Огляд Sigma EX 150mm 1:2.8 APO MACRO DG HSM Optical Stabilizer від читача Радоживи

Огляд об'єктива Sigma EX 150mm 1:2.8 APO MACRO DG HSM Optical Stabilizer (версія для камер Nikon) спеціально для Радоживи підготував Тивунька Володимир Андрійович.

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

Доброго дня, шановні читачі Радоживи. Сьогодні я хочу поділитись з вами своїми враженнями та відчуттями від використання об'єктива Sigma EX 150mm 1:2.8 APO MACRO DG HSM Optical Stabilizer.

Це нова версія популярного теле-макро-об'єктиву, яка отримала вбудований оптичний стабілізатор зображення, а також пило- та вологозахист. Також застосовано плаваючу систему фокусування, яка ефективно компенсує астигматичні та сферичні аберації, забезпечуючи високу якість зображення в діапазоні від нескінченності до макро 1:1. Виробництво Sigma 150mm f/2.8 Ex Dg HSM розпочалося у 2011 році. Об'єктив випускається під байонет Canon, Nikon, Sony, Pentax.

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

Розшифровка маркувань на корпусі виглядає так:

  • AF – наявність автофокусу
  • APO – апохроматичний об'єктив дозволяє мінімізувати хроматичну аберацію. Об'єктиви з маркуванням APO можна використовувати з телеконвертерами серії EX.
  • HSM – ультразвуковий моторний привід об'єктива забезпечує безшумне та швидке фокусування.
  • EX – приналежність до лінійки високоякісної оптики, що поєднує у собі надійність, зручність та високі оптичні характеристики.
  • IF – механізм внутрішнього фокусування без зміни фізичних розмірів об'єктива при наведенні на різкість та без обертання переднього елемента
  • DG – повноформатний об'єктив оптимізований для використання із цифровими дзеркальними камерами.
  • OS – оптичний стабілізатор зображення на 4 ступені (OS) для всіх байонетів.
  • MACRO – доступний режим макрозйомки зі збільшенням 1:1.
  • Nikon – байонет для камер Nikon

Якби це був рідний об'єктив, він був би промаркований 'NIKON NIKKOR 150mm 1:2.8G AF-S SWM IF ED FX VR MICRO' + (Золоте колечко)

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro має усі корисні плюшки сучасних об'єктивів.

Оптична схема 19 елементів у 13 групах. З них три елементи з низькодисперсного скла, які теоретично усувають всі види оптичних спотворень. Багатошарове просвітлення знижує ймовірність появи відблисків, перевідбиття і паразитного засвітлення. Залежно від кута падіння світла колір просвітлення змінюється від сильно фіолетового до яскраво зеленого.

Комплектація дуже багата, порівняно з такою у рідних об'єктивів, і складається з таких компонентів.

  1. об'єктив
  2. Передня і задня кришки
  3. Бленда
  4. Кільце для встановлення бленди
  5. Штативне кільце
  6. чохол
  7. Інструкція
  8. Міжнародний гарантійний талон (Європа, Азія)
  9. Гарантійний талон на території РФ

Найбільше мене порадувало наявність лапки та чудового напівжорсткого чохла для перенесення. До речі, для чохла є подушечки – вкладиші, які компенсують усередині зайве місце, залежно від того, встановлена ​​бленда чи ні. Насправді це виявилося дуже зручно. На жаль, на задній поверхні чохла немає лямки для кріплення на пояс, зате є ремінець для перенесення на плечі або в руці. Ремінець, до речі, відстібається.

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

SIGMA AF 150 mm f/2.8 EX DG APO HSM Macro дуже якісно виготовлений, практично весь корпус виконаний з металу та покритий новим сигмівським покриттям. Нарешті компанія прислухалася до благань фотографів змінити оксамитове покриття, що сильно брудниться і погано відтирається на більш гладке. На дотик воно тепер найбільше нагадує шкільну дошку, гладко-матове, чи що. Корпус об'єктива металевий і коли камера з об'єктивом знаходиться в прохолодному середовищі і ви берете об'єктив теплими руками - на ньому залишається вологий слід, який, до речі, випаровується прямо на очах за кілька секунд, не залишаючи розлучень. Це властивість покриття і навів мене на порівняння зі шкільною дошкою. Кільце фокусування дуже широке та прогумоване, шириною 5 сантиметрів. У руках об'єктив відчувається як цілісне і монолітне.

