Враження про Sony a7 III

Це мої особисті враження, вони можуть відрізнятись від думки інших користувачів.

sony a7 III

sony a7 III

sony a7 III була анонсована 27.02.2018 (початок 2018 року). Камері вже три роки, але вона й досі є актуальною моделлю. Я багато разів працював із Sony a7 III, наприклад, для створення наступних оглядів:

  1. Yongnuo YnLens YN85mm F1.8S DF DSM для Sony E
  2. Sigma 40mm 1:1.4 DG A для Sony E
  3. Sigma 14mm 1:1.8 DG A для Sony E
  4. 7Artisans 50mm 1:1.05 APO
  5. NONIKKOR-MC 35mm 1:1.4 1980 Artralab Hong Kong
  6. AstrHori 85mm F2.8 Macro (R 85/2.8 TS TILT)
  7. MEIKE 85/1.8 Auto Focus STM

У цих оглядах є вихідні JPEG і RAW файли. В анонсі Sony a7 III є основні технічні характеристики.

Sony a7 III – дуже добре збалансована камера. Особисто я вважаю її найбалансованішою камерою з усіх існуючих повнокадрових бездзеркальних камер зі змінною оптикою. Збалансована – не означає найкраща. Це означає, що в загальному випадку вона добре вирішує переважну більшість фотозадач, має добрий баланс між своїми можливостями та ціною. У Sony a7 III мене влаштовує майже все.

До меню Sony a7 III я вже звик, тому що вже дуже давно стикаюся з "важким соневським меню". Звик і управління. Спочатку керування камерою здається складним, але потім звикаєш і взагалі не помічаєш якихось серйозних проблем. Останнім часом мене взагалі не хвилює питання управління, через постійну течію різних камер через мої руки, я втратив смак "хорошого управління" і можу комфортно знімати на що завгодно. Аби камера мала хоч якусь можливість управління ISO, витримкою, діафрагмою та налаштування автофокусу.

Фокусування по очах/особі працює добре. Я неодноразово стикався з тим, що камера дуже добре фокусується навіть при дуже слабкому освітленні. До фокусування у мене взагалі немає жодних претензій.

За якістю зображення це сучасна камера з відповідним рівнем шуму на високих ISO, динамічним діапазоном та кольором. До кольору у мене немає серйозних претензій, він добре піддається коригуванням і цілком придатний для великої кількості фотозадач. Все ж таки за три покоління камера була добре доопрацьована (мається на увазі перехід від Sony A7 -> Sony A7 II -> Sony A7 III).

Якби у мене стояв вибір з нуля будувати фото парк на базі бездзеркальної системи з урахуванням ціни/якості, то мій вибір упав би саме на Sony a7 III. Основна причина вибору на користь Sony криється не так у можливостях безпосередньо самої Sony a7 III, як у розвиненості бездзеркальної системи Sony (моє відео з цього приводу тут).

Якщо ж мене не обмежувати у фінансовому питанні, то я дивився б виключно на Canon R5 (причина: цікаві оригінальні об'єктиви) або FUJIFILM GFX 100S (Причина: кажуть, що це 'середній формат').

Всі фотографії в галереї нижче – камерний JPEG з Yongnuo YnLens YN85mm F1.8S DF DSM без будь-яких маніпуляцій із налаштуваннями. Стандартний режим керування знімками з нульовими поправками для різкості, контрастності та насиченості. Всі допоміжні функції, що покращують якість зображення, були вимкнені.

Вихідні фотографії у форматі RAW ('.ARW' зі стисненням) можна завантажити за цим посиланням (20 фото, 500 МБ). Вихідні фотографії у форматі JPEG '.JPG' можна завантажити за цим посиланням (40 фото, 270 МБ). Ще приклади фотографій на Sony a7 III можна знайти в огляді Irix 15mm f/2.4 Firefly.

Де купити?

