відповідей: 60

  1. Сергій
    30.06.2020

    Найголовніше питання, яке при оглядах даних камер ніхто чомусь не торкався - чи можливо фокусуватися з мануальними об'єктивами з пікінгом і збільшенням, використовуючи екран камери з верхньої або нижньої точки зйомки??? Екран зовсім "сліпне"?
    Заранее спасибо!

    Відповісти

    • Аркадій Шаповал
      30.06.2020

      Я вказав, що кути огляду слабенькі. Якщо умови зйомки, фонове освітлення цьому сприяє, то ще абияк можна, але якщо це сонячний день, залитий світлом, це неможливо.

      Відповісти

      • Юрій75
        30.06.2020

        Тож пікінг з мануалами працює?

        Відповісти

      • Аркадій Шаповал
        30.06.2020

        Так, це зазначено в огляді

        Відповісти

  2. Сергій
    30.06.2020

    "…то це неможливо." - Саме це і хотів дізнатися. Спасибі!

    Відповісти

    • Олег
      19.08.2020

      Пікінг працює також і через ЕВІ + цифрове збільшення, тому з рукопашною оптикою немає абсолютно проблем фокусування. Я особисто брав цю камеру для об'єктивів від кінокамер, шкалок і мильниць, з 20 мп. деталізація дуже нічого)

      Відповісти

  3. андрей
    30.06.2020

    “У свій час Sony a3000/a3500 були єдиною альтернативою для Sony NEX-7 із вбудованим ЕВІ.” - якщо не помиляюся, Sony NEX6 був випущений до A3000 (анонс 2012 рік), і це якраз і була альтернатива NEX7, теж із вбудованим відіком.

    Відповісти

  4. Jankowsky
    30.06.2020

    ТАК! Нарешті це сталося! Огляд кращого у світі Sony E кропу за кольором. Це я спонукав Аркадія на пошук та купівлю цієї камери. Я дуже довго знімав на NEX 3N та a5000 до покупки а3500. Так ось – про це ніхто і ніколи не писав ніде – у а5000 та а3500 абсолютно різна кольоропередача та рендеринг. Картинка у а3500 менш галаслива на всіх ІСО і значно пластичніша, більше нагадує NEX 3N, але з помітно кращою деталізацією. а5000 має дуже технічний грубуватий малюнок, дуже різка на ІСО 100 (з фіксами Sigma) але далі картинка у неї розвалюється - ІСО більше 200 не робоче. До того ж, взагалі не вивозить недотримки по експо. Тіні перестають тягнуть і пре страшне акварельне мило - чого не спостерігається у NEX і а3500. Ще ходить чутка, що у а3000 колір ще краще. А3500 видає феноменально різку чисту та красиву картинку в поєднанні з об'єктивами Kamlan 50\F1.1 Mark II, Sigma 16\1.4, Sigma 60\2.8 Art

    Відповісти

    • Alex
      30.06.2020

      як у тому анекдоті “те, що ми приймали за оргазм”…

      як мінімум камера страждає від жахливо кривого jpeg двигуна і схоже, що вся його недосконалість, деякі і сприймають за підвищену "пластичність" та інше та інше )

      Відповісти

      • Сергій
        30.06.2020

        Хіба це:
        “….камера страждає від страшенно кривого jpeg двигуна”
        сумісно із цим:
        “….Тіні перестають тягнуться і пре страшне акварельне мило – чого не спостерігається у NEX та а3500…”?
        Напевно йшлося про "тягучість" саме RAW?

        Відповісти

    • Аркадій Шаповал
      30.06.2020

      Сподвигли не Ви, хоча постійно про це говорили. Якщо що, я не з усіма вашими висновками згоден.

      Відповісти

    • андрей
      30.06.2020

      знімав на NEX6 довгі роки і дуже подобалася передача кольору (навіть після А7 повнокадрової)
      Потім подивився на характеристики сенсорів, хоч би тут:
      https://photonstophotos.net/Charts/Sensor_Characteristics.htm
      у NEX6 майже найвищий Full Well Capacity із цих камер, і власне ДД.
      Не порівнювали A3000 і NEX6?