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

Sigma 150mm F2.8 використовує світлофільтри діаметром 72 мм. Різьблення під світлофільтри пластикове, і, на мою думку, це єдиний пластиковий елемент на корпусі. Для когось це буде недоліком і хотілося б для об'єктиву такого класу побачити різьблення під "професійні" 77 мм. Але, для довідки, хотілося б від себе додати, що рідний професійний Nikon 105mm f/2.8 VR Micro використовує ще менші фільтри, діаметром 62 мм. Особисто для мене це не виглядає незручністю, перехідне кільце можна купити в будь-якому фотомагазині за ціною 200-300 рублів і знімати на втіху. До речі, Сігма у великій кількості своїх проф. стекол використовує 82 мм фільтри, що на мій погляд набагато гірше, адже якщо у вас є 77 мм поляризаційний фільтр, купувати 82 мм для використання на одному склі навряд чи хтось захоче, тому що варто воно дуже пристойно.

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

Вага об'єктива становить значні 1150 грам, що для фіксації досить багато. Я вважаю вагу плюсом, адже він частково компенсує тремтіння камери при зйомці з рук, що для макро-зйомки дуже корисно, так і мінусом - адже цілий день зйомки з об'єктивом вагою трохи більше за кілограм у зв'язці з повнокадровою тушкою і доп. обладнанням можна прирівняти до походу до спортзалу і до кінця дня руки не скажуть вам за це спасибі.

Об'єктив має три перемикачі на корпусі.

  • Трипозиційний обмежувач фокусування.
  •  AF-M
  •  "OS" має три положення: off, 1, 2

Всі перемикачі знаходяться з лівого боку корпусу, як і у об'єктивів Нікон. Перемикачі зручні, не чіпляються і не заважають під час роботи, якісно виготовлені із міцного пластику, ніяких люфтів немає і близько. Коли я тільки купив цей об'єктив, вони дуже туго перемикалися, через тиждень вони притерлися, і тепер перемикаються без проблем, а невелике зусилля, яке треба докладати при цьому, запобігає випадковому перемиканню.

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

фокусування

Об'єктив фокусується за допомогою HSM-мотора (HyperSonic Motor, аналог Nikon SWM), тому підійде до всіх камер Nikon, навіть до тих, у яких немає вбудованого двигуна фокусування. Мінімальна дистанція фокусування становить 38 см, де можна знімати макро зі збільшенням 1:1. Відстань від передньої лінзи до об'єкта на МДФ приблизно 19 см. Фокусування внутрішнього типу - нерухомими залишаються передня та задня лінзи. Ефект пилососу відсутній.

Об'єктив має трипозиційний обмежувач дистанції фокусування: Full, 0.53-∞ та 0.38-0.53

На моїй камері Nikon D700 час фокусування в режимі 'Full' від нескінченності до МДФ та назад становить 2,63 секунди. В один бік – 1,35 сек. Час фокусування в режимі 0.38-0.53 туди і назад - 1,35 сек.

Загалом, фокусування цілком комфортне для зйомки в макро-діапазоні. Об'єктив фокусується чіпко і не має схильності до нишпорення при достатку світла.

У положенні AF працює автоматичне фокусування з постійним ручним пріоритетом фокусування так само, як і на рідному склі. Режим дуже зручний і корисний - для ручного фокусування або виправлення фокусування не потрібно додатково перемикати об'єктив в режим 'M'. В інструкції написано, що потрібно дочекатися поки об'єктив сфокусується і якщо точка фокусування не влаштовує, не відпускаючи кнопки спуску перефокусуватися вручну. Тобто не рекомендується сперечатися з автоматикою та варто дочекатися закінчення роботи автофокусу.

У режимі фокусування, що стежить, при спробі довести в ручну, автоматика починає чинити опір і крутити в інший бік фокус. Так що доведеться все-таки скористатися перемикачем. Все ж таки режим постійної можливості поправки фокусу вручну, працює не так добре як на рідному склі.

Щоб більш продуктивно використовувати режим ручного підстроювання фокусу, в меню фотоапарата відключіть фокусування за напівнатисканням кнопки спуску (тобто після натискання проводився тільки спуск затвора), а наведення на фокус віддайте кнопці AF-ON. До речі, пастка фокусування теж працює із цим об'єктивом.

У ручному режимі кільце фокусування обертається приблизно на 160 градусів, що не так багато для макро об'єктиву. Мабуть, це плата за досить спритне фокусування. Варто додати, що 90% ходу кільця знаходяться в макро діапазоні, від метра до нескінченності хід становить близько 15 градусів.

Під час автоматичного фокусування кільце залишається нерухомим. У режимі ручного фокусування, коли кільце доходить до крайніх положень, воно не впирається, а продовжує обертатися, прослизаючи, так само як і на рідних об'єктивах. Об'єктив має шкалу дистанції фокусування у метрах та футах, а також шкалу з показником кратності збільшення для макрозйомки (від 1:10 до 1:1). Шкалою ГРІП об'єктив обділили.

Дві найголовніші якості цього об'єктиву особисто для мене – це точне фокусування при досить слабкому освітленні, на відміну від багатьох об'єктивів Сигма, які цим грішать, і надзвичайно низький рівень ХА.

