Canon EOS 600D

За можливість огляду фотоапарата Canon EOS 600D body величезна подяка Тарасові http://vk.com/taras_electrosoul

Canon EOS 600D

Canon EOS 600D

Canon EOS 600D – чудова аматорська цифрозеркальна камера, вона дуже зручна в керуванні, а вдосконалені автоматичні програми зйомки можуть практично повністю виконати всі завдання фотографа за нього. Зазвичай камера Canon 600D йде в комплекті з об'єктивом Canon EF-S 18-55mm F3.6-5.6 IS II, або з подібним об'єктивом класу 18-55, такий комплект називають китовим. У цьому огляді представлена ​​лише камера Canon 600D body – без об'єктива.

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Першим, на що звертаєш увагу, коли береш до рук Canon 600D – це величезний поворотний дисплей. Дисплей у камери має 3 дюйма по діагоналі та більше одного мільйона точок, які формують зображення. Такий самий дисплей можна знайти у камер Canon 650D, 550D, 60D. Переглядати меню та відзнятий матеріал на дисплеї досить зручно.

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Камера має матрицю на 18 мегапікселів  і може створювати зображення 5184 на 3456 пікселів. Таку ж матрицю можна зустріти біля камер Canon 550D, 7D, 60D, 650D, але у 650D насправді використовується трохи модифікована матриця, але під час роботи на низьких ISO навряд це можна буде помітити. 18 мегапікселів – це набагато більше, ніж потрібно для фотозйомки. Величезна кількість мегапікселів створює дуже важкі файли із зображенням, наприклад, RAW файли з камери Canon 600D важать від 18 до 36Мб, а JPEG високої якості приблизно від 2-х до 15МБ. Для збереження місця можна знімати в режимі JPEG Normal. Взагалі, я не рекомендую ганятися за кількістю мегапікселів, в більшості випадків мегапікселі відіграють не найважливішу роль як зображення, детальніше можете прочитати в розділі 'Битва Мегапікселів».

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Canon 600D може знімати зі швидкістю до 3.7 к\с, у деяких джерелах можна знайти інформацію про 3,9 к\с. Майже 4 кадри в секунду – це більше, ніж достатньо для аматорської зйомки. Щоправда, буфер кадрів у камери дуже маленький, і складає лише 6 знімків у форматі JPEG. Якщо увімкнути функцію придушення шумів на високих ISO, кількість знімків у буфері при зйомці у форматі JPEG зменшується всього до 2-х. При зйомці у форматі RAW камера може поміщати в буфер лише 9 кадрів, і 4 кадри при додаткових функціях. Грубо кажучи, з камери можна максимум вичавити лише 2 секунди безперервної зйомки під час використання максимальної якості RAW (CR2). До речі, RAW файли мають 14-ти бітну глибину кольорущо дуже важливо при обробці сирого матеріалу. Для 'вдумливої' зйомки швидкість взагалі не важлива, особисто я досі користуюсь камерою Nikon D40 у якої межею є 2.5 к\с.

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Canon 600D – досить нова камера, вона побачила світ у лютому 2011 року, тому на її борту є сучасні функції, налаштування та можливості, затребувані в наш час. Звичайно, Canon EOS 600D має режим Live View, що включається одним натисканням на відповідну кнопку. В режимі Живий вид можна настроїти показ сітки кадрування, що спрощує зйомку, сітка мені допомогла зняти зимовий пейзаж на фотографіях з даного огляду.

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Звичайно, Canon 600D вміє знімати відео і при цьому дозволяє контролювати всі необхідні налаштування для відео. Я помічав, що багато людей купують модель Canon 600D саме через відмінні можливості при зйомці відео: 1920 × 1080 при 30 або 25 або 24 кадрах за секунду. Кому не потрібні Терабайти відео Full HD можна використовувати простіші формати: 1280 на 720 або 640 на 480. В останніх двох форматах можна знімати зі швидкістю 50 або 60 кадрів в секунду і робити ефект "уповільнення часу". Відео можна знімати до 30 хвилин, або поки не заповниться картка пам'яті, або доки відео файл не стане більше 4Гб. Камера може використовувати SD, SDHC та SDXC карти пам'яті. В огляді я без проблем використав Canon 600D із карткою SDHC на 32GB.