      Відповісти

    • Анатолій
      05.07.2020

      Якось давно я пару днів фотографував одночасно на А3500 та А6000, порівняння, прямо скажемо, не на користь першої. Така "маркетингова" камера для того, щоб низькою ціною заманити фотолюбителя у чарівний світ Соні) Урізане все, що можна і не можна. Ніякого особливого кольору не помітив. Взагалі, з огляду на те, що можна робити в редакторах, не зовсім зрозуміло, яку роль зараз грає камерний колір.

      Відповісти

      • Федір
        22.11.2020

        Так по фото а6000 не краще ніж а3500, тільки а3500 можна зараз взяти б.у майже за безкоштовно а ось а6000 занадто дорога для її фото та відео можливостей

        Відповісти

      • Андрій
        13.12.2021

        Ну не скажіть. фото- та відео- можливості камер сильно відрізняються і за дд і за роздільною здатністю. Крім того - зручність управління при зйомці - теж важливий факт. З чим погоджуся - розташування кнопки відео у А 3500/3000 набагато гуманніше - як вона розташована у Сонек 6ххх - адже це просто покарання. Втім, тру-фотографи відео не цікавляться, а адже знімають тільки на скляні пластини, чи не так? (жарт, не на Вашу адресу). Але ось що ці камери ставить по різні боки прірви – це екран та ЕВІ. Якщо в А6000 можна розглянути майбутню картинку, то в А3500/3000 можна тільки припустити, якою вона буде, більш-менш скомпонувавши сцену по каламутному сліпому екрані. І найцікавіше - багато магазинів раніше вказували в характеристиках А3500/3000 наявність HDMI, якого там не було, даючи користувачам примарну надію користуватися зовнішніми моніторами. На жаль… Об'єктивна перевага цих камер у порівнянні з Nex'ами всіх ревізій – найзручніший хват, наявність MultiMicro USB (я підключав фірмовий Сонієвський дротовий пульт) та новий черевик спалаху. Усе!

        Відповісти

      • Аркадій Шаповал
        13.12.2021

        і новий сенсор, всі Nex базуються на 14-16мп старих сенсорах (крім nex-7)

        Відповісти

  5. Сергій
    30.06.2020

    Маю цю камеру давно.
    Головне – недорого за цілком гарної якості.
    Гарний хват для великих змінних об'єктивів.
    Основний недолік-слабкі жк екрани (видошукач та дисплей).
    Купувати тільки досвідченим користувачам (не рекомендую початківцям).
    Оцінити якість знятих кадрів можна лише на хорошому дисплеї.

    Відповісти

    • Олег
      30.06.2020

      Якось стрімко великі об'єктиви на пластиковий байонет чіпляти… Не? У мого nex-5n метал. Хоча таку дитину швидше за скло тримати доводиться. :)

      Відповісти

      • Аркадій Шаповал
        30.06.2020

        З великим Tamron 180mm 1:3.5 LD DI SP AF [IF] MACRO 1:1 + Перехідник, який подовжує систему, особливих проблем не було.

        Відповісти

      • Олег
        01.07.2020

        Добре якщо так! Просто бачив на Аліекспресі у продажу металеві кільця байонету e-mount, ось тільки не пам'ятаю з пелюстками чи без. Ще подумав, кому вони потрібні, у Соні начебто добротний? Може, для таких випадків?

        Відповісти

      • Федір
        22.11.2020

        Брав з алі якраз металевий латунний байонет на а7 і а3500, будь-які важкі об'єктиви триматися зараз без люфту

        Відповісти

      • Федір
        22.11.2020

        У nex 5n такий же пластиковий байонет як і у багатьох Sony старих випусків, навіть у a7 першої байонет пластик

        Відповісти

  6. Віктор
    30.06.2020

    Моя перша більш менш професійна камера, яка, на жаль або на щастя, досить швидко вирушила на полицю. Переваг таки чимало, але всі вони перекриваються одним жирним недоліком: матриця збирає пил, і жодної системи очищення немає. Після кожної зміни об'єктива вона вся в пилу, знімати на ті шибки, що вимагають затискати діафрагму для різкої картинки, практично неможливо. Зрештою, заміна перетворюється на нешвидкий такий ритуал: перечепив об'єктиви, зробив кадр неба на закритій, запам'ятав, де порошинки, стер їх маленьким ленспеном, зачепив назад, перевірив ще раз. Якщо пощастило і все вийшло з одного заходу, можна знімати далі.

