Враження від Sony a9

За наданий фотоапарат Sony a9 (Sony ILCE-9), об'єктив Sony FE 2.8/70-200 G GM OSS (SEL70200GM), подовжувач рукоятки Sony GP-X1EM та вертикальну рукоятку VGC3EM.SYU величезна подяка офіційному представнику компанії Sony в Україні.

Sony a9

Sony a9

Камеру мені надали лише кілька днів, тому я не підготував детальний огляд Sony a9. У цій замітці висловлю лише свої враження про Sony a9 та Sony FE 2.8/70-200 G GM OSS (SEL70200GM).

1. Співпраця з Sony

Компанія Sony завжди підтримує зі мною контакти, інформує про виходи новинок, запрошує на презентації своїх нових продуктів, надає фототехніку на огляди. Іноді можна вибрати той чи інший фотоапарат на огляд. Повинен звернути увагу, що мої огляди камер і об'єктивів Sony у своєму тексті мають досить великий блок критики або недоліків, наприклад, таких як в огляді Sony a7R, де я детально описав відсутність автоматичного фокусування. При цьому з боку Sony на мене ніхто не тисне, щоб я написав чергову джинсову статтю про фототехніку. Представництва Nikon та Canon на контакт йдуть куди гірше.

Власне, вважаю, що великий резонанс, який набула Sony a9 у країнах колишнього СНД, насамперед пов'язаний з відкритою та грамотною політикою компанії. Вся мережа забита джинсовими постами про супер 'вбивцю' дзеркалок.

Sony a9

Sony a9

2. Очікування

Я не хотів брати Sony a9 на огляд, відмовлявся кілька разів із різних причин (відпустка, завантаження основними зйомками). Згодом Sony a9 мені стала просто не цікавою. На жаль, мене вже дуже складно здивувати гарною фототехнікою, та й до останньої я належу не так, як багато фотографів. Вихід нового інструменту-молотка, який вміє забивати 20 цвяхів на секунду замість 14 цвяхів у молотків Canon 1DX Mark II и Nikon D5 мене аж ніяк не здивував.

Sony a9

Sony a9

3. Нова парадигма?

Частково я не хотів зв'язуватися з Sony a9 через страх перед новою парадигмою роботи із системою фокусування. Переучуватися – складно. Після всіх хвалебних відгуків на повну автоматичність у розпізнаванні та стеженні за об'єктами зйомки у мене склалося враження, що тепер потрібно буде інакше шукати оптимальні методи роботи із системою автоматичного фокусування. На практиці хоч усе й досить добре, але повністю довіритись автоматиці у складних умовах зйомки поки що не можна. Наміри фотографа все ж таки часто доводиться передавати в камеру вручну. Сподіваюся, незабаром буде створено нейроінтерфейс для наведення на різкість туди, куди хоче фотограф.

Куди все йде і що буде далі? Через кілька років камери будуть вміти знімати 60 кадрів за секунду зі 100 МП сенсором і з 16-ти бітним RAW. Процес зйомки перетвориться на відеозйомку формату 8 або 16К. Замість фотографів ходитимуть та фотографуватимуть роботи. Професія фотографа перетвориться на роботу контент-менеджера, якому залишиться тільки вибрати потрібний знімок з 100500 кадрів, знятих різними дронами. Марті, майбутнє вже поряд.

Sony a9

Sony a9

4. Фокусування

Фокусування працює добре, без будь-яких нарікань. Я залишився повністю задоволений якістю фокусування. Але чогось магічного чи кардинально нового у Sony a9 я не знайшов.

Ввести камеру в оману досить легко, вона може втратити об'єкт, не встигнути сфокусуватися або сфокусуватися не на потрібному об'єкті. Також, як я вже відзначав у огляді Sony a6300 – швидкість, точність і чіпкість фокусування дуже залежить від об'єктива та умов зйомки.

Sony a9

Sony a9

5. Що ж реально нового у Sony a9?

Для мене, як для практикуючого фотографа, немає нічого принципово нового в Sony a9. Чому я дійсно радий, так це поява в Sony a9 джойстика. Джойстик! Джойстика у 2017 році! На жаль, на попередніх повнокадрових бездзеркальних камерах Sony a7, a7II, a7S, a7S II, a7R, a7RII було вкрай незручно працювати через адову реалізацію фокусування по одній точці (по регулярній плямі, як це правильно називається в меню цих камер). Щоб зрушити точку фокусування слід танцювати з бубном і співати особливі піснеспіви з натисканням на велику кількість функціональних і не дуже функціональних кнопок. З Sony a9 можна так само легко вибирати точку фокусування, як це було реалізовано у перших ЦЗК Nikon 1999 випуску.

Всі інші супер-функції в переважній більшості випадків не будуть використані фотографом, їх переваги надто перебільшені і вони можуть залишитися супер-функціями тільки на папері. З 'нових' можливостей мені запам'яталася відсутність затемнення під час спуску електронного затвора.

Не соромлячись можу з упевненістю стверджувати, що маючи величезний досвід спілкування з різними камерами, я можу повністю реалізувати потенціал камер не новіший. Nikon D80 / Canon 40D. Звичайно, зазвичай чим новіша і просунута камера - тим простіше і приємніше з нею працювати, але величезний потенціал Sony a9 зможуть розкрити лише одиниці.

Sony a9

Sony a9

6. ТОП чи не ТОП

Sony a9 має стати серйозним гравцем у світі фотографії, але особисто я не відношу Sony a9 до топових камер. Одна з головних причин – звичайний форм фактор корпусу Sony a9 та жахливе керування. Поки що я вважаю, що Sony a9 того ж рівня, що моделі Nikon D850 Canon 5D Mark IV.

Одночасно з Sony a9 у мене на огляді була старенька Canon 300D (та сама перша камера з байонетом Canon EF-S), в моїй руці цей старий і непридатний апарат сидів краще за Sony a9.

Можу з упевненістю стверджувати, що на дотик Sony a9 сильно програє Canon 1DX Mark II и Nikon D5, Це ж, швидше за все, стосується і витривалості цих камер. Якби я мав вибір, то для серйозної та відповідальної роботи фотографом у складних умовах я б краще скористався перевіреними часом комбомонстрами старих поколінь (одинички від Canon/Nikon), ніж пішов із Sony a9.

Для перетворення Sony a9 на камеру з ТОПовим комбокорпусом потрібні будь-які збільшувачі-подовжувачі на кшталт Sony GP-X1EM вартістю OVER 9000 грошей.

Sony a9

Sony a9

7. Загальне враження від Sony a9

Sony a9 – гарна камера. Це й очікувалося. Я розумію, що це дуже сухо і нудно - але цим я хочу підкреслити зайву роздутість функціоналу Sony a9 в очах неофітів, які хочуть змінити свій Nikon D3100 / Canon 550D на щось інше. Профі і так чудово розуміють, що таке Sony a9 та з чим його їдять.

