Враження від Nikon D4

За наданий фотоапарат Nikon D4 величезна подяка журнал ProFotoSale, де можна знайти безліч нових та б.у. фотоапаратів різних систем, у тому числі подібні фотоапарати Nikon.

Nikon D4

Nikon D4

Я працював із камерою Nikon D4 протягом місяця і зняв на неї більше 10.000 кадрів. В основному фотоапарат D4 використовувався для створення оглядів об'єктивів, кілька разів я брав його у тяжкі бойові умови реальних зйомок. У наступних оглядах можна знайти багато прикладів фотографій з Nikon D4 (RAW + JPEG):

  1. Tamron SP 70-200mm F/2.8 Di VC USD G2 A025
  2. Sigma 12-24mm 1:4 DG A
  3. Tele-Takumar 1:6.3/300 Asahi Opt. Co.,
  4. SMC TAKUMAR 1:1.8/55 ASAHI OPT. CO., JAPAN.
  5. SMC PENTAX 1:1.4/50 ASAHI OPT. CO., JAPAN
  6. Nippon Kogaku Japan NIKKOR-UD Auto 1:3.5 f=20mm
  7. Nikon ED AF Micro Nikkor 200mm 1:4D
  8. реальні зйомки у складних умовах у парі з Nikon AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G SWM Aspherical

Від Nikon D4 залишилися лише позитивні враження. Це чудовий інструмент у руках фотографа.

Nikon D4 відноситься вже до завершеної лінійці професійних ТОПових цифрових дзеркальних камер від Nikon:

  • D1 -> D1h -> D2h -> D2hs -> D3 -> D3s -> D4 -> D4s -> D5 -> D6, Цю лінійку умовно відносять до репортажної. Надалі замінено на Nikon z9
  • D1x -> D2x -> D2xs -> D3x, цю лінійку умовно відносять до студійної. Надалі замінена/скасована до Nikon D800 (обґрунтування цієї концепції тут)

З певного часу, приблизно після анонсу Nikon D3/D3s, я спостерігаю вихід камер Nikon на певне плато своїх можливостей, після якого швидкий розвиток як зображення і різного функціоналу сильно сповільнилося. Цю тему я розвиваю тут.

Якщо кожна наступна серія камер D1/D1h -> D2h/D2hs -> D3/D3s (і D1x -> D2x/D2xs -> D3x) мала колосальні відмінності між собою, то відмінності між D3s і D4 менш кардинальні. Насамперед хочу зазначити, що при переході від Nikon D3 до Nikon D4 не відбулося істотного зростання як зображення, особливо при роботі на високих значеннях ISO. І окремо хочу зазначити, що Nikon D4 використовує доопрацьований модуль фокусування від Nikon D3. В умовах реальних зйомок модулі фокусування Nikon D3/D3s і Nikon D4/D4s поводяться дуже схоже. А сенсор фотоапарата та модуль фокусування – це одні з найважливіших вузлів будь-якого цифрового дзеркального фотоапарата.

Сенсор Nikon D4 просто відмінний, надалі, з деякими застереженнями, він використовувався у Nikon D4s та Nikon Df. Навіть за сучасними мірками у серці Nikon D4 знаходиться дуже продуктивна повнокадрова матриця Nikon NC81366W на 16 МП. До речі, різниця між 16 МП у Nikon D4/D4s/Df та 12 МП у Nikon D3/D3s/D700/D300s/D300/D90/D5000 відчувається слабо (причини описані тут).

Nikon D4 можна сміливо шукати на вторинному ринку та використовувати за призначенням. Камера була представлена ​​на початку 2012 року і в наш час вже має солідний вік. Якщо відкинути якісь дрібні недоліки, або притягнуті за вуха байки з мережі Інтернет, то Nikon D4 не має суттєвих проблем і може працювати як годинник протягом тривалого часу. Багато моїх колег досі використовують Nikon D4/D4s. Щоправда, бездзеркальний сегмент змушує багатьох замислюватися про актуальність дзеркальних "одиничок".