    Мабуть, найбільш розумний спосіб використовувати A3000/A3500 - повісити на неї якийсь із 18-200 і залишити так. Щоправда, і вони можуть насмоктати пилу через щілини.

    Відповісти

    • Римський
      30.06.2020

      Що ви тут про хват, про порошинки, ось це нікому не потрібні характеристики. Ви бачили колір, бачили колір? Ось цю пластичність зеленого каналу, ці розбірливі світла у червоному, цей чудовий рендеринг та деталізацію тіней у синьому! А цей вигин гамма-кривий! * відчуває оргазм вперше за два останні роки *

      Відповісти

    • Jankowsky
      30.06.2020

      Про пил на матриці марення повне. Це де де і як треба, на війні або в пустелі під дощем міняти лінзи, щоб щоразу ленспеном елозити матрицю? Я 1000 разів міняю лінзи туди сюди з трьох Е камер і вкрай рідко туди потрапляли порошинки які видмухуються грушею. Про Ленспен взагалі раджу забути, він матрицю дряпає за нефіг робити!

      Відповісти

      • Римський
        30.06.2020

        Якщо ви будете менше знімати БОЖЕВІ КОЛІР і більше використовувати камеру для реальних зйомок типу пляж, пустеля, куряче горище, підвал, будівництво - там, де важлива фактура, де потрібно зняти гру світла в пилу, то будь-яка камера нахоплює пилу досить швидко. І камера без ультразвукового чищення так особливо. А пил стає особливо помітним на затиснутій дірці (ну і в режимі макро).

        Відповісти

      • Римський
        30.06.2020

        І, до речі, LensPen робить і олівці для чищення матриць. Ну, швабрами їх ще називають. Якось інакше він у них зветься, SensorClean або Сlear, але роблять і вони теж.

        Відповісти

    • Ілля
      26.12.2020

      У Нексів не краще, ультразвукова система ніяк не впливає на порошинки, тільки енергію на писк при кожному виключенні витрачає. Отже, її скасування в даній камері недоліком не є. Так, бувають ефективні пилетруси, але це не про Соні (принаймні того часу, про нові я не в курсі).

      Відповісти

  7. Олег
    30.06.2020

    Важливо: у камери використовують пластикові пелюстки байонета. Тільки зовнішнє кільце байонета металеве. Фактично, об'єктив на камері фіксується за допомогою даних пелюсток, а тому можна вважати, що байонет у a3500 пластиковий.
    ====================
    Глянув, у Sony A37 схоже кріплення у байонета – кільце металу та пластикові пелюстки.

    Відповісти

  8. ел
    08.07.2020

    Навчіть мене безрукого, як вичавлювати з дефолтного акумулятора хоча б 1500 знімків.
    Може якісь геомагнітні поля у нас на районі? %)

    Відповісти

    • Аркадій Шаповал
      09.07.2020

      Секрет простий, що менше часу між кожним знімком – тим більше проживе ак.

      Відповісти

  9. Стас
    18.07.2020

    Користуюся близько року Sony a3000 (що, власне, та сама камера). Крім неї з 2012 року використовую два олімпуси – PL-1 і PM-1. Після придбання соньки олімпуси лежать на полицях тому що в основному чіпляв на них мануальні лінзи, а у А3000 все-таки кроп менше. Картинка подобається, але після Олімпуса звикав довго: передача кольору інша і не завжди на користь Соні. Особливо дратують "холодні" тіні при жовто-зеленому листі. У Оліка картинка більш природна (на мій погляд), хоча може це справа звички))

    Відповісти

  10. Олег
    20.10.2020

    Скільки цікаво у неї живе затвор?

    Відповісти

    • Аркадій Шаповал
      20.10.2020

      Скільки пощастить

      Відповісти

      • Олег
        28.10.2020

        Просто цікаво, скільки він у бездзеркалки служить.
        У самого А3500 але пробіг невеликий, тис . - 5 кадрів.

        Відповісти

      • Аркадій Шаповал
        28.10.2020

        А затвор зк та бзк принципово нічим не відрізняються. У БЗК найчастіше використовуються першу електронну шторку. Зазвичай 50.000 бігають легко, 100.000 без проблем, а далі від моделі та везіння залежить. Я чомусь впевнений, що зараз і мільйон для БЗК не є особливою проблемою.