Ціни на фотоапарат Sony a7M3 можна подивитися у популярних магазинах:

Усі Full Frame фотоапарати Sony з байонетом E


Фікси:

  1. Sony FE 14mm F / 1.8 GM [квітень 2021, ціна на AliExpress]
  2. Sony FE 20mm F / 1.8 G [лютий 2020, ціна на AliExpress]
  3. Sony FE 24mm F / 1.4 GM [вересень 2018, ціна на AliExpress]
  4. Sony FE 24mm F / 2.8 G [березень 2021, ціна на AliExpress]
  5. Sony FE 28mm F / 2.0 [березень 2015, ціна на AliExpress]
  6. Sony FE 35mm F / 1.4 GM [січень 2021, ціна на AliExpress]
  7. Sony FE 35mm F / 1.4 ZA [серпень 2014]
  8. Sony FE 35mm F / 1.8 [липень 2019, ціна на AliExpress]
  9. Sony FE 35mm F / 2.8 ZA [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  10. Sony FE 40mm F / 2.5 G [березень 2021, ціна на AliExpress]
  11. Sony FE 50mm F / 1.2 GM [березень 2021, ціна на AliExpress]
  12. Sony FE 50mm F / 1.4 ZA [липень 2016]
  13. Sony FE 50mm F / 1.4 GM [лютий 2023]
  14. Sony FE 50mm F / 1.8 [березень 2016, ціна на AliExpress]
  15. Sony FE 50mm F / 2.8 Macro [серпень 2016]
  16. Sony FE 50mm F / 2.5 G [березень 2021]
  17. Sony FE 55mm F / 1.8 ZA [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  18. Sony FE 85mm F / 1.4 GM [лютий 2016, ціна на AliExpress]
  19. Sony FE 85mm F / 1.8 [лютий 2017, ціна на AliExpress]
  20. Sony FE 90mm F / 2.8 Macro G OSS [березень 2015, ціна на AliExpress]
  21. Sony FE 100mm F / 2.8 STF GM OSS [лютий 2017]
  22. Sony FE 135mm F / 1.8 GM [лютий 2019, ціна на AliExpress]
  23. Sony FE 300mm F / 2.8 GM OSS [листопад 2023]
  24. Sony FE 400mm F / 2.8 GM OSS [червень 2018]
  25. Sony FE 600mm F / 4 GM OSS [червень 2019]

Зуми:

  1. Sony FE 12-24mm F / 2.8 GM [липень 2020, ціна на AliExpress]
  2. Sony FE 12-24mm F / 4 G [травень 2017, ціна на AliExpress]
  3. Sony FE 16-25mm F / 2.8 G [квітень 2024]
  4. Sony FE 16-35mm F / 2.8 GM [травень 2017, ціна на AliExpress]
  5. Sony FE 16-35mm F / 2.8 GM II [серпень 2023]
  6. Sony FE 16-35mm Т/3.1 PZ G C [листопад 2020]
  7. Sony FE 16-35mm F / 4 ZA OSS [вересень 2014, ціна на AliExpress]
  8. Sony FE 16-35mm F / 4 PZ G [березень 2022, ціна на AliExpress]
  9. Sony FE 20-70mm F / 4 G  [січень 2023]
  10. Sony FE 24-50mm F / 2.8 G [лютий 2024]
  11. Sony FE 24-70mm F / 2.8 GM [лютий 2016, ціна на AliExpress]
  12. Sony FE 24-70mm F / 2.8 GM II [квітень 2022, ціна на AliExpress]
  13. Sony FE 24-70mm F / 4 ZA OSS [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  14. Sony FE 24-105mm F / 4 G OSS [жовтень 2017, ціна на AliExpress]
  15. Sony FE 24-240mm F / 3.5-6.3 OSS [березень 2015, ціна на AliExpress]
  16. Sony FE 28-60mm F / 4-5.6 [вересень 2020, ціна на AliExpress]
  17. Sony FE 28-70mm F / 3.5-5.6 OSS [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  18. Sony FE 28-135mm F / 4 G PZ OSS [вересень 2014]
  19. Sony FE 70-200mm F / 2.8 GM OSS [жовтень 2017]
  20. Sony FE 70-200mm F / 2.8 GM OSS II [жовтень 2021]
  21. Sony FE 70-200mm F / 4 G OSS [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  22. Sony FE 70-200mm F / 4 Macro OSS II [липень 2023]
  23. Sony FE 70-300mm F / 4.5-5.6 G OSS [березень 2016]
  24. Sony FE 100-400mm F / 4.5-5.6 GM OSS [квітень 2017, ціна на AliExpress]
  25. Sony FE 200-600mm F / 5.6-6.3 G OSS [червень 2019, ціна на AliExpress]

Автофокусні повнокадрові об'єктиви під байонет Sony E/FE випускають ще й інші виробники:

