Огляд Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

За наданий об'єктив Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870 та камеру Sony a7R величезна подяка Sony Україна.

Огляд Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

Огляд Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870 – один із перших 5-ти об'єктивів серії Sony-EF (повноформатні об'єктиви для камер із байонетом Sony 'E'), представлених у жовтні 2013 разом з камерами Sony a7 та a7R. Поки об'єктив йде тільки в комплекті з Sony a7, хоча незабаром його можна буде купити і окремо від камери. Мені пощастило випробувати його у справі на тридцятишестимегапіксельній Sony a7R, де він показав себе не з гіршого боку.

Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

У цьому об'єктиві мене збентежила мала кратність зуму — лише 2.5Х. Зазвичай 'темні' повноформатні штатні зум-об'єктиви мають ширший діапазон фокусних відстаней, порядку 28-80, 28-85, 24-85 мм, та й взагалі, у наш час хорошим тоном можна назвати використання світлосили F/3.5-4.5, замість F/3.5-5.6.

Почасти слабка світлосила об'єктив компенсується вбудованим стабілізатором зображення OSS (Optical Steady Shot). Стабілізатор працює чудово.

Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

Як і більшість сучасних штатних (зазвичай їх називають 'китовими') об'єктивів, Sony FE 3.5-5.6/28-70 позбавлений різного роду міток та перемикачів. На корпусі можна знайти лише значення фокусної відстані та мітки кріплення об'єктива та бленди. Кільця фокусування та трансфокатора прогумовані та обертаються дуже плавно. При зміні фокусної відстані передня лінза лише злегка виїжджає вперед, причому робить це хвилеподібно – на 70 та 28 мм виїжджає вперед, а на 40 мм фокусної відстані максимально ховається. Я навіть трохи здивований, чому трансфокатор не зробили повністю внутрішнім, це додало б об'єктиву істотний плюс.

Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

Об'єктив має електронне кільце фокусування. Через те, що на корпусі об'єктива немає перемикача фокусування, перейти в ручний режим фокусування можна лише за допомогою меню камери або перемикачам 'AF/MF'. Об'єктив підтримує режим DMF (DПрям ая MРічні Focus – пряме ручне фокусування), ось тільки біда в тому, що кільце фокусування слухається лише якщо вибрано режим фокусування DMF (Пряма РФ) або MF (Ручний фокус), а в режимах AF-A (Покадровий AF) та AF-C (Безперервний AF) об'єктив ігнорує обертання кільця фокусування і виконати миттєве доведення або виправлення фокусування неможливо :(.

Через відсутність перемикача режиму роботи стабілізатора, щоб увімкнути або вимкнути, потрібно покопатися в меню камери і знайти пункт SteadyShot. Взагалі, в меню Sony a7r знайти що-небудь з першої спроби досить складно.

Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

Автоматичне фокусування швидке, внутрішнього типу. МДФ становить 30-45 см, залежно від фокусної відстані, при цьому можна отримати максимальну кратність макро 1:5.3. При зуму задня лінза залишається нерухомою. Sony FE 3.5-5.6/28-70 використовує діафрагму з 7-ми заокругленими пелюстками, завдяки заокругленню на прикритих діафрагмах 'гайки' в боці відсутні геть :).

У комплекті об'єктив поставляється із пластиковою блендою Sony ALC-SH132, для транспортування бленду можна встановити у зворотному положенні (як показано на фото нижче).

Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

Sony FE 3.5-5.6/28-70 виготовлений у Таїланді, на дотик все досить надійно та симпатично. Через велику кількість пластику в конструкції об'єктива, його вага складає всього 295 грам. Об'єктив використовує світлофільтри невеликого діаметру 55 мм. До всього іншого об'єктив має пило- та вологозахисту, Що рідко зустрінеш у 'китових' об'єктивах

Об'єктив можна використовувати і на камерах Sony Nex. кроп-фактора його ЕФР дорівнюватиме 42-105мм.

Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

В оптичну схему об'єктива закладено аж 3 асферичні елементи та 1 низькодисперсійний елемент. При цьому в об'єктиві всього 9 лінз у 8 групах (зовсім не за сучасними мірками).