Sony a9 часто форсять як "вбивці" дзеркалок. Я повністю згоден з тим, що дзеркальні камери згодом замінятимуться бездзеркальними рішеннями, але поки що Sony a9 ніяка не вбивця, а спроби допрацювати бездзеркальну Sony a7 до професійного рівня. Загалом спроба вдала.

Sony a9

Sony a9

8. Загальне враження від об'єктива

Sony FE 2.8/70-200 G GM OSS (SEL70200GM) - Хороший ТОПовий об'єктив. Гідна якість зображення. Мені він дуже сподобався. Єдине – затискачі хомута від штативної лапки були настільки сильно зафіксовані, що мені не вдалося їх відкрутити. Невеликий архів із вихідними файлами тут.

9. ОНОВЛЕННЯ

03.10.2019 було анонсовано нову камеру – Sony a9 II з відносно невеликими змінами. Можу лише відзначити, що подібні невеликі зміни в новій камері говорять лише про одне – перша Sony a9 була трохи 'сироватою'.

Всі об'єктиви та фотоапарати Sony FE

Фікси:

  1. Sony FE 14mm F / 1.8 GM [квітень 2021, ціна на AliExpress]
  2. Sony FE 20mm F / 1.8 G [лютий 2020, ціна на AliExpress]
  3. Sony FE 24mm F / 1.4 GM [вересень 2018, ціна на AliExpress]
  4. Sony FE 24mm F / 2.8 G [березень 2021, ціна на AliExpress]
  5. Sony FE 28mm F / 2.0 [березень 2015, ціна на AliExpress]
  6. Sony FE 35mm F / 1.4 GM [січень 2021, ціна на AliExpress]
  7. Sony FE 35mm F / 1.4 ZA [серпень 2014]
  8. Sony FE 35mm F / 1.8 [липень 2019, ціна на AliExpress]
  9. Sony FE 35mm F / 2.8 ZA [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  10. Sony FE 40mm F / 2.5 G [березень 2021, ціна на AliExpress]
  11. Sony FE 50mm F / 1.2 GM [березень 2021, ціна на AliExpress]
  12. Sony FE 50mm F / 1.4 ZA [липень 2016]
  13. Sony FE 50mm F / 1.4 GM [лютий 2023]
  14. Sony FE 50mm F / 1.8 [березень 2016, ціна на AliExpress]
  15. Sony FE 50mm F / 2.8 Macro [серпень 2016]
  16. Sony FE 50mm F / 2.5 G [березень 2021]
  17. Sony FE 55mm F / 1.8 ZA [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  18. Sony FE 85mm F / 1.4 GM [лютий 2016, ціна на AliExpress]
  19. Sony FE 85mm F / 1.8 [лютий 2017, ціна на AliExpress]
  20. Sony FE 90mm F / 2.8 Macro G OSS [березень 2015, ціна на AliExpress]
  21. Sony FE 100mm F / 2.8 STF GM OSS [лютий 2017]
  22. Sony FE 135mm F / 1.8 GM [лютий 2019, ціна на AliExpress]
  23. Sony FE 300mm F / 2.8 GM OSS [листопад 2023]
  24. Sony FE 400mm F / 2.8 GM OSS [червень 2018]
  25. Sony FE 600mm F / 4 GM OSS [червень 2019]

Зуми:

  1. Sony FE 12-24mm F / 2.8 GM [липень 2020, ціна на AliExpress]
  2. Sony FE 12-24mm F / 4 G [травень 2017, ціна на AliExpress]
  3. Sony FE 16-25mm F / 2.8 G [квітень 2024]
  4. Sony FE 16-35mm F / 2.8 GM [травень 2017, ціна на AliExpress]
  5. Sony FE 16-35mm F / 2.8 GM II [серпень 2023]
  6. Sony FE 16-35mm Т/3.1 PZ G C [листопад 2020]
  7. Sony FE 16-35mm F / 4 ZA OSS [вересень 2014, ціна на AliExpress]
  8. Sony FE 16-35mm F / 4 PZ G [березень 2022, ціна на AliExpress]
  9. Sony FE 20-70mm F / 4 G  [січень 2023]
  10. Sony FE 24-50mm F / 2.8 G [лютий 2024]
  11. Sony FE 24-70mm F / 2.8 GM [лютий 2016, ціна на AliExpress]
  12. Sony FE 24-70mm F / 2.8 GM II [квітень 2022, ціна на AliExpress]
  13. Sony FE 24-70mm F / 4 ZA OSS [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  14. Sony FE 24-105mm F / 4 G OSS [жовтень 2017, ціна на AliExpress]
  15. Sony FE 24-240mm F / 3.5-6.3 OSS [березень 2015, ціна на AliExpress]
  16. Sony FE 28-60mm F / 4-5.6 [вересень 2020, ціна на AliExpress]
  17. Sony FE 28-70mm F / 3.5-5.6 OSS [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  18. Sony FE 28-135mm F / 4 G PZ OSS [вересень 2014]
  19. Sony FE 70-200mm F / 2.8 GM OSS [жовтень 2017]
  20. Sony FE 70-200mm F / 2.8 GM OSS II [жовтень 2021]
  21. Sony FE 70-200mm F / 4 G OSS [жовтень 2013, ціна на AliExpress]
  22. Sony FE 70-200mm F / 4 Macro OSS II [липень 2023]
  23. Sony FE 70-300mm F / 4.5-5.6 G OSS [березень 2016]
  24. Sony FE 100-400mm F / 4.5-5.6 GM OSS [квітень 2017, ціна на AliExpress]
  25. Sony FE 200-600mm F / 5.6-6.3 G OSS [червень 2019, ціна на AliExpress]

Автофокусні повнокадрові об'єктиви під байонет Sony E/FE випускають ще й інші виробники:

Усі Full Frame фотоапарати Sony з байонетом E

Матеріали по темі

  1. Повнокадрові бездзеркальні системи. Обговорення, вибір, рекомендації.
  2. Кропнуті бездзеркальні системи. Обговорення, вибір, рекомендації.
  3. Кропнуті бездзеркальні системи, які припинили або припиняють свій розвиток
  4. Цифрові дзеркальні системи, які припинили чи припиняють свій розвиток
  5. ОВІ або ЕВІ (важлива стаття, що дає відповідь на запитання 'дзеркалка чи бездзеркалка')
  6. Про акумулятори бездзеркалок
  7. Простий та зрозумілий середній формат
  8. Особливо світлосильні рішення від китайських брендів
  9. Всі найсильніші автофокусні зум-об'єктиви
  10. Всі найсильніші автофокусні фікс-об'єктиви
  11. Повний дзеркальний кадр на бездзеркальному середньому форматі
  12. Автофокусні Speed ​​Booster'и
  13. Один об'єктив, щоб правити світом
  14. Вплив смартфонів на ринок фототехніки
  15. Що далі (перевага смартфонів)?
  16. Усі анонси та новинки об'єктивів та фотоапаратів

Коментарі до цієї нотатки не вимагають реєстрації. Коментар може залишити кожен. Багато різної фототехніки можна знайти на AliExpress.