Матеріали по темі

  1. Повнокадрові бездзеркальні системи. Обговорення, вибір, рекомендації.
  2. Кропнуті бездзеркальні системи. Обговорення, вибір, рекомендації.
  3. Кропнуті бездзеркальні системи, які припинили або припиняють свій розвиток
  4. Цифрові дзеркальні системи, які припинили чи припиняють свій розвиток
  5. ОВІ або ЕВІ (важлива стаття, що дає відповідь на запитання 'дзеркалка чи бездзеркалка')
  6. Про акумулятори бездзеркалок
  7. Простий та зрозумілий середній формат
  8. Особливо світлосильні рішення від китайських брендів
  9. Всі найсильніші автофокусні зум-об'єктиви
  10. Всі найсильніші автофокусні фікс-об'єктиви
  11. Повний дзеркальний кадр на бездзеркальному середньому форматі
  12. Автофокусні Speed ​​Booster'и
  13. Один об'єктив, щоб правити світом
  14. Вплив смартфонів на ринок фототехніки
  15. Що далі (перевага смартфонів)?
  16. Усі анонси та новинки об'єктивів та фотоапаратів

Коментарі до цієї нотатки не вимагають реєстрації. Коментар може залишити кожен. Багато різної фототехніки можна знайти на AliExpress.


матеріал підготував Аркадій Шаповал. Навчання/консультації | Youtube | Facebook | Instagram | Twitter | Telegram

Додати коментар:

 

 

Коментарі: 70, на тему: Враження про Sony a7 III

  • Михайло

    Щас прийде хорт Олегос і задудосить сайт =)

    • Аркадій Шаповал

      Заради хайпа Олег може і “Гугол” “задудосити”

    • Дмитро Костін

      Веселий хлопець, з гумором)
      За Кенон топить непристойно (місцями), але слухати його цікаво (для фана), хоча я з ним не скрізь і не завжди згоден.
      Ось інтерв'ю з Аркадієм у Олега не вийшло.
      Вийшла байка Крилова “Лебідь, щука та рак”.
      Насправді, розмову з техніки треба було перекладати на щось життєве або по роботі.

    • Василь

      Хто такий Олег Задудосити і де подивитись його інтерв'ю з Аркадінм?

  • Б. Р. П.

    Дякуємо за враження. "FUJIFILM GFX 100S подейкують, що це 'середній формат"-!!!

    • Дмитро Костін

      "FUJIFILM GFX 100S подейкують, що це 'середній формат"
      Так класичні 6х45, 6х7, 6х8, 6х9. Соні не виробляє.
      Пентаксу відвантажують той же фізичний розмір матриці, що і Фуджі або навпаки).

    • феном

      Якщо проводити паралелі з плівками, то 127 плівка знімалася в тому числі кадрами 4*3 і завжди ставилася до середнього формату, отже використовується матриця в камерах Фуджифільм і Пентакс - справжнісінька середньоформатна і точка. А якщо відраховувати середній формат від 6*4.5, то в такому разі і задники з фази і хаселя не середньоформатні, коротше все це розмови на користь бідних, факт у тому, що GFX камери формують принципово інше зображення, ніж повнокадрові датчики і можуть конкурувати з "дорослими задниками" http://www.youtube.com/watch?v=Ll4sOONWpRA&t=562s&pp=ugMICgJydRABGAE%3D , цим все сказано.

      • Джо

        Що розумієте під “принципово іншим зображенням”?

  • Михайло

    А якщо серйозно, то погоджуся майже з усім, але особисто мені трохи не сподобалося, як камера лежить у руці.
    Але очевидно, виправлення цього недоліку заздалегідь заплановано для наступної генерації.
    Ох вже ці менеджери =)
    PS Дуже хотілося б почитати від Вас огляд на Sony 85mm 1.8, вважаю що цей об'єктив ідеально поєднується з цією камерою, такий же збалансований.

    • Alex

      а що ти очікуєш побачити прямий такого несподіваного в огляді по 85 1.8?
      об'єктив уже сто років на ринку, вже всі про нього знають

      • Михайло

        Переглянути непогані приклади фото)

    • Анатолій

      Пишу як колишній власник даного об'єктива, буду порівнювати з аналогом sigma Art 85 1.4.
      Sony fe 85 1.8 дуже добрий об'єктив
      Насамперед ціна, вона в рб коштує 550$, це майже вдвічі дешевше ніж sigma, хоча недавно з'явилася sigma Art 2 dg dn f85, у якої ціна близько 1.4$, але поки що не зрозуміло що за він.
      -різкий з відкритою, лише трохи поступається sigma
      -Дуже швидкий автофокус (набагато швидше ніж у sigma)
      -Дуже легкий, в раз 3 легше ніж sigma і це теж важливий аргумент, чи готові ви тягати із собою зайвий кг.
      -Добре ловить по очах, суб'єктивно краще ніж sigma.
      -дешевий фільтр 67мм (привіт sigma з її 86мм)
      -є програмована кнопка (у sigma немає і це чутливий мінус).
      З мінусів: є хроматика, боці хороше, але гірше ніж у sigma.
      Тепер найважливіший момент, але це на мій смак. Якщо порівнювати на a7r2 і вище, sigma дає помітно кращу картинку, і в принципі плюси переважують мінуси (сам стояв перед таким вибором і вибрав sigma). На a7x це краще брати Sony. На а7s не пробував, тут не підкажу. Якось так.