Дуже порадувало, що об'єктив добре переносить контрове світло і не чутливий до засвіток. Також він показав гарний контраст і загалом непогану якість зображення. Навіть на тридцяти шести мегапікселях Sony a7R об'єктив почувається досить впевнено - хороша різкість у центрі, особливо на трохи прикритих діафрагмах. Дисторсію та віньєтування можна легко відкоригувати або просто використовувати накамерні функції для JPEG. Хроматичні аберації низькі (все-таки це не світлосильний об'єктив).

Ось посилання на архів з оригіналами - 1.31 ГБ, 38 фото у форматі .ARW (RAW). Ще приклади фотографій з цього об'єктива можна знайти в огляді Sony a7 та Sony a7r.

Ціни на об'єктив Sony SEL-2870 28-70mm F3.5-5.6 OSS у популярних магазинах можете подивитися за цим посиланням.

Коментарі до цієї нотатки не вимагають реєстрації. Коментар може залишити кожен. Багато різної фототехніки можна знайти на AliExpress.


Підсумки
Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870 – непоганий штатник на кожен день :)

Список всіх об'єктивів Sone FE (повноформатні об'єктиви з байонетом Sony E) знайдете тут.

матеріал підготував Аркадій Шаповал. Навчання/консультації | Youtube | Facebook | Instagram | Twitter | Telegram

Додати коментар:

 

 

Коментарі: 53, на тему: Огляд Sony FE 3.5-5.6/28-70 OSS SEL2870

  • Леф

    Досить таки приємний об'єктив.
    Аркадію, а у вас буде огляд цього фотоапарата? Хотілося б подивитися як він поводитиметься з 44 геліком.

    • Аркадій Шаповал

      Так буде. Вам пощастило, з Геліос-44 я якраз днями оновив огляд, включивши туди фотографії з a7r - https://radojuva.com.ua/2013/04/obzor-gelios-44-f2-58/Там же можна подивитися RAW, як старий Геліос справляється з 36МП.

  • DEN

    Дійсно, при діафрагмі 7 – боке ідеально рівне – круто :)

  • sergey

    дякую за вашу працю, але в цьому об'єктиві я не побачив нічого особливого

    • Аркадій Шаповал

      А що стояло чекати від темного зуму?

    • DEN

      А Вам не здалося особливим ідеально рівне боке на закритій діафрагмі?

  • Юрій

    Огляд хороший, дякую, Аркадій :). Завантажив архів знімків, глянув, потім глянув ціну камери на Розетці. І знову питання – за що такі гроші? Фотографував нещодавно квіточки різні на S5Pro + Таїр 11А (обійшлися мені, в сумі, в 450 рублів американських)- отримав масу задоволення, за менші гроші + RAW файли 25МБ важать замість 36 :)

    • Аркадій Шаповал

      Можна отримати масу задоволення і за менші гроші, тут не в цьому річ.

  • Дмитро

    За огляд спасибі, Ваші особисті враження від об'єктиву, на цей раз більш ніж скромні. Люди, які давно знайомі з Вами, і я в тому числі, довіряють Вашій думці та враженню. Багато хто робить свій вибір на основі Ваших тестів, тому об'єктивність (незалежно від того, хто надав камеру/об'єктив/спалах і т.д.) – все-таки головне.
    З переглянутих знімків мені здалося таке: при f 5,6 - недостатньо різкий (я б сказав, не виразний, у плані різкості), при f 8-11 - вже дуже добре; при ширококутному положенні зуму - дуже сильні спотворення (у мене Nikon AF 18-35\3,5-4,5D ED на кропі, на 18мм дає такі ж, за що його лають).
    Разом, з плюсів: пило-вологозахист; розмір фільтра 55мм. і стабілізатор (при таких фокусних) - під сумнівом.