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

Стабилизатор

Багато хто говорить, що наявність стабілізатора не обов'язково в макрооб'єктиві, я з ними не згоден і ось чому.

Робота стабілізатора за інструкцією компенсує 4 стопи за витримці. У числовому еквіваленті це означає, що можна знімати на витримках у 16 ​​разів довше, ніж вимагає об'єктив без стабілізатора.

На практиці ефективність стабілізатора падає під час зменшення дистанції фокусування. При роботі на МДФ (з кратністю збільшення 1:1) робота стабілізатора відчувається у рази гірше, ніж під час фокусування на нескінченність. Таке ж падіння ефективності роботи стабілізатора спостерігається і у рідного Nikon 105mm f/2.8 VR Micro.

При фокусуванні не на МДФ, а в районі метра і далі можна сміливо знімати з витримкою 1\30 сек і 1\40 сек, якщо стати в зручну стійку і стріляти серією - парочка точно буде різкою навіть на 1\15 сек.

Як на мене, для 150мм об'єктиву цілком добрий результат. А при фокусуванні в районі МДФ стабілізатор швидше усуває смикання картинки у видошукачі, і допомагає більш точно позиціонувати точку фокусування на об'єкті, що підвищує її точність. Єдиним мінусом наявності стабілізатора я можу виділити подорожчання вартості об'єктива, але це питання фінансів, а не питання потрібне. Якщо у вас є гроші на об'єктив зі стабілізацією, рекомендую взяти саме такий.

Для увімкнення/вимкнення стабілізатора на об'єктиві є перемикач «OS» має три положення: off, 1, 2.

У положенні 1 – об'єктив відстежує як вертикальні, так і горизонтальні зсуви, в режимі – 2 тільки вертикальні, що зручно під час зйомки об'єктів, що рухаються у горизонтальній площині щодо камери.

Якщо під час роботи стабілізатора зняти об'єктив або витягнути батарею з камери, то буде чути неприємний брязкітний звук усередині – це паркуються лінзи стабілізації всередині корпусу. Краще так не робити та вимикати стабілізатор перед цими операціями. В інструкції написано, що цей звук у цій ситуації норма і не є сигналом несправності. Якщо дивитися в видошукач під час включення стабілізатора, то можна побачити як картинка різко смикається вгору, а при вимкненні вона смикається вниз. При цьому чути звук паркування лінз, але не такий, якби ви знімали об'єктив з камери, а м'якший і не брязкітний. Взагалі стабілізатор постійно видає тихі звуки під час роботи.

У комплекті з об'єктивом йде величезна та дуже міцна бленда (виготовлена ​​з товстого пластику). Бленду можна встановити у зворотному положенні (режим транспортування), ось тільки при одягненому задом-перед бленді повністю втрачається доступ до кільця фокусування. На камері об'єктив із встановленою блендою виглядає дуже переконливо. До речі, в комплекті йде ще один дуже цікавий аксесуар - адаптер для бленди для кропу камер. По суті це ще одна бленда, при використанні на кропі ви просто одягаєте обидві бленди та радієте. Мене завжди дивувало чому ніхто з виробника не робить щось подібне для свого скла, адже ціна копійча, а для скла з не найкращою стійкістю до блискавки, застосування цього аксесуара було б складно переоцінити.

Об'єктив такий великий, що використовує штативну лапку. Лапка металева та дуже міцна, її можна легко зняти. Всередині лапки вставки з тефлону, що полегшує ковзання при зміні орієнтації та не ушкоджує поверхню об'єктива. На корпусі об'єктива є 2 мітки для швидкого повороту камери, встановленої на штативі, у портретне або пейзажне положення (строго вертикально або горизонтально).

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

діафрагма

Діафрагма складається з 9 пелюсток і закривається до F/45 на МДФ і до F/27 при фокусуванні на нескінченність.

Діафрагма 2,8 доступна тільки при фокусуванні від 4 метрів до нескінченності, на 0.8 метра вже F/3,5, а на мдф вона становить 5,6. це звичайна властивість для макрооб'єктивів. Причому вона дійсно прикривається, це видно, якщо дивитися з заднього боку об'єктива. В інтернеті є докладна інструкція з розбирання об'єктива та відключення важеля, який це робить, судячи з відгуків це покращує фокусування на мдф і зображення у видошукачі стає яскравішим, мінусом цього дійства є те, що камера перестає робити поправку в експозиціїПри зміні фокусування, тобто корекцію доведеться постійно робити самому. Гарантія на об'єктив у своїй природно теж анулюється. Як на мене – це того не варто, але може комусь ця інформація стане в нагоді.