      • Джо

        Sony FE 85mm f/1.8 все ж таки не зовсім прямий аналог Sigma 85mm F1.4 DG HSM | Art – його можна було б порівняти з Sony FE 85 мм F1.4 GM (відмінність світлосили в 2/3 стопу між f/1.8 та f/1.4 помітно впливає на ціну, розміри та вагу), і навіть у такому випадку доводиться враховувати, що згадана модель об'єктива Sigma спочатку розроблена для дзеркальних камер, на відміну від об'єктива Sony.
        Для загального уявлення про новішу модель Sigma 85mm F/1.4 DG DN | ART можна переглянути огляд на каналі Christopher Frost: https://www.youtube.com/watch?v=m92pBHYENJc

        • Аркадій Шаповал

          Рідний Sony 85/1,8 більше схожий Yongnuo Ynlens YN85mm F1.8S DF DSM (YN85mm F1.8S), знімки з якого показано тут. А також схожий
          Viltrox PFU RBMH 85mm F1.8 STM (фактично той самий Viltrox AF 85/1.8 II XF STM ED IF другої версії) і фактично та сама Tokina ATX-M 85mm F1.8 FE. Той же Фрост високо оцінив Вілтрокси та Йонгі. Інші оглядачі також оптично підтвердили близькість Йонга, Вілтрокса та Токіни до рідного FE 85/1,8.

          А ось 1.4 – це вже справді інша ніша та інша оптика.

          Є ще Carl Zeiss 85mm f/1.8 Sonnar T* Batis, але зі стабілізатором, теж трохи інше. Та й Zeiss йде з іншим цінником.

          Є ще відносно недорогий Samyang AF 85/1.4FE. Тільки він +- може бути конкурентом для рідного Sony 85/1,8 приблизно за ті самі гроші та з 1.4.

          Інші 85тки з 1.4 під байонет Е значно дорожче (їх всього три: дві Сигми 85/1.4 DG і DG DN і рідний Sony).

          • Анатолій

            Їх би парно потішити, Sony та yongnuo. По корпусу дуже схожі, також кнопка
            та перемикач аф/мф. різниця в ціні не дуже велика, ціна в Мінську Sony 550 $, yongnuo в рб я не знайшов, в рф приблизно 400 $. Sony дуже різкий з 1.8, швидкий, чіпкий по очах і взагалі безшумний! Але часто багато аберацій вилазить. По Samyang 85 1.4, нічого не скажу, але у всіх оглядах його дуже хвалять за різкість.

        • Анатолій

          Це відомо, що sigma краще буде, я порівнював, т.к. володів обома об'єктивами. Все одно часто виникають питання, що краще купити. На картинці fe85f18 дуже близький до Sony sonnar 55mm f1.8. А ось з sigma Art 85 dg dn 1.4 походу не все так гладко, принаймні в сервісі sigma мені сказали, краще залишати стару версію, якщо чесно, я не уточнював чому. Найцікавіше, що сьогодні нова вірня в Мінську коштує приблизно 900$, а стара 1100$. Для мене, в sigme лише 1 мінус, це швидкість фокусування, вона ппц повільна((((

        • Анатолій

          О, ще забув написати, що Sony fe85f18 взагалі безшумне фокусування, а sigma тихенько, але іноді пищить.

  • Alex

    Угу, камера настільки збалансована, що я насилу собі уявляю, що Sony може додати в A7 IV.

    новий сенсор на 30-32 мегапікселі? погоду не робить.

    відео 4K 60 fps без кропу? цікаво тільки тим, кому важливе відео, а взагалі ходять чутки, що Sony затисне по відео, щоб не підривати продаж дорожчих моделей.

    краще екран і повністю сенсорний інтерфейс? на інтерфейс наплювати, все розкішно управляється кнопками, а в кращому екрані є сумніви, дивлячись на те, яке г ... поставили в ту саму A1.

    Саме тому Sony і не поспішає випускати A7 IV.