    • Аркадій Шаповал

      RAW говорить багато сам за себе)

  • Дмитро

    Програма, якою я користуюся, не змогла відкрити RAW. Мабуть, потрібно оновлювати.
    RAW скаже багато, тим хто на цьому "собаку з'їв". Ваш сайт можна позиціонувати як "для любителів", сподіваюся, що Вас це не образить, принаймні в цьому немає нічого поганого. Більшість Ваших читачів є любителями (як і я), або початківцями. Для нас важливіше Ваша розгорнута і докладно написана думка, тобто СЛОВА, а не RAW. Нестача різкості та геометричні спотворення видно і на прев'ю. І з огляду на вартість цього об'єктиву (близько 500 $), назвати його добрим, для мене важко.
    Звернувши увагу, останні три огляди технічно, а можливо і якось матеріально, забезпечувалися “Sony Україна”. Я не ханжа і все розумію, гроші потрібні всім, я також не виняток. Але неупередженість має зберігатися. Від щирого серця Вам цього бажаю.

    Вибачте, якщо вас образив, слово честі – не хотів.

    • Аркадій Шаповал

      Так, у мене звичайний блог :) Якщо ж ви про те, що за огляди мені щось доплавчують - ви глибоко, дуже глибоко помиляєтеся :) щодо об'єктива - ну що писати від темним штаном зумі? Власне в огляді я його так і називаю)

      • Юрій

        Вам, Аркадій, за блог – окреме спасибі, все, що я дізнався про фотографію та фототехніку, на 95% дізнався від Вас :)

    • Юрій

      Дмитро, файли відкриваються Lightroom 5, є хороший курс відеоуроків Lightroom-чарівник (Platinum), в цьому курсі добре розкрито можливості програми. Я любитель, фотографую тільки для себе, але виключно в RAW та Lightroom сильно допомагає швидко обробити багато фотографій, на відміну, від рідного, ніконовського софту, наприклад :)

  • Дмитро

    ” Якщо ж ви про те, що за огляди щось доплавчують мені — то ви глибоко, дуже глибоко помиляєтеся”

    Не хотів Вас образити, вибачте, будь ласка.

  • Дмитро

    Ваші огляди дуже прості, інформативні та доступні (саме для розуміння, написані "людською" мовою), крім того, ваш сайт цілком можна назвати "народним" (Ви його ведете на "громадських засадах", тобто без допомоги та фінансування організацій , фототехніка надається приватними особами), саме цим Ваш сайт і унікальний, виділяється серед інших (яких чимало). Мені завжди була цікава Ваша розгорнута, але проста для розуміння думка (попри те, що вже багато років захоплююся фотографією).
    Хочеться побажати, щоб і надалі Вам це було цікаво, щоб не зникло бажання та знаходився час.

  • alexey_laa

    На фото у кадрі сонце. Адже при наведенні на нескінченність сонце фокусується на матриці і має випалювати її як звичайна лінза, що випалює по дереву. Як при цьому нічого не вигоряє? Об'єктив ставить закриту діафрагму?

    • Аркадій Шаповал

      з "темним" об'єктивом на короткий час нічого не буде. А якби це була ще й дзеркалка з фокусуванням через ОВІ, то матриця там була б закрита затвором і їй було взагалі байдуже, а під час експозиції витримка становить тисячні секунди, за такий час нічого з нею не станеться, тим більше діафрагму можна прикрити .

      • alexey_laa

        Так. А це бездзеркалка, до речі. У мене теж бездзеркалка, Lumix G3. З мануальними об'єктивами треба бути обережнішими, напевно. Там камера не може сама закрити діафрагму, якщо випадково на сонці направиш. А про затвор я ще пам'ятаю, що шторки можуть так постраждати (мені ФЕД пояснювали). Затвор, до речі, не зовсім у фокусі, але якщо об'єктив висунутий вперед (наведення на 1м, наприклад), то на шторці сонце сфокусуватися може.

        • Аркадій Шаповал

          ламелі затвора сучасних камер металеві, нічого з ними не буде. Все треба робити з розумом.

  • Балу73

    Дуже сильні спотворення. Стіни падають на будь-яких Фр. У Фуджі так не буває

  • Сергій

    За свої гроші (реальна вартість у киті близько 8000 р.) відмінний об'єктив, за 500 $ Його ніхто не візьме. Контр тримає добре, стаб на А7м2 чудовий! Ну а для малюнка є фікси, рідні та мануальні. Задоволений цим склом, але мінятиму на 24-70/4, з часом.