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Canon 600D може використовувати діапазон ISO від 100 до 6400 і розширювати його до 12.800. Це непоганий показник. Я не рекомендую використовувати високі значення ISO без придушення шумів. На ISO 6400 я не знімаю навіть на повнокадрових камерах, не кажучи вже про кропну матрицю Canon 600D.

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Камера має 9-точкову систему фокусування, така сама система використовується на багатьох інших камерах Canon:  400D, 450D, 500D, 1100D. Зверніть увагу, що у камер Canon 650 та 60D є відмінна від Canon 600D система фокусування, відмінності полягають у кількості хрестоподібних точок, яких більше у старших моделей 60D, 650D. Швидкість автоматичного фокусування більше залежить від об'єктива, ніж від камери. При написанні огляду система автоматичного фокусування непогано показала себе.

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

За замір експозиції викинуто 63-х зонний датчик. Взагалі, до роботи експонометра в кожній камері потрібно звикнути. Для любителів напишу, що в автоматичних режимах камера визначає експозицію досить добре. А от при складних ситуаціях, наприклад, під час зйомки зимових пейзажів, де переважають світлі ділянки, експонометр трохи "брехав". У загальному випадку – до виміру експозиції та налаштуваннях автоматичного балансу білого немає жодних претензій.

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Особливості:

  1. Автоматичний режим має назву 'А+', що має на увазі нову технологію та нові алгоритми роботи камери в автоматичному режимі. Я не користувався цією зеленою зоною, зазвичай я знімаю в одному з режимів A, S, M, які поводяться однаково на всіх камерах.
  2. У камері є цікава функція відео, яка може з'єднувати короткі ролики разом та додавати музику під них.
  3. Камера використовує процесор DIGIC 4, такий самий, як і в попередній версії 550D
  4. Система фокусування має лише одну хрестоподібну точку фокусування у центрі. Ця точка дозволяє фокусуватися на об'єктиви з максимальною діафрагмою F/5.6
  5. При фокусуванні вбудований спалах може працювати в режимі стробоскопа та підсвічувати об'єкти, на яких потрібно сфокусуватися. Мені така функція не подобається.
  6. Камера може працювати з витримками від 30 секунд до 1 секунди, зі спалахом мінімальна витримка складає 1\200 секунди
  7. Canon 600D використовує пентазеркало, при цьому оптичний видошукач охоплює лише 95% поля зору, це іноді призводить до появи країв зайвих деталей. У режимі Live View покриття складає 100% - те, що бачимо, те і буде на знімку
  8. У Live View можна ввімкнути гістограму та сітку кадрування та виконувати збільшення будь-якої ділянки зображення до 10 крат.
  9. Canon 600D може віддалено керувати зовнішніми спалахаминаприклад, такими як Speedlite 320EX і 270EX II
  10. Батареї камери вистачає недовго, приблизно на 500 знімків. Кількість знімків на одному заряді батареї залежить від низки настройок.
  11. Canon 600D має функцію автоматичного коригування віньєтування (периферійного освітлення), але не має функцій виправлення дісторсії та ХА.
  12. Автоматичне ISO враховує фокусну відстань об'єктива та підбирає потрібну витримку, щоб виходили різкі знімки, коли камера знаходиться в руках. Коли я використовував 50мм об'єктив, камера в режимі ISO авто не опускала витримку нижче 1\60с.
Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Табличка деяких параметрів аматорських камер Canon:

EOS 300D 350D 400D 450D 500D 550D 600D 650D 1000D 1100D
Цифровий бунтар Цифровий бунтар XT XTi Xsi T1i T2i T3i T4i XS T3
Kiss Digital Kiss Digital n X x2 X3 X4 X5 X6i F X50
Кількість МП 6,30 8,00 10,1 12,20 15,10 18.0 18.0 18.0 10,10 12,20
Рік випуску літо 2003 зима дві тисячі двадцять один літо 2006 зима дві тисячі двадцять один весна 2009 зима дві тисячі двадцять один зима дві тисячі двадцять один осінь 2012 літо 2008 зима дві тисячі двадцять один
Максимальне ISO 1600 1600 1600 1600 3200 6400 6400 12800 1600 6400
Розширене ISO немає немає немає немає 12800 12800 12800 25600 немає немає
FPS, JPEG 2,5 к\с 3,0 к\с 3,0 к\с 3,5 к\с 3,4 к\с 3,7 к\с 3,7 к\с 5 к\с 3 к\с 3 к\с
Точки фокусування 7 7 9 9 9 9 9 9 7 9
Зон заміру експозиції 35 35 35 35 35 63 63 63 35 63
Дисплей 1,8′, 115k 1,8′, 115k 2.5′, 230k 3′, 230k 3′, 920k 3′, 1.040К 3′, 1.040К 3′, 1.040К 2.5′, 230k 2.7′, 230k
Живий вид немає немає немає да да да да да да да
Поворот дисплея немає немає немає немає немає немає да да немає немає
Сенсорний екран немає немає немає немає немає немає немає да немає немає
Відео немає немає немає немає так, 1920х1080, 20k\c так, 1920х1080 так, 1920х1080 так, 1920х1080 немає так, 1280×720
Фото на Canon 600D

Фото на Canon 600D

Основні відмінності між Canon 550D та Canon 600D

  • Canon 600D має поворотний дисплей
  • Камери мають трохи різні налаштування, особливо під час обробки фото
  • Canon 600D уміє знімати із пропорціями кадру 3:2, 4:3, 16:9, 1:1
  • Canon 600D вміє керувати зовнішніми спалахами
  • Canon 600D вміє компонувати відео ряд
  • У Canon 600D додалася кнопка DISP, і зник сенсор біля видошукача

Камери дуже схожі, Canon 600D переважно підходить для відео через поворотний дисплей.

Фото на Canon 600D

Фото на Canon 600D

Основні відмінності між Canon 650D та Canon 600D

  • Canon 650D використовує доопрацьовану матрицю на 18мп 'Hybrid CMOS'
  • Canon 650D має унікальний фазовий датчик фокусування в режимі Live View і під час зйомки відео
  • Canon 650D має унікальний сенсорний дисплей.
  • Canon 650D використовує новий процесор DIGIC 5, Canon 600D використовує DIGIC 4
  • У Canon 650D вдвічі збільшилося граничне значення ISO
  • У Canon 650D швидкість зйомки досягає 5 к\с у порівнянні з 3.9 к\с Canon 600D
  • Canon 650D використовує іншу систему фокусування, хоча точок фокусування стільки ж, як у Canon 600D, але у Canon 650D всі вони є хрестоподібними
  • Canon 650D використовує вбудований стерео мікрофон для відео
  • Зазвичай Canon 650D йде в комплекті з об'єктивом Canon 18-135mm f/3.5-5.6 IS STM, а Canon 600D з Canon 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

В деякому розумінні Canon 650D є революційною камерою, але в загальному випадку якість знімків варто очікувати на рівні Canon 600D.

Усі приклади фотографій у цьому огляді були зняті на об'єктив Canon EF 50mm F1.8 II.

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Приклад фотографії на Canon EOS 600D

Ціни на сучасні фотоапарати Canon у популярних магазинах можете подивитися за цим посиланням.

У коментарях можна задати питання по темі і вам обов'язково дадуть відповідь, а також висловити свою думку або описати свій досвід. Багато дрібниць для фото можна знайти на AliExpress.


Висновки:

Canon EOS 600D – гарна аматорська камера. Приваблює до себе чудовою якістю зображення, наявністю відео та простотою в управлінні. Камера недаремно стала лауреатом премій TIPA 2011 та EISA 2011-2012. Рекомендую.

матеріал підготував Аркадій Шаповал. Навчання/консультації | Youtube | Facebook | Instagram | Twitter | Telegram

Додати коментар:

 

 

Коментарі: 283, на тему: Огляд Canon EOS 600D

  • Андрій

    провокаційне питання
    600d чи d5100?:-D

    • Аркадій Шаповал

      Для яких цілей? Фото, відео?

      • Андрій

        У мене 5100.
        Ось і хотів переконатися, що мій краще:-D
        Але а якщо серйозно, то ітресує саме фотографічні якості в порівнянні.