Об'єктив страждає на ефект 'Focus Breathing' — зміна кута огляду під час фокусування. Страждає настільки сильно, що потрібно звикнути вгадувати, як зміниться кут огляду під час наведення на різкість. Якщо бути коротким, то під час фокусування від нескінченності у бік МДФ реальна фокусна відстань збільшується, що призводить до зменшення кута огляду. Фокусна відстань, вказана на корпусі об'єктива і дорівнює 150 мм, відповідає дійсності лише під час фокусування об'єктива на нескінченність. Збільшення фокусної відстані також спричиняє зменшення відносного отвору та ослаблення роботи системи стабілізації. Така поведінка властива більшості (реально більшості, якщо не всім) макрооб'єктивів.

Що стосується роботи з 'макро', то Sigma 150/2.8 справляється дуже добре. Насамперед варто відзначити, що 150 мм фокусної відстані дозволяє тримати пристойну дистанцію між об'єктом та суб'єктом зйомки. Для зйомки світу комах - це неоціненна перевага об'єктива. Багато фотографів додають до об'єктиву телеконвертер і можуть знімати макро з дуже великої відстані, не лякаючи комах та тварин.

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

Якість зображення

Об'єктив має відмінну та точну перенесення кольорів. Віньєтування на відкитій діафрагмі 2,8 помітно, але не критично. На повному кадрі об'єктив надзвичайно різкий по всьому полю кадру вже з F4, на відкритій трохи м'якше, але все одно дуже і дуже гідно.

Об'єктив не боїться засвіток, добре переносить бічне та контрове світло, зловити зайців проблематично. Використання бленди дає 100% гарантію відсутності засвічення. Хроматичні абберації повністю відсутні при перегляді фотографій, в синтетичному тесті їх можна розглянути при 100% збільшенні, але це заняття тільки для диванних критиків, на простих фотографіях я їх не зміг розглянути як не намагався, навіть на краях контрастних об'єктів. Даний факт підтверджують і тести, які можна знайти в інтернеті, наприклад на відомому техно сайті PhotoZone де цей об'єктив дуже хвалять якраз за контроль ХА. Колірний фриджинг (забарвлення контрастних деталей у фіолетовий та зелений колір у зоні нерізкості), також відсутня, така властивість надзвичайно рідкісна якість для світлосильного фіксу, наприклад рідний Nikon 105mm f/2.8 VR Micro хроматит досить сильний.

Боке, через 9 пелюсткової округленої діафрагми, м'яке, рівне, приємне погляду. На відкритій, до речі, об'єктив помітно підкручує фон у певних умовах. Також хочу відзначити відсутність ефекту "Випилювання" об'єкта при переході з різкості в зону розмиття.

Загалом, щодо якості зображення, воно знаходиться на найвищому рівні і до нього у мене немає претензій.

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

Особистий досвід

Першим моїм макрооб'єктивом був Sigma 50mm 1:2.8 DG Macro D EX, чудовий об'єктив із можливістю зйомки 1 до 1.

На вторинному ринку він коштує 7-9 тисяч рублів. Купував його, щоб спробувати себе в макро, а там як піде. Через якийсь час вирішив купити щось серйозніше і вибір упав на Sigma 150mm. Причиною зміни була мала відстань від передньої лінзи до об'єкта при зйомці 1 до 1 (близько 5 сантиметрів), хобот, що виїжджає, шумне фокусування, що вкупі при зйомці живих об'єктів, лякало навіть равликів і вони ховалися в будиночок :). Всі ці недоліки не стосувалися 150-ки. Яке ж було моє здивування, коли при зйомці за однакових масштабів, 150 давала в рази менший грип. При зйомці на МДФ, в масштабі 1:1, 150 дає грип близько 0,2 см, при цьому півтинник давав 0,54 см, тобто в 2,5 рази більше.

Це створює додаткові труднощі при зйомці, складніше потрапити в грип, доводиться затискати діафрагму значно сильніше, що скорочує потік світла і змушує або піднімати ісо, або збільшувати витримку або використовувати спалах. Все це не можна назвати недоліком даного скла, а скоріше особливостями об'єктивів такого класу. Перш ніж купувати довгофокусний макрооб'єктив, подумайте що ви збираєтеся знімати. Якщо це будуть статичні об'єкти, які від вас нікуди не подінуться, дуже раджу звернути увагу на короткофокусні об'єктиви, наприклад Sigma 50mm 1:2.8 DG Macro D EX або рідний Nikon N AF-S Micro Nikkor 60mm 1:2.8G SWM ED IF Aspherical Micro 1:1 Nano Crystal Coat. Це буде розумніший вибір. Якщо ви хочете знімати полохливих комах, то без макро телевізора вам не обійтися.

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

Тоді сигма стає цілком логічним вибором, на її користь говорять наявність трипозиційного стабілізатора, досить спритна (для макро-фікса) і точне фокусування, відмінне японське складання, і багата комплектація. Всі ці якості, на мою думку, повинні досить сильно вплинути на рішення про купівлю цього скла.