Приклади

Матеріали по темі

  1. Основна інформація по системі Nikon (об'єктиви, фотоапарати, сумісність, багато інформації).
  2. Підбір фотоапарата Nikon (моделі, рекомендації, обговорення)
  3. Всі цифрові фотоапарати Nikon зі змінною оптикою. Їх типи та дати анонсів. Позначення фотоапаратів s, h, x, e, a.
  4. Методи та модулі виміру експозиції у фотоапаратах Nikon.
  5. Процесори фотоапаратів Nikon. Продуктивність.
  6. Системи фокусування фотоапаратів Nikon.
  7. Сенсори фотоапаратів Nikon (хто виробляє, у яких моделях використовуються)
  8. Який зовнішній спалах вибрати для камер Nikon?
  9. Інші статті з камер та об'єктивів Nikon/Nikkor.

Коментарі до цієї нотатки не вимагають реєстрації. Коментар може залишити кожен. Багато різної фототехніки можна знайти на AliExpress.


матеріал підготував Аркадій Шаповал. Навчання/консультації | Youtube | Facebook | Instagram | Twitter | Telegram

 

Додати коментар:

 

 

Коментарі: 72, на тему: Враження від Nikon D4

  • Лінар

    З фразою "Щоправда, бездзеркальний сегмент змушує багатьох замислюватися про актуальність дзеркальних 'одиничок'" повністю згоден, прямо з мови зняв 👍🏻

    • Василь

      Так, цілком очікувана фраза. Тому що завжди є категорія людей з якихось причин, що бореться за єдиний організований перехід усіх на нове покоління техніки.

      • Лінар

        Свого часу (до появи Z серії) я прям мріяв одіночками Нікон. Тоді я просто закохався в ці апарати, подобалися габарити (подвійна ручка), надійність та скорострільність, та й чіпкий, швидкий автофокус, точки якого практично повністю покривали всю площу матриці. Тоді я про них міг просто мріяти, ціни на них були захмарними для мене. Час минав, з якогось часу я зрозумів, що можу дозволити по фінансах собі апарат подібного рівня, але не завдання… З'являються бездзеркальний сегмент Нікон. Мій погляд тоді впав на Z6. Мої уподобання махом змінилися у бік бездзеркалки. Посудіть самі, навіщо мені нині величезна цегла, яка за багатьма параметрами поступається легким і компактним, багатозадачним Z6, це очевидно на 100%. Так, з'явився Z9, але його можливості для мене вже надмірні, з його 8к відео. 12 кадрів скорострільності вистачає за очі, про автофокус із визначенням очей я просто мовчу. Зрештою він (z6) дешевший.

  • Дмитро

    Старий, але не марний (с)

    • Lukas

      🤣 ... старий кінь борозни не псує! Мені d4 подобається більше ніж z6 …маю обидві камери

  • Ігор

    Аркадій, чи є порівняння цього монстра і z6 ll? Або лише z9?

    • Аркадій Шаповал

      Різні лінійки, різні періоди, різний клас (бзк та зк). Можна говорити лише про деякі окремі можливості. Якщо хочеться нову камеру, то в цілому бзк цікавіше

  • Авакумов

    Після Д3х перейшов на Д4 + Д800с. Важко поєднати в камері репортаж та художню зйомку. За кольорами Д4 та Д3х програють Д800с (але не Д800). Для репортажу Д4 просто бомбардований, виграш інших камер репортажної лінійки перед ним вже не такий істотний.
    Але тільки не подобається, що друга карта XQD. Вона має переваги лише на відео, але ціна надхмарна. Жаба тисне купувати, то й знімаю з однією картою.
    Перехід на БЗК навіть не планую. Не все там так гладко у репортажі

  • Володимир

    Ну нарешті то !!! Я вже втомився чекати)). Головне, у оглядах фігурує d4, а повноцінного нарису немає! Велике дякую, Аркадію!