        • Аркадій Шаповал

          ДД, рівень шумів на високих ІСО, глибина кольору краще Д5100. Меряются фотоапаратами - погана справа, потрібно з їх допомогою знімати, а потім вже міряються результатом.

          • Максим

            А який з них краще для відео і начебто в якомусь з них ліміт на запис відео в 20 є, а потім нібито перегрівається матриця? русі (підсумовується, що буде використовуватися механічний стабілізатор)?

      • Neo

        допоможіть будь ласка, не знаю як знімати відео на canon eos600d, вибираю режим відео, затискаю кнопку відбувається звук але робить звичайну фотографію

        • Олександр

          треба не кнопку спуску затвора натискати, а кнопку перемикання видошукача на жкд, вона поруч із видошукачем, на ній значок камери

  • Василь

    Аркадій, дуже спірна заява про глибину кольору у нікона ;)

  • Андрій

    Спасибі за відповідь! Повність з вами згоден на рахунок скіла, техніка другорядне.

  • Сергій

    Я свого часу стояв перед вибором canon 600d чи nikon d5100. Вони обидві гарні тому пішов шляхом естетики і ціни переміг nikon він більш був дешевий, краще сидіти в руці і як на мене краще виглядає, ще має HDR і має перевагу в прямій кнопці включення відео якої немає в canon. .

    • Аркадій Шаповал

      Взагалі, насамперед стоїть вибір між системою – Nikon, Canon тощо, а потім уже вибір самої моделі.

    • Тарас

      я наприклад зустрічав, що нікон д5100 дорожчий) мені також є важливим відео тому і придбав кенон) HDR функція не дуже собі виправдала як для мене, я користувався і д5100 незручно так ті, що той гурток режимів не можна перекрутити, наприклад з М тре крутити через усі до відео)

  • Alex

    Дякуємо авторам за те, що стали більше приділяти увагу Canon. Хотілося б більше матеріалу з оптики Canon.

    • Аркадій Шаповал

      Я пишу огляди лише того, що користувачі нададуть на огляд.

  • Слем

    У мене 600D. Цікаво було читати, як ви, Аркадій, про нього скажіть, або щось цікаве покажіть в огляді. Добре, написано! Камера справді відмінна!

    • Аркадій Шаповал

      Якби не новий 650D, я написав би, що найкраща аматорська камера від Canon :)

      • Слем

        час не стоїть на місці!)

      • Тарас

        650-ту випустили, бо зрозуміли, що на дзеркалки стало популярно знімати відео, від маркетінг і запрацював) нові фішки, сенсорний дисплей, автофокус відео в реальному часі(відвідти спец.

        • Аркадій Шаповал

          Фазовий фокус у відео цікаво спробуватиме :)

  • Денис

    Моя знайома знімає на Canon EOS 600D весілля і досить успішно. Одне весілля знімали з нею вдвох (я на Nikon D7000) - на 600D відразу без обробки обличчя начебто трохи тепліше за колірною температурою.

    • Аркадій Шаповал

      Знатимемо.

    • Gene JB

      я думаю що тут більше залежить від налаштувань камери та ББ. Кажуть, що у нікону фарби краще.

      • Аркадій Шаповал

        Різні параметри керування знімками.

      • Микола

        Кажуть, що у Нікона жахливий скінтон. Бачив навіть відео, де іноземний фотограф виправдовував свій перехід до табору Кенона через кращого Джипега, що не треба мучити рави, і так добре, на відміну від Нікона.

  • Gene JB

    Ну взагалі-то у 400D при використанні CHDK Iso 3000, хоча це не має значення, один хрін вище 800 не виходить знімати. Але й у 600D на 3200 так шумить, що 6400 і 12800 теж просто так зроблені, для реклами. Хоча якщо зробити шумодав, а потім шарп ресайз вдвічі, то вже буде щось…

    • Аркадій Шаповал

      CHDK є офіційною утилітою?

      • Gene JB

        ні звичайно. але я не про це. мабуть не має значення максимальне ISO, якщо на ньому все одно не можна знімати.

        • Аркадій Шаповал

          Має, але в дуже крайніх і рідкісних випадках.

          • Тарас

            є прошивка яка поверх основної ставиться, в ній можна ISO в космос підняти навіть на 600д

          • Аркадій Шаповал

            CHDK чи є й інші?

