Досвід використання карт SD та CF

SD та CF

SD та CF

За 15 років активної роботи з різними картами пам'яті у мене повністю вийшло з ладу дві карти пам'яті SD/SDHC та нуль карт CF.

  • Transcend SDHC 8GB Class 10 тріснула навпіл під час вилучення з гнізда фотоапарата Nikon D90, прослужив близько двох років. Дані не було відновлено.
  • SanDisk SDHC Extreme Pro 32GB V30 UHS-I U3 95MB/s розвалилася на частини під час вилучення з гнізда Nikon D40. Дані були відновлені шляхом поєднання чіпа з корпусом іншої картки пам'яті підручними засобами. При цьому це найпросунутіша лінійка карт пам'яті Extreme Pro.
  • багато разів та чи інша карта пам'яті SD/SDHC/SDXC не розпізнавалася комп'ютером, а операційна система пропонувала її відформатувати. Лікувалося це використанням іншого кард-рідера або повторними спробами підключення. Можливо, це пов'язано з проблемами кард-рідерів. Дані завжди зберігалися.

Щоправда, під час експлуатації карток CF вони кілька разів гнули ніжки контактів у моїх кард-рідерах. Один кард-рідер так і працює зі зігнутою ніжкою, в іншому я акуратно випрямив ніжку і працює досі.

Загалом у мене ніколи не було особливих проблем ні з SD, ні з CF картки пам'яті. Але я знаю реальні історії, в яких карти CF загинають ніжки контактів картоприймача фотоапарата, що зазвичай лікується лише у сервіс-центрі з ремонту фотоапаратів.

Особисто я не морочу собі голову питаннями надійності карток пам'яті SD и CF. Кінцеву роль грає не сама надійність карт пам'яті, а умови їх експлуатації.

Варто ще додати, що карти пам'яті CF вже зжили себе та були замінені на інші, більш продуктивні рішення. А ось карти SD продовжуються розвиватися і мають непогану зворотну сумісність.

Коментарі до цієї нотатки не вимагають реєстрації. Коментар може залишити кожен. Багато різної фототехніки можна знайти на AliExpress.


матеріал підготував Аркадій Шаповал. Навчання/консультації | Youtube | Facebook | Instagram | Twitter | Telegram

Додати коментар:

 

 

Коментарі: 80, на тему: Досвід використання карток SD та CF

  • Юрій

    Для себе вибравши комбінацію з microSD та перехідника на SD, після того як тріснула SD карта. Перехідник завжди можна поміняти, а фотографії залишатися цілими

    • Аркадій Шаповал

      Я від micro sd відмовився, деякі камери відмовлялися працювати з ними через перехідник (причини невідомі). Тому для фотоапаратів використовую виключно повноцінні SD. Але це особистий мій випадок, тому що мені доводиться постійно користуватися різними та різноманітними фотоапаратами і немає можливості отримати “повну несумісність”.

      • Ledogor

        micro sd, на мою думку, не дуже надійні. Кілька штук лежать мертвим вантажем, добре, що кадри з них таки вдалося витягнути, після танців з бубном, запальничкою і кількома картридерами. Часто страждають на розщеплення корпусу і зовсім недешеві карти пам'яті від Sony, фірмовий меморістік. Одна з повнорозмірних sd карт розкришилася в контактній частині, завоювала клопоту з вилученням самої карти і особливо дрібних уламків з гнізда. Враження, що пластик корпусу був неякісний.

      • Ігор

        Micro SD іноді мруть від поганого перехідника. У мене так одна здохла. Бо вони майже паперові. Говорять у Самсунга перехідники надійніше, ніж самі SD карти, але краще реально повнорозмірну взяти. Все одно практичної користі від MicroSD нуль, а коштують вони при порівнянних характеристиках дорожче.

    • Ігор

      Зайва ланка контактів у ланцюзі немає гуд.

    • Vv

      MicroSD у мене здохло більше, ніж SD (штук 5-7 MicroSD об'ємом від 1 до 32 GB проти двох SD – одна на 8, друга на 16 GB) при тому, що SD у мене штук 15-20, а microSD – менше десятка . Статистика не на користь micro. Крім того, як і написав Аркадій, у мене теж microSD глюють набагато частіше, ніж повнорозмірні SD, тому від micro відмовився.