  • Кравченко Володимир

    Аркадій, ти красень, навіть після того як я залишив професійну фотографію, ти продовжуєш цим займатися, ось що означає - людина знайшла себе. Заходжу зрідка, щоб подивитися на обновки, подобається твоя об'єктивність і стислість, я багато чому в тебе навчився, продовжую фотографувати свою предметку, і сім'ю. Прочитав 80% твоїх статей на 2015 рік, зрозумів усю технічну, практичну та теоретичну частину завдяки тобі) Радив завжди всім своїм знайомим фотографам тебе. Спасибі що продовжуєш мовити :)

  • Дмитро

    Знімаю на D4 та Z6II

    По суті, БЗК зливає тільки в серійній зйомці. Робота на високих ISO та точність АФ у темряві на Z дуже вражають, навіть після D4. Взагалі Z сильна саме автоматикою – авто ББ, автофокус, автоІСО та тд – відсоток помилок дуже малий, настільки, що іноді навіть знімати нецікаво :)

    D4 в руці лежить приємніше, і картинка з F-об'єктивів мені подобається більше - наприклад, зі 105 1.4, аналогів якому на БЗК просто немає (через FTZ не те).

    Z беру в подорожі без нічого, але в загальному випадку віддаю перевагу D4.

    • Микола

      "картинка з F-об'єктивів мені подобається більше... через FTZ не те"
      - Цікаво. А можна докладніше за цими двома пунктами?

    • Lukas

      Сто% згоден … d4 для задоволення від процесу прямо воно .. z6 для мене лише коли габбарити в брухт тягнути з собою! У d4 картинка приємніше все ж таки .. люблю неідеальне доробити по собі ) з d4 це легко

  • Pawel

    Ось трохи дивують фрази типу Z-серія сильна автофокусом, авто ІСО, авто ББ. Я знімав у RAW на багато ніконів, скажу чесно: проблем з автоматикою не відчував ніде. Завжди є мастила, десь фокус не там сфокусувався, але щоб проблемна автоматика – не пам'ятаю. Нікон тупцював на місці з 1999 року в цьому напрямку, сподіваюся, що Z-серія надалі зробить ривок у фотографії, але поки його не видно. анітрохи не благаю нових досягнень, і коли почнеться бум дешевих бездзеркалок, як колись із дзеркалом сталося, обов'язково куплю

  • Михайло

    Приємно спілкуватися на вашій сторінці. Підказавши товариш вже з 12 років і всі статті дуже-дуже добре описані, деякі перечитував по 2_3 рази. d1 в кожній тушці бачу свої переваги, переваги часу та вимог. Працюючи зараз фулфреймом” не закинувши Nikon -інженерів це внесок в історію створення фотографій що надихає нас на нові світлини сьогодення.

  • Жека

    Дуже нудна, нецікава картинка з нього, начебто знімали на айфон. Або автор не зумів розкрити потенціал цієї камери у своєму огляді. А щодо покупки - краще купити нову камеру, нафоткати тисячі дві-три кадри, і поки не скінчилася гарантія, продати, якщо вийшло щось нове. Ці ж фотоапарати старіють, втрачають у ціні ще більше, і якщо щось у них зламається, їх неможливо відремонтувати.

    • Віктор

      >>краще купити нову камеру, нафоткати тисячі дві три кадрів, і доки не скінчилася гарантія, продати , якщо вийшло щось нове

      Втративши у ціні відсотків 30 як мінімум))) Відмінний бізнес-план)))

      Купивши стару камеру, можна її продати, нічого не втративши. Якщо, звичайно, буде це бажання, продавати))

      • Жека

        Ви може і на 30% скидали а по факту, скидається десь 100-200 € і вони добре відлітають - один власник, одні руки, невеликий пробіг, гарантія. А ось цей д4 це вже цегла, його якщо і купити то євриків за 100, і з розрахунком що ці гроші в чистий мінус.бачив я, Продавали влітку д4, пробіг десь тисяч 60 кадрів, хотіли 1000 €, так ніхто не купив) )

        • Віктор

          Сумніваюсь. Причому це стосується не тільки початкових моделей, на які скидають якраз 30% не менше, а й цілком близькотопового рівня.

          Взяти скажемо д850, ціна у офіціалів 210к, заходжу на авіто - 165к, камері півроку (гарантія само собою), пробіг 2500))) Вважай, нова, відразу -45к, 20% влегку.

          А ось купивши б/у д4 за 1000 євро, можна його і продати за ті ж 1000 євро, навіть якщо за 800, все одно втрати будуть значно меншими)))

          • Жека

            Д4 є шанс не продати взагалі, продавався д3х з 3 лінзами, зум сигма, 50/1.8, 24 ширік старий ніккор, хотіли теж чомусь 1000, пішов за300 і людина його продавала півтора (!) року. Ніякої магії в цих фотиках немає ну крім с5, с3про, а є вмираючі батареї, наприклад. гумки, що відклеюються, особливо на ніконах. Сам перепродав і купив купу будь-якої техніки, був і д2, д3, д4( давали на якийсь час).