    • Копенгаген 72

      З необхідного
      1) Нормальне меню від a7s3
      2) Поворотний екран
      3) Поправлену кольоропередачу від a7s3
      4) 4К60fps хоча б у кропі

      Ще додати дозволів на екран і видошукач ніколи не завадить.

  • Alex

    Цікаво, які RF об'єктиви такі цікаві?
    (крім 28-70 f/2 :))

    • Аркадій Шаповал

      Canon Lens RF 50mm F1.2 L USM
      Canon Lens RF 85mm F1.2 L USM + найцікавіший Canon Lens RF 85mm F1.2 L USM DS (DEFOCUS SMOOTHING)
      Canon Lens RF 15-35mm F2.8 L IS USM
      Canon Lens RF 28-70mm F2 L USM

    • Роман

      Та все практично. 85/2 та 35/1.8 – покращені версії своїх недорогих попередників з непоганими макроможливостями (нехай і 0.5х).
      600/11 – 800/11 – компактні телевізори з величезним фокусним, цілком придатні для використання на вулиці та для знімків природи.
      24-120/4-7.1 – дуже компактний.
      24-240 – компактний десятикратний зум
      70-200/2.8L – доладний на відміну від усіх конкурентів
      100/2.8L Macro – збільшення 1.4 плюс можливість керування боком

      Можна використовувати або старі об'єктиви з адаптером, або нові, причому кожен має якусь унікальну особливість, яка відрізняє його від попередника.

      • Дмитро Костін

        “24-120/4-7.1 – дуже компактний.”
        Якраз про нього нещодавно вийшов огляд:
        https://www.ixbt.com/dp/canon-rf-24-105mm-f4-71-is-stm-test.html#comments
        Ні, я краще накопичу на RF 24-105/4L якщо потрібно буде щось подібне.
        *
        "Можна використовувати або старі об'єктиви з адаптером"
        Не терпиться купити EOS R і спробувати як все старе на ньому запрацює, але поки тримаю себе в руках, тк себе знаю - доведеться продавати Д4, тк він буде покинутий і лежатиме, чого зовсім не хочеться. Рівень моєї фотографії покупка БЗК ні в якому разі не виправить, це просто інструмент. Звичайно спокусливо, якщо 28-70/2.8 запрацює нормально, ще докупити до купи 70-200/4 і прибл. Дешево й сердито.

        • Роман

          Церкви та танки. Все, як завжди, навіть читати не став. Краще котів нехай знімають.

        • Роман

          Не бачу жодних обмежень щодо старої оптики – підтримка чисто електронна. Якщо нові об'єктиви примудряються працювати на тушках 87-го року, то новітні тушки точно підтримають, хоча б з десяток років, сподіваюся, збережуть цей обсяг legacy. Найцікавіше спробувати, але ремонт з'їдає всі ресурси, не до нової техніки. Чи не траплялося. до речі, жодних зауважень щодо несумісності.

          24-105/4-7.1 – непоганий повнокадровий кит-затичка, особливо для маленької EOS R. Але якщо чесно не зовсім розумію, навіщо потрібна бюджетна повнокадрова камера, коли є маса дешевших альтернатив. Але воно є.

          А так можна зібрати дуже пристойний набір на гаманець. 24-105/4 - 100-500/4-7.1. Або ж 15-35, 24-70, 70-200 на 2.8. Або фіксами, благо нові під'їдуть. Все набагато веселіше, ніж “через тридцять років ми випустили 1.2”.

        • Алексей68

          На EOS R не працюють чіпи EMF, причому на всіх інших камерах, включаючи третю мороку, 90D і 5Dsr вони працюють без проблем.

          • ЙоржЪ

            У тіткоробок чудовий сенсор, і це, загалом, все, що мені в них подобається.

            Решта – на любителя.

            Ергономіка крива.
            ВІ – туга.
            Ненажерлива, шопейсець.

            Головне особисто для мене – закрита система, після К/Н пошук спалаху, наприклад, виявляється проблемою.

            Дефолтний квіти мені не подобається категорично, і, якщо його небажання правити, то це теж проблема, так.

            Якщо від цього відволіктися, то 7r2, наприклад, нині найдоступніше ФФ-БЗ зі стабом, і це круто.

            R5 – убер аллес, але, якби не було фахівцем під неї відкладено бабло, у житті б не став брати шмурдяк за такі баппки…

            • Анатолій

              Проблема зі спалахами на соні вирішується godox xt1 s і спалахами цієї фірми. Крім радіосинхронізації, буде лазерне підсвічування.

