Акція завершилась. Але суть акції була така: Ви просто відгадуєте, на що зняті фотографії нижче.
У коментарях слід написати таке.
- Модель камери
- Фокусна відстань об'єктива (всі фото знято при одному значенні фокусної відстані)
- Світлосила (всі фото знято при одному значенні числа F)
Або просто відгадати саму модель об'єктива, але це вже страшенно складно.
Хто перший відгадує, отримує Mikar/s 4,5/55 с макрокільцями в подарунок. Пересилання Україною Новою Поштою за мій рахунок. Учасники інших країн не можуть взяти приз. Звичайно, Mikar/s 4,5/55 це не плазмовий телевізор, але ж Радожива побудована на інших принципах.
Отже:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
Поділіться посиланням на акціюможе хтось відгадає. На коментарі я не відповідаю у цій статті. Вказуйте свій е-мейл, по ньому я зв'язуватимуся з переможцем. Також буде приз глядацьких (моїх) симпатій, це теж об'єктив за найкращий коментар, який розповість не про параметри, а про саму картинку, яку дає об'єктив, можливо, ще щось цікаве :)
Акцію завершено о 16.00 за Київським часом 28.08.2012. Підсумки акції:
Підсумки неоднозначні. Посилання з головним призом Mikar/s 4,5/55 с макрокільцями вже на шляху до Донецька до переможця Єгора Мощенка, який відгадав об'єктив без підказок. Але, у зв'язку з тим, що Радожива “зависла” і “заглючив” розділ з останньою галереєю на сторінках, користувачам став доступний EXIF знімків з огляду Emitar/S. Тому приз глядацьких симпатій залишається у Радоживи.
Усім учасника велике спасибі за участь та муки у спробі розглянути об'єктив. Особисто для мене було дуже цікаво читати та відповідати на Ваші коментарі. Це була перша і сподіваюся не остання акція від Радоживи. Наступного разу я намагатимусь забезпечити більш стабільну роботу сайту та просте завдання.
Допомога проекту. Спасибі за увагу. Аркадій Шаповал.
Ризикну припустити що це І96У. Моє припущення в основному засноване на логіці так як ви готували огляд на це дверне вічко але поки що його ще не виклали. І ще більша частина фото знято в макро, а цей об'єктив непогано знімає макро (на скільки я знаю).
Огляд І96У, але це не він.
Nikon D40, PENTACON auto 1.8/50, f2,0
Ні, не він, більш довгофокусний.
Коли карти розкриватимете? ))) не терпиться дізнатися вже)
Приєднуюсь=)
Сьогодні ввечері.
Мої висновки:
Об'єктив світлосильний, F2-3, телевізор. судячи з кружечками у боці, стан лінз на 3. Навряд чи хтось став би тримати пошарпаний об'єктив великого тиражу. Це не Арсат, тому що вони на відкритій діафрагмі милять (а вона відкрита!). Різкий. Впевнений, що він мануальний – видно похибки у наведенні на різкість та експозиції (не закидаючи, знаю що це нелегко). Є можливість фокусування. Чомусь здається, що він імпортний, проекту десь 80-х років – він слабо тримає бічне світло. Пил на лінзах, не на матриці, адже діафрагма відкрита. Як варіант – Pentacon auto 2.8 135 MC на Nikon D200.
Або Юпітер 37А
Ні, не Юпітер-37А.
не Пентакон
Це не 135мм
Солідарний із Олегом. Думаю задум нашого віртуозу в тому, щоб витягнути з телевізора всі максимальні професійні варіанти зйомки.
(хоча сам з ранку думав що це геліос81:))
Який це геліос?! він фон крутить, а тут такого афекту немає =)
Тому після всіх моїх поневірянь згоден з думкою, що об'єктив з якогось фотозбільшився, різкий по всьому полю кадру, причому на відкритій дірці. Знайшов, що фокусні у фотозбільшувачів були 50/80/135, але вже було сказано, що не 50. Телевіки начебто теж забракували, бо нехай буде 80 мм. Якщо логіка з фотозбільшувачем правильна, то на 80 світлосила має бути 4, а на 135 5,6.
Це не Геліоси та не Біотари
Це швидше за все не 135 мм, на кропі це 200 з гаком; 80мм на кропі - 120, ось воно!
Так, 80мм, ось фокусне, яке все шукають:)
Я називав вегу 12б 90/2,8 але як теж забракували
Чи не Вега.
на кропі воно 135
Аркадію, хоча б натякніть прозоро!
У мене завис сайт, і оновився неопублікований огляд цього дива, його вже назвали у коментарях, але це нечесно, тому епопея продовжується.