          • Тарас

            Magic Latern зветься)

          • Аркадій Шаповал

            У нікону випустили теж, нову прошивку під D1x, тільки коштує вона 200 у.о. офіційно.

          • Тарас

            а ця шарова) скачав десь у них на китайському сайті) вона більше відео присвячена)

          • Аркадій Шаповал

            Це добре :)

  • Денис

    Напевно, цікавіше мінімальне ISO – 50, доступне на профкамерах. Адже на плівку зняти, наприклад, портрет вважалося найкраще на 32-му, ніж на 64-му і тим більше на 125-му. На багатьох (якщо не на всіх) “кропах” різниця на знімку помітна між ISO 100 та ISO 800.

  • Олександр

    Усім хороший 5100 але немає в ньому викрутки (((, а в кеноні є, тому маючи D3000, збираю на D90).

    • IvMulder

      Олександр, ось де, де ви читаєте про викрутку у Canon??? Посилання у студію. Не було її ніколи в їхніх тушках, від початку автофокусної оптики мотори фокусування стояли біля Canon в об'єктивах. Система EF — eloctro-focus — Introduced in 1987, EF lens mount is the standard lens mount on the Canon EOS family of SLR film and digital cameras. EF stands for "Electro-Focus": автоматичне фокусування на EF lenses is handled by a dedicated electric motor built into the lens. (Автоматична фокусування на об'єктивах EF здійснюється за рахунок електродвигуна, вбудованого в об'єктив).

      Найцікавіше, що це помилка у багатьох інтернет-користувачів.

      • Аркадій Шаповал

        Так часто просто зручніше мовою ніконістів сказати, що камера працює з усіма автофокусними об'єктивами.

      • Олександр

        Спасибі! Помилявся.

  • tri-v

    ще є у 600 цифрове збільшення 3х, якого немає у 650 та 550. При цьому правда падає чутливість у 2 рази, але 50 1.8 “перетворюється” на 150 2.6, що дуже добре. До 400 і різницю не побачите.

    • Артем

      Кадруванням у фотошопі цифрове збільшення робиться)))

      • tri-v

        страшно уявити як ви збираєтеся збільшувати (кадрувати)відео fullhd у фотошопі))))

    • Аркадій Шаповал

      3х чи від 3-х до 10?

      • tri-v

        3х робоча, на 10х вже лізуть пікселі

    • Сергій

      володію 650 менше тижня є цифрове збільшення. Автор статей якщо ти з одеси пиши дам тушку на огляд

      • Аркадій Шаповал

        З Києва.

      • Григорій

        “володію 650 менше тижня є цифрове збільшення.”

        Теж є власником 650-ки. Так от цифрового збільшення в ній немає! Точніше, воно є, але його можна використовувати лише для більш точного фокусування. Ні відео (як 600д), ні тим більше фото з ним знімати не можна!

        • Сергій

          перевірив таки так це навіть зручно коли фокусуєшся в цифровому захопленні виходить чітко те місце де ф. а фотка звичайна мені так навіть більше сподобалося)

          • Григорій

            Фокусування зручне, немає слів. Проте прикро, що таку корисну функцію як цифровий зум у відеоприбрали. З ним можна було знімати далекі об'єкти з короткою 18-55 оптикою. Відсутність цифрового збільшення серйозно збіднює апарат. Певне, канонівці вирішили підняти продажі своєї далекобійної оптики. А може, в майбутньому прошивці ця функція повернеться?

        • Олександр Т.

          Привіт з 2021 року, а цифрове збільшення на відео є хоча б у Canon 700d? Або тільки на 600d є така штука, як я зрозумів.
          У самого 600d. Часто користуюся цією функцією, допомагає колись з китом пейзажі знімаю і хочу ще на відео зняти птахів всяких. То можна записати відео просто зі збільшенням хорошим: качечок, дятлів, горобців та іншої живності, та й не тільки тварин можна зняти. :))
          Гаразд, сподіваюся відповість хтось. Дякую всім, з Великоднем Христовим! :)

  • Артем

    У паспорті 3.7 к/с.

    В абзаці про буфер ви здається рави з жпегами поплутали, жпегів більше поміщатися повинно.