        Відповісти

    • Федір
      22.11.2020

      У мене на одній вже пробіг практично 90тис у знайомого понад 118тис

      Відповісти

  11. Федір
    19.12.2020

    Про дд це звичайно взагалі не правда, дд соні а3500 набагато більше ніж у старих камер типу nex будь-які і Sony a77 a37 a65 і шумить матриця а3500 менше ніж у всіх nex і slt(кроп) крім а77ii.

    Відповісти

    • Аркадій Шаповал
      19.12.2020

      серйозно?

      Відповісти

      • Федір
        22.12.2020

        Порівнював я знімки з камер а3500 зі знімками з камер а65 а77 nex5t, одні й ті ж налаштування та об'єктив один і той же, так ось у а3500 менше трохи шуму і дд значно більше а якщо говорити що це не так, то це дуже м'яко говорячи, не так.

        Відповісти

      • Аркадій Шаповал
        22.12.2020

        я дуже багато знімав на 16 мп камери від Sony, на кшталт nex-3n, nex-5r та інші. Так ось, у того ж 5r дд ширше навіть трохи, ніж у 3500. У 3n + - одне й те саме. Тому мені важко повірити у ваше порівняння. Те саме можна глянути і чисто по лабораторним тестам дд та іншого :).
        А у а77 і а65 взагалі сенсор на 24 мп, а йшлося саме про старі 16 мп сенсори):

        Відповісти

      • Федір
        23.12.2020

        Аркадій, вибачаюсь раніше написано. Це була а6500, сплутав я((

        Відповісти

      • Віталій
        27.12.2021

        Будь ласка, підкажіть перехідник для інших об'єктивів.

        Відповісти

      • Аркадій Шаповал
        27.12.2021

        для яких?

        Відповісти

    • Радо
      10.11.2021

      Про шумність це так, та ж а65 а77 більш шумна ніж а3000 або а3500 для порівняння а5000 шумить більше і ніж некси будь-які на 16mpix та інші соні на 20 і свіжі на 24. Про а5000 пишу як реальний користувач а не просто болтолог, шумить вона сильно в порівнянні з тим самим а3500.

      Відповісти

  12. Ілля
    26.12.2020

    Декілька зауважень.

    Можливість підключення зовнішнього мікрофона є через "розумний черевик". Так написано у керівництві. Але таких мікрофонів я не бачив у вічі. Також десь у природі існує пульт, що підключається до неї через USB-роз'єм. Отже формально інтерфейс не урізаний. І меню теж не урізане в порівнянні з нексами, хіба що немає зйомки з двома механічними шторками, але вона їй на фіг не потрібна, і для яскравості дисплея залишено тільки одну опцію - ручну корекцію. А ось що урізане саме не можу, так це обидва органи візування. "Дисплей досить посередній" - це Ви дуже м'яко висловилися, я ще гірше в житті не бачив, навіть на мильницях. І справа не тільки в малій просторовій роздільній здатності, а й взагалі нікуди не придатному дозволі колірному. В результаті мало того, що наводитися на різкість вручну можна тільки із застосуванням екранної лупи (у перших Нексах, часто можна було обійтися без неї, що багаторазово прискорювало оперативність зйомки), так ще й оцінка відзнятого матеріалу стає нетривіальним завданням. Знімки, які ми бачимо на екрані завжди бляклі, галасливі та страшні, зрозуміти, де там шлюб, а де придатні кадри можна тільки при перегляді на моніторі комп'ютера. Це дуже дивне рішення з погляду маркетингу, тому що купуючи фотоапарат, якість знімків зазвичай оцінюють саме на його дисплеї, тому від такого в магазинах, напевно, багато покупців сахнулися. Картинка на екрані реально дуже потворна. ЕВІ не краще.

    Камжпег значно відрізняється від нексовского, як на мене, на краще. Краще кольори, краще деталізація. Але й шуму в тінях залишено більше, особливо на малих ІСО. Нерідко трапляються парадоксальні ситуації, коли при зйомці тієї ж сцени з ІСО більше 1000 в камжпезі шуму в тінях менше, ніж на ІСО 100, при цьому деталізація впаде зовсім небагато.

    Автофокус не фонтан.

