Враження від Sony A7II

Sony a7II

Sony a7II (body)

Sony A7II була представлена ​​20 листопада 2014 року і стала продовженням/заміною Sony A7. Якщо бути коротким – то Sony A7II є допрацьованою та переробленою Sony A7. У цьому дописі я хочу описати різницю між Sony A7 і Sony A7II, а також поділитися своїми враженнями від роботи з даним фотоапаратом.

Sony a7II з об'єктивом Nikon 180mm 1:2.8 ED AF Nikkor MKIII

Sony a7II з об'єктивом Nikon 180mm 1:2.8 ED AF Nikkor MKIII

Відмінності між Sony A7II та Sony A7

  • Sony A7II була випущена через 13 місяців після анонсу Sony A7.
  • Головною відмінністю між камерами є вбудований стабілізатор зображення. Вбудований стабілізатор Sony A7 II працює дуже добре, про "5-ти осьову" стабілізацію в бездзеркалках Sony вже давно тріщить весь інтернет. Наочно принцип роботи стабілізатора показаний у офіційному відео.
  • Sony A7II має інший корпус. Насамперед, у Sony A7 II збільшили рукоятку для зручного хвату. Sony A7II стала товстішою, кнопка спуску перемістилася в інше, зручніше місце. На маківці у Sony A7II додали додаткову програмовану кнопку 'C2'. Таким чином, у Sony A7 II на одну кнопку більше. Гарячий черевик під спалах у Sony A7II став чорного кольору. Сам корпус став міцнішим, особливо стало міцніше кріплення байонета. На відміну від Sony A7 у нової моделі весь корпус виконаний із магнієвого сплаву. Sony A7 мала пластикову передню панель.
  • Sony A7II використовує дисплей на 1.228.800 пікселів (640 X 480 X 4 RGBW субпікселі), проти 921.600 (640 X 480 X 3 RGB субпікселі) точок у Sony A7. При цьому дисплей Sony A7 II крім RGB пікселів має W пікселі (білого кольору). Також змінилися максимальні кути нахилу, у Sony A7II екран може відхилятися трохи далі. Насправді різниця між дисплеями дуже мала.
  • Sony A7II тепер може писати відео, використовуючи відеокодек XAVC SПри цьому може використовуватися бітрейт величиною 50Mbps. Дуже шкода, що у Sony A7 II немає відео 4К.
  • Sony A7II може використовувати гамма-криву S-LOG2 (можна вибрати PP7), яка розширює динамічно діапазон. Користувачі, що працюють із відео, повинні високо оцінити S-LOG2 та PP (профілі зображення). Профілі PP можуть бути налаштовані в меню фотоапарата. Опис PP можна знайти тут.
  • Sony A7II стала важчою на 125 грамів.
  • Заявлено, що Sony A7 II тепер фокусується на 30% швидше ніж Sony A7. Діапазон чутливості датчика фокусування збільшився від 0 - 20 EV до -1 - 20 EV. На практиці я не помітив особливої ​​різниці у швидкості та точності фокусування. Sony A7 II і Sony A7 використовують ту саму гібридну систему фокусування з 117 фазовими датчиками фокусування. З об'єктивом Sony SEL2470Z камера іноді втрачала об'єкт зйомки і в цілому фокусувалася набагато гірше, ніж багато простих дзеркальних фотоапаратів з фазовими датчиками фокусування. Вважаю, що у Sony A7II відбулося лише програмне покращення системи фокусування і вона все ж таки не доросла навіть до рівня аматорських дзеркальних камер, при цьому я вже мовчу про 'серйозні дзеркалки' з потужними системами фазового фокусування. У мережі я зустрічаю багато не зовсім правдивої інформації, в якій нахвалюється автофокус у Sony a7/Sony a7 II, але творці таких дифірамбів напевно ніколи не знімали будь-який більш-менш серйозний репортаж, де фокусування Sony A7 II може сильно плавати (порівняно з дзеркальними фотоапаратами).
  • У Sony A7II покращилася система виміру експозиції, чутливість якої тепер становить -1-20 EV, проти 0-20 EV у Sony A7.
  • Sony A7II має менший лаг під час увімкнення.
  • Sony A7II може тепер використовувати батарейну ручку VG-C2EM, яка містить 2 акумулятори для збільшення тривалості часу автономної роботи.
  • У Sony A7II з'явилася можливість вибору режиму стиснення RAW ('.ARW) файли. З Sony A7II можна отримувати несжаті RAW файли, які важать 49-50 МБ. Sony A7 такої функції не мала і багато хто скаржився, що її 'потиснутий' RAW не може передати весь потенціал матриці. Буфер кадрів при зйомці в несжатому форматі RAW становить близько 10 кадрів.
  • Також є інші невеликі відмінності, такі як: злегка різна максимальна кількість кадрів на одному заряді батареї, Sony A7II є функція блокування потужності спалаху і т.д.

Вихідні файли у форматі JPEG можна завантажити за цим посиланням (28 файлів, 300 МБ).

Більше прикладів фотографій, знятих на Sony a7II у різних умовах, знайдете в огляді Carl Zeiss Vario-Tessar FE 4/24-70 ZA OSS T* (Sony SEL2470Z FE 4/24-70 Optical Steady Shot) та в огляді Canon Lens FD 50mm 1:1.8.