матеріал підготував Аркадій Шаповал. Навчання/консультації | Youtube | Facebook | Instagram | Twitter | Telegram

 

Додати коментар:

 

 

Коментарі: 122, на тему: Враження від Sony a9

  • Денис

    Цікава камера. Аркадію, а фотографії будуть?

    • Анонім

      О, архів є з фото, сенкс.

      • Денис

        скачав. виглядає чудово на перший погляд. збільшувати картинку протипоказано)
        напевно, це агресивний шумодав або JPEG із сильним стиском, але нагадує мильницю. однак файли досить великі (11 мегабайт)

        • Денис

          автофокус чудово впорався

  • Олексій

    "Сподіваюся, незабаром буде створено нейроінтерфейс для наведення на різкість туди, куди хоче фотограф." - Так подібне починала розвивати та ж Canon з її системою фокусування, керованої оком фотографа.

    • Родіон

      До речі, таке було на плівкових камерах ЕОС ще.

  • Анонім

    Якось упереджено до Соньки і дуже поверхово написано ...

    • Анонім

      Це враження, а чи не огляд. І враження важливіше за технічні характеристики, Аркадій вірно написав, що цю Соньку піарять. Ось мені хто небудь скаже що тут на 5000 доларів?

    • читач

      Згоден з вами. дуже обкакали. соні краще зайнятися чимось іншим однозначно.

  • фотоюзер

    А мені все одно подобаються цеглини від нікон/кенон! І це мій погляд і нікого на це не підв'язую!)))) Ну подобаються мені як висловився Аркадій, комбомонстри! Ні в якому разі не підв'язую жодну фоторелігію!

    • фотоюзер

      і до того ж вони дешевші)))))

      • фотоюзер

        я маю на увазі не найновіші моделі

        • Василь

          Нові дорогі технології спочатку співіснують зі старими перевіреними та доступнішими, багато в чому їм поступаючись. Потім наздоганяють та обганяють.

  • Василь

    Фуджі, дивись і вчись кому давати техніку на огляд.

  • дзенгарден

    Загалом Аркадію камера не сподобалася. Купувати не буду :)

    • Василь

      Вірно, беремо старий непридатний Canon 300d!

    • Аркадій Шаповал

      Я б не відмовився від а9, забути про точки фокусування і насолоджуватися зйомкою - у чому Кенні правий.

      • дзенгарден

        Та хто ж проти... люди на оглядах мало не окропом писають з неї.
        Все-таки Соні провели роботу над помилками.
        Тепер чекаємо 9R та 9S :)

  • Василь

    Думаю, що з появою нової хвилі цифрових матриць, соні із тренду випаде. Занадто дорога і милиця оптика у них під їхні альфи.

    Є надія на компанії нової хвилі. Панасонік там щось досліджує, зйомка без затвора та ролінг намету, супер ДД у 20 стопів – це так.

    Соні працює над гнутими матрицями, але... Фіг його знає. Взагалі проблеми сучасного фото вже давно не в галузі техніки, а в галузі естетики. Фешн, еротика та порнографія в перемішування з відвертою посередністю. Потрібно працювати над собою, а не пускати слинки на нову бажану розпіарену коробку.

  • рись

    Коротше - соні як завжди.

    • Василь

      Рись як завжди не любить Соню :)

  • Коба

    В інеті написано, що цей новий A9 є чемпіонів на високих ісо. Хоч убийте, але це не так! Так, вони виставляють високі ісо і прибирають шуми, але точно за рахунок обробки сигналу, тобто шумоподавлення. Порівнюючи файли не один рік, досі залишаюся при думці, що нічого кращого за матрицю від Nikon D4 (D4s але в ньому, як мені здаються, вусі сам нікон почав обробляти файли) і відповідно, Df, поки на ринку немає. Інші камери при ісо 5 сильно уживають ДД, та й колір у них починає плисти і файли стають пухкими, витягувати з них виразні тіні неможливо. Але сьогодні я випадково наткнувся в магазині у знайомого продавця на Nikon D12800+700-28D, майже в ідеальному стані, всі разом за 105 доларів, і купив його. Це при тому, що у мене є 685D5 з трьома професійними об'єктивами ... Для користувачів поява нових і більш наворочених камер дуже добре, тому що старі і досить просунуті для вирішення майже будь-яких завдань камери і об'єктиви сильно дешевшають ... Ось і вся філософія! Якщо і витрачати додаткові гроші, то на який-небудь гарний об'єктив, і то треба підготуватися до цього об'єктиву, щоб він потім вдома не іржавів ... Може бути цей A3 змусить скоро подешевшати старим бездзеркалкам від соні, і багатьом вони стануть достатніми, і почнуть робити шедеври, у цьому плані дана камера просто знахідка.

    • ст

      Будь ласка, наступного разу прочитайте своє повідомлення Уважно кілька разів, перш ніж натиснути кнопку “Додати коментар”
      Кількість ОЧЕП'яток просто зашкалює і "ріже око"

      • Денис

        хіба? не більше, ніж зазвичай, і око не ріжуть ІМХО

        • ст

          Я нарахував 14. 14, Карле! помилок і помилок у десятці речень. Можливо, їх більше

          • Денис

            збаяню)
            По рзелульаттам ілссеовадний одонго анлигйсокго унвіертисета, не їємт занчення, в кокам пряокде рсапожелены бкуви в солві. Галвоне, чотби перевівши і пслоендяя бквуи були на мсеті. Осатьлині бкуви можуть селитися в плаоном бсепордяку, все-рвано ткест читається без побрелм. Пічріонй його є те, що ми читаємо не додаткову бкуву по довжині, а все зовсім цлікеом.

            • Ваня

              Це не скасовує того факту, що ваш текст написаний безграмотно і читати його неприємно.
              Вв+1.

    • Вадим

      Всі почали давити шуми в RAW ще в 2009 з D3S, що загалом нормально, якщо алгоритми хороші

      Інша справа Динамічний Діапазон на високих ISO
      Тут А7S і A9 у лідерах серед усіх, при цьому хороша картка на них значеннях, на відміну від D5

  • Михайло Р.

    Так ... , після такого огляду ,
    ніякі кенони, нікани тощо.
    більше не будуть запрошувати нашого шановного Аркадія ні на які презентації.
    Жарт звичайно, а якщо серйозно,
    то треба подякувати авторові за такою тверезою зграєю.

  • Дмитро

    Люблю читати огляди Sony від Аркадія. Особливо на нові камери. У загальному потоці брехні як бальзам на рани :) Аркадію, дякую!
    І менеджер Sony має рацію, такий огляд тільки в плюс камері. Ті люди, які не вірять у брехню джинси, цілком довіряються такій замітці від Аркадія і куплять “посто хорошу камеру”

  • Костянтин

    А можна докладніше про джойстик та вибір точки фокусування? Навіщо мучаться із джойстиком, якщо там сенсорний екран? Чи не можна торкатися точки фокусування?