  • Володимир

    Висновок: Nikon ламає карти SD. ;D

  • Салават

    А скільки карт sd було втрачено або роздаровано школярам, ​​не порахувати
    А ось CF чомусь жодна за 15 років не загубилася. І дві-три з них, які відмовилися працювати на Кеноне-одиничці, чудово працюють на тушках від Нікон. Щоправда, і я контакти іноді випрямляв і в карт-рідерах, і в тушках. В останнє
    Час на старих тушках Нікона намагаюся взагалі не виймати карти пам'яті та копіювати файли через кабель. У мене є перехідник CF-SD-Мікро-SD і ось ним я часто користуюся, коли беру в руки стародавній патріарх Canon 1D. У результаті за півтора десятка років склалася думка, що карти CF на порядок -інший надійніший за карти SD.

    • Аркадій Шаповал

      Багато хто говорить, що CF надійніше. Тут швидше роль відіграє розмір та вартість. Вони більші і вартість вища, через що психологічно цінуються вище

  • Євген

    SD карт померло кілька штук, але невеликого об'єму у відеореєстраторах. Певне, закінчувався ресурс. У фотоапаратах жодного разу нічого не вмирало, карти невеликого об'єму просто "переїжджали" доживати у відеореєстратор поступово. Любитель.

  • AnonLegion

    Вважається, що CF надійніше

    • Аркадій Шаповал

      Все ж таки вони практично пішли з ринку

  • AnonLegion

    А що щодо карт CFexpress?

    • Аркадій Шаповал

      Дуже швидкі, швидше за все, теж дуже надійні. Я з ними мало перетинався

  • Іван

    Давно давно, померла дивним чином CF Transcend на 4GB. Зняв матеріал. Подивився у фотиці – норм. Перейшов до сусіднього приміщення, витяг карту з вимкненого фотика, вставив у кардрідер на комп'ютері – і все. Карта не читається, фоток немає, поновити нічого не вдалося. Був щасливий, що матеріал був статичний і просто пішов перезнімати. Більше Transcend не використав і проблем із CF-картами не мав.

    • Євген

      Зіткнувся зі схожою проблемою - починаю копіювати фотки на комп через рідер, раптово процес переривається, карта не читається, комп її не бачить взагалі а камера пропонує форматнути. Що встигло скористатися те й лишилося. Фотки добре рятує прога R.saver, витягує все, що знято в останню сесію і навіть більше. Головне – не форматувати. Схиляюся що це одвірок рідера.

  • Михайло

    Хто і навіщо думає, що CF пішли в архів. Це дарма. Цим картам працювати та працювати. У регіонах повним повно різних камер і на новомодні штучки типу SQD або Cexpress ну тупо нема грошей взагалі... Та й камери якщо знімають те й чудово. А так то так, варіантів по картах багато-багато і не завжди найдорожчі являють собою найкращий варніант

    • Аркадій Шаповал

      а чого тут думати, пригадайте останні камери Nikon/Canon, які підтримували CF?
      Усі лінійки камер відмовилися від них. Старе з CF, звичайно, буде, але нового вже немає.

      • Віктор

        Цікаво, чому обидва провідні бренди так довго тягли за собою підтримку CF карт (аж до 2016 року)?
        Начебто, як тут з'ясували, надійність у них можна порівняти, максимальна швидкість запису на карту теж.

        • Аркадій Шаповал

          все просто, не було гідної заміни

        • Олександр

          CF карти мають значно більший ресурс пам'яті, порівняно з SD.

          • Віктор

            Тобто CF використовується інший тип пам'яті? На кшталт SD – TLC, а CF – MLC (це образно)?

            • Сергій

              У CF використовується контролер пам'яті, який дозволяє перепризначати сектори в міру зношування, прогнозувати зношування, здійснювати пакетний запис і читання, кешувати і т.п. речі. SD не має такої розкоші.

              • Джо

                Зрозуміло, SD має ці базові функції.
                SD-карти включають в себе картку логічного контролю, управління функцією протоколу, охорони algoritms, data storage and retrieval, error handling and correction correction code (ECC) algorithms, defect handling and diagnostics, power management, и clock control.
                https://jes-eurasipjournals.springeropen.com/articles/10.1186/s13639-016-0060-8
                Переклад:
                SD-карта включає вбудований інтелектуальний контролер для управління протоколом інтерфейсу, алгоритмами безпеки, зберіганням та вилученням даних, обробкою помилок та відповідними алгоритмами коду виправлення помилок (ECC), обробкою дефектів та діагностикою, керуванням харчуванням та керуванням годинами.