            • Віктор

              Так так ... Прикинемо ... 300 євро це на хвилину 26к рублів.
              24 ширик нехай 5к (дешевше навіть ушатанные не бачив), 50 1.8 навіть дешка ну нехай по мінімуму – 3к, зум сигма хз який, ну нехай теж 3к, як найдешевше – хочете сказати людина дух ледь продав за 15к рублів?) ціні, за яку перші п'ятаки розлітаються як пиріжки?))) Щось у цій історії не так)

              • Жека

                Так Так,

            • Авакумов

              Я свій Д3х продав за 1100, без шибок, з однією батареєю, за 2 тижні. Батареї живуть довго, у мене Д50 ще валяється, більше 15 років йому, батарея цілком робоча. Та й перепакувати батарею елементарно, 3 банки (Д4) по 170 грн. Гумки звичайно дорого, від 50 баксів за комплект

    • Trueash

      Нудні картинки роблять нудні фотографи.
      https://youtu.be/vIoNFi8_AjA

      • Artem

        Неприємно дивитися, коли хорошому фотографу камера заважає)
        На відео фотки з чудовим задумом та неприємною якістю. Але це все на любителя, звісно.
        Знімає не фотограф і не камера, а вони разом)

    • Авакумов

      Все ремонтується. 200 баксів заміна затвора, ще 50 гумки (якщо дуже багато пробігав) та апарат як новий

  • коба

    Для більшості користувачів такі камери були недоступні, коли коштували 5000 доларів, а коли їх можна купити за 1000-1200 доларів, то можна і спробувати. До речі, D3s вже коштує близько 800 доларів, а то й менше.

    • Аркадій Шаповал

      Але легкі бездзеркалки підкуповують своєю легкістю

  • Михайло

    Купив у 2018 році через барахолку у Японії. Працює як годинник. 2022 рік. Машинка ідеальна. Бездзеркалки??? Ну от якби були гроші. Як варіант лише Z9. Після одиниць решта дрібноти навіть не обговорюється. Та й взагалі… знімав тільки Ніконом: D200…D700…D4 – ідеально зі збільшенням класності. Всім задоволений.

  • Михайло

    Як там із квітами? Чи буде краще, ніж d700? Дивився весілля повністю зняте на d4. Так там або в джипег все фотограф знімав, кольори сильно в жовтий були й жухлі якісь, або обробив дивно. Скажімо, d750 точно гірше для мене за кольором. Порівнював хтось?

    • Авакумов

      Весілля Сапргом п'ятим треба знімати! Д4 камера для папараці та спортивного репортажу. Потенціал у швидкості і в зйомці при недоліку освітлення.
      Д750 те ж квітами не блищить. Власне, і Д700 сьогодні вже зливає кропу. Хороші кольори у нікону починаються з Д800е

      • Олексій

        Про д700 – знімаю на нього зараз 99% комерції та всі задоволені.
        твердження що він зливає кропу дуже сумнівне - вірно тільки про відео та автофокус.
        У д700 чудовий колір, хороша робота в складному світлі та кольорі (довбані світловики на евенті майданчиках і LED світло), відмінна надійність і передбачуваність результату.
        При своїй мінімальній ціні (зараз на лютий 2022 року) Д700 у відмінному стані коштуватиме 40-50к - і в комплект камера/світлий штатник/спалах-синхр можна в 100к вкластися. За сучасними мірками це дуже бюджетно і можна знімати 9/10 контенту з фото тематики.
        Якщо можливо (хотілося б уникнути просто срача) про який кроп ви говорили і з чим саме порівнюєте?

    • DmitryKostin

      Як накрутите, так і буде.
      Можна встановити колірний профіль схожий на 5Dmk2. NEF-и "червоніють" і картинка стає трохи іншою. Модуль АФ в Д4 чудовий досі. Подивляюсь на Z6mk2 або на R5, але це майже всю оптику треба буде здати на Авіто. Шкода. Поки що знімає і радує продавати не буду.
      Батареї китайські теж добрі – купив кілька різних. За відчуттями – анітрохи не гірше, ніж оригінальні.