          • ЙоржЪ

            Ці чіпи на М не працюють теж, на жаль.

          • Джо

            Якщо маються на увазі чіпи з контактами, які використовуються на перехідниках для мануальних об'єктивів для роботи підтвердження фокусування, тобто 2 нюанси:
            1. У дзеркальних камер це “підтвердження фокусування” з неавтофокусними об'єктивами не є особливо корисним, оскільки недостатньо точно працює. Це на мій досвід; зустрічав і альтернативні думки – мабуть, кожен має свої критерії оцінки.
            2. Для бездзеркальних камер подібний чіп навряд чи потрібен, тому що камери самі по собі мають набагато корисніші при мануальному фокусуванні функції: Focus Peaking та збільшення, у тому числі прямо у видошукачі.

        • Роман

          Ви про "кульбаби"? Прикро, звичайно, але їх робив не Canon, зліплено реверс-інжинірингом, і я не можу вимагати від компанії підтримки сторонніх рішень.

          Думаю, оперативно полагодять і випускатимуть безпосередньо на байонет RF.

          Під підтримкою старої оптики я маю на увазі, в першу чергу, підтримку рідної відписки, без цих складних таблиць сумісності камер і об'єктивів.

          • Алексей68

            я написав це для інформації, а не в порядку критики чи скарги.

    • Роман

      А на підході ще 135/1.8 і, мабуть, перший у світі автофокусний tilt-shift.

  • Ілтунтай

    Гнометричне віньєтування через недостатній внутрішній діаметр байонета.

    • Аркадій Шаповал

      стара історія

      • Володимир Шаповал

        Аркадію, привіт! Скажіть, будь ласка, чи сильно відрізняється Соні А7 першого покоління від Соні третього покоління виключно в частині зйомки фото? Відео само собою краще буде у 3 ки, але цікавить саме фото, т.к. ближче до фото. Порівняти, спробувати, зняти можливості обидві немає, на руках лише Соні А7 перша, знімаю в основному на мануальну радянську оптику (фото) і рідко на кит 28-70 (відео). Пробував порівняти в інтернеті обидві камери, + у 3 ки: автофокус, батарея, трохи краще за ергономіку, сенсорний екран, стабілізатор, відео. - У 3 ки: надійність.

        По фото сильних відмінностей не побачив, як тільки колір і ДД може трохи краще і все.

        Цікавить Ваша думка

        • Аркадій Шаповал

          Зараз принципово нові камери фото нічим особливо не відрізняються. Там щось трохи краще, там щось трохи гірше. Але загалом і цілому, особливо на низьких ISO всі сучасні 24 мп камери +- схожі (у Нікон і Соні вони фактично на одних і тих же сенсорах). Міняти а7 на а7м3 чисто під мануал особливого сенсу не бачу. Якщо міняти, то вже а7р4, кенон р5, нікон з7-2, панас р1 і т.д.

          • Володимир Шаповал

            Дякую за відгук. Значить, сенсу особливого немає в переході для зйомки фото. На такі камери не потягну, обмежений у засобах, можу лише у разі продажу взяти Соні А7 2, Соні а7с2, ну або підкопити, почекати та взяти А7 3, ін. системи не розглядаю, тому що звик до Соні, хоча починав з Нікон д40, д300, д700, Кенон 600д, 60д, Соні некс 3, Фуджі х-т10, а зараз на а7 сиджу, причому, можу і перейти на іншу систему, оскільки парк оптики лише мануал, сильно не втрачаю так би мовити.

            У цьому, коли переходив, навмисно знав навіщо, лише БЗК, ФФ, т.к. мануал оптика під ФФ, високі ісо, ДД, краще боке, пікінг, лупа і т.д.

            Звичайно мануал 24 мп матрицю не розкриє весь потенціал, часом думаєш продати мануал і взяти 1 зум тамрон або 2 фікс від Самьянг, адже вони див., непогані роблять лінзи, схожі на дорогі Zeiss+-.

            З іншого боку, мануал теж видає непогану картинку, крім контрасту і різкості, проти сучасним склом.

            Ну це все залежить від цілей зйомки, якщо репортаж, автофокусні лінзи, якщо знімати, предметку, макро, пейзаж, портрети, піде і мануал.

            Знімаю на об'єктиви Світ 1 білий, Геліос 44-3, Індустар 61 лз, Юпітер 37а, Таїр 3фс.

