одна тільки інфа, що буде матриця з 12 мп мені гріє душу). Питання “дорого” особисто для мене не стоїть, для мене це питання чи “варте” і за цією моделлю я думаю, що не варто.

    • Олексій

      Ось Ви самі собі суперечите. Спочатку кажіть, що камера не для всіх і не для всього (що, власне, виробник сам каже), а потім - що автор розглядає його "для всього", ґрунтуючись на своїх враженнях. Власне, саме те, про що я писав вище – спочатку помилкове ставлення до об'єкта огляду як до “бомбільсько-весільної” камери.

      • Сергій

        Нарешті я зрозумів!! Олексій отримує гроші за тролінг не лише від Кенона, а й від Соні. Потрібно ще з Никоном домовитися, більше простору буде для творчості. Хоча можливо і ідейний троль, теж можна пояснити - головне полити лайна на вентилятор і отримувати задоволення

    • Анонім

      Знімаю з 8років по 70 і нарешті доторкнувся до дива.

  • Дмитро

    Аркадію, дякую за “чесний” огляд. Для рядового користувача-аматора менш важливо для якого виду зйомки призначена дана камера, т.к. любитель знімає все потроху і зазвичай камера в нього одна і єдина.
    Особиста думка: продукція Sony дуже хороша в побутовому сегменті, але конкурувати зі світовими лідерами на вищому рівні (аудіо або фото техніки) сьогодні ще не в змозі (з повагою ставлюся лише до відео техніки від Sony), так, Sony виробляє відмінні матриці інші окремі елементи електроніки, але готові продукти далекі від досконалості.
    Не впевнений що після подібних оглядів Sony Україна і надалі надаватиме Вам техніку для оглядів, але враховуючи Вашу незалежність від Sony Україна, втрата буде невелика.

    • Олексій

      Для "всього потроху" є А7. A7R – не для всього. Про інші камери Sony та оптику я можу розповісти, мав справу. Враження – найкращі. Тож не треба безпідставно говорити про продукцію, не будучи з нею знайомим.

      • Дмитро

        Олексій
        13.05.2014 в 15: 28
        Для "всього потроху" є А7. A7R – не для всього. Про інші камери Sony та оптику я можу розповісти, мав справу. Враження – найкращі. Тож не треба безпідставно говорити про продукцію, не будучи з нею знайомим.

        Я не знаю для кого A7R. Мені, любителю, вона не цікава через перераховані вище недоліки і неадекватно високу вартість. Професіоналам вона не цікава у принципі.
        Щодо фототехніки Sony загалом: серйозними камерами я не користувався, несерйозні – цікаві лише потужною електронікою.
        1,5 роки тому друг зібрався купити камеру, хотів Sony NEX, я його відмовив, купив Nikon D3100 (були важливі невеликі габарити) - задоволений досі.
        Оптика від Sony: прочитайте попередній огляд та поцікавтеся ціною об'єктива.
        Є і цілком пристойні, але ціни, знову ж таки, нереальні. І так у всьому – ціни надто завищені порівняно з іншими виробниками на аналогічні продукти.
        Знову ж таки, багатопрофільність виробництва допомагає виживати виробнику, але складно досягти найвищих результатів.
        Я зовсім не проти камер Sony, комусь вони подобаються, але поставити їх в одну лінійку з Nikon \ Canon \ Pentax, особисто я, не можу.

        • АМ

          Чого? Ви встигли опитати всіх професіоналів? А як ви міряєте професіоналізм – не запропонуєте міру? Дорогий, професіоналізм визначається не списком використаної фототехніки, а навичками та вміннями – тут навпаки. Ваше порівняння Нікон Д3100 та невідомої моделі НЕКСу більше схоже на відмови мозку – я користувався і сімейством НЕКС і тим самим Д3100, так ось ви своєму другу надали ведмежу послугу, а друг ваш задоволений лише тому, що ви позбавили його можливості бути задоволеним власником НЕКСу. Ціни у Соні завищені, але не на все і не тому, що ви про це говорите. По всьому іншому ви теж помиляєтеся.