              • Джо

                На додаток до мого попереднього коментаря – спрощені специфікації SD (у тому числі щодо контролерів) можна завантажити та прочитати за цим посиланням:
                https://www.sdcard.org/downloads/pls/

  • Олександр

    Особистий досвід:
    CF карта PQ1 256mb x40 – втрата всіх даних
    SD карта Sandisk 8Gb – втрата всіх даних
    miniSD карта Kingston 512mb – втрата всіх даних
    microSD Kingston 32GB class10 – часткова втрата даних

  • Andrei_Bogdanoff

    Тому краще карти з фотика не виймати – передавати дані по дроту чи wi-fi. Якщо SD карти і планується виймати – то луше microSD через перехідник – тоді зношується перехідник, а карта ціла

    • Євген

      Але це дуже довго, зливати тисячі півтори кадрів, метрів по 30 кожен, прямо з камери. Та й не завжди акумулятор на тій стадії зарядки (особливо після щільної зйомки), щоб витримати ще й цей тривалий процес.

      • Людина

        Акум не те щоб не завжди витримує, а швидше завжди не витримує таку тривалу передачу. Частково цю проблему вирішує акумулятор на дроті, з підключеним зовні блоком живлення на 7.2V (від виробника або аналогів), або є ще пара звичайних USB з перетворювачами, щоб від 5В запитати на aliexpress.

        Але, як на мене, виробники камер часто самі ускладнюють процес передачі цих самих фото по дроту з камери. Чому б не зробити, щоб камера просто підключалася як зовнішній диск (olympus). Так ні, треба городити город з підключенням як "цифрова камера", яке в 100500 2.0 разів повільніше проходить, ніж USB 2 через навантаження мініатюр і ще чогось там (Canon). Якось геть-чисто відбиває бажання підключати по дроту. Та й поєднання це теж часто глючить. Якісь 50 дії одночасно взагалі зробити неможливо, типу вирізати 150 фоток в одну папку, 90 в іншу, все висне, пристрій зайнято, загалом це звичайно біль. Причому зі старими CF-картами це реалізовано ще гірше, ніж із підключенням камери з дроту. Будь-яка паралельна дія майже з XNUMX% ймовірністю призводить до зависання. На маку взагалі окрема пісня, без спеціального софту він взагалі камеру Canon не бачить у жодну, та й зі спеціальним глюком.

        Як на мене це все зроблено спеціально, тому що існують нормальні реалізації цього процесу. Або користуйте кард-рідер

        • Джо

          > Так ні, треба городити город з підключенням як "цифрова камера", яке в 100500 2.0 разів повільніше проходить, ніж USB XNUMX через навантаження мініатюр і ще чогось там (Canon)
          Проблема в описаній вами ситуації не з боку Canon, а з боку програмного забезпечення, що використовується на комп'ютері.
          Наприклад, у Linux всі фото з підключеної через USB цифрової дзеркальної камери Canon завантажуються без пауз однією командою: gphoto2 –get-all-files

        • ст

          А кардрідери ще й USB3.0 бувають, а ось на камерах досі(?) 2.0

          • Євген

            А ось на Nikon D810 ще з 2014 року – usb3.0

  • Сергій

    Зрозумів собі, що карту з фотика краще не виймати. Вставив її туди та забув, а фото скидати через шнурок.
    У фотоапараті є Wi-Fi та BT, але настроїти передачу файлів не виходить (Nikon D7500).

    • ст

      ага, особливо коли картка на зйомці закінчилася – беремо інший фотик?
      Та й як вище написали, зливати 20-60 гіг через шнурок - ще задоволення.

      • Євген

        Через Bluetooth ще "веселіше".

  • Олег

    так, згоден з Аркадієм, micro sd, не виправдовують себе, були збої і не один раз, використовую тільки повноцінні SD…досвід використання карт CF, у мене немає…

  • Макс ВікторичЪ

    Micro SD власними силами ненадійні. Тут не в перехіднику справа швидше за все, а в перегріві через мінімальний розмір, тепловідведення погане. Імха природно. Зламалося у мене штук 5 таких карток і все в телефонах. У фотоапаратах та ноутбуках повноцінні SD та CF, жодна не зламалася начебто.