            Бувають думки взяти автофокусну оптику, тільки не знаєш, чи виправдають очікування, що-небудь з недорогого, Самьянг може, хвалять начебто, ну, мабуть, поки не спробуєш, не дізнаєшся.

            • Seladir

              У A7M2 така ж матриця як у A7, а ось у A7A3 вони її прям сильно прокачали щодо роботи на високих ISO. Плюс набагато менше шумів при витягуванні тіней. Плюс там dual-gain архітектура: з ISO640 камера переключається на іншу обв'язку (грубо кажучи) та ДД повертається майже до рівня ISO100. А завдяки дуже низькому шуму зчитування можна кілька стопів у світлі зберегти: робити недоекспоновані знімки, залежно від обставин або на ISO100, або на ISO640, а потім безкарно освітлювати їх, отримуючи величезний ДД. Ну, це більше на особливі випадки.
              Особисто мені перехід на трійку здається дуже смачним, плюс стабілізатор для мануальної оптики буде дуже тема (але це звичайно і двійка надасть).

            • Seladir

              У плані автофокусної оптики спробуйте придивитися до Tamron 28-200 2.8-5.6 – як хороший універсал на кожен день. Якщо що, потім мені розкажете)

              PS А ви реально однофамільці?)

              • Володимир Шаповал

                ))) Вдячний за відгук! Значить поки на 1-ій Соньці залишуся, Аркадій правий, по фото не дуже великі зміни у сучасних камер, а 1 ая 7 ка і зараз дуже навіть не погана ... Та й рішення по оптиці теж знайшов, якщо будуть 2 недорогі фікси youngnuo, Samyang, можна взяти, спробувати, ну або 50 до Соні як варіант, а зум Соні 28-70 який як кит йде, хай буде, брати Тамрон або ще щось немає сенсу, тим більше у мене другий об'єктив 2-28 Соні на заміну 70 ому краще, не муляє, хороший, а 1 ий був, зіпсував враження, правий край милив на всіх діафрагмах, а на діафграгмі 1 тільки лівий край у норму приходив. Тим більше що нинішній 8-28 кит трохи поступається лише 70-24 Zeiss, за контрастом і різкістю на певних фокусних.

              • Анатолій

                Спробуйте sigma Art, дуже класне скло. Якщо порівнювати з тамроном і самянг, сигма дає кращу різкість. Плюс із fe об'єктивами у вас буде фокус по очах, а це чудова штука))

              • Володимир Шаповал

                Sigma art дорогі, все упирається в бюджет, тільки не знаю, Sigma хіба робить на ФФ стекла для Sony, кроп точно знаю робить, а на ФФ не в курсі. Хоча не так важливо, тому купити не вийде все одно

              • Анатолій

                Можете тоді подивитися на samyang 45mm 1.8, у мене він вже майже 2роки, нещодавно думав продавати, тк були питання щодо фокусу, але вирішив спробувати оновити (була 2-а прошивка, зараз 6-я). Зараз я їм дуже задоволений, все супер, різкість, фокус!

  • Влад

    По a7 3 була гучна історія з шторками затвора, що вилітають на 50000 кадрів. Та й загалом багато фотографів відгукуються про камери Соні як про ергономічні непродумані, недостатньо надійні і «сирі» продукти, хоч і досконалі з точки зору характеристик.
    Аркадію, що ви про це думаєте?

    • Alex

      коли новину про бракований затвор опублікували на найпопулярнішому у світі сайті цифрової фотографії, у коментарях всі дійшли висновку, що або це якісь фантазії, або проблема аж ніяк не масова, бо ніхто з нею ніколи не стикався.

      а що думає Аркадій, по-моєму, він цілком прямо виклав у своєму тексті.

  • Rashit

    Перша камера, яку після безлічі "дзеркалок", до Canon 5D Mark III, MFT до Olympus OM-D E-M5 Mark II і, природно, Sony A7 Mark II, критичні недоліки якої були виправлені, яку не хочеться міняти на що- то досконаліше ... ;)

  • Грінго

    Судячи з огляду, Аркадій, мені здалося, що Вас нудить від цієї камери – що взагалі не дивно. що вже соні може гарного зробити? А якщо серйозно мене особисто нудить від усіх сучасних камер - які вони всі безликі однаково круті без родзинок. Металобрухт просто.

    • Роман

      Церукал або мотіліум на допомогу. І краще із подібними скаргами на спеціалізовані сайти.