Sony A7II і Sony A7 використовують одну і ту ж матрицю і створюють на 99% однакові фотографії (якщо тільки на Sony A7 II не використовувати потенціал PP і несжатого RAW), дуже багато прикладів фотографій на Sony A7 знайдете у мене її огляді.

Мій досвід

Я в повному захваті від Sony A7II та її системи стабілізації. Стабілізатор працює навіть з об'єктивами від сторонніх виробників, у тому числі з мануальними об'єктивами без контактів мікропроцесора. Щоб усе працювало як належить у меню 'Налаштування SteaaxdyS.'->'Фок. відст. SteadyS. потрібно вказати реальну фокусну відстань об'єктива. Наприклад, для мануального об'єктива Canon Lens FD 50mm 1:1.8 я вказав значення '50 мм'. Фокусну відстань можна вибрати від 8 до 1000 мм. Якщо ж для Canon Lens FD 50mm 1:1.8 спробувати посилити роботу стабілізатора і замість '50 мм' вибрати значення '1000 мм', то ефект буде зворотним - ЕВІ картинку трястиме набагато сильніше, навіть у порівнянні з відключеним стабілізатором.

Під час роботи з об'єктивами, які вже мають вбудований стабілізатор зображення, стабілізатор камери працює разом із стабілізатором об'єктива. При цьому стабілізатор камери виконує лише частину компенсації тремтіння камери/об'єктива, решту бере на себе об'єктив. Стабілізатор може бути лише одночасно увімкнений і на камері, і на об'єктиві, або одночасно вимкнений на камері, і на об'єктиві (для об'єктивів Sony FE). Більше інформації щодо спільної роботи стабілізаторів знайдете в цьому розділі.

Спочатку базова модель Sony A7 позиціонувалася як компактна камера, її бездзеркальна сутність дозволяла їй бути досить тонкою, легкою та маленькою, але, в результаті, вийшло спірне керування з незручною рукояткою. А ось Sony A7II вже має куди більший корпус і нагадує за габаритами та зовнішнім виглядом дзеркальні камери. Зробити компактну камеру з повнокадровим детектором не вдалося. Та й компактність бездзеркальної системи з повнокадровою матрицею - більше міф, оскільки самі об'єктиви, які необхідні покриття матриці 36*24, досить великі.

У загальному випадку Sony A7II – справжня знахідка для любителів мануальної оптики, а також чудова річ для любителів та професіоналів, які займаються відеозйомкою.

Sony ILCE-7M2 (Sony a7II)

Sony ILCE-7M2 (Sony a7II) з мануальним об'єктивом-полутинником Canon Lens FD 50mm 1:1.8

Реальні ціни на Sony a7 II у популярних інтернет-магазинах можете подивитися за цим посиланням, або в блоці цін нижче:
Всі ціни на Sony A7 II body


У коментарях можна задати питання по темі і вам обов'язково дадуть відповідь, а також висловити свою думку або описати свій досвід. Багато дрібниць для фото можна знайти на AliExpress.

Підсумки

Sony A7II – перероблена та доопрацьована версії Sony A7. Sony A7II отримала відмінну вбудовану систему стабілізації, несжатий RAW, трохи доопрацьована системи фокусування та виміру експозиції, оновлено дизайн та матеріали корпусу, додано розширені можливості для відеозйомки. Якщо ж із Sony A7II забрати (вимкнути) стабілізатор, то ця камера на 90% повторює Sony A7.

Всі об'єктиви та фотоапарати Sony FE

Фікси:

  1. Sony FE 14mm F / 1.8 GM [квітень 2021, ціна на AliExpress]
  2. Sony FE 20mm F / 1.8 G [лютий 2020, ціна на AliExpress]
  3. Sony FE 24mm F / 1.4 GM [вересень 2018, ціна на AliExpress]
  4. Sony FE 24mm F / 2.8 G [березень 2021, ціна на AliExpress]
  5. Sony FE 28mm F / 2.0 [березень 2015, ціна на AliExpress]
  6. Sony FE 35mm F / 1.4 GM [січень 2021, ціна на AliExpress]
  7. Sony FE 35mm F / 1.4 ZA [серпень 2014]
  8. Sony FE 35mm F / 1.8 [липень 2019, ціна на AliExpress]
  9. Sony FE 35mm F / 2.8 ZA [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  10. Sony FE 40mm F / 2.5 G [березень 2021, ціна на AliExpress]
  11. Sony FE 50mm F / 1.2 GM [березень 2021, ціна на AliExpress]
  12. Sony FE 50mm F / 1.4 ZA [липень 2016]
  13. Sony FE 50mm F / 1.4 GM [лютий 2023]
  14. Sony FE 50mm F / 1.8 [березень 2016, ціна на AliExpress]
  15. Sony FE 50mm F / 2.8 Macro [серпень 2016]
  16. Sony FE 50mm F / 2.5 G [березень 2021]
  17. Sony FE 55mm F / 1.8 ZA [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  18. Sony FE 85mm F / 1.4 GM [лютий 2016, ціна на AliExpress]
  19. Sony FE 85mm F / 1.8 [лютий 2017, ціна на AliExpress]
  20. Sony FE 90mm F / 2.8 Macro G OSS [березень 2015, ціна на AliExpress]
  21. Sony FE 100mm F / 2.8 STF GM OSS [лютий 2017]
  22. Sony FE 135mm F / 1.8 GM [лютий 2019, ціна на AliExpress]
  23. Sony FE 300mm F / 2.8 GM OSS [листопад 2023]
  24. Sony FE 400mm F / 2.8 GM OSS [червень 2018]
  25. Sony FE 600mm F / 4 GM OSS [червень 2019]