    І батареї вистачає набагато більше, 500 це для максимального раву, з шумодавом з пихою на повну потужність (в шахті, напевно). Мені тисячі на півтори вистачає, а може й більше.

    • Аркадій Шаповал

      Перевірте JPEG самі, при написанні огляду не тільки в 600д, але і в інших моделях JPEG містилося менше у буфер.

      • Артем

        JPEG 3.7 кадру за секунду, серія з 34 знімків
        RAW 3.7 кадри в секунду, серія з 6 знімків

        Рав важить більше =/

        • Аркадій Шаповал

          Серія, а чи не буфер. Візьміть 600д і подивіться на індикатор буфера, він показується при натиснутій на половину кнопки спуску в нижньому правому куті оптичного видошукача.

          • Артем

            Мабуть, був не правий. Увечері букварик ще раз проштудирую =)

    • Олексій

      Не забувайте про те, що RAW - це мінімально оброблений матеріал з матриці, а JEPEG - це перетворений, стислий, конвертований процесором камери матеріал. Тобто. RAW потрапляє в буфер практично відразу з матриці, а JEPEG поки не прожує процесор в буфер не полетить. Чим швидше відсоток у камері тим більше кадрів у JEPEG він видасть. А про батарею Ви маєте рацію, все залежить від умов зйомки та налаштувань камери.

      • Аркадій Шаповал

        В огляді я вказав, що кількість знімків залежить від налаштувань.

  • Олексій

    Аркадія! Може Ви мені допоможете?
    Суть проблеми:
    Беру RAW і конвертую в JEPEG рідну програму DPP (Digital Photo Professional) отримую результат "А".
    Беру також RAW правлю баланс білого, різкість, колір і т.д. і конвертую в JEPEG (я маю отримати результат "Б"), а отримую результат "А". Виходить при конвертації всі налаштування обнуляються, млинець у чому засідка не зрозумію. При конвертації вибираю “Змінити та зберегти в JEPEG”.

    • Аркадій Шаповал

      DPP не використав, не можу дати пораду у цій проблемі. Думаю, хтось інший відповість Вам.

    • Тарас

      Тільки що спеціально перевіривши, тому що не користувався DPP як основним, останній раз коли ще мав 1100д, у мене все працює, бб, шарп чи як там його, все зберігається..якщо не виходить то можливо завантажте нову версію з оф. сайту, або користуйтесь іншими конвертерами, але рідний дає набагато вищу якість, хоча в ньому менше фішок)

  • Олег

    Здрастуйте, Аркадію.
    Якщо вибір стояв би між такими камерами як: нікон д90 та кенон 650д, що б Ви вибрали? І пару-трійку аргументів,якщо можна заздалегідь спасибі.

    • Аркадій Шаповал

      Д90 через управління спалахами, просунутої ергономіки, швидкого синхрону зі спалахом, переплачувати на нормальне відео в мене не було б бажання. Якби вибір стояв між 60д50д і 650 я б теж взяв 50.

  • Олег

    Спасибо.

  • Костянтин

    Також вибирав між 5100 та 600. До останнього схилявся до покупки 5100, незважаючи на його недоліки так, як у нього ширше ДД та менше шумів на високих ІСО.

    До недоліків 5100 я відношу:
    - 5100 менше і при моїй не сильно великій руці мізинець постійно зісковзує з ручки, у 600 такого не відбувається;
    - Урізаний за функціональністю джойстик (у 600 на нього повішені додаткові функції, дуже зручно при роботі через видошукач);
    - Лаг діафрагми в режимі ЛівВ'ю - не видно змін, поки не вимкнеш і знову включиш ЛівВ'ю, хоча може бути так, і задумано, якщо дивитися в 600 через видошукач діафрагма також не прикривається, а тільки при натисканні кнопки "репетира", шкода що не спробував використовувати кнопку “репетира” в режимі ЛівВью у 5100, коли брав на тестування. І ще, 600 у режимі Львова теж фізично не прикриває діафрагму, а коригує яскравість програмно і при цьому не видно зміни глибини різкості, і лише при натисканні кнопки репетира можна побачити реальну картину. Хоча треба віддати належне Canon, яскравість програмно коректує точно.