    П.С. Сподіваюся джойстик не треба буде кожні пару місяців чистити як на Sony Ericsson K700 та інших? Чи готувати вушні палички та спирт?

    • Василь

      У мене k800 (до речі, мій перший цифровик) жодного разу не чистив.

    • Аркадій Шаповал

      За допомогою дисплея незручно ж потрібно відриватися від ЕВІ.

      • Петро

        Чи то на Панасах, чи то на оликах вже можна дивлячись у видошукач їздити пальцем екраном і як джойстиком вибирати крапку. Все одно сенсорний.

  • Андрій

    Аркадій, із задоволенням стежу за вашою роботою.
    Дякуємо за довгу і величезну працю у справі реалізації такого проекту.
    Однак цей матеріал чітко дає зрозуміти позицію автора щодо обладнання, що тестується, що дещо не об'єктивно. Ні? Хоча практично повністю згоден і з оглядом, і висновками. Відчуття від цього огляду – геть-чисто відбили бажання навіть потішити камеру.
    Респект.

    • Аркадій Шаповал

      А тепер уважно й великими літерами – це огляд, а мої враження.

      • Андрій

        Щодо моєї уваги - одна витримка з тексту, хоча їх ще є: Я не хотів брати Sony a9 на огляд. Звідси й висновки, що це все ж таки огляд. Подальший текст підтверджує це твердження.

        • Аркадій Шаповал

          Та ні, не підтверджує. Не огляд. Спочатку чорним по білому:

          “Камеру мені надали лише кілька днів, тому я не підготував детальний огляд Sony a9. У даній замітці висловлю лише свої враження про Sony a9 та Sony FE 2.8/70-200 G GM OSS (SEL70200GM).

  • Олександр

    Мої міркування. Про ергономіку та функціоналу камери судити складно, тому що особисто я не тримав її в руках. Та й суб'єктивно це все. Але є такі речі, які приховати неможливо. Зокрема, це якість зображення, яке, на жаль, досить посереднє. Ви вже вибачте, я звичайно розумію, що знімалося при f2,8 JPEG і ффсе таке, але різкість на знімках сильно притягнута за вуха і досить сильно нагадує результат застосування примітивного інструменту контурної різкості у Фотошопі. Майже один на один. Деталізація слабка. Відсутність шуму на ISO 100 – досягнення!!! Але явно помітний результат внутрішньокамерної піст обробки, та ще й не найкращої якості. Промах автофокусу добре помітний на фото з кішечкою, і особисто мені не зрозуміла його природа. Після такої реклами! Для порівняння: якщо взяти старенький AF Nikkor 28-105mm 1:3.5-4.5 та надіти на нього Nikon D7000, то в режимі автоматичного фокусування можна без особливих зусиль, знімаючи дрібні квіти суниці, вибирати на якому саме маточку сфокусуватися! І чи фокусуватися взагалі на пиляку пестика, чи краще перевести фокус на передню пелюсток! І це не перебільшення, а приклад особистого досвіду. Мастило при витримці 1/500 ! Це я взагалі розуміти відмовляюсь. Так само як і про фото зроблені на високих ISO - навіть говорити не варто. Там просто каша. Ось і вся Sony A9. Виходить більше пафосу та реклами, ніж реальних переваг. Дуже примітивно за такі гроші! ІМХО.

    • Анонім

      Так що Аркадій має рацію? Все переоцінено?

      • Олександр

        Аркадій має рацію 100 pudoff! SONY A9 дуже технологічний апарат. У ньому все на висоті: і дизайн, і ергономіка, і швидкість та інші псевдо-технологічні фішки. Може навіть ергономічність. Єдина слабка ланка, це кадр на виході. І ціна. На підтвердження достатньо завантажити архів Аркадія, та уважно його вивчити. А потім глянути на цінник цього девайсу. І якщо у вас багато грошей і дуже важливо мати ефектний вигляд, то це ваш вибір.

        • Вадим

          Швидше за все це ваша відеокарта обробляє на льоту зображення з А9 і робить його надрізким.
          Особливо помітно на FHD моніторах, сам не раз уже йшов і боровся з цим, але це пішло тільки після апгрейду монітора

  • PashQwert

    А мені сподобалася жвавість картинки на знімках в архіві (якщо звичайно, Аркадій їх не виявляв). Виглядають дуже приємно, природно, свіжо. При розгляді не пікселя в піксель (100%), а при масштабі 50%, ховаються артефакти інтерполяції і межі виходять чіткими, зберігається фактура поверхонь. Так, фото на високих ISO чистої води творчість кисті вбудованого в камеру "інтелекту", але все одно в вимушених обставинах нічого "шедеврального" не виходить і ніхто з постобробкою особливо не париться отримуючи схожий результат.
    Наголос на професійність камери, такий самий як у виробників професійних зубних щіток – просто для червоного слівця. Або для таких же "професіоналів"-любителів, які знімають на дозвіллі. Тому на питання про передбачувану вартість моя відповідь могла б образити почуття маркетологів sony.

  • PashQwert

    Цікаво, перечитав огляд і переглянув фото з огляду Nikon D80 (згадуваного у статті), пропоную і Вам туди заглянути порівняти голубів, людей, загалом кольори, контраст, ДД, шуми, і оцінити, що привнесли сучасні технології за цей час в цифрову фотографію. Особисто я згадав за що я любив знімки з D50, а також чого мені не вистачало в них.

    • Олег

      Якщо вже так багато сумують за кольором і ми окрім Соні все одно розглядаємо інші системи як приклад, то дозволю невеликий оффтоп. Нещодавно в мережі побачив ось такого дзеркально-бездзеркального монстра: http://sigma-photo.com.ru/cameras/sd-quattro у неї є старша сестра, у якої розмір сенсора розміром APC-H. Шкода що подібні камери, які стоять осторонь від main stream не потрапляють на огляд до Аркадія

      • Покекмон

        2 Олег:
        SD QH з матрицею APS-H з'явилася в роздріб лише навесні цього року.
        Це рідкісна камера під байонет Sigma SA з такими ж рідкісними у продажу шибками під цей байонет. Саме під цю матрицю, сама Сигма рекомендує скла серії АРТ, які працюють з фф матрицями – типу 35/1.4 АРТ або новий 24-70/2.8 АРТ із їх не дуже гуманними на сьогодні цінниками.
        Фанати Фовеона, які володіли раніше камерами лінійки Merrill і кажуть, що на нових камерах серії SD загубився колір.
        Я сам власник SD1 Merrill і як і інші сігми на Фовеоні це дуже специфічна камера.