  • Авакумов

    І живий!

  • Володимир Пітерський

    Довго вірою та правдою мені служив D4.
    Камера є універсальною, надійною.
    Наразі знімаю на D5-прогрес явний.
    Що стосується бездзеркала не впевнений як те, що не підведуть у складних умовах (мороз, вологість, пил).

    • Іван

      Хотілося б зрозуміти, як присутність дзеркального блоку в камері забезпечує додатковий захист від морозу, вологості та пилу?

      • Авакумов

        БЗК, жеруть сильно більше струму. На морозі, коли акуми втрачають 50-60% ємності, це вже буває критично.
        Матриця БЗК, дуже близько до байонет розташована, не прикрита дзеркалом і більше пилу ловитиме, при зміні оптики

        • Іван

          "Залізні" аргументи!

        • Джо

          Ви використовуєте дуже розпливчасті поняття типу "жеруть сильно більше струму" без посилань на конкретні результати вимірювань, або посилаєтеся на втрату ємності акумуляторів "на морозі", під яким мешканець Краснодара може розуміти -5 ° С, а житель Анадиря -50 ° С (а працездатність акумулятора при -5°С і -50°С сильно відрізнятиметься), а також не враховуєте деякі технічні нюанси, найпростіший приклад - у Canon EOS R при вимкненні камери сенсор повністю закривається затвором, що запобігає попаданню пилу при зміні об'єктивів, в На відміну від дзеркальних камер, де "захист" від дзеркала дуже умовна. При цьому захист від пилу багато в чому визначається не наявністю або відсутністю дзеркала (навіть серед різних дзеркальних камер пил на сенсорі з'являється з різною періодичністю в однакових умовах експлуатації), а наявністю системи автоматичного очищення сенсора, якістю виготовлення корпусу, кількістю та типом ущільнювальних елементів, що запобігають попадання пилу через зазори конструкції корпусу.
          Тому ваші аргументи не виглядають достатньо переконливими.

          • Віктор

            Відверто кажучи, говорячи про те, що "тільки дзеркало захищає від пилу" ви неправі, бо затвор у ЦЗК у неробочому стані закритий.
            Щодо акумуляторів, якщо подумати, чому так відбувається – БЗК живуть на морозі менше – все стає очевидним. Але для цього треба хоча б приблизно розуміти, що відбувається з літієвим елементом за негативних температур.

            • Джо

              > затвор у ЦЗК у неробочому стані закритий
              Згоден.
              При цьому у дзеркальних камер пил на сенсорі все одно швидко з'являється, якщо немає системи автоматичного очищення сенсора, і цього пилу не спостерігається як у дзеркальних, так і беззеркальних камер, коли система автоматичного очищення сенсора є.
              Загалом роль дзеркала у захисті від пилу наскільки сумнівна, що його наявність навряд чи взагалі варто брати до уваги.

              > Щодо акумуляторів, якщо подумати, чому так відбувається – БЗК живуть на морозі менше – все стає очевидним. Але для цього треба хоча б приблизно розуміти, що відбувається з літієвим елементом за негативних температур.

              Для ранніх поколінь цифрових дзеркальних камер, наприклад, Canon EOS 5D у технічних характеристиках було вказано істотне зниження ресурсу акумулятора при зниженні температури: при 20°C прибл. 800 кадрів при 0°C прибл. 400 кадрів.
              Для пізніших моделей як дзеркальних, так і бездзеркальних камер вже немає такої істотної зміни ресурсу батареї, наприклад Canon EOS 5D mk4: прибл. 900 кадрів при 23°C, прибл. 850 за 0°C; Canon EOS R: прибл. 370 знімків при 23°C, прибл. 350 знімків за 0°C.
              У всіх випадках використовуються літієво-іонні акумулятори, тільки для 5D ресурс батареї знижується вдвічі при зниженні температури на 20 градусів, а для пізніших камер ресурс батареї знижується приблизно на 6% при зниженні температури на 23 градуси.
              І якщо ви можете пояснити цю істотну різницю у зміні ресурсу при зниженні температури між різними поколіннями акумуляторів і камер, я з великим інтересом прочитаю ваш коментар, тому що мені приблизного розуміння виявилося замало.