  • Едуард

    непоганий об'єктив
    але й не хороший )
    нагадує 18-55 китовий від кропу - теж є стаб, теж легкий, теж тихий, теж пластиковий, теж темний

    ясно що соні доводять – і дуже успішно, що їм під силу зробити легкий та компактний ff комплект
    24-85 від ff китів - будуть краще, при невеликій різниці у вазі (300 гр vs 450 гр)

    загалом – я б вважав за краще щоб кит був на 150 грамів більший, зате світліший і на 24

  • AlexXx

    Чудові у вас огляди! Хотів запитати, чи оглядатимете A7III? І як взагалі ставитеся до бездзеркальних повнокадрових систем. Майбутнє за ними?

    • Аркадій Шаповал

      Поживемо побачимо.

  • Микола Москва

    Відразу скажу в мене поки що Нікон. У статті не вказано головного моменту у Соні – а це їхня політика. Щоб отримати різкість як у Соні - на Ніконі тому ж, Кенони, Пентакси і улюблений мною Фуджі туди ж, - потрібно купити об'єктив тисячі так за 2 доларів мінімум, і це стосується не Д серії Нікона, наприклад, а повного кадру. А ось до цієї Соні можна за 600 у. вже отримати, теоретично, якщо постаратися, то і за 350 буде близько до Нікон = об'єктив за 2к $. Та й картинку, СУБ'ЄКТИВНО, Соня приємніше автоматизує за замовчуванням, наприклад, на Д-шках з балансом білої проблемки. Але головне цінова політика, що за менші гроші якість вища. Ну і як в одній із областей моєї сфери роботи кажуть – якщо різкості немає, її не повернеш.
    Ось ця теза має бути головною у статті, а тут її немає.

    • Б. Р. П.

      …різкість як у Соні…отримати, теоретично, якщо постаратися…картинку, СУБ'ЄКТИВНО, Соня приємніше автоматизує за замовчуванням… головне цінова політика, що за менші гроші якість вища… Оце тези!

  • Сергій

    Скажіть, чи буде такий об'єктив різкішим на APS-C, ніж хороший кроп (наприклад, Sigma 35 1.8)? Може порівняння та некоректне, але цікавить у принципі.
    Спасибо.

  • Олегович

    Регулярно читаю ваші відгуки і рекомендую новачкам щось почитати у вас. Вважаю, ви цілком зрозуміло та коректно даєте свої оцінки техніки. Здоров'я та удачі вам!

  • Олександр

    На якій фокусній відстані відбувається замилювання заднього фону?

    • Б. Р. П.

      Найкраще на довгому кінці (70мм) і повністю відкритій діафрагмі.

      • Олександр

        Спасибі за відповідь. Шукаю портретник для дитини. Є лише півтинник, але він темний і невиправдано дорогий. Зараз я користуюся SEL 18-200. Милить лише на 200. А це не зручно.

  • Віталій

    Використовую даний об'єктив для відеозйомки, іноді і для фото, звичайно фр дуже замалі, 24-105 ідеальне рішення, але воно коштує більше 1к євро. Об'єктив непоганий, на 70 мм і 5.6 діафрагмі, для портретів саме раз, мильний 😀. Але у мене за рік використання почалися проблеми, на 28-30 мм при відеозйомці при зумуванні видно як зникає корекція віньєтування, і на многа картка з боків танцює, причому тільки на широкому вугіллі. Підозрюю, що проблема в шлефі, їх там два, який з них не знаю, але знаю, що один відповідає за різкість, інший за діафрагму. Змінюватиму обидва, ціна питання з ебея приблизно 30 доларів.

  • Віталій

    Як любитель, хочу додати, що цей об'єктив дуже хороша кольоропередача. Придбав об'єктив узимку, і на вулиці ще не використав. Тільки будинки на кішках при недостатньому освітленні. При цьому при обробці в Lightroom перестав коригувати баланс білого та інші параметри кольору. На мене, так, передача кольору ідеальна. Крім того, знімаючи з ISO 2000, застосовую невелике зменшення шуму. Малий шум при такому ISO просто шикарно. Різкощі теж вистачає. Об'єктив використовую з камерою Sony A5100, дуже задоволений після штатного 16-50, хоча його 16 мм не вистачає. Загалом я б сміливо рекомендував цей об'єктив на заміну штатного.