        • Олег

          Камера дуже специфічна, дуже вузькоспрямована, камера не всім скажемо так. Але все-таки компанія йде своїм шляхом, покладаючись на власні розробки і думаю в найближчі кілька років здолає і повний кадр, що робить їй плюс. Ну а традиційні монстри що пропонують: “Я Кенон я випустив цеглу роздільною здатністю 50 мегапікселів. Я нікон я випустив цеглу з ISO три мільйона, з них реально робітники 12000. Я Соні я випустила компактну, повнокадрову бездзеркалку, але якщо ви поставите на неї мій об'єктив, то зможете легко забити цвях у стіну. Фотографія - така річ, що зробити в ній щось революційне в наш час складно, тому вихід нової камери - це як правило вихід чергової маркетингової цегли або цегли як Sony-a9

  • dragon так не сніп

    Цікаво, а хлопці із соні – вони мазохісти? Навіщо вони завзято дають Аркадію свою продукцію, що викликає питання. Адже абсолютно ясно що Аркадій напише про соні: гавно-брати не варто. А потім усім сайтом почнемо збирати гроші на придбання нової Ілсі9. Якщо підсумувати-камера вийшла гарною але професіонали, як і раніше, залишитися на кенонах-ніконах.

  • Петро Ш.

    А давайте подивимося на коней у вакуумі. На цей раз від dpreview.
    Зокрема, глянемо на шуми.

    • Валентин

      Навіщо дивитися шум попіксельно на 100% кропах з повністю відключеним шумом придушення? Начебто для того ставляться потужні процесори і пишуться складні алгоритми дбайливого шумоподавлення, щоб їх використовувати при необхідності, а не відключати. Та й практичний сенс у попіксельному порівнянні 100% кропу може бути лише при жорсткому кадруванні знімка, коли кожен піксель стає фізичною точкою монітора чи відбитка. Як мені здається, навіть у цьому випадку претензії не сильно обґрунтовані, оскільки фотоапарат не електронний мікроскоп, щоб давати 100% попіксельну правильність зображення на високих ISO. Тому чи буде попіксельно одна камера трохи краща за іншу в роботі для мене значення не має. Якщо жорстко не кадрувати і три стопи не тягнути, то з усіх цих камер знімки на ISO 12 800 дадуть при друку відмінну картинку, що при перегляді на екрані і розміщенні в мережі.

      • Михайло

        А навіщо потрібні камери із великим сенсором? Якщо жорстко не кадрувати і на три стопи не тягнути та розміщувати у ВКонтакті, то й телефону вистачить… навіть full HD не потрібно.

        • Валентин

          Великий сенсор тягнути на три стопи не допомагає, а заважає. Плюс великого сенсора: друкувати великий розмір, кадрувати (поміркованість ніхто не скасовував), деталізація (тут ще посперечатися можна). Ваші слова про телефон лише довершують враження. Велика роздільна здатність і великий розмір детектора - не одне і теж. У телефону сенсор ніякий, тому маленька роздільна здатність його не рятує.

          • Михайло

            Ви мене не зрозуміли. Я до того, що 2-3 МП для мереж вистачить, і розмір сенсора телефону це потягне, як і прості малюнки з малим ДД. Великий сенсор тягнути не допомагає, але у деталізації відіграє важливу роль. Ви правильно вказали про друк та кадрування, і це суперечить Вашому попередньому посту про неважливість попіксельної різкості та шумів. Навіщо дозвіл, якщо його все одно не використовуєш? Якщо я беру апарат на 40 МПікс, значить мені це треба (ну мені не треба) і мені потрібний дозвіл 40 МП, а не 10-20-30.

            • Валентин

              Що потягне розмір сенсора телефону: роздільна здатність потягне або якість картинки потягне? Якщо Ви про якість (навіть для соціальних мереж), то розмову на цьому пункті можна завершувати.
              Далі, я собі не суперечу. Якщо Вам потрібні 40 Мп - так заради Бога. Але хто Вам сказав, що Ви ці 40 Мп (чесних до останнього пікселя) у чудовій якості повинні отримувати з ISO 12 800 та ще з відключеним шумом придушення?

              • Михайло

                Але якщо з іншого конкурента я отримаю у чудовій якості (припустимо), то, очевидно, який фотоапарат виберу. Особливо якщо мені ці 40 МП потрібні. Вважаю недоліком шумність матриці на високих ISO, т.к. будь-який шумодав – це втрата деталей.

              • Валентин

                На тих зображеннях, що були на ISO 12 800, жодна матриця не продемонструвала чудового зображення при 100% краплі і відключеному шумодаві. Тому, що Ви намагаєтесь довести, я не розумію. Жоден нормальний фотограф не зніматиме під друк піксель у піксель на ISO 12 800 та ще й не використовуватиме шумозаглушення та обробку такого зображення. Це справді сферичний кінь у вакуумі, суперечка якого має ніякого практичного значення. Нормальні робітники ISO у а9, тому це вже причіпки.

      • Петро Ш.

        Як навіщо? Ви мене дивуєте…
        Щоб позбавляти себе волосся в жаху від того, що твоя "вбивця дзеркалок" ніяк не хоче їх вбивати.

        Що б подивитись можливості матриці, як би. Приблизно, натяками, хоч якось. Ось шумодав і відключають. Не можна ж їх усі разом у роботі самому порівняти.

        Різниця в шумах тут далеко не "трохи", і далеко не все можна відремонтувати шумодавом.

        Якось так.

        • Іван

          Господи сигма то убога тут до чого??? Про що взагалі мова чого ви тут порівнюєте? Я жодного разу за своє життя не бачив не камер ні оптики сигматронів в руках серйозних фотографів ... Техніка не для всіх це привід вчасно звернутися як свого часу зробили корейці з самсою ... Соні до речі охоплює частину профі ринку.

          • Родіон

            Яка сигма?

            • Іван

              Народжуючи смагляву дитину теж не розуміє цінності даних обговорень)))

        • Валентин

          Петро, ​​ну гаразд, нехай так. Нехай із шумами на високих ISO при попіксельних порівняннях ми зрозуміли, що А9 програє. Хіба випливає звідси, що камера непридатна? На мій погляд, Аркадій точніше написав чому А9 не замінює хорошу дзеркалку (не в шумах справа): по-перше, зовсім не та ергономіка (інакше лежить в руках, інша розважування, не то зручність кнопок, меню, допоміжна інформація, дисплеї і т.д.); по-друге, складна система фокусування, до якої треба пристосовуватись або знімати серіями і потім переглядати та виловлювати придатний кадр. Плюшок, так, багато, але знову ж таки всі ці плюшки до базових потреб фотографа мають мало відношення, а ось зручність користування камерою це відразу відчувається. З іншого боку, сила бездзеркалок Sony завжди була в компактності/легкості при дуже хороших технологіях, так що менша зручність плата за це.