Зуми:

  1. Sony FE 12-24mm F / 2.8 GM [липень 2020, ціна на AliExpress]
  2. Sony FE 12-24mm F / 4 G [травень 2017, ціна на AliExpress]
  3. Sony FE 16-25mm F / 2.8 G [квітень 2024]
  4. Sony FE 16-35mm F / 2.8 GM [травень 2017, ціна на AliExpress]
  5. Sony FE 16-35mm F / 2.8 GM II [серпень 2023]
  6. Sony FE 16-35mm Т/3.1 PZ G C [листопад 2020]
  7. Sony FE 16-35mm F / 4 ZA OSS [вересень 2014, ціна на AliExpress]
  8. Sony FE 16-35mm F / 4 PZ G [березень 2022, ціна на AliExpress]
  9. Sony FE 20-70mm F / 4 G  [січень 2023]
  10. Sony FE 24-50mm F / 2.8 G [лютий 2024]
  11. Sony FE 24-70mm F / 2.8 GM [лютий 2016, ціна на AliExpress]
  12. Sony FE 24-70mm F / 2.8 GM II [квітень 2022, ціна на AliExpress]
  13. Sony FE 24-70mm F / 4 ZA OSS [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  14. Sony FE 24-105mm F / 4 G OSS [жовтень 2017, ціна на AliExpress]
  15. Sony FE 24-240mm F / 3.5-6.3 OSS [березень 2015, ціна на AliExpress]
  16. Sony FE 28-60mm F / 4-5.6 [вересень 2020, ціна на AliExpress]
  17. Sony FE 28-70mm F / 3.5-5.6 OSS [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  18. Sony FE 28-135mm F / 4 G PZ OSS [вересень 2014]
  19. Sony FE 70-200mm F / 2.8 GM OSS [жовтень 2017]
  20. Sony FE 70-200mm F / 2.8 GM OSS II [жовтень 2021]
  21. Sony FE 70-200mm F / 4 G OSS [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  22. Sony FE 70-200mm F / 4 Macro OSS II [липень 2023]
  23. Sony FE 70-300mm F / 4.5-5.6 G OSS [березень 2016]
  24. Sony FE 100-400mm F / 4.5-5.6 GM OSS [квітень 2017, ціна на AliExpress]
  25. Sony FE 200-600mm F / 5.6-6.3 G OSS [червень 2019, ціна на AliExpress]

Автофокусні повнокадрові об'єктиви під байонет Sony E/FE випускають ще й інші виробники:

Усі Full Frame фотоапарати Sony з байонетом E

Матеріали по темі

  1. Повнокадрові бездзеркальні системи. Обговорення, вибір, рекомендації.
  2. Кропнуті бездзеркальні системи. Обговорення, вибір, рекомендації.
  3. Кропнуті бездзеркальні системи, які припинили або припиняють свій розвиток
  4. Цифрові дзеркальні системи, які припинили чи припиняють свій розвиток
  5. ОВІ або ЕВІ (важлива стаття, що дає відповідь на запитання 'дзеркалка чи бездзеркалка')
  6. Про акумулятори бездзеркалок
  7. Простий та зрозумілий середній формат
  8. Особливо світлосильні рішення від китайських брендів
  9. Всі найсильніші автофокусні зум-об'єктиви
  10. Всі найсильніші автофокусні фікс-об'єктиви
  11. Повний дзеркальний кадр на бездзеркальному середньому форматі
  12. Автофокусні Speed ​​Booster'и
  13. Один об'єктив, щоб правити світом
  14. Вплив смартфонів на ринок фототехніки
  15. Що далі (перевага смартфонів)?
  16. Усі анонси та новинки об'єктивів та фотоапаратів

Коментарі до цієї нотатки не вимагають реєстрації. Коментар може залишити кожен. Багато різної фототехніки можна знайти на AliExpress.


матеріал підготував Аркадій Шаповал. Навчання/консультації | Youtube | Facebook | Instagram | Twitter | Telegram

Додати коментар:

 

 

Коментарі: 141, на тему: Враження від Sony A7II

  • Алекс

    Була у мене Sony a7. Розлучився через сильний шум затвору. Він дратував мене і всіх, кого я знімав. У нової камери зі стабом звук затвора найтихіший і найприємніший! Можливо, знову братиму.
    Колір ви ніде не знайдете справжній камджіпега як у Sony. Справжній скінтон я побачив тільки у Sony! Якщо ви знімаєте краєвид, інша ФФ вам підійде. Але якщо знімати дітей та групи людей – ця камера чудово передасть кольори. Подібні натуральні кольори я зустрічав лише на CCD матрицях Nikon D200, Fuji S5 PRO. В іншому Sony a* сильно відстає від інших камер по АФ та ергономіці. Але для кольору і малого шуму при ІСО 6400 варто звернути погляд на цю камеру.