              • Авакумов

                Щодо затвора на БЗК. Не завжди згадується ця незручна необхідність вимикати камеру, при зміні оптики.

                Щодо акумуляторів. Заяв виробника фотоапарата, тут довіри немає. Він завжди переведе стрілки на виробників банок.
                Та й методика підрахунку невідома. Одна річ винести камеру з тепла і за 30-40 хвилин відстрілятися. Інше, після 2-4 годинного виморожування розпочати зйомку.
                Я давно користуюся літієвими акумуляторами різних виробників та різних технологій. Не лише у фотоапаратах, а й у ліхтарях, інструменті, електротранспорті. Особливого розкиду у морозостійкості у них не спостерігаю. Для всіх підходить оцінка "втрата 10% ємності, на кожні 10 градусів нижче +20" Чудес не буває. При -50, можливо Д4 і буде знімати, тільки якщо батарейку тримати в теплій кишені. Не люблять літієві акумулятори морозу. При -30 вже варто вибирати ПК акумулятори або алколайнові батареї. Для цього передбачені батарейні ручки.

              • Людина

                Є припущення, що це залежить від теплопровідності матеріалу, з якого виготовлена ​​камера і наявність пластику і повітряних зазорів у відсіку акумулятора. До кого швидше дістанеться холод, той і зніме менше.

              • Віктор

                Все досить елементарно - при зниженні температури АКБ втрачає здатність протягом тривалого часу віддавати потрібний струм. При цьому зберігаючи можливість (не повністю, звичайно) короткочасної струмовіддачі. ЦЗК в режимі очікування споживає значно менше енергії, ніж БЗК, яка змушена постійно ганяти в робочому стані сенсор, дисплей та інші процесори, тоді як ЦЗК витрачає енергію лише на підтримку.

              • Віктор

                …роботи модуля експозаміру і так, по дрібниці. Як наслідок, незважаючи на те, що в момент спрацьовування затвора ЦЗК витрачає більше енергії, ніж БЗК, але це споживання відбувається протягом досить короткого проміжку часу, і акумулятор просто не встигає "віддати кінці".

              • Віктор

                2Аваумов: ймовірно, так, при екстремально низьких температурах варто вдатися до використання або іншого типу хімії, або мати запас батарей, відігріваючи періодично незадіяні в теплому місці. Втім, охолоджуються вони (при вже охолола камері) досить швидко.

          • Іван

            Авакумов плутає поняття «надійність» та «електроспоживання». А його міркування про більше споживання струму взагалі безглузді. Струм споживання практично однаковий. Час роботи камери з великим споживанням струму БЗК трохи вище, але не сила струму. А акумулятори в ЗК і БЗК принципово не відрізняються і в мороз поводяться однаково. Знову ж таки, до надійності камери це жодного стосунку не має.

      • Володимир Пітерський

        Іване, а ти на що знімаєш?

        • Іван

          До чого це питання? Захист камер від зовнішніх впливів забезпечується іншими способами, а не наявністю або відсутністю дзеркала.

  • Ендрю

    Мені вже "під 60". Я фотолюбитель. За всі роки зніал багатьма Ніконами (випадково в молодості потрапив у цю релігію). Зараз – D4, D600, 1 V2. У кожного свої переваги і недоліки. У D4 із недоліків – лише вага, габарити та привернення уваги оточуючих. З плюсів – фантастична зручність у роботі. Повністю передбачуваний результат. Що хотів – те й отримаєш. Якщо не вийшло – це вина кривих рук та ущербних мозку, а не вина камери. Прекрасна чиста картинка. Скільки здоров'я вистачить- стільки і тягатиму цю цеглу.

  • Володимир Пітерський

    Іван ти не відповів на питання, значить на D4 не знімав.
    Цей апарат виживає при -50 і +50, у зливу та піщаний вітер, при падінні. Акумулятори МЕГАвічні..якщо ти не кулеметник.Тяжкий D4, так це теж плюс-можна обігріти нахабного фотоапаратника,якщо огляд загородив.Альтернатива бездзеркалка?так я краще на яблуко 13-е знімаю)))

    • Джо

      Розкажіть, будь ласка, про ваш досвід зйомки при -50°С, де і як довго перебували при цій температурі, скільки кадрів на одному заряді акумулятора вдавалося зробити і в якому режимі зйомки, з яким об'єктивами використовувався фотоапарат в таких умовах.
      Сподіваюся, що зроблені при -50 ° С фотографії ви також покажете.