  • Лего

    Використовую microSD Samsung Evo+ 128Gb через комплектний перехідник. Ті, що із записом до 90 МБ/с. Нова лінійка з такими параметрами лише на 256Gb. Найменшого обсягу із записом до 60 МБ/с. Швидкі та надійні, перехідники живі. Іноді випадково натискаю блокування від стирання на перехіднику, коли вставляю картридер. Вже чотири карти. На підході придбання на 512 Гб. Никон їх перетравлює.

  • Іван

    Зі свого досвіду
    Розкрилася одна Transcend SD 4GB на Nikon D50 через 3 роки неспішної експлуатації. Була замінена на таку саму.
    Зараз у трьох моїх фото апаратах коштують 3 CF картки. З CF у фотоапаратах проблем не було.
    У брата однією роботі досить часто вилітали CF картки. Вони там використовували з рекламною метою. Коли перед входом до магазину стоїть рекламна інтерактивна панель 1м завширшки і 2 м заввишки і крутять ролик. Так ось ця панель управляється своїм вбудованим комп'ютером, а для зберігання використовується CF картки. Ось ці CF картки і вилітали. У мене лежать 3 або 4 CF Apacer по 2GB, які зламалися в таких рекламних стендах. Є підозра, що ламалися через перегрівання. Так що все відносно.

    • Володимир

      А хіба Нікон Д50 підтримує карти більше 2Гб?

      • Іван

        Знову двадцять п'ять :)
        Коли на цьому ресурсі я вже доводив, що так – працює і знайшлися люди, які теж на D50 використовували 4ГБ картки.
        Фокус у тому, що D50 підтримує SD картки першого покоління, далі пішли SDHC (до 32ГБ) і SDXC (64ГБ і більше). Так, в інструкції серед рекомендованих карток Ви не знайдете згадки про картки SD 4ГБ, але сам стандарт SD "першого покоління" описує картки обсягом до 4ГБ, включно і 4ГБ. І деякі фірми випускали картки SD 4ГБ. Ось таку я й використав.
        https://ibb.co/10x3vrc
        Я бачив подібні картки SD 4ГБ виробництва kingston.
        А так - так D50 не вміє працювати з SDHC та SDXC

  • Василь

    А хто може сказати щось про жорсткі диски у формфакторі CF? Купив 5D (перший) а в ньому Hitachi Microdrive 4GB

    • Василь

      Господа, не зрозумію. Чи я не в голосі, чи сказати нічого? Ніхто не стикався з жорсткими дисками у формфакторі CF? Що за них сказати? :)))

      • Віктор

        Голос цілком помітний:)
        Особисто з жорсткими дисками у форматі cf не стикався, проте суто особиста думка – актуальність їх закінчилася зі зростанням обсягів твердотільних носіїв, і сьогодні в них сенсу ніякого немає.

        • Василь

          Думав дізнатися про плюси-мінуси-засідки використання. Якщо вони мали місце бути в житті, значить у цій “розмові” згадати можна. :)

  • Євген О.

    Ті, хто пише про "краще не виймати", ви скільки кадрів за раз знімаєте? Я не весільне бомбардування, але часто за сесію йде дві карти в RAW (другий слот пише JPEG і, як правило, ємність до кінця не виробляється). А ще потім два по 32 гіга по USB 2.0 передавати? Ні, звільніть, час дорожчий.

  • Дмитро

    За 20 років статистика:

    кілька SD у мене просто померло. Парочка розсипалася на шари.
    CF померла лише одна, вийняв із камери під час запису
    CF у моєї знайомої зам'яв контакти в цифровому заднику середньоформатної камери. Лікується лише заміною материнської плати та вкрай дорого. але самі неакуратно вставляли, а контакти там розташовані невдало. На вузькому форматі у мене НІ РАЗУ не зам'ялися контакти хоча я користувався цими картами два десятки років і вставляв абияк коли потрібно було швидко вставити.

    Резюме:
    - Надійні CF карти зжили себе, відправлені в архів в основному. у мене одна камера ще їх підтримує
    - SD карти ненадійні, але "живіше за всіх живих"
    – XQD та CFexpress мало в яких камерах підтримуються.