    • ST

      На підтвердження Ваших слів… Переглядаючи велику кількість фотографій в одній з груп на flickr, що має відношення не до техніки, а до жанру, помітив наступну закономірність (ІМХО): як тільки тішили кольори і виникало бажання подивитися на якій камері було зроблено це фото, виходило , як правило, то це була sony

  • Влад

    Привіт Аркадій. Стою на роздоріжжі між nikon df і sony a7м2. люблю жанри-портрет, вулична фотографія (вечір) спорт не фотографую. спасибі

    • Євген О.

      Я не Аркадій, але дозволю прокоментувати.
      Df ви вдень з вогнем не знайдете – зняли з виробництва, я гадаю. Сам поглядаю в бік Sony, але більше приваблює A7R II, за винятком шаленого кінського цінника. За наявності адаптера F-mount – E-mount від Commlite, який дозволяє працювати з об'єктивами Nikkor як із рідними, та ще й без проблем ФФ/БФ, це дозволить суттєво заощадити на оптиці принаймні на першому етапі.
      Хоча особисто я чекаю від 2017 року – року століття Нікон – якогось суперпродукту, на зразок повнокадрової Pro-бездзеркалки. Тому поки що в роздумах та очікуванні.

    • Дем'янов

      Нікон однозначно. Соні - виріб, погратися. Маю Нікон та Соні. Нікон як Бентлі, преміум, Соні – звичайний Форд Фокус – і якість знімків віддає картонністю і сама незручна. Єдиний плюс можна майже будь-яку оптику поставити, робочий відрізок дозволяє. Тільки тому користуюся соні, але без задоволення. А страшне електронне вічко проти відмінного оптичного видошукача це взагалі окрема пісня.

      • Макс Крамер

        Відразу видно типового фото-обивателя. Якість дає картонністю? Ви або троль, або взагалі не в темі. Такі зазвичай міркують про техніку, а самі знімають котиків і квіточки + весілля і всяку побутову банальщину.
        Саме Sony робить для всіх матриці. Ще тут говоритимете про "картонність" після цього.
        Електронний видошукач це саме одна з найкращих речей, що сталися у фототехніці. Дозволяє одразу бачити фото таким, яким воно буде. І не треба розповідати байки про "це питання досвіду". Професіонали відзначають також крайню зручність електронного. Понад те, це природно взагалі, у принципі. Подивлюся я як ви знімете в темну пору доби, вже не кажучи про нічні кадри. Оптичний візир усі нормально розвинені люди забули, як страшний сон.
        І до відома: у Соні раніше був найкращий, а нині один з найкращих видошукачів. Прекрасна якість відображення у ньому. Майте це на увазі, містере дилентант. А термінологія "вічка" у вас якраз і натякає на ваш рівень колгоспності.
        Бо тільки фото-обиватель, який не бум-бум у фото-сфері і в тенденціях міг сказати таке марення про "виріб, погратися". І це на Sony, які є одні з найінноваційних на ринку.
        Ппц. Просто вражають такі…

        • Михайло

          Відразу видно соневода-фанатика

        • Олег

          Згоден на 100%

        • Серг

          Взагалі у Fujifilm X-T3 видошукач кажуть найкращий серед бездзеркалок :))

        • Дем'янов

          Якийсь маркетолог пише. "Професіонали відзначають зручність електронного", а я і багато інших відзначають незручність від нього болять очі - той же екран у тунелі. Звичайно? Ну для когось і секс із гумовою жінкою природний. Видошукач там поганий і це факт. Ось у Фуджі цікавіше - там гібридний, скоріше у них найкращий на ринку бездзеркалок. Соні робить матриці, але не вміє робити тямущі фотоапарати та смартфони. Достатньо відкрити меню соні а7, щоб переконатися, що його робив інженер, що знаходиться трохи під шафі. Знімайте на що вважаєте за потрібне, мені соні не подобається ідеологією управління – купа кнопок, функцій, але все якесь сире, недороблене – не для людини. Крім матриці з високими ІСО і можливості ставити будь-яку оптику там і немає до ладу нічого розумного. Ручне фокусування таке собі, фокус-пікінг не точний, в руках балансу з великими об'єктивами від самої Соні немає. Особливо з першою А7. Навіть відеомейкери, кому вже гріх на соні скаржитися, і то часом не дуже задоволені і в сторони панасоніка дивляться – не подобається юзабіліті соні. Та ще забув про затвор сказати, здавалося б дзеркала немає, має бути тихою, а А7 буквально гуркотить навіть із тихим затвором. Як можна випускати настільки сирий продукт я довго думав, а потім зрозумів – це ідеологія соні – ідеологія корпоративного гвинтика, не людини розумної, а роботизованої людини та камера, гвалтуючи мозок фотографа, намагається таким його зробити. У той час як той же допотопний плівковий Зеніт навпаки прагне тебе розвивати і замість 100500 XNUMX функцій, якому звичайного фотоаматору взагалі не потрібні, давати щойно потрібно – ручні налаштування навівся і зняв. Тож знімаючи на соні задоволення не відчуваєш. Картинка теж за замовчуванням поступається з камери повнокадровій дзеркалці, не вистачає часто обсягу – треба витягувати обробкою. Соні це більше для відеографів, а не про фото, там і S-log є.

      • А.Б.