    Про ДД у 600 сказати не можу нічого хорошого і поганого. Навіть за однакових умов зйомки, якщо витримку трохи зменшити або підкоригувати ДД знімок виходить зовсім інший (без пересвіту і з більшою деталізацією). А на рахунок меншої шумності 5100 на високих ІСО, виявилося це міф (ІМХО). Справа в тому, що 600 на високих ІСО більш гучний, але менш мильний. Ось куди поділися шуми у 5100, він їх замилив.

    Але найважливіше для мене стало при виборі на користь 600, то це не чіповані акумулятори. Як виявилося у Nikon 5100 і у камер дешевших акумулятори чиповані, і при включенні він опитує їх. На 600 можна встановити через "бустер" та пальчикові акумулятори, а на 5100 тільки оригінальні. Про "гарячу" підкидання другого не чіпованого акумулятора і не говоріть, фіг його знає, що може статися (підкоротить будь-що). Хоча Nikon 7000 вже не перевіряє чіпи, ось так.

    І прошу в мене помідорами не кидати, це все моє ІМХО.

    • Аркадій Шаповал

      Дякую за пояснення.

    • Олег

      Костянтин, змушений із Вами не погодиться з приводу бустера. У перше гніздо ставите оригінальний акумулятор, а друге будь-який китайський нечіпований аналог. Працює на ура. Головне не переплутати.
      А ось з хватом без бустера-це так!

  • Христина

    так що ж краще вибрати для новачка Д5100 чи 600Д?

    • Аркадій Шаповал

      Для новачка не буде особливої ​​різниці, беріть те, що подобається.

      • Лера

        а як ви думаєте? який фотоапарат порадили б із цих двох?

  • Діма

    що краще знімає фото Д90 чи 600д?
    тому що відео на мій нікон програє кенону.

    • Аркадій Шаповал

      600д знімає більш якісне відео, ніж д90

  • Діма

    який фото краще фотографує нікон Д90 або кенон 600Д?
    і ще питання який фото виграє у відеозйомці з цих двох?
    в моєму д 90 сильно перегрівається матриця коли знімаю відео, а на кеноні теж саме?

    • Аркадій Шаповал

      Немає такого поняття, як "фотографує краще", тому що фотографує людина - https://radojuva.com.ua/2011/07/what-is-main/
      Відео краще знімає 600д. Ні, на 600д відео можна довго знімати, д90 – перша дзеркальна камера від Nikon з функцією відео, від неї нема чого чекати чогось хорошого.

    • Сергій

      Моя думка така, що рекламують, то й не варто брати! ще не бачив дурної реклами кенона але сімейство ніконів вже дістало своїми не без виродку))

  • Вадим

    Діти підкажіть будь ласка, зацікавлений покупкою Canon 600d, не знаю з яким об'єктивом краще взяти.

    • Аркадій Шаповал

      Ви можете подивитися на універсальний Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS

      • Вадим

        А яка різниця між об'єктивами: Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 та EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 kit (який йде в комплекті з 600d)?

        • Аркадій Шаповал

          Canon EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 має велику кратність зуму.

  • Максим

    Здрастуйте, підкажіть будь ласка дзеркалку для любителя:
    Canon EOS 650D Kit EF-S 18-55 IS II за 23990 XNUMX (після набору досвіду куплю новий об'єктив)
    Nikon D5100 Kit AF-S 18-55 VR, 55-200 за 23900 (виходить весь набір?)

    За ціною практично. однакові, з ергономіки обидва зручні. Якщо це можливо, наведіть кілька аргументів на користь обраного.

    • Аркадій Шаповал

      Nikon D5100 з двома об'єктивами дає ширший діапазон фокусних відстаней, також 5100 менше шумить і дає більший дд та глибину кольору.

      • Максим

        А з яким буде простіше з покупкою об'єктивів, дод. батареями та іншими нюансами використання? Чув що нікон не приймає сторонні батареї і об'єктиви необхідні спец. щоб було автофокусування, чи це так?

        • Аркадій Шаповал

          Це все комерційна брехня.