    Разом: логіка розвитку карток полягає в тому, щоб вони ламалися і користувач купував нові. або щоб платив відразу дуже багато окупаючи таким чином те, що не купить кілька карт в найближчі роки. дешево та надійно = невигідно

    • Влад

      Так проблема не в тому, що карта ламається і треба купувати нову. А в втраті даних, які в десятки разів дорожчі, ніж сама карта

      • Євген

        виробнику (читай – баризі) на наші дані – нас рати. Їх цікавлять виключно продажі свого товару

        • Джо

          Блатна лексика про "бариг" тут навряд чи доречна.
          Якби не велика кількість різних комерційних компаній, ви навіть свою думку в інтернеті не могли б висловити, тому що не було б ні інтернету, ні масового розповсюдження персональних комп'ютерів, ні доступних майже кожному смартфону, ні програмного забезпечення для цього. Та й обговорюваних карт пам'яті у звичному вигляді не було б, як і масової цифрової фотографії, і графічних редакторів.
          Винайти можна що завгодно, а ось довести ідею до практичної реалізації, організувати серійне виробництво технічно складних товарів дуже дорога, і займатися цим, не розраховуючи на прибуток, насправді ніхто не зможе, навіть якщо захоче.
          А поки немає реальних альтернатив ринковим відносинам, саме прибуток від продажу товару дозволяють розробляти товар, виробляти його, удосконалювати, і здешевлювати у 20 (тисячу!) разів більшого обсягу, 256GB).

          • Євген

            Блатна лексика тут ні до чого. Є підприємці чесні, що працюють чесно в невеликий плюс і задовольняються розумними потребнсотями, а є великі (або дуже бажають такими стати), які не мають совісті і не бачать берегів, у своєму прагненні купити весь світ, що придумали вбудоване старіння і штучно обмежений ресурс речей. Це бариги.

    • Джо

      > Разом: логіка розвитку карток полягає в тому, щоб вони ламалися і користувач купував нові. або щоб платив відразу дуже багато окупаючи таким чином те, що не купить кілька карт в найближчі роки. дешево та надійно = невигідно

      Дешево, якісно, ​​надійно, компактно – чи часто ви бачите електроніку, яка відповідала б усім цим вимогам?

      Потрібна висока надійність – купуйте карти з пам'яттю типу SLC промислового стандарту:
      https://maxmemory.ru/karty-pamyati-promyshlennogo-standarta-industrial-ru/sd-ind/karta-pamyati-4gb-secure-digital-card-high-capacity-sdhc-industrial-81.bc910.b003c-apacer/
      Але на низьку ціну при цьому не варто розраховувати.

      Звичайні картки пам'яті – масовий виріб для споживчого ринку, розумний компроміс якості та ціни.
      Причому на практиці ці звичайні карти пам'яті досить надійні – у мене досі лежать карти пам'яті SD по 2 Гб – для свого часу це було багато, карти досі справні, але вже неактуальні через невеликий за сучасними мірками обсяг і низьку швидкість записи/читання.
      Приблизно за 15 років використання різними картами пам'яті з різними фотоапаратами можу згадати одну ситуацію, в якій стався якийсь збій - записані на картку пам'яті знімки не читалися, з'ясувалося це швидко, безпосередньо при зйомці, карту в тому ж фотоапараті відформатували, після чого нормально працює досі.
      Реально карти пам'яті старіють швидше, ніж ламаються (якщо акуратно і розумно з ними поводитися), і нові купуються саме заради більшого обсягу та більшої швидкості роботи, а не замість несправних.

      А для більшої надійності, повторюся, є промислові рішення з вищою ціною.

      • Віктор

        >>Причому на практиці ці звичайні карти пам'яті досить надійні - у мене досі лежать карти пам'яті SD по 2 Гб

        Фі, знайшли чим здивувати)) У мене досі лежать карти micro-cd по 128мб, а SD - аж на 8мб (вісім МЕГАбайт), і вони теж цілком справні. Поки що лежать :-)

  • Tserg

    Все як у всіх.CF маю штук 10 різної ємності. Найстаріша ,512 мБ з 2004 року, користувався нею ще у Соні R1. Жива та здорова. Цікаво те, що не користувався нею з 2009р. А от зараз дістав, вставивши у картрідер і вона працює, як не дивно.
    А від про фомфактор SD хорошого слова не скажу. 3-4 роки і карти перестають працювати або ж ломаються чи розвалюються. Це стосується і Кінгстон, і Транссенд, і Сандіск екстрім про. Першою накрилася Сандіск на 128 ГБ і записане на ній не вдалося відновити. Аналогічна ситуація була з такою ж картою і у сина. З тих пір не купую карток великої ємності, тільки 32 або 64 ГБ. Якщо здохне, то не з великим об'ємом фотографій.