        Точно така ж історія, тільки з Чобітом 5D m1 та соні а7. Соні як іграшка, тішить тільки ДД і короткий робочий відрізок. У всьому іншому просто сміття. Не думаю, що друга або навіть третя сімка стануть на стільки надійними товаришами як Нікон або Канон відповідного рівня. Брав а7 для оптики FL-FD якої користуюся знімаючи на плівку, (камера на хвилину Canon А1 з мотоблоком 80 року і досі жива!) П'ятий Чобіт же як рідний, при тому що це той самий, стародавній Первоп'ятак, який насправді і у кольорі та по шумах у своєму скромному діапазоні чуйки набагато приємніше. Але найголовніше, що найбільше виморожує, це те, що соні з першої хвилини користування просто розкладається, як шматок м'яса на спекотному сонці, гумки, покриття екрану все це в жахливому стані всього за пару років.)))

  • Олег

    Ну зовсім заплутали))) зібрався я з семисотки йти. Або на Фуджі хт1 або соні а7II. Із заміною парку оптики – цінова практично однакова виходить. Почитавши обидва огляди - зробив висновок, що і те, і друге повна лажа))). Чого то вам довіряю - напевно давно читаю))) але фото в огляді фуджика соковитіше, декоративніше. А на сімці стоїть улюблена 180 і різниці що це ФФ особливо не побачив. Стало сумно. Напевно все ж таки фуджі візьму з надією що 56/1,2 і 35/2 буду швидкими. А на довге наберу самьянгів ручних)))

    • sergos

      збільшення соковитості та декоративності -маркетинговий прийом фуджі \лялькові кольори, що б'ють по мізках\,але якщо подобається -клацніть у редакторі

      • покемон

        Ну які єпт лялькові кольори?
        Якщо рукозаді сліпі фотографи, що сидять на TN моніторах, викручуються контраст і насиченість до упору вправо, причому тут Фуджі?! Ви хоч одну їхню камеру не на картинках, а в руках тримали? Там повно профілів у камерах. Провія, Вельвія, Астія, Фуджіхром – будь-який ставите та знімаєте.

        • sergos

          я вже писав, що із запізненням на рік-півтора тримав практично все, що хотів і заробляв фотографією, коли вас не було в проекті.. профілі-це для вас т. покемон, ви і крутіть їх. білого, вам не потрібно буде крутити і лайтрумить, просто буде достатньо сонькиного jpeg. фанатичне хамство в коментарях та його праві видаляти подібні нахабні, болючі, образливі коментарі

          • Дмитро Костін

            sergos, якщо я Вас тоді зачепив, то перепрошую за грубість.
            Однак визнайте, що комент Ваш від 20.02 теж такий собі фанбойський.
            На різних фуджах люди фотографують і теж отримують хороші кадри. Багато залежить від їхнього вміння фотографувати, від нагляду, від смаку і як не дивно, від монітора. Бо з TN-монітором можна так фото відкоригувати, що потім прикро може бути, а RAW-ів вже немає ... З фінансами нормально, звертайтеся якщо що.

  • Олексій

    А на низьких ісо, і якщо не кропити або сильно не збільшувати розмір зображення під час перегляду, і не побачите.

  • Роман

    Вітаю!
    Ось згодом і підкопивши гроші зважився на покупку бездзеркалки (сидів весь час на canon'e 50d).
    Ніде не можу знайти розумного огляду/порівняння A7m2 та a7r. Що краще?
    Знімаю як архітектуру і пейзажі так і портрети і макро, і втомився вже після складання raw відео в полтиннику через magic latern але хотілося б і тут це спробувати ніби краще має бути ну і тайм лапси і тд і тп.
    Запитання що взяти?
    Спасибі всім! =)

    • Дем'янов

      Якщо потрібно гігантський дозвіл треба брати r, інакше особливих переваг у першій r я не помітив. Перша сонька - незручна в руках по хвату, дуже легка, без стаба. А в кишеню її все одно не засунути.

      • Денис

        Ну чому ж.. ще як у кишеню куртки вміщується! Все від об'єктива залежить, я часто ходжу з samyang 35 2.8, він дуже компактний

    • sergos

      так соні не спить теж

  • Андрій

    Читаю коментарі і просто дивуюся, ви що з розуму божеволієте? Якщо хочеться вішати здорові фікси на камеру - візьміть Д810, навіщо перекручуватися з мініатюрною бездзеркалкою? Ці камери, в першу чергу - можливість мати практично в кишені повнокадрову якість, наприклад з sony 24-240 ви матимете повнокадровий тревелзум, вагою менше 1.5кг. Це не репортажні камери, навіщо їх порівнювати із такими?

  • Анонім

    Система стабілізації аналогічного типу застосовувалася у Pentax K10 – Samsung GX10. Sony випускає камери зроблені спокійно, взяти в руки той же Pentax (для порівняння)

  • ВЛАДИСЛАВ

    ВСІМ ОБОВ'ЯЗКОВО ЧИТАТИ!

    в Соні Україна є 1 єдиний сертифікований або офіційний сервісний центр ЕРС на марка вовчка 18а у вас у Києві. Інші їх сервісні займаються лише моноб'єктивними мильницями.