          • Олег

            Одягніть на неї будь-який рідний об'єктив і про компактність та легкість можна забути

            • Валентин

              Так, гаразд, Ви соню з об'єктивом з порожньою тушкою нікону чи кенону чи порівнюєте?
              Тут ось, хоч і не а9, але й так зрозуміло, хто виграв за габаритами з об'єктивами: https://petapixel.com/assets/uploads/2016/12/fullframeshootout_feat.jpg
              А тут a9 vs D850 чисто тушки: http://cameradecision.com/sizecomparison/Sony-Alpha-A9-vs-Nikon-D850-size-comparison.jpg
              Далі кожен вирішує сам, що йому важливіше. Мій вибір поки що - дзеркалки.

              • PashQwert

                Коли я змінив першу мильницю на другу, то так, розмір у 2см зіграв велику роль - вже не в усі кишені вдавалося впхнути і про зручність щоденного носіння можна було забути. Стосовно системної камери, з якою хочеться під рукою мати ще пару фільтрів, інший об'єктив (фікс/зум) і спалах про всяк випадок (не дарма ж була куплена така камера, а не просунута мильниця) – розмір нівелюється, на перший план виходить вага. І ти береш таку річ цілеспрямовано – знімати, а не про всяк випадок. Тому зменшена рукоять D7000 у порівнянні з D50 у мене позитивних емоцій не викликає.

              • Олег

                Ні камера позиціонується як професійна, репортажна. Ви ставите репортажний зум за типом 24-70\2.8 або 70-200\2.8 берете запасні акуми на додачу і у вас вже немає виграшу не в компактності не у вазі. Так походити з одним фіксиком це одне, але як тільки мова заходить про зум, то вся компактність випаровується. Більше того, всі об'єктиви Соні не легші, і не менше своїх дзеркальних побратимів, навіть фікси. Все це великі, важкі та дорогі об'єктиви, як і їхні дзеркальні аналоги. Ось стаття на цю людину, яка тримала це все в руках: https://prophotos.ru/reviews/18656-sony-fe-24-70mm-f-2-8-gm-test. А у огляді 85\1.4 чорним по білому написано: тема компактності бездзеркалок уже пограна. Не може світлосильна, повнокадрова оптика бути компактною, також і світлосильні зуми. Компактність вийшла у Фуджа, але там кроп

          • Петро Ш.

            ” Одна з головних причин – звичайний форм фактор корпусу Sony a9 та жахливе управління…”

            "Для мене, як для практикуючого фотографа, немає нічого принципово нового в Sony a9 ..."

            Ні про яку зручність користування і дуже хороші технології мови йти не може. Поки що не може.
            Компактність і легкість тут теж ні до чого, ми не про милниці говоримо. Олег має рацію. Це взагалі не є актуальним для серйозної роботи.
            У дзеркалках за автофокус відповідає окремий модуль із окремою матрицею. Вони завжди будуть на крок попереду бездзеркалок.

            І так, у цьому випадку камера позиціонується як вищий рівень, і подібні шуми вказують на повну непридатність.

            Схоже, що беззеркалки так і залишаться прерогативою любителів. У найближчому доступному для огляду майбутньому.

            • Валентин

              Петре, про зручність я якраз і пишу на користь дзеркалок, а не соньки. Аркадій вказує на те, що ергономіка неважлива, а це дуже великий мінус для проф. моделі. Але й габарити з розмірами теж важливі. Я знаю людей, які перейшли на соню саме з цієї причини. А Олег взагалі написав безглуздість, бо як подивитися в інтернеті соню з об'єктивом і кенон марк 4 або нікон д850 з об'єктивом не складає труднощів і все буде дуже наочно, у кого виграш за габаритами. По вазі також різниця відсотків на 40 на користь соньки.

              • Олег

                Ага безглуздість подивіться на знімок з 70-200 вгорі огляду, де тут компактність? Ось вам цитата з профотос до огляду 24-70\2.8: “Як я вже відзначав в огляді Sony FE 85mm f/1.4 GM, об'єктиви G Master – це важка артилерія, причому буквально. SEL2470GM важить майже 900 грам, що цілком можна порівняти з вагою багатьох світлосильних аналогів для дзеркалок, а в деяких випадках і перевищує їх. Причому зв'язування важкий об'єктив-легка камера може виявитися не зовсім зручною. Додайте сюди акум і необхідність пристосувати батарейний блок і від компактності не залишається і сліду. Як би не був прекрасний ЕВІ, але він з'їдає акумулятор.

              • Олег

                Тепер про вагу: соні а9-673 грами. Кенон 5д марк4-890г. Чи врятують вас 220 грам із необхідністю тягати додаткові акуми?

              • Джон

                Олег, а якщо не розмір і вага, то взагалі сенс у бездзеркалці який?

              • PashQwert

                Припустимо, сенс у бездзеркалці такий самий як “чим сосиски з паперу та сої краще парної вирізки, ніж черевики з дерьмантишу краще за двошарові шкіряні скоринки і чим сорочка з плавленого целофану краще чистих вовни та бавовни.” (Фраза не моя, але на тему). Є таке слово "технологічність" у виробництві. Споживачеві від цього вигода лише у можливості вибору та іноді у ціні, але не в даному випадку. А виробнику пряме зниження витрат на виробництво, юстирування дзеркала та блоків фокусування.

          • Олег

            У чому сенс бездзеркала? Якщо коротко, то в понтах. Гумор. Незамінна річ для роботи з мануальною оптикою. Прекрасна у цьому плані для любителя, компактна з деякими фіксами погоджусь. Але як тільки ви ставите рідну оптику, прекрасної оптичної якості ніхто не сперечається забуваємо про компактність

            • Ігор

              Фокус точний, немає дзеркала та проблем з бек та фронт фокусом. У сутінках та вночі видно кадр. У всіх випадках кадр дорівнює майбутньому фото.

  • пастор

    Флуд не за темою – коли буде огляд 300д? На мене дуже крута камера:) Перша аматорська цифрозеркалка. При цьому два екрани та зручний хват. Та ще й відмінний колір. У мене тільки з автофокусом бувають проблеми, в іншому камера може! А то вихваляють всякі новинки типу 40д або 400д, а про старий добрий 300д ніде ні слова:)

  • Сергійович

    Гілка для обговорення Соні А9 швидше за все набере величезну кількість коментарів.
    Проте людина, яка має фінансову можливість та бажання, не читатиме ні враження Аркадія, ні наші коментарі. Він просто піде і купить, тому що це топове бездзеркалка Соні, і не важливо, для професійних цілей він візьме або зніматиме сім'ю.
    А я, що має Нікон д90 + 18-105кит і що копить вже півтора роки на Нікон д7200, за допомогою Радоживи, зміцнюватиму свою віру в те, що Соні А9 не коштує своїх грошей.
    Інакше обов'язково купив би.