          • Євген

            "Ціни у Соні завищені, але не на все і не так як ви про це кажете."

            Факт, на багато що таки завищено.
            А на деякі моделі камер та об'єктивів – дуже приємні.
            Наприклад, свіжий полтинник Цейсс Соннар 55 1.8 не має собі рівних за якістю та картинкою за свою ціну.
            Ставиться як А7(R), і будь-який Некс.
            Щоправда, (чисто технічно чудова) Сигма Арт 50 1.4 коштує майже стільки ж… але вона здорова та вага під кілограм.

        • Денис

          Мені завжди подобалися фрази "хотів купити камеру ХХХ, але відмовили/передумав/не було, купив УУУ і задоволений!". Кожен хвалить своє болото, все пізнається порівняно. Не користуючись іншою камерою, не треба вихваляти свою і ставити її вище лише тому, що "задоволений". Можливо, купивши іншу, був би ще більше задоволений.

        • Євген

          >>>Я зовсім не проти камер Sony, комусь вони подобаються, але поставити їх в одну лінійку з Nikon \ Canon \ Pentax, особисто я, не можу.

          Це вірно.
          Nikon\Canon\Pentax не роблять пристойних бездзеркалок, на відміну від Соні-Фуджі-Панасоніка-Олімпуса.

          Нікон 1 з мікро-матрицею, а Кенон М поки що вкрай убогі як системні камери.

          Так що, при всіх плюсах прекрасного нікона 7100, якщо хочеться, щоб з точністю фокусування не було проблем (тонни скарг на фронт-бек фокус, кро багато знімав на дзеркалки, добре знайомий з проблемою, особливо гостро вона стоїть на молодших моделях, де програмна підстроювання немає, а як юстують наші сервіси..) ,
          щоб у ВІ і на жк ерані (який у 7100 ще й не повертається) відразу була видна картинка, якою вона буде після зйомки, то це до бездзеркал.
          Щоб без проблем поставити будь-який планар або соннар - теж до них.
          І ще, відео у крихітної Соні А6000 набагато краще, ніж у 7000-7100.

          Так, Кенон 70й кращий у плані фокусування, там спритна та точна dualpixel фокусування та гарний екран. Але софт-лаг після зйомки кожного (!) кадру, вага, оптичний ВІ.

        • Євген

          Не треба далеко ходити, ось коментар трохи нижче,
          "У мене Д90 і частий фронт і бек фокус дістали, хоча всі об'єктиви юстовані в СЦ."

          А 90-а далеко не молодша модель.
          Звичайно, якщо завжди прикривати дірку до 5.6-8 і більше, проблема буде непомітною, а якщо хочеться більше?

          Ні, все це можна вирішити. Тільки дістали вже фронт-бек проблеми.

  • Роман

    Мабуть, погоджуся.

  • Дмитро К

    Так вже, сам чекаю від Нікона придатний апарат з 12 МП як у семисотки, покриттям точками фокусування як у д300 і нормальною по шумах матрицею ... не космічні ісо в півмільйона а реально робочі 3200 і розумний шум на 6400

  • Анонім-1

    Дмитру:
    Ось це-розмова, це-обмін думками, це-діалог розумного з розумними, і не важливо, наскільки хтось правий чи ні. Важливим є поважний посил від людини до людини!

  • Зьміцер

    Огляд хороший, а що найголовніше, чесний. Після хвалебних дифірамбів в інтернетах - як ковток свіжого повітря або відро холодної води на голову. Я думаю в перспективі змінити апарат, придивлявся до бездзеркал, але огляд переконує поки що почекати. Мінуси переважують плюси поки що. Може огляд Sony a7S, якщо він буде в перспективі, мене переконає)

  • Олексій

    Нехай буде Вам відомо, що професіонал – це не бомбила на весіллі. А7R адресована професійним фотографам-пейзажистам, для яких важливий розмір підсумкового кадру, деталізація та ДД. А для весіль-то, звичайно, погань, а не камера :)