    Я зателефонував з ремонтником ЕРС (він лише один там уже 13 років) і домовився, що їду до Києва, привезу камеру, щоб поки я в києві він все зробив. Повіз камеру через підстроювання автофокусу minolta 85 1.4 d + LA4 був фронт фокус. По телефону ремонтник сказав, діливши то в 5 хвилин. Привіз камеру - при прийомі абсолютно дерев'яним персоналом камера 30 хвилин лежала матрицею вгору (пилу насипалося чимало), але не суть. Значить висновок ремонтника - підстроювання не вдалося зробити так як ЮСБ порт не підключається, тому він розібрав камеру щоб з'ясувати причину, виявилося що просто такий глюк в камері. Запропонував замінити всю плату, я погодився, але треба було чекати 2 тижні, а у мене на той час через 4 дні зйомка весілля, та Аркадій з соні а7р)). Довелося відмовитись і просто забрати камеру. Ясна справа довелося за все заплатити, але коли камеру забирав, виявилося, що випадають заглушки там де ЮСБ. Покликав майстра у відповідь сказав що це на всіх камерах серії 7, я довго з ним сперечався, що такого небуло і т.д…. У результаті він пішов камеру розбирати наново і вийшов зі словами ” і правда ,виявляється на цих камерах можна затягнути ці заглушки ” віддав камеру розвернувся і пішов. Звичайно, я був у шоці… Але це все фігня. Коли вночі цього ж дня пішли фотографувати - виявилося непрацююче колесо діафрагми. На слід. день не вдалося з'явитися в сервісний, так як був свято день конституції, та й відправлення поїзда. Я дочекався робочого дня, і відправив їм камеру на вирішення цієї проблеми. Мене моторошно по телефону обіслав ремонтник, нібито я придумав це все. Але то все таке) Приходить камера мені 18 числа цього місяця, з усуненими поломками, але з тріщиною на корпусі, де крутилися болти ну і ясна справа подряпини. І папірець)) що при прийомі камери вже було виявлено тріщину на корпусі)) Тріщина саме під болтами. Я був не те що б у шоці ... Мені відповідають що це може винний служба Турман експрес (їхній повний співробітник по доставці) яким вони просили їм відправити камеру, але служба абсолютно не відповідає за те що в коробці. Я писав, дзвонив у службу підтримки, в соні - їм по барабану за сервіс.
    А СЕРВІС не несе відповідальності, тому що ними курирує компанія соні.
    Пішло з мого останнього візиту до Києва 1 місяць, і досі точаться суперечки з компанією Соні, яка ніяк не хоче щось робити.
    прямого номера у них нема що зателефонувати
    ЕРС сервіс -каже - ми нічого не може зробити без Соні Україна
    а Соні каже, ну тріщина ж була зроблена до візиту в серв, так і все)) …
    Звичайно намагаюся їм донести - що тріщина саме там, де крутилося юсб, болти.
    Там саме таке місце, що спеціально розбити просто неможливо
    ТАК ЩО НІКОЛИ НІЧОГО ВІД СОНІ не брати) моя порада
    звозив так камерку в Київ)) просто на підстроювання)))

    • Анонім

      це нагадує фільми, де головний герой через своє роздовбання постійно вляпується у всякі неприємності. віддавати фотоапарат у сервіс, щоб від'юстувати зв'язок з об'єктивом від іншої системи??? нахрена???

    • Дем'янов

      Тут справа не в Соні, а у вашому наївному ставленні до снгшного сервісу. Їм краще нічого не довіряти. Якщо що не влаштовує у техніці – продавайте та купуйте інший екземпляр. Ремонтувати не потрібно. Відповідально скажу, хоч Соні, хоч Нікон, хоч приватні ремонтники – у 70% точно ви отримаєте з ними геморой. Кенон ніби нічого, давно мені мильницю нормально відремонтували.

      • ст

        Знайомий ремонтник, навпаки, описував, що ЦЗК Кенон розраховані тільки на великовузловий ремонт (наприклад, розсипався ексцентрик, а замінити можна тільки вузол підйому дзеркала), а Нікон більш ремонтопридатний, і розрахований на заміну локальних вузлів.

        • Дем'янов

          Це як пощастить. Дивлячись до кого звернутися. Віддавав якось дзеркалку Нікон у ремонт, автофокус гуляв якось дивно – явно не просто проблеми з юстуванням дзеркала – так нічого до ладу і не зробили. У Кенон 5д дзеркало відлітає – приклеюють назад та нормально. Дивлячись, що зламалося. Нині вже більше ремонтників, у столиці можна когось знайти тямущого, а на початку 10-х все було погано з цим.

    • Дем'янов

      Ремонтники дуже не люблять свої косяки виправляти, мені так комп'ютер роздовбали в результаті, коли спочатку лампочку підсвічування зламали, а потім виправляючи розламали заглушки. Не виключено, що він навмисне відключив діафрагму, коли заглушки змусили затягувати, а потім довбали камеру до тріщини. На жаль у сучасних сервісах (у західні не віддавав техніку, судити не буду) багато ущербних озлоблених на життя людей, які ненавидять клієнта і свою роботу, часто ще й на угоді сидять, тому не люблять безкоштовно витрачати час на виправлення своїх косяків.