    • Олег

      Повністю згоден

    • Валентин

      А чому Ви накопичуєте на Nikon D7200, а не на якусь Соню з тієї ж цінової категорії? Я впевнений, що Ви самі розумієте чим для Вас Нікон краще за Соні. І людина з великим бюджетом буде також вибирати між А9 та іншими топами, і тести дивитися по цих камерах буде ще більше Вас.
      І до речі, я б взагалі не поспішав міняти D90 на D7200, якщо Ваш D90 не розвалюється на частини. Знімав D90, D7100, D7200. Звичайно, за номінальними характеристиками D7200 безперечно краще за D90. Але ось тільки при розумінні зйомки, обробці RAW і деякої оснастки на різні випадки (оптики, зовнішнього спалаху) малюнок від D90 практично мало в чому поступається D7200. Я б не став і збирати.

      • Сергійович

        Валентина.
        У моєму випадку потрібна друга камера. З д90 все добре, він не вбитий, але ним активно користується дружина. Брати зараз ще один д90 (б/в)? Ну, д7200, загалом же новіший, і процесор інший і матриця, модуль АФ з останніх розробок (д500 не береться до уваги). Ну і загалом, цю камеру хвалять. У мого колеги є д7100, я їм кілька разів знімав, хороші враження.
        Розглядав варіант та іншої системи як би на додаток. Тестил у супермаркеті електроніки Соні а6000 + кит 16-50. Переваг її перед 7200 тільки два - розмір і вага, до речі, хват у а6000 зручний. Але ось логіка роботи АФ у А6000 подібна до цифрокомпактів Соні. Кажуть, що можна задавати область фокусування, але треба лізти в меню, а це вже втрати часу. Після спуску затвора в ЕВІ на пару секунд відображається отримана картинка, достроково її можна скинути, але тільки знову притиснувши кнопку спуску. На ранку такою Сонькою я свою дитину точно не "зловлю".
        В результаті я зрозумів, що хочу більш універсальну камеру, хоч і на шкоду компактності, а також з можливістю розширювати парк DX-оптики, яка є різноманітнішою і набагато дешевшою, ніж Sony SEL…

        • Валентин

          Сергійович, зрозуміло. У мене знайомий у такій же ситуації вчинив простіше - собі залишив D90, а дружині взяв мало б/у D3200 за десятку (він для жінки легше, та простіше буде).

          • Сергійович

            Е-е не, у її брата д3200. Він їй не подобається, видошукач маленький, точки фокусування дуже дрібні та АФ повільніше. Я сам перевіряв. після д90 - це реальне "гальмо" по АФ.

            • Сергійович

              І ще. Її розміри та вага д90 взагалі не напружують. У фотосумку кинула – і вперед!
              Любить портрети та репортаж, а я природу та репортаж. Так і ділимо камеру на двох.

            • Валентин

              Так, у D3200 видошукач трохи менший і темніший. А ось модуль фокусування однаковий, і я якихось гальм за D3200 відзначити не можу, та й розмір точок фокусування близький, хіба що у D90 рамка навколо точок яскравіша і жирніша + є сітка.
              D90 подобається за ергономіку (дод. дисплей, два колеса, все на кнопках, та й так, видошукач краще). З ним простіше працювати в режимах PASM, коли обдумано виставляєш та контролюєш налаштування. Зате D3200 менший і легший, матриця посучасніша і робоче ISO вище, є ще невеликі плюси. Загалом, якщо дружина просунутий користувач – D90 їй у руки, якщо на автоматах – D3200 вистачить з лишком. Правда ми пішли від теми Sony, тому вибачаюсь за свій флуд.

  • Володимир

    Користуючись нагодою, хотів би поставити питання щодо вибору нової камери.

    Зараз у мене Nikon D5100, в ньому мене засмучує автофокус, який б'є з досить великим розкидом, раз на раз не доводиться, а при поганому світлі так взагалі сум. Трохи, але не критично засмучує картина, що шумить, яку цілком непогано згладжує камерний жипег, але чомусь не бере Лайтрум: або шум, або мило. І у зв'язку з цим я хотів би змінити камеру, але тут купа варіантів:

    -D5500, D5600 – як я розумію це те саме, але автофокус вже буде нормальний, плюс ціна не кусаюча.
    -D7100, D7200, D7500 - на перші два ціна теж цілком терпима, бонусом я отримаю викрутку для старих об'єктивів та сервісне меню з підстроюванням автофокусу. Третій стоїть як повний кадр, тому на нього дивитись бажання особливо немає, але раптом D7100 та D7200 теж з фіговим автофокусом?
    -D610 і D750 - досить близькі за характеристиками, але у D750 судячи зі специфікацій чудовий АФ і ще є похилий дисплей, що для мене важливо. Фінанси дозволяють взяти лише "сірі" версії даних камер. Те що доведеться розлучитися з сигмою 17-50 2.8 на кроп якось переживу, а більше нічого цінного під кроп не маю.

    Буду дуже вдячний людям, які зможуть пояснити, на якому варіанті з перерахованих (або інших) варто зупинитися і чому. Віддавати досить велику суму за повний кадр просто так не хотілося б.

    • Олексій

      Хороший автофокус D7200, D7500, D750, D700, D3, D3s, D300, D300s. Шумів менше у повнокадрових камер. Можливо, подивіться убік б/у? Тоді і з сигмою розлучатися не доведеться.

      • Володимир

        Дякуємо за відповідь, Олексію.

        За D7500 чи є якісь аргументи щодо D7200? Мені в ньому подобається відкидний екран (хоча він і не такий, як у п'ятитисячній серії), але за один екран переплачувати вдвічі немає сенсу. До того ж D750 дуже дорожче.

        Вживану техніку розглядати не хочеться. У результаті виходить ситуація або D7200 або D750? Якщо я візьму D7200, не прийде жаль через півроку використання? :)

        • Олексій

          D750 майже вдвічі дорожче, але це повний кадр із усіма витікаючими.

    • Вадим

      Дивно, у мене теж Д5100 і нарікань з автофокусу не маю. На додаток до нього маю парк аматорської оптики на всі випадки (Нікори 18-55,55-300,35, Токіна 11-16 та Геліос 81Н). Промахи трапляються дуже рідко, в основному на 55-300 і при поганому світлі. Фокусуюсь в основному по центральній точці.

      • Володимир

        Навіть не знаю тоді в чому річ, фокусуюсь теж завжди по центральній точці. Не те, щоб він зовсім не туди б'є, косить трохи ближче, але картинка в результаті мильна.

        • PashQwert

          Якщо є можливість, раджу взяти в прокат (або в друга) на пару днів аналогічний об'єктив від нікону або навіть заплановану на купівлю камеру. Витрати на прокат допоможуть заощадити гроші в найближчому майбутньому.
          Якщо ні, то ризикну дати ще пораду не знаючи Вашого досвіду у фотографії, спробуйте пошукати на тему залежність фокусування від рівня та типу освітленості, а заодно і позначку для інфрачервоного фокусування на старих об'єктивах. Забавна тема і про юстування зум об'єктивів.
          На мій погляд, все, що можуть дати апарати із серії 7xxx, це тонке налаштування автофокусу (а в останньому автоматичне). Яку Ви робитимете перед кожною зйомкою в конкретних умовах і на передбачуваних для використання фокусних. Перехід на повний кадр за відсутності бюджету дасть ще менше, ніж розширення парку об'єктивів та допоміжної озброєності.