          • Максим

            Зрозуміло, і останнє питання: чи краще з двома об'єктивами за 23900 чи з одним об'єктивом 18-55 за 18500, і вже пізніше купити найкращий? (На майбутнє схиляюся на універсальний об'єктив типу 18-200, міняти об'єктиви не хочу) Загальн. бюджет з усіма об'єктивами приблизно 50к (купувати камеру рівня вище не хочу через складність, професійно працювати не планую)

            • Аркадій Шаповал

              Так, можна взяти для початку найпростіший 18-55, а потім зробити апгрейд до 18-200.

          • Максим

            Спасибо большое!

  • Олексій

    Добрий день. Кілька слів про кенон 650. Якщо хочете знімати їм відео, то треба брати об'єктив з позначенням ST. Я при зйомці фото намагаюся не ставити і вище 400 інакше сильно шумить (об'єктив кит 18-135).
    Я теж при виборі фотоапарата думав яка марка краща, питання вирішилося дуже швидко прийшов у магазин і просто спробував потримати в руках різні фотики. Нікон для мене виявився незручним з ергономіки.

    • Аркадій Шаповал

      Дякуємо за хорошу пораду.

  • Олександр

    Доброго дня. може не в тему, але питання: кенон 600, у видошукачі навколо нижніх правих точок фокусування яскравий червоний ореол при наведенні на різкість. решта крапок тільки стає червоною, без ореолу. при слабкому висвітленні практично забиває поле зору. цей ореол – норма чи дефект? спасибі

    • Тарас

      швидше за дефект.. моя 600-тка розглянута в цьому огляді, так я такого ніколи не спостерігав. Будуть ще питання пишіть http://vk.com/taras_electrosoul

      • Анонім

        може стати в нагоді: моє питання в Canon на офіційному сайті Дата:16/01/2013 Запит на обслуговування:
        1-843901660
        Продукт: EOS 600D
        Короткий опис: у видошукачі ряд точок фокусування при фокусуванні мають яскраво виражений червоний ореол, що ускладнює зйомку, особливо в умовах недостатнього освітлення. у сервісному центрі відповіли, що це особливість моделі фотоапарата, однак у посібнику та описі моделі на вашому сайті нічого не зазначено про цю “особливість”. чи є поява ореолу навколо точок фокусування у видошукачі нормальним явищем чи це дефект. якщо дефект, то ця несправність є гарантійним випадком? спасибі

        відповідь на мою поштову скриньку від donotreply@support.canon-europe.com:
        Дякуємо за Ваше звернення до Служби підтримки клієнтів Canon. Інформуємо Вас, що дана зона фокусування (яскравий червоний ореол) не є дефектом і не усувається.
        З повагою,
        O. Karpinska
        Центр підтримки клієнтів компанії Canon

  • ОКСАНА

    Аркадій підкажіть будь ласка що мені взяти Canon 650d 18-135або nikon 5100 для портретів і дівчат в образі в невеликому приміщенні і на природі,на якій камері буде чіткіше ?

  • Володимир

    Добрий день!
    Почитав огляд, подивився фото та сильно засмутився… Скрізь яскраві та соковиті фото, а тут…. це особливість камери/об'єктиву загалом чи похідні від спотворень ББ на зимових фото?

    • Аркадій Шаповал

      Всі фактори разом, а також ці фото з доопрацюванням, про це свідчить мій напис EDIT у нижньому рядку на фотографіях.

      • Володимир

        Завжди був шанувальником Чобота, ось планую брати 650Д, але всі знімки з 600Д і 650Д дуже засмучують, можливо все пов'язано з відсутністю гідної постобробки фото в редакторах. Є купа гарних та яскравих фото з 1000/1100Д+кит 18-55, але з 600/650Д не можу хоч щось пристойне знайти.

        А на вашу суб'єктивну думку, якість конкурентоспроможна?

        • Володимир

          PS ще помічаю на цих камерах постійний пересвіт/несвіт.

        • Аркадій Шаповал

          Так, якість нормальна. Звичайно, завжди можна знайти краще, але це вже інша історія.

Додати коментар або відгук

Copyright © Radojuva.com. Автор блогу - Фотограф у Києві Аркадій Шаповал. 2009-2023

English-version of this article https://radojuva.com/en/2012/12/obzor-canon-eos-600d/comment-page-1/

Versión en español de este artículo https://radojuva.com/es/2012/12/obzor-canon-eos-600d/comment-page-1/