  • Фелікс

    Основна проблема у "бездзеркалок" - відкритий доступ для пилу і бруду, що осідає на матриці після першої зміни оптики! Збіжжям це важко назвати! Автофокус, особливо в пріоритеті стеження за обличчям в кадрі, взагалі губиться при невеликому повороті об'єкта в три чверті! Батареї - сідають швидко і запас бажано мати в кількості 7-800х, цього повинно вистачити на 1000 годину відеозйомки! професійної не вистачає другого слота для ще однієї карти пам'яті з можливістю "дзеркального" запису або послідовного, особливо в режимі 3К !!! Корпус самої камери малий і не ергономічний, тому бажано придбати бустер для кращого утримування камери в руці та на зміну акумуляторів не потрібно буде відволікатися часто! Вся технічна інформація виведена на екран закриває саме зображення, особливо якщо вам потрібно контролювати процес! Тому необхідно, ще до самої зйомки, виставити всі установки в меню! самої "тушки"!

  • Єнот~Ракета

    А чи є перехідники на старі Ніккори AF-D?
    Ідея яка: купити перехідник і 50/1.4д, 35/2д та можливо 28/2.8д. Чи є перехідник з мотором під старі безмоторні викруткові АФ Ніккори?

    • Аркадій Шаповал

      Автофокусні перехідники є, але тільки для об'єктивів із вбудованим мотором фокусування http://ali.pub/2o15b0
      Для AF об'єктивів можна використовувати таку приблуду з відповідним підбором для Nikon F – http://alipromo.com/redirect/cpa/o/os09xn9ywry6cu0fk8cwpwxl13y44kkl/

      • Єнот~Ракета

        Хм.. Виходить у плані зручності об'єктиви від Кенон на Соні за цікавішими, але й дорожчими.

        • Валентин

          Насправді автофокусні конвертери від сторонніх виробників під треті об'єктиви працюють часто з великими наріканнями. При тому що витрати на них не маленькі. Надійніше камеру-об'єктив купувати одного бренду. Ви маєте рацію, що серед власників кенону автофокусні конвертери поширені більше, але скарг на низ не мало. Названі Вами об'єктиви на Соні теж навряд чи чимось здивують, під них Nikon D700 більш ніж достатньо.

          • Єнот~Ракета

            Не для комерції ці об'єктиви теж добрі.

  • Анонім

    Не розумію, чому у кожному огляді не можна викладати фотографії формату raw. У якомусь огляді jpeg, у якомусь raw. Бісить. Я, наприклад, на jpeg не знімаю навіть на смартфоні. Нафіг він не потрібний, цей jpeg. Тим більше у SONY, тому що у них завжди шкутильгали алгоритми обробки зображення.

    • валерій А.

      А в якому переглядачі (редакторі) Ви дивитеся РАВи нікона?

      • Вік

        Із Соні з 2010 року.
        При нормальному освітленні жпег у моїх соні практично не потребує постобробки і рів - в топку після розбирання знятого. Виняток – навесні мучився на а3500- пересвіти від надлишку ультрафіолету
        Зараз на а 6000 більше з ручними налаштуваннями чаклую – більше нічних зйомок, і то переважно жлегом обходжусь і мінімальними корекціями яскравості-різкості та динамічного діапазону…

    • Олег

      Не пишіть нісенітниця. У Соні найкращий камерний джипег. Звичайно якщо ви знімаєте в режимі М.

      • 1Ds_Mk3

        Ні. На Фуджі. Як на s5pro, так і на нинішніх типах x100f або x-t3. У крайніх Фуджі майже ідеальний камджпег. Для лінивих. І він без дурнів дуже гарний.

      • sergos

        повністю згоден

        • sergos

          повністю згоден щодо sony-держу 4 апп sony.Nikon d2x продав,canon 1d mark 2n-хороший чіпким фокусуванням-старіє\все-таки 8 мп обмаль, масштабування не вистачає….тільки у соні немає різниці візуально на моніторі між накамерним jpg і raw .мало доводиться корчитися в лайтрумах і фотошопах.хоча ,мабуть,фуджі теж піднімає планку і алгоритмами,як втім і чудові останні смартфони...нікон і кенон необгрунтовано задирає ціни на тушки -ось вони переді мною\можу взяти на вечір у приятелів\ і я не бачу сенсу їх купувати. досвід фотографа 67 років

  • ВІКТОР

    всі Sony A7 недороблені !!! низька швидкість серійної зйомки … стаб з мануальною оптикою трьох осьовий … його можна тільки вкючити або вимкнути якщо включений – працює постійно і жере і без того дохлу батарею … програмісти соні взагалі думають що їхня камера живиться від атомної станції… Оптика бюджетна з вбудованими перехідниками (ВІД ДЗЕРКАЛОК) від сюди та її розміри ... і це для топових камер??? через дике віньтування на всій світлосильній оптиці як на рідній так і на старій мануальній …

  • ВІКТОР

    я думаю з виходом фулових бездзеркала від провідних виробників про SOMY забудуть як про страшний сон !!!

    • покемон

      Ні.
      Кенон EOS R та Nikon z6/z7 вже у продажу.
      У Нікона продажи напевно б краще пішли, якби був нормальний перехідник на безмоторні викруткові об'єктиви. Але його нема.