    • Tserg

      CF жодна не згоріла і зламалася. Надійність їх висока навіть за тривалої експлуатації. У нових моделях фотокамер їх вже не використовують. Хоча вона за розмірами не така велика.
      SD так собі, маленькі, але недовговічні і схильні до швидкого виходу з ладу чи поломки.
      MicroSD намагаюся обходити стороною, тільки у смартфоні. Для фотокамери вона якось несолідно виглядає.

  • Іван

    Була така стаття на веб-сайті Foto.ru. Тепер лише в архіві. Схожа на рекламу:
    https://web.archive.org/web/20090217205407/http://www.foto.ru/articles/?article_memory_Sandisk_extreme

  • Серхіо

    У мене 2 Нікони Д700 CF і Д7000 SD.
    Проблема у (мікро)SD це погані неякісні контакти, які з часом стираються.
    Проблема CF це можливе загинання ніжок кард-рідера фотоапарата. А це просто катастрофа.
    Тому я нісенітницею не займаюся і використовую шнур для перекачування даних через Нікон-трансфер2. Це тільки здається це моторошно, насправді це простіше та головне НАДІЙНІШЕ за все.
    Не втрачайте ваші дані.

    • ст

      Грати зі шнурками, вбивати гніздо - то ще задоволення. Додати сюди дуже низьку швидкість, то взагалі краса. А картридер на USB3.0 коштував аж $2.
      Плюс ситуація коли знімаєш багато – краще використати кілька каток невеликого обсягу, ніж одну велику.
      Якщо працюєш на потоці, то ваш варіант взагалі не варіант. Поки помічник скидає/сортує фото, фотограф продовжує знімати.
      Проблема у MicroSD це хронова їх якість, я не знаю, що треба робити з картою, щоб фізично стерти контакти. MicroSD здохло з десяток, більшість контакти в ідеалі, т.к. використовувалися з перехідниками, відповідно, якщо й стирався – то перехідник, а кілька штук здохли в телефонах, вони взагалі не виймалися звідти.

  • Азаке

    на моїй камері canon 5d2 зам'ялося кілька контактів картоприймача. камера працювала, але їла занадто енергії навіть у вимкненому стані. дві батареї благополучно померли, включаючи рідну. третя нова здулася. добре, що в сервісі цю проблему знайшли і усунули. тепер все ніби добре. 300 кадрів та нерідна батарея не втратила жодного поділу. але я думаю як же все-таки загнулися ці контакти і як запобігти такому надалі.
    що стосується ЦД, то мій нікон вже втратив зняті кадри кілька разів. зауважив, що це відбувається з дешевими мікроСД у складі адаптера. простіше поставити стареньку ЦД і не мучитися. свою назву secure digital не дуже й виправдав цей формат.

  • Алексей68

    Коментар інженера розробника промислових електронних виробів та виробів спеціального призначення.
    Карти CF нікуди не зникли, їх продовжують випускати та широко застосовувати у серйозному устаткуванні. Їх надійність набагато вища за всі інші (серійні) змінні носії даних. Так, ширвжиток не випускається, так, промислові карти CF коштують дорого, але не потрібно думати, що їх зовсім більше немає, як тут деякі говорять)) Вони є і обладнання, яке їх використовує, керує верстатами, виробничими лініями, друкарським і медичним обладнанням, та деякими іншими видами обладнання, про які не прийнято говорити "у прямому ефірі"

    • Віктор

      Все це грає мало ролі в аспекті застосування у фототехніці, чи не так?))

      А у фототехніці CF “все”.