На Березень 2016 ціни виглядають приблизно так:

Як бачите, порівняно з рідною 105 мм, сигма виграє фокусною відстанню, більшою МДФ та повною відсутністю ХА, причому за ціною вони майже однакові; 200 коштує вдвічі дорожче, на 1 стоп темніше і не має стабілізатора і виграє тільки зручнішим фокусним і меншою МДФ.

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

Для мене вибір стояв між “рідною” 105-ою та сигмою, вибір вирішила ціна на вторинному ринку: 38 тисяч за 105-ку (у комплекті тільки кришки та видно сліди використання) та 31 тисяча за абсолютно нову на вигляд сигму, у повному комплекті та на гарантії. При однаковій вартості і стані, я б порадив взяти рідне скло, воно якось спокійніше, але після пари днів використання, сигма мене приємно здивувала і бажання поміняти її на щось інше, зовсім не виникає.

Приклади фотографій

Вихідні файли можна завантажити за цим посиланням.

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

SIGMA AF 150 мм f/2.8 EX DG APO HSM Macro

Тивунька Володимир Андрійович

Додати коментар:

 

 

Коментарі: 83, на тему: Огляд Sigma EX 150mm 1:2.8 APO MACRO DG HSM Optical Stabilizer від читача Радоживи

  • рись

    Дуже добре скло, дуже хороший і докладний огляд.
    Якби не велика, я б сказав жахливе, кількість пунктуаційних помилок з пробілами комами та дефісами – можна було б назвати цей огляд одним із найкращих на сайті.

    • Анонім

      Російська мова, вона могутня! Він все прийме! А інтернет і поготів. :)))

      • рись

        Відповідь класу "щоб ваші лікарі так само ктзнаеіям і лікуванню ставилися".

    • владимир

      так, із комами і дефісами у мене зі школи проблеми) вибачаюсь якщо зачепив чиїсь орфографічні почуття)

      • рись

        Ну, зате порадували естетичні. Зв'язним та докладним текстом.

      • Дмитро

        Чудовий огляд, дякую!
        ГРИП – глибина різко зображуваного простору, грип – хвороба.
        Не в претензію, просто око спотикається:) Ще раз спасибі за огляд!

        • владимир

          ахаха) дійсно) давайте попросимо аркадія виправити)
          виділіть абзац і додайте його в комент, щоб він не мучився і не шукав)

    • Артем

      Ідеальний і головне недорогий варіант для макрушника-початківця все-таки тамрон 90 2,8 =) мінімальна дистанція фокусування близько 30 см, комашок не злякати. Стабілізатора лише не вистачає. Підійде і для макро, і для портретів, і для решти.
      Перед покупкою рекомендую ознайомитись, хлопці перевірили https://buynbest.ru/luchshij-makroobektiv-canon/

  • Анонім

    Який він буде як портретник?)
    Є сигма 70-200 2.8, розглядаю варіант обміну на 150 мм, макро цікаво лише як бонус

    • Анонім

      Чудовий портретник.

    • Анонім

      Телепортретник.

    • рись

      Не дуже

    • владимир

      як я інаписав в огляді кільце фокусування, в діапазоні після метра має дуже маленький хід, що не дуже зручно для портретів , як портретретник використовувати можна знімки можна робити дуже хороші, враховуючи м'яке боці і відмінний контраст і різкість, на відкритій буде саме те,
      але як і всі вузько спеціалізовані стекла, їх краще використовувати за призначенням, макро об'єктив для макро, портрети можна як бонус, претретник для портретів, як короткий телевізор як бонус. Якщо у вас система нікон, то подивіться у бік 135мм f 2,0dc або 105dc це буде розумнішим вибором, або af 180мм 2,8d всі три стекла є в оглядах на сайті аркадія)

      • Яків

        Кільце фокусування має і до метра хід невеликий. Це є також недоліком для стекінгістів, що використовують для стекінгу кільце фокусування. До того ж для початку руху кільця потрібно застосовувати досить велике зусилля, а за наявності навіть невеликого люфта в з'єднаннях штатива або штативної головки це може призвести до зсуву фотоапарарату, що в свою чергу призводить до проблеми, а то й зовсім неможливості зшивки стекінгу.

    • andrei2911

      Візьміть собі Тамрон 70-200. Він буде різкішим за цей фікс і залишитеся при фокусних.

      • владимир

        у людини і так 70 200 є, навіщо їй радити інший 70 200, тільки від іншого виробника?) Гаразд би ще рідний 70 200 2,8 запропонували.
        і з чого ви взяли що зум тамрон, буде різкіше за цей фікс?
        Імхо для портретів лише портретний фікс треба радити, а не міняти один репортажний зум, на інший.