    Окрема пісня – китовий об'єктив. Зараз піду напишу про нього пару ласкавих під відповідною статтею. Але резюме просте: купуючи цю камеру, будьте готові міняти об'єктив відразу.

    Відповісти

  13. Art
    01.01.2021

    “Деякі камери a3500 підтримують FUll HD 60i. Інформація про максимальну якість відео”
    до якості відео це стосується інакше.
    50i наш регіон під електромережі 50 Гц
    60i під америку з їх 60 Гц
    на практиці при зйомці відео при штучному освітленні на 60i/30p мерехтять лампи

    Відповісти

  14. гала
    11.01.2021

    Всім привіт! Я фотоаматор зі стажем, вчилася сама фотографувати. Купила з рук Сонька - Sony A3500, попався не дорого. Саме те, що дивлюся коментарі 2020 року, а це 7 років після випуску цієї моделі – це щось означає на користь цього фотоапарата. Як любитель мені подобається його швидкість спрацьовування затвора – добре знімати тварин та дітей. Подобається батарейка-на довго вистачає. Хочу надати свої фото для обговорення та оцінки – знімаю на ручному налаштуванні.

    Відповісти

    • твм
      12.01.2021

      Коте – це завжди добре :)
      Композиційно перші дві мені подобаються. Хіба що я б вушка зберіг третій принцесі.

      Відповісти

  15. гала
    11.01.2021

    ще одне моє
    фото

    Відповісти

  16. гала
    11.01.2021

    соні а
    3500

    Відповісти

  17. Артем
    25.05.2021

    А вона в HSS може?))

    Відповісти

  18. Vitaly
    08.08.2021

    Питання до знаючих. Для зйомки відео виставляю 50i, на факті виходить відео 25i, причому при виставленні 25p на виході правильні 25p. Як отримати 50 fps? Причому ця ситуація як із 24Мбіт/с, так і з 17Мбіт/с. Формат файлу виставляю AVCHD.

    Відповісти

  19. Матвій
    13.05.2022

    Дякуємо за корисний та цікавий огляд

    Відповісти

  20. Радмір
    02.08.2022

    Щоб увімкнути фокус-пікінг, потрібно, щоб автофокус був переключений у ручний режим.

    Відповісти

  21. Cesar
    28.11.2022

    hola si me pueden ajudar tengo la sony 3500 y succede que la roda de dial de modo de toma aparece el menu en pantalla cada vez que l'estoy usando per exemple en una grabacion de video si me podrien ajudar para solucionar dicho problema…gracias¡¡

    Відповісти

  22. Jose Galvan
    19.12.2022

    Hola, soy de argentina, y quiero saber si alguien ha usado un disparador remoto o intervalometro con esta camara ...? ILCE 3500. Gracias

    Відповісти

  23. Нік
    10.03.2024

    Хороша камера для дослідів як бзк, байонет Е можна повісити будь-що. Хоча M39,MD,FD,A,F,EF.
    Матриця дійсно краща ніж у a55,a77 за якістю поруч до a580, але швидкість зйомки дійсно мала 3,5кс проти того ж а55 6-10кс.
    Ще одна перевага ціна (зараз звичайно стала дорожче) але я брав її б/в за 5т. руб в ідеальному стані з китом 18-50, що для камери з 20мп на борту дуже дешево.
    Добре працює і з перехідником LA-EA4 спробував усі свої мінолти від простих 50mm f1,8 та важких 80-200 f2,8hs, зручний акб. якщо у вас є інші беззернята sony то дуже зручно.
    Авто з неї 100-3200 на відміну від a580 і a55 де тільки 100-1600, але немає вибору розширеного з.

    Головний недолік це видошукач, це так він для ручної зйомки дуже поганий, навіть якщо використовувати MF assist дуже складно.
    Другий недолік не відключається режим RAW + JPG або тільки JPG.

    Відповісти

    • Аркадій Шаповал
      10.03.2024

      RAW+JPG не було б проблемою, якщо підтримувалася шина UHS-I/UHS-II, а так швидкість запису 12 МБ/секунду і RAW+JPG пишеться вічність. Навіть для JPEG 3.5 кадру за секунду FINE 20 MP недостатньо швидкості запису на картку пам'яті. І ще не подобається, що в режимі швидкості 3.5 камера завжди робить щонайменше 2 кадри.

      Відповісти

Відповісти

 

 

Вгору