    • Az

      Адресована вона не професіоналам, а тим хто думає що купив крутий фотик і відразу супер фотограф! Так і бачиться "профі" змінює на природі разок об'єктив і потім ретушує сміття на "супердетальній" картинці у фотошопі. До речі, смію вас запевнити - крім бомбил є й інші види робіт, де ця мильниця ну як не приший до чого рукав! Повторюся – гарна, дорога іграшка… Практичного застосування – нуль! Понти суцільні

      • Сироко

        Ви чого озлоблений такий? Змінювати об'єктиви теж треба вміти. Користуюсь Nex півтора роки, пару десятків мануального скла – пилу немає. Бездзеркалки – грамотний напрямок. Так, не все одразу. Але майбутнє, на мою думку, саме за ними.

    • Yarkiy

      Все ж таки треба уточнити питання про професіоналізм. Якраз бомбила на весіллі та й будь-яка інша людина заробляє фотографією і є професіонал, нехай навіть і не високого рівня або дуже тонкої спеціалізації або навпаки найширшого профілю. Але можливо, називаючи когось професіоналом, ми маємо на увазі просто досвідченого аматора, навіть майстра, художника нарешті.
      Ось і цікаво, для якого жанру професійний фотограф, який заробляє фотографією, міг би використовувати подібну техніку. Або фотоаматор, який знімає все підряд, а може і не все поспіль, а щось своє, особливе, став би користуватися бездзеркалкою?
      Загалом, читаючи огляд на нову незнайому техніку в ідеалі, хотілося б бачити в описі сферу застосування.

  • Євген

    Невже ви не розумієте, що це нішевий апарат, розрахований саме на людей, що фотографують себе в туалеті. Їм все підійде і швидкість, і точність, а головне статусність і малий розмір. Про що взагалі суперечки?

  • Олександр

    Щодо якості RAW http://blog.lexa.ru/2012/12/29/o_sortakh_raw_u_sony.html
    Проблема затвора теж актуальна.
    http://blog.lexa.ru/2014/02/07/sony_a7r_soobrazheniya_pro_vibratsii.html
    Це взагалі й у нексів проблема.
    І якщо штатив кволий (легкий), то у знятті серії знімків (той же HDR) буде трохи вести, як дуло автомата.
    Цікава ваша думка, як стороння людина.
    Нині справжній бум на стару мануальну оптику. Завдяки таким камерам вона знайшла друге життя.

    • Аркадій Шаповал

      Дякуємо за посилання.

    • Євген

      Проблема з равами справді є, там стиск із невеликими втратами.
      А тепер візьміть десяток-другий кадрів із Соні та подивіться, наскільки це реально погіршує картинку і чи можете ви помітити проблему навіть при 100% збільшенні на моніторі.
      Я свої висновки нікому не нав'язую, я таке розгляд провів і собі висновки зробив.

  • Сергій

    Чудовий огляд. Все у справі. У апарати є недоліки, на думку автора, він їх вказав. Якщо є люди, які не рахують повільну систему автофокусування або заморочене меню недоліками – скатертиною їм дорога. Можуть вказати у власних блогах дані особливості апарату в розділі "Гідності" або "Неважливі для деяких видів зйомки (майже всіх) недоліки" або я навіть не знаю, як вони їх там обізвуть.
    Автору дякую за ресурс.

    • DCN

      Я ось не полінувався і прочитав на офіційному саті цієї соні-україни про камеру так там знімок дівчинки на велосипеді. Значить не тільки для пейзажів її зробили, а фотик повинен знімати все, а не тупо відмазуватися статикою типу, це для мажорів-пейзажистів.

Додати коментар або відгук

Copyright © Radojuva.com. Автор блогу - Фотограф у Києві Аркадій Шаповал. 2009-2023

English-version of this article https://radojuva.com/en/2014/05/sony-ilce-a7r-ein/comment-page-1/

Versión en español de este artículo https://radojuva.com/es/2014/05/sony-ilce-a7r-ein/comment-page-1/