        • andrei2911

          Взяв я з того, що сам маю це скло і знаю, про що говорю. Подивіться будь-які тести. Цей Тамрон різкіше за більшість фіксів наявних на ринку, крім деяких Цейсів. Спеціально для вас дам посилання на моє фото. 200мм. на повністю відкритій дірці. Дивіться самі - https://vk.com/doc63039229_437256893

          • владимир

            нічого понад природне по різкості я не побачив, але сперечатися з цього приводу я не буду, тк не знімав тамроном а ви не знімали сигмою.
            поки на скло не знімаєш, це марно)
            Тут навіть питання у читача було не що різкіше, а чи підійде як портретник, ось тут я все ж таки залишусь при думці що спеціалізований фікс портретик буде в будь-якому випадку краще, ну або на крайній випадок купити рідний 70 200. До речі щодо тамрона.
            По-перше вітаю з придбанням гарного скла, а по-друге – може ви надішлете аркадію його на огляд? Нехай інші читачі також його оцінять?
            Якщо надіслати не можете, напишіть огляд самі, а аркадій із задоволенням, я думаю його розмістить)

            • andrei2911

              Я зайнявся б, але часу катострофічно не вистачає. І надіслати не можу. Самі зрозумійте, що між Росією та Україною зараз не все добре.

              • владимир

                шкода, дуже шкода. було б цікаво подивитися на його огляд)
                Може потім час у вас все-таки знайдеться і ви його напишіть.

              • andrei2911

                Сподіватимемося. :)

            • Михайло

              Бачив на іншому ресурсі http://www.vlador.com/lens/tamron-af-70-200-2-8-sp-di-ld/

              • andrei2911

                Це огляд старої версії скла.

        • Михайло

          Ну, Тамрон справді дуже різкий. Правда автофокусу вважай, що ні… Та й по різкості, Ви маєте рацію, треба порівнювати. Так просто не скажеш

          • andrei2911

            Дивно, у мене АФ шалений. Маю ще 24-70, але він набагато повільніший і менш точний.

            • Михайло

              Може зміна інша. Я цей об'єктив і не купив через роботу АФ. Дуже примхливо поводився.

              • andrei2911

                Ось ця - http://tamron.ru/models/item-sp-70-200mm-f28-di-vc-usd-14-56.html

              • Михайло

                Про це нічого не скажу. Я стару якраз мацав

              • Олег

                Не знімав цією лінзою, але давно користуюсь першою версією без стаба, який вважаю там і задарма не потрібен. Скло дуже різке, різкість можна порівняти з canon 200/2.8 L. Навіть з екстендером 1.4 видає відмінну різкість. Тампон та ще й зум нехай відпочине. Один з найкращих макрооб'єктивів, з дуже зручним фокусним. Для портретів годиться, хіба знімати чоловічі портрети.

  • Alex

    Пардон, але літочислення в рублях ... це занадто!

    • рись

      А сенс у доларах вважати те?

      • Анонім

        А сенс у рублях? Тоді вже краще в кінах (PGK) рахувати…

        • рись

          ціну оглядах має сенс вказувати чи гроші (для нових моделей, чи згадки покупок з ебея) чи рублях.
          Більше, імхо, ні в чому.

      • ст

        Ну, в доларах ціна на техніку не так сильно змінюється, як у дерев'яних. Тому є сенс вказувати саме в $, тоді приблизно зрозуміло, скільки це зараз коштує. Т.к., наприклад, якщо я напишу, що купив фотик за 9 тир у 2007-му році, то зараз це ні про що не скаже в плані його вартості.

        • рись

          та й у доларах воно нічого не скаже. ))
          бо курс був зовсім інший, та й сам долар теж схильний до інфляції.
          Власне вказівку ціни у будь-якому разі має сенс лише на “сьогодні”, імхо.

          • владимир

            якщо уважно прочитати текст огляду, там написано, що ціни вказані станом на березень 2016, і вказані що можна було б приблизно побачити різницю в ціні Відносно між склом.

  • Анонім

    - брязкітний звук усередині - це паркуються лінзи стабілізації всередині корпусу-
    У мене скло тюкає, коли знімаю зверху вниз або під великим кутом нахилу. А взагалі об'єктив добрий. Для мене він став практично штатним (щоправда доводиться багато переміщатися і не рідко на пузі :)) Я і автофокус не відключаю, т.к. очам віри немає, а корекції діоптрій на камері не вистачає. Використовую як макро-, тілі-, портретний об'єктив. Так, знімаю на Д7000.

  • Анонім

    Про малу глибину РІП.

    • владимир

      все залежить від масштабу зйомки, нв вашої фотографії, масштаб як на макро зовсім не тягне, тому і грип досить велика.

      • Анонім

        Добре. Це Вас влаштує як макро?

        • Анонім

          Ось. Промахнувся із завантаженням.