      • Олег

        А Нікон взагалі якось дивно зайшов у цей сегмент, начебто і камери вийшли цікавіше ніж у Canon, але якась убога лінійка оптики два не самих світлосильних зуму плюс 24-70 f4. Кенон і камера без стаба, але вже досить вдалий 50/1.2 і оригінальний у своєму класі 28-70/2.0, як би натякаючи ми всі козирі з рукава ще не витягли. Але в будь-якому випадку через можливість використовувати рідну дзеркальну оптику, якою існує безліч вони відтяпають у Sony солідний шматок ринку. Я читав, що Sony вже втратила 30% ринку повнокадрових бзк

        • Анонім

          У Соні плюс зараз у тому, що крута оптика на А баян на вторинному ринку зливається за дуже приємними цінами. Топові 24-70f2.8ZA, 85f1.4ZA та 135f1.8ZA вже по 40 тисяч продають іноді. А ще є дуже зручний Sony 24f2.0ZA і Sigma 35f1.4Art з цінами по 30-35 тисяч.

    • sergos

      так соні не спить теж

  • Денис

    Який тоді повний кадр взяти для новачка ціну sony a7ii? Чи можна її? Як у неї з автофокусом?

    • Анонім

      Приєднаюся до питання. Який ФФ взяти маючи 100к на тушку і ще стільки ж на оптику? В како1

      • покемон

        Якщо такий бюджет і б/у не розглядаєте, то Д750 чи Д810.

        • Анонім

          D810-ий набагато більше коштує, там вже можна і A7r2 купити, в якій АФ начебто довели до нормального рівня.

    • sergos

      якщо є гроші -тільки 7р, р2, р3, р4-це майбутнє

  • Дмитро С

    Здравствуйте.
    Хто з ФФ Соні може підказати?
    В ЕВІ налаштування режиму зйомки (af-s, WB, ISO тощо) розташовані по периметру кадру, закриваючи краї цього кадру.
    Це не заважає компонування кадру, побудові композиції?
    Із цим можна щось зробити?

    • Анатолій

      Натисніть вгору на диск прокручування/збільшення фото, це зміна режимів видошукача/екрана, або можна в меню налаштувати, що буде показувати.

  • Олександр

    Діти, порадьте, що взяти: Sony A7 II або Fuji X-T3?

    • покемон

      Цілі/завдання не зрозумілі.
      Для фото - краще буде а7 mk2/mk3 (хоча знайдуться ті, хто посперечається і зараз монітору ціни Х-Т4).
      Якщо для відео – не підкажу, не знімаю.

      • Олександр

        Так, для фото. Вибираю камеру щодня, аматорське використання.

    • Gregor_S

      хороше питання, складно визначитися

  • Олексій

    Аркадій, порекомендуйте будь ласка бездзеркалку з найкращим кольороподілом матриці, і з соковитою передачею кольору (товстими фільтрами). З Соней та Фуджі. Хоча б у наближенні як це було на Фуджі С5 та інших ССД.

    • Аркадій Шаповал

      Чи не порекомендую. Вам потрібно самостійно дивитися на те, що подобається

    • покемон

      Це складне питання, яке часто обростає холіварами, тому колір і поняття кольору - дуже інтимна тема.
      Спробуйте позичати з Фуджей X-T4 або X-Pro3.
      Заради інтересу порівняйте із 5D mark4.

      • Віктор

        Чому з 5дмк4? Імхо, далеко не найкраща камера у плані кольору. мк2 – можливо, перший – і майже еталон.

        Якщо потрібна бзк, я дивився б на старі перші олімпуси, з матрицями на 12мп.

        Із сонечок навіть на перших моделях вже все було досить сумно.

        Фуджі - треба вміти готувати, у когось виходить.

        • Gregor_S

          Напевно, найкращий висновок, який був останнім часом.

  • Viktor

    Доброго дня, тільки почав захоплюватися фотографією. Хочу знати. чи підходять об'єктиви від камер sony alpha A7 та A7 III на A7II

  • sergos

    це не фанатизм а розумне ставлення до питання -ціна і якість і до витрати часу на доробку знімків в лайтрумах і фотошопах. sony

    • Олег

      Ви всіх довкола ідіотами вважаєте схоже. Достатньо подивитися ціни на hotline щоб зрозуміти що ви нахабно брешете.

  • Кремль

    Скажіть, що Sony a7III з мануалом Зенітар 50мм f/0.95 і цим адаптером стане автофокусним?

    • Аркадій Шаповал

      він одразу йде під Sony E, тому не стане. А взагалі, бойкот цим лінзам.

  • Кремль

    Всі Full Frame фотоапарати Sony з байонетом E - Я звичайно вибачаюсь, але на АЛІШЦІ не відповідність із заявленими вами моделями.

    • Б. Р. П.

      Моделі заявлено виробником. Щодо невідповідностей на алі, думаю питання до алі.

    • Родіон Ешмаков

      Китайці можуть оголошення на алі змінювати як їм заманеться, підтримувати актуальність всього списку посилань, мабуть, складно.

  • sergos

    я вже писав, що із запізненням на рік-півтора тримав практично все, що хотів і заробляв фотографією, коли вас не було в проекті.. профілі-це для вас т. покемон, ви і крутіть їх. білого, вам не потрібно буде крутити і лайтрумить, просто буде достатньо сонькиного jpeg. фанатичне хамство в коментарях та його праві видаляти подібні нахабні, болючі, образливі коментарі

Додати коментар або відгук

Copyright © Radojuva.com. Автор блогу - Фотограф у Києві Аркадій Шаповал. 2009-2023

English-version of this article https://radojuva.com/en/2016/02/sony-a7ii-review/

Versión en español de este artículo https://radojuva.com/es/2016/02/sony-a7ii-review/