    • Jea Reth

      З радістю позбавлю вас від нудотної сучасної камери замість ультра-харизматичного панорамного Horizon S3 PRO, який до мозку кісток "не-такий-як-все". Родзинок у ньому, починаючи прям із заправки плівки, до зубовного скрегота

      Уявна непоказність камер - наслідок того, що це супер-функціональний інструмент для широкого кола фотозавдань. Вони мають бути хороші у всьому.
      Якщо ви це відчуваєте саме в такому ключі, то не найкращий дзвіночок, крім жартів.

      • Дмитро Костін

        Якщо хочеться бути не таким, як усі, тобто Пентакс

        • Дмитро Костін

          або ось такий:

          • Дмитро Костін

            Навіть середній формат є цікавого кольору:

  • Сонібою

    Мені у цій божественній Соні третього святого марка найбільше подобається екран – я можу спокійно поставити від калькулятора, якщо зламається. І видошукач, я даю своїм ворогам у нього подивитися і у тих кров із очей тече!

  • Копенгаген 72

    Аркадій, а чому на сайті немає оглядів на кроп-об'єктиви Sony E: 18-105 f4 Powerzoom, китовий 18-135 f3.5-5.6?

  • М.К.

    А де природа?

  • шпіцер

    Чим поганий А7 1й проти 3й?

    • Олег

      Там дуже поганий автофокус

      • шпіцер

        Тобто. для мануальної оптики саме воно?

    • Анатолій

      Чим перша гірша за трійку:
      1. автофокус, у трійці він дуже крутий.
      2. Немає стаба
      3. Iso у рази гірше.
      4. Відео, в a7m3 є 4к відео
      5. Не такий явний але все ж таки вагомий аргумент: в 3ці є 2 слоти карт пам'яті, один з яких за допомогою uhs-2.

  • Василь

    Якщо у когось виникне бажання купити Соні А7 3, краще купіть що-небудь з Кенона або Нікона) Видошукач убогий (особливо вночі помітно). Черевик під пишноту - жах. Купа контактів, що періодично втрачають чутливість. Вже кілька зйомок запоров через неспрацьовування пихи. Кнопка без явного напівнатискання, відсутність нормального вологозахисту, незручний хват, досить слабкі за відчуттями після Кенона органи управління. Періодично стикаюся із ситуацією, коли перший кадр, наприклад, при груповій зйомці – у повному розфокусі. Інші ок, але іноді вистачає і однієї помилки для втрати репутації. З плюсів – великі картинки, низькі шуми, економна витрата батареї. Якщо потрібний апарат для неспішної зйомки – непоганий варіант. Для репортажу – взагалі.

    • Анатолій

      Чи можна дізнатися, який Canon або nikon у цій ціновій категорії, має найкраще фокусування? Гарячий черевик? у мене з ним ніколи не виникало проблем ні на a7, a7ii, a7iii, a7r2, хоч і має купу контактів для ttl, але в мануалі він працює по центральному і немає жодних проблем перевести спалах в m. Про кнопку з підлозі натисканням взагалі не зрозуміло, добре б про a7 або а7ii писали, але починаючи з a7r2 af-c настільки гарний, що af s користуються в дуже рідкісних випадках.

  • П'єр Жопян

    +Yem тобі по губах, а не R5 і руки більше не Gfx 100. З Nikon D40 ходи.

  • Федір

    Я донедавна знімав на стареньку D90 (яку, до речі, купував під враженням Вашого відео, Аркадій, “ретроогляд D90”), а цього літа перескочив на Sony А7-3. Зображення та функціонал, звичайно, різко краще на а7-3. АЛЕ, я досі іноді з ностальгією згадую D90. Особливо після довгих зйомок. Так, у D90 дуже погана, за нинішніми мірками, матриця, але ергономіка куди краще! У Соньки ергономіка досить умовна, а хват - так взагалі ніби розрахований на інопланетянина чотирипалого. У мене досить худі пальці, але мізинець бовтається в повітрі. А центр тяжіння, особливо з телевізором або світлосильним зумом - зміщений сильно вперед, через що утворюється довгий важіль, і пензель працює на злам. У результаті після довгих сесій та прогулянок пензель болить. Думаю, купити щось болванку Sony GP-X1EM, яка прикручується знизу і збільшує хват.
    А Ви що думаєте з приводу зручності Sony A7?

Додати коментар або відгук

Copyright © Radojuva.com. Автор блогу - Фотограф у Києві Аркадій Шаповал. 2009-2023

English-version of this article https://radojuva.com/en/2021/06/sony-a7-iii-about/

Versión en español de este artículo https://radojuva.com/es/2021/06/sony-a7-iii-about/