        • владимир

          Судячи з контексту, ви хотіли додати фото, до свого коментаря, але воно мабуть не завантажилося, спробуйте ще раз)

          • владимир

            ось тепер влаштує)
            По-моєму своїм фото ви тільки підтвердили мої слова, що в макро діапазоні грип на 150 дуже маленька, і у більш короткофокусного 50 міліметрового об'єктива вона ширша при однакових масштабах, у мене були обидва і я знаю про що говорю)

            • Анонім

              А я про що писав?:))

              • владимир

                ну, я чомусь подумав, що ви говорите, про те що вона велика, тк додали фото на якій вона досить широка) взагалі один, одного не допоняли)

            • Олександр О

              Я хотів би вас трохи поправити – глибина різкості, це функція ухилення. Тому, глибина різкості використовуючи 50мм або 150мм об'єктиву буде однакова при одному і тому ж розтині. Тобто, якщо ви фотографуєте 1:1, глибина різкості буде однакова незалежно від якого об'єктиву ви зніміть. Різниця буде в тому, що 50мм покаже вам ширший кут і включить більше заднього фону, який виглядатиме менше. Це дасть ілюзію, що у вас більше глибина різкості, але це тільки оптична ілюзія.

              • владимир

                Олександр, ви не праві. Глибина різкості це відстань, так би мовити в глибину кадру, яка різка. Вимірюється воно у сантиметрах, метрах тощо.
                Коефіцієнт збільшення 1к1 показує, що об'єкт 24мм на 36мм на матриці розміром 24 на 36 буде на знімку займати весь кадр цілком, це жодною мірою не говорить що він буде в різкості повністю або частково, це просто кожфіцент збільшення.
                Завантажте будь-який калькулятор грип на смартфон та перевірте.

                Ось конкретні дані об'єктив 150мм мін дистанція фокусування 38см при ній досягається коефіцієнт збільшення 1к1
                другий Об'єктив сигма має 50мм фокусного і мін дистанція у нього 18см
                Забийте це в калькулятор та перевірте.
                Я щиро кажучи сам здивувався, коли побачив це на знімках. Різниця дуже помітна, міряв лінійкою так і є, тому і попередив про цей не очевидний момент читачів у розділі особистий досвід.

              • Олександр О

                Привіт Володимире,

                Дякую за відповідь, але я все ж таки дотримуюся своєї думки. Якщо ви можете читати англійською, ось посилання на Wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Depth_of_field. Особливо зверніть увагу на параграф “Factors affecting depth of field” (чинники, що діють на глибину різкості).

                Також зверніть увагу на наступне посилання: http://www.the-digital-picture.com/Reviews/Canon-EF-180mm-f-3.5-L-USM-Macro-Lens-Review.aspx

                Подивіться на параграф, де порівнюють фотографії з квіткою. У тексті так само сказано (як і в Wikipedia і в інших рисурсах) що так об'єктиви з меншою фокусною відстанню показують більше заднього фону, розширюючи його, то здається що заднє тло різкіше, що глибина різкості більше. Але, якщо цей подивитися на 100% на задній фон, то мохно побачити що він не різкіший, а такий же розмазаний як і у фотографіях знятих з об'єктивами довшої фокусної відстані.

                Дякуємо вам за огляд

  • дзенгарден

    7-9 тисяч карбованців на вторинному ринку? не вірю… мабуть, друкарська помилка

    • Андрій

      За 12тр недавно бачив навіть у моєму замкаді. З торгом можна за 10 віддав би. Такі об'єктиви іноді змушують мене задуматися про повернення на дзеркалки.

    • рись

      так, як не те… 37-50 тисяч на вторинному.

      • Сергій

        Sigma 50mm 1:2.8 DG Macro D EX …На вторинному ринку він коштує 7-9 тисяч рублів

    • владимир

      я вказав ціну в 7-9 тисяч, так як купував за 7 тисяч р у жовтні 2015, продав в кінці фефралю за 9 тисяч, у санкт петербурзі, середня ціна на сигмівський полтос 9 -10 тисяч, але майже завжди вказана можливість торгу, так що тисячу завжди можна скинути тисячу, якщо поторгуватися.

    • владимир

      читайте уважніше.
      Я ж написав,
      Першим моїм макро-об'єктивом був Sigma 50mm 1:2.8 DG Macro D EX, відмінний об'єктив з можливістю зйомки 1 до 1.
      На вторинному ринку він коштує 7-9 тисяч рублів. ”
      сигмівський полтос стоїть.
      150ка в середньому близько 40 тисяч, спочатку за мій екземпляр просили 38 тисяч, сторгувався до 32 тисяч. Хоча звичайно така знижка це звичайно виняток, в середньому можна збити 10 відсотків вартості без проблем.
      Робиться це для того, щоб якщо попросять знижку можна спокійно її дати не ущемляючи себе і покупець теж залишиться задоволений, а не попросять те ще краще)
      до речі з усіх випадків коли я купував об'єктиви на вторинному, (їх було близько 10) жодного разу мені не відмовили у знижці, хоча б тисячу я завжди збивав.
      Не лінуйтеся поросити, як кажуть, заощадив -вважай заробив.