      • Алексей68

        До чого тут фототехніка? Аркадій вище написав, що "Ізя фсе", що CF більше не виробляється і так далі. На цю його репліку і мій коментар.
        Ці рядки пишу з комп'ютера, на материнській платі якого встановлено роз'єм CF, в який вставлена ​​CF карта з встановленим Linux, який і є моєю робочою ОС.
        А наявні у мене DSLR використовують саме CF карти))

    • Віктрії

      Так як "при чому" - адже сайт про фототехніку))

      І здається, коли Аркадій писав “Ізя фсе”, він мав на увазі не стародавні верстати, не медичне обладнання, і не “деякі інші види обладнання, про яке не прийнято говорити”, а саме що фототехніку))) В якій дійсно CF фсе і вже давно)))

      А чи мало що у кого є – у музеї теж комп'ютери з перфокартами стоять – адже ви не стверджуватимете, що вони досі мають актуальність?)))

      • Аркадій Шаповал

        так, у контексті фото. І в контексті фото і для фото в нових моделях камер cf більше не застосовується (якщо не враховувати зовсім інший стандарт cf express)

        • Алексей68

          Так, новітня модель флекс-машини GALLUS 2021 випуску використовує cf express, до того використовувалася звичайна CF, але все інше промобладнання як і раніше працює на CF, причому невеликий ємності за технологією SLC, думаю зрозуміло чому.

      • Алексей68

        Обладнання використовує CF виробляється і понині, ні про які старовини не йдеться, не потрібно перекручувати ))

        • Віктрії

          Ні разу не пересмикувати)

          Fanic, fagor, nc вже сто років (образно) як використовують usb інтерфейс для підключення накопичувачів))) Так що нінада)))

        • Віктрії

          Ну і взагалі як вище правильно було помічено, саме про фото. А у фото cf саме все, і це факт як би. Та й у комп'ютерних магазинах cf практично не залишилося, також думаю зрозуміло чому.

          • Алексей68

            Ми як купували CF у виробника, так і продовжуємо купувати та ставити у наше обладнання. Ну а USB у нашій галузі взагалі під забороною, я думаю зрозуміло чому.

            • DmitryKostin

              А купуєте щось на кшталт таких?
              TS32GCF200I 32GB CompactFlash CF Card 200I Industrial Grade Transcend
              CF Industrial grade швидше за все ще довго робитимуть.
              Вони і раніше дорого стояли, а зараз тим більше: 32Гб коштує приблизно 500 $.
              У медичному устаткуванні, наприклад, досі зустрічаються COM порти і різні архаїчні рішення, але вдалі моделі можуть вироблятися по 10 років і більше - все всіх влаштовує, а щось нове і незвичне може нервувати завлаб-ов.

          • Віктрії

            Сперечатись не стану, може в якихось ретроградних галузях досі тягнуть за собою саме CF стандарт, і будуть тягнути ще років 30)))) Це в цілому не є показником того, що CF сьогодні ще живі. Так, звичайно, виробник вам буде продовжувати постачати такі карти (і є у мене більша підозра, що "від виробника" картка на 1гб буде коштувати як SD скажемо гігів на 128 :)) ), але в магазинах такі картки наприклад скоро буде зовсім не знайти.

            • Алексей68

              Промислові карти CF коштують кілька сотень доларів, але вони працездатні у важких умовах експлуатації (температура, вібрація, вологість, перепади тиску) та мають гарантований ресурс та надійність. Так, їхня ємність невелика, бо технологія SLC, але це плата за надійність.
              У магазинах ми ніколи нічого не купуємо, тільки прямі поставки.
              В особливо відповідальних застосування мікросхеми NAND пам'яті встановлюються прямо на плату і заливаються компаундом.

              • Віктрії

                Ну, ви самі розумієте, що до фото це все фактично стосунку не має.

  • Azatbek

    ніхто не стикався з такою проблемою з камерами canon 5d iii, що камера не бачить карти SD. всі крім яких пам'ять на 2гб і 4Гб. карти, які не бачить камера об'ємом 8 і 32 гб. тип картки SD HC як і дозволено за інструкцією. відформатовані як FAT32 та в інших камерах нормально працюють. в самій камері природно форматування не доступне, оскільки камера не бачить карту.

Додати коментар або відгук

Copyright © Radojuva.com. Автор блогу - Фотограф у Києві Аркадій Шаповал. 2009-2023

English-version of this article https://radojuva.com/en/2022/01/sd-vs-cf-cards/

Versión en español de este artículo https://radojuva.com/es/2022/01/sd-vs-cf-cards/