    • Віталій

      Діафрагма f/5, витримка 1/40 с., ISO-2000, фокусна відстань 57 мм.

    • Віталій

      Діафрагма f/5,6 витримка 1/15 с., ISO-2000, фокусна відстань 70 мм.

    • Віталій

      Діафрагма f/5,6 витримка 1/40 с., ISO-2000, фокусна відстань 70 мм.

    • Віталій

      Діафрагма f/5,6 витримка 1/30 с., ISO-2000, фокусна відстань 70 мм.

    • Віталій

      Майже через рік після кішок, хочу додати, що у об'єктиву дуже добре працює стабілізація. Забув написати раніше. Але це єдиний плюс, що хотілося додати. З настанням теплого періоду та виходу на природу, перші радощі стали згасати. Об'єктив розчарував низькою деталізацією під час зйомки предметів з відстані більше двох метрів. Пробував і зі штатива, і прикривав діафрагму – нічого не допомагало. Вже при діафрагмі 8 з'являвся шум, незважаючи на світло і коротку витримку. Думаю, це хороший портретний об'єктив або об'єктив для зйомки предметів крупним планом, але не більше.

      • Людина

        Підозрюю, що шум з'явився через autoISO. Зі штатива можна спробувати виставити ISO 100 і меншу витримку, там 1-10 секунд навіть для порівняння деталізації на діафрагмах більше 8ми

        • Людина

          витримку *насправді

        • Віталій

          Ніколи не використовую autoISO. Як написав вище, штатив також використав.

      • Б. Р. П.

        Підозрюю, що це дифракція на сильно закритих.

        • Віталій

          Мабуть. Але з штатива та на відкритій у ISO100 деталізація була погана.

  • Ігор Чугай.

    Аркадій Шаповал щиро дякую за вашу роботу! Якщо чесно, то я купую все тільки після ваших оглядів і жодного разу не пошкодував про це. Ясно все і зрозуміло. Дякуємо Вам!

  • Анатолій

    Не знаю чому цей об'єктив так хвалять, як на мене, звичайна затичка на перший час, хоч і досить якісно зроблена і відносно непогана для відео. Сьогодні повно якісних аналогів (тамром 28-75 rxd та g2, sigma 24-70) які у багато разів кращі за всіма параметрами.

    • Б. Р. П.

      Чи мало хто його хвалить? Типовий штатник, без родзинок.

    • Людина

      Шановний, ви бачили ціну у того, що пропонуєте? Я брав цей об'єктив трохи більше ніж за 100 баксів, а пропоновані об'єктиви коштують у 10 разів дорожче, звичайно вони гірші, тут взагалі жодних питань немає

    • Людина

      Втім така думка дуже на руку звичайним хлопцям, які не мають тисячі доларів на об'єктив. Куплять собі новий китовий комплект і одразу виставлять цей об'єктив у новому вигляді на барахолку за гроші. Адже цей об'єктив із нормальним, швидким, ТИХИМ автофокусом, ще й зі стабілізатором, йому конкурентів немає взагалі за такою ціною не купити подібний зум від жодного виробника.

  • Олександр

    Згоден з оцінкою автора. Використовую з камерою sony M7 ii вже 5 років - купував окремо перед цим використовував фікси FE 28.F2 і MACRO FE 50 F2.8. км – довго і затратно. Другий використав для макро, але макро виходить досить умовне – надто дрібно. якщо дуже треба. Купив 9 шт макрокільця і ​​отримав макро 4:1. який може бути універсальним та заощадити фінансові вкладення.

  • Людина

    28 1 / 60 3.5

  • Людина

    1/160 5.6 1000 67mm

  • Alex

    Тільки почав вивчати А7II, поки все подобається. замовив адаптер, прикручу лінзи Нікон.

Додати коментар або відгук

Copyright © Radojuva.com. Автор блогу - Фотограф у Києві Аркадій Шаповал. 2009-2023

English-version of this article https://radojuva.com/en/2014/05/sony-fe-28-70-oss-sel2870-faye/

Versión en español de este artículo https://radojuva.com/es/2014/05/sony-fe-28-70-oss-sel2870-faye/