  • Валерій

    Хороше скло, не напружуйтесь.

  • Роман D

    На підписах до знімків, PLF – Polarizing Filter?

    • владимир

      так, hoya pro 1d plf.

      • Роман D

        Тобто. автор не віддуплює, навіщо придумали полярик, судячи з сюжетів, у яких він використовується

        • владимир

          і навіщо ж на вашу його придумали?

        • Віталій

          щоб сніг не білою плямою виглядав, правильне використання полярика)

          • владимир

            я використовую полярик у сонячну погоду, щоб сніг дійсно не здавався плямою, на д700 динамічний діапазон у порівнянні з сучасними фулфреймами досить не великий, навіть у порівнянні з д7100 він менший на півтора стопа десь, точно знаю тк перейшов з д7100 і на д700 , і це сильно кидалося при зйомці в сонячну погоду, світлі ділянки стали вигоряти набагато частіше, тому полярик поселився на скельцях постійно, оскільки полярик затемнює небо досить сильно при правильному положенні щодо сонця, то й діапазон сцени стає вже і вміщується в дд камери.

  • Олег

    У мене такий самий, тільки 105 мм :) якість на висоті!

    • владимир

      теж дивився у бік стоп'ятки, але на вторинному ринку її не було на той момент, під нікон, тільки нова за 31 тисячу, а 150ку торгував до 32, у стані нового та повної комплектації.
      Якби не це, то теж би купив сотку, судячи з того що я про неї читав, не сильно поступається, але коштує пристойно дешевше)
      вітаю з гарною покупкою)

  • Михайло

    Володимире, дякую за хороший огляд. Людям явно було приємно читати статтю. Майже всі коментарі позитивні, без срача та перемивання кісток. А це можна розцінювати лише як похвалу.

    • владимир

      Михайло, дякую) я теж помітив що рівень неадеквату в коментах досить низький)

      • Костянтин

        Володимире, привіт. В огляді ви писали, що в інтернеті є якась інструкція з розбирання об'єктива, щоб 2.8 була на всіх дистанціях фокусування ... Посилання не дасте?

  • Олексій

    Об'єктив безперечно хороший, але дещо додам.
    Щодо контрового світла: якщо кадр потрапить лампа чи світильник, усе буде добре. А якщо в кадрі сонце, то і зайця впіймати можна запросто і втрата контрасту гарантована, бленда ніяк не рятує.

  • Олексій

    Виплив ще один косяк цього об'єктива: при низьких (навіть не негативних) температурах у нього перестає працювати стабілізатор.

    • ЙоржЪ

      Якщо порівнювати з кеноном 100L, то стаб цієї сигми - відверто ні про що. Що у теплі, що у холоді…
      Взагалі, дивна, звичайно, контора.
      Що коробки у них дивні, що шибки.

  • Ганна

    привіт не підкажіть -немає підтвердження по автофокусу з камерою nikon d610 це з усіма Сигма така проблема?

    • Олексій

      Анна,не знаю в чому у вас проблема з підтвердженням фокусування на сигмі у мене сигма арт 24-35/2.0 Nikon d 850 для ручного фокусування перемикаю на об'єктив режим і кручу поки у видошукачі камери не побачу коло між стрілок.

  • Аня

    Підкажіть, будь ласка, чи підходять такі об'єктиви для кропу? У мене нікон д5300

    • Аркадій Шаповал

      Підходять. Питання лише у зручності

      • Евген

        У вас немає лічильника, скільки разів ви задали це питання, за наявності докладного пояснення в кожній статті?)))

  • Олег

    Чудовий огляд! Здивувало, що об'єктив не має скільки видатної різкістю, властивої макро-оптиці. Волосся на портреті каламутне, немає деталізації ... І ще - посилання на файли не працює. До речі, багато посилань на хмару mail.ru - мертві. Чи можна це якось поправити?

  • Евген

    Жаль немає огляду на таку ж сигму 105 макро

  • Денис Корзун

    Об'єктив видатний - навіть краще 180мм по ХА!
    Обновіть посилання на вихідні, будь ласка!

  • Микола

    послухала
    подорожчання вартості
    доводиться затискати
    Бізграматність…

Додати коментар або відгук

Copyright © Radojuva.com. Автор блогу - Фотограф у Києві Аркадій Шаповал. 2009-2023

English-version of this article https://radojuva.com/en/2016/03/sigma-150-2-8-macro-dg-hsm/

Versión en español de este artículo https://radojuva.com/es/2016/03/sigma-150-2-8-macro-dg-hsm/