    • Іван

      Володимире, я їх ремонтував і знаю їх зсередини. Я працював у Ніконі. Якщо ти порівнюєш професійну репортажну камеру D4, треба порівнювати з БЗК-однокласником. Така камера зараз одна - Z9. Ось посилання з сайту, дійди до пунктів «Міцна», «Надійна» (https://www.nikon.ru/ru_RU/product/digital-cameras/mirrorless/professional/z-9).

      Знайди хоч один аргумент, що в ній немає захисту від морозу, вологості та пилу.

    • Іван

      Зі специфікації D4:

    • Іван

      Зі специфікації Z9:

  • Володимир Пітерський

    Іван друг зараз знімає на Z9 (до речі їх у Росії одиниці поки щасливих власників), згоден-це ГІДНА ЗАМІНА! Це дійсно конкурент дзеркальним D4,5,6
    Joe всі наведені аргументи-це розмови. Ти теж не власник Nikon D4. Швидше за все навіть в руках не тримав "цеглинку". На заряд батарейки багато що впливає..навіть GPS як не дивно модуль)))або те, як часто на екранчик дивишся. Простіше покласти кишеньку пару запасних акумуляторів і флешок.
    Захочеш перевірити на морозі, приїжджай на Ямал із валізою об'єктивів та таймером)))
    Хай буде з тобою успіх і терпіння.
    На завершення і в тему. Nikon D4 - чудова камера в умілих руках і чудово справляється з багатьма завданнями, вважаю що й у найближчі три роки буде актуальна.

    • Іван

      Я не власник D4, але в руках, звичайно ж, тримав. І ремонтував. І не тільки Нікон, а й багато інших. І професійний Кенон розбирав, який був у підводному боксі, і який морська вода затекла. Йшлося не про енергозбереження, а про те, як камера захищена від зовнішніх впливів. І наявність (відсутність) дзеркала тут ні до чого. Я був по всій Тюменській області, і якщо рахувати Новий Уренгой південною частиною Ямала, то і на Ямалі. Знімав у морози аматорськими камерами без наслідків. Ось, опис особливостей зйомок у мороз: http://www.foto-video.ru/fv-presentation/a-liskin/40104/

    • Джо

      Вова, а ви в руках хоч раз книжку про російський мовний етикет тримали?
      Якщо так, чому не навчилися звертатися до співрозмовників відповідно до загальноприйнятих вже не першої сотні років норм?
      Я вам конкретні запитання поставив, чи ви користувалися камерою в певних умовах.
      Не якісь “розмови” як у вас, а цілком зрозумілі питання.
      У відповідь – невиразні розмови за темою.
      Якби у вас реально було що розповісти про камеру та показати з фото, це одна річ.
      А здивувати когось в 2022 пафосними промовами про те, що вам пощастило потримати в руках старий Nikon D4 - ну це навіть не смішно, це сумно.

  • ВолодимирПітерський

    Joe-це що? він? вона?.. ВОНО))) якщо про етикет. ТЕМА ОБГОВОРЕННЯ D4!
    Повторюсь ти знімав на цей апарат?
    Тут обговорюється думка власників та фахівців.
    Якщо воно знімає на Canon і бездзеркалки, то і нехай воно і далі знімає.
    У мене досвід у фотографії понад 30 років та заслужений авторитет. І я знаю, чого я хочу від техніки. У кривих руках жодна камера не врятує.
    Профі не сумує і не сміється-профі бере та знімає. Технікою класу одиниць в основному володіють фахівці високого класу, а для публікацій в інституті айфона за очі вистачить.
    Якщо про сумне, то я про D3 можу сказати-камера відмінна!
    У перспективі швидше за все перейду на Z9 поки модель не обкатана, а я повинен бути впевнений за що я заплачу чималі гроші (вже явно не за понти). Зараз знімаю на D5 і бачу плюси та різницю з D4.