          • Володимир

            На інших об'єктивах камера поводиться так само. Я розумію, що фокус плаває від освітленості, але у мене навіть на мішеньці, яку я знімаю в одних і тих самих умовах немає повторюваності попадання АФ. На мануальних об'єктивах із кульбабою Лушникова камера спрацьовує задовго до потрібного місця, причому незалежно від того, з якого боку наближатися (МДФ чи нескінченність).

            • Валентин

              Тема про А9, а не автофокус на D5100. Однозначно це не нормальна ситуація, коли є промахи фокусування. Навіть на найпростіших камерах це зовсім не типова ситуація. Причин може бути багато, і поспішати міняти камеру немає сенсу - сервіс на допомогу.

  • ВЛАД

    ВСІМ ЧИТАТИ!! Якщо що з вашою камерою станеться то знайте!

    в Соні Україна є 1 єдиний сертифікований або офіційний сервісний центр ЕРС на марка вовчка 18а у вас у Києві. Інші їх сервісні займаються лише моноб'єктивними мильницями.

    Я зателефонував з ремонтником ЕРС (він всього один там вже 13 років) і домовився, що їду в Київ, привезу камеру sony a7r, щоб поки я в києві він все зробив. Повіз камеру через підстроювання автофокусу minolta 85 1.4 d + LA4 був фронт фокус. По телефону ремонтник сказав, діливши то в 5 хвилин. Привіз камеру - при прийомі абсолютно дерев'яним персоналом камера 30 хвилин лежала матрицею вгору (пилу насипалося чимало), але не суть. Значить висновок ремонтника - підстроювання не вдалося зробити так як ЮСБ порт не підключається, тому він розібрав камеру щоб з'ясувати причину, виявилося що просто такий глюк в камері. Запропонував замінити всю плату, я погодився, але треба було чекати 2 тижні, а у мене на той час через 4 дні зйомка весілля, та Аркадій з соні а7р)). Довелося відмовитися і просто забрати камеру. Ясна справа довелося за все заплатити, але коли камеру забирав, виявилося, що випадають заглушки там де ЮСБ. Покликав майстра у відповідь сказав що це на всіх камерах серії 7, я довго з ним сперечався, що такого небуло і т.д…. У підсумку він пішов камеру розбирати наново і вийшов зі словами "і правда, виявляється на цих камерах можна затягнути ці заглушки" віддав камеру розвернувся і пішов. Звичайно, я був у шоці… Але це все фігня. Коли вночі цього ж дня пішли фотографувати - виявилося, що не працює колесо діафрагми. На слід. день не вдалося з'явитися в сервісний день, так як був свято день конституції, та й відправлення поїзда. Я дочекався робочого дня, і відправив їм камеру на вирішення цієї проблеми. Мене моторошно по телефону обіслав ремонтник, нібито я придумав це все. Але то все таке) Приходить камера мені 18 числа цього місяця, з усуненими поломками, але з тріщиною на корпусі, де крутилися болти ну і ясна справа подряпини. І папірець)) що при прийомі камери вже було виявлено тріщину на корпусі)) Тріщина саме під болтами. Я був не те що б у шоці ... Мені відповідають що це може винний служба Турман експрес (їхній повний співробітник по доставці) яким вони просили їм відправити камеру, але служба абсолютно не відповідає за те що в коробці. Я писав, дзвонив у службу підтримки, в соні - їм по барабану за сервіс.
    А СЕРВІС не несе відповідальності, тому що ними курирує компанія соні.
    Пішло з мого останнього візиту до Києва 1 місяць, і досі точаться суперечки з компанією Соні, яка ніяк не хоче щось робити.
    прямого номера у них нема що зателефонувати
    ЕРС сервіс -каже - ми нічого не може зробити без Соні Україна
    а Соні каже, ну тріщина ж була зроблена до візиту в серв, так і все)) …
    Звичайно намагаюся їм донести - що тріщина саме там, де крутилося юсб, болти.
    Там саме таке місце, що спеціально розбити просто неможливо
    ТАК ЩО НІКОЛИ НІЧОГО ВІД СОНІ не брати) моя порада
    звозив так камерку в Київ)) просто на підстроювання)))

    • Артем

      ну так соні до сервісу нікона і кенону як до місяця на лижах. а уявіть ви понесли а9? і таке.

  • Павло

    Так, дуже багато грошей вони за неї хочуть. Особливо в порівнянні з A7II і при тому, що нічого понад необхідного за ці гроші немає. A7II своїх грошей вважаю варто. Якщо вибирати між А9 та Nikon D850 – вибрав би D850.

  • Михайло

    Я завжди вважав, що ціни за 1dxm2(6500$) і d5(6000$) трохи неадекватними.
    Хоча і зрозуміло, що профі готові стільки заплатити за репортажний ФФ із 12-14к/с.
    А тут за 20к/с лише 4500$ + кілька додаткових плюшок у вигляді стабілізатора, повністю безшумного режиму зйомки.
    Виходить це не вбивця дзеркалок, а просто вигідніша камера з трохи кращим функціоналом.
    Ну а ми, простий народ, більше чекаємо a7 III за прийнятною ціною =)

    • Павло

      Ви забули згадати лійку та хассеблейд, ось де справжні неадеквати)))

      • Олег

        Лійка - статусна камера, як дорогий годинник. Зуміли створити образ, за ​​який готові платити молодці. За зеніт і пильну платити ніхто не хоче, тому вони мирно собі і спочивали. Ну а Хасель середній формат, знову ж таки попит народжує пропозицію, є ті хто готові за це заплатити https://www.youtube.com/watch?time_continue=38&v=MErnhqI5kzQ

        • Павло

          Мені здається такі бренди зроблені спеціально для наркобариг відмивати гроші) І для таких як Медведєв. Загалом із фотографією їхня ціна давно втратила зв'язок.

          • Олег

            Не ну ось будинок моди Moncler замовив зйомку у Енні Лейбовіц на Хассель. А так для більшості любителів з головою вистачить функціоналу якогось нікон 5100 або кенон 100д. До речі, у ролику вище добре показано, яку величезну грає пост-обробка навіть для Хасселя.

  • Дмитро

    Що сказати, крута камера. Основна причіпка це ціна: коштує цей інструмент на цих 150000 XNUMX дорожче в порівнянні з іншими непоганими фулфреймами. Ухватистість не дуже без додаткових "насадок".

Додати коментар або відгук

Copyright © Radojuva.com. Автор блогу - Фотограф у Києві Аркадій Шаповал. 2009-2023

English-version of this article https://radojuva.com/en/2017/09/sony-a9/comment-page-1/

Versión en español de este artículo https://radojuva.com/es/2017/09/sony-a9/comment-page-1/