    • Artem

      А чим D5 так вразила проти D4? Мене D3s, наприклад, порадувала після D3, а D4 – після D3s (ще трохи краще чіпкість АФ, перенесення кольорів і ББ). Але не тільки особисті враження, а й за тестами типу DXO, і за оглядами фото розумієш інтуїтивно, що D4 краще. D5 щось не зацікавив за тестами і фото (не є власником, але придивлявся) і просять за нього майже в 2.5 разів більше грошей

  • Авакумов

    Та гаразд Володимире, не кип'ятись. Це досить типово, коли власник апарату початкового рівня, щоб не відчувати свою ущербність, намагається виглядати "знавцем"

  • Радісна

    Добридень. Чи варто купувати D4 до об'єктиву 50-150 мм 1:2,8 APO DC HSM. Основний вид зйомки у мене – спорт. Заздалегідь дякую.

    • Аркадій Шаповал

      50-150 це лінза для кропу, а д4 - це повний кадр.

      • Радісна

        Так. І ось, чи можна поєднувати для отримання результату?
        Велике спасибі.

        • Б. Р. П.

          Можна, але не треба. 50-150 для спорту повільний. Якщо це не шахи.

        • Аркадій Шаповал

          так, можна, але сенс?

  • микола

    маю Нікон 850 та Д4. в руках Z6 тримав лише. думаю до асей лінійці належить. Зетка не залишає якоїсь впевненості в роботі. відчуття одноразового китайського автопрому. для мене це важливо

  • Діма

    І як сенсор нікон за відчуттями на відміну від соні за квітами? Якщо вони вміли робити хороші сенсори чому самі не роблять?

    • Аркадій Шаповал

      Не вигідно. Д4-Д5-Д6 збалансовані за кольором, але ті ж сучасні соньки, на кшталт а7м3, я люблю більше

  • Алекс

    Добрий вечір! Чи можна дізнатись думку Аркадія та інших фотографів про актуальність Никон Д4 в даний час. Якщо розглядати Нікон Д4 (б/в варіант, з невеликим пробігом (85т.к), у хорошому зовнішньому стані) і Нікон Д810 (новий – за заявою продавця) – що віддати перевагу у виборі (при переході на ФФ). У плані експлуатації – зйомка пейзажів, природи та людей на тлі природи з наміром розширення наявного парку об'єктивів.
    Переглядаючи англомовні ролики в ютуб - навіть в даний час зустрічаються позитивні відгуки про Д4, про відмінну кольоропередачу цієї камери і, звичайно, про її надійність. Зате при візуальному перегляді фотографій у загальнодоступній частині інтернету мені більше подобаються фотографії з Д810… З Д4 теж зустрічаються цікаві, але чомусь лише фото на прикритих діафрагмах, на мою суб'єктивну думку.
    Звичайно багато в переглянутих фотографіях залежить від об'єктивів застосованих з тією чи іншою камерою, але все ж таки – яка ваша думка? Поділіться думкою, можливо власники обох камер, або раніше вони були в користуванні в якийсь час. Дякую!

    • Аркадій Шаповал

      Репортаж – д4. Решта – д810.

    • Нік

      Якщо потрібна швидкість зйомки, надійна батарея, складні умови (наприклад, будь-які заходи, фестивалі, концерти зі сцени) то краще буде однозначно Д4.
      Якщо не поспішна зйомка де буде потрібна висока роздільна здатність, великий дд (подорожі, музеї, квіточки) то д800.
      Користую D3s в деяких умовах виходять чудові знімки навіть на iso 13000, але не вистачає мегапікселів трохи для фото кропу. Думаю Д4 брати, але є ще д4с судячи з dxo різниця дуже маленька між камерами.
      На даний момент д3с в пробігу 250т коштує 55-65т а д4 аналогічному пробігу 65-75т. А д4с вже 95т.
      Але ще тому, що D810 має 36МП буде більш вимогливий до оптики.

Додати коментар або відгук

Copyright © Radojuva.com. Автор блогу - Фотограф у Києві Аркадій Шаповал. 2009-2023

English-version of this article https://radojuva.com/en/2022/01/vpechatleniya-ot-nikon-d4/

Versión en español de este artículo https://radojuva.com/es/2022/01/vpechatleniya-ot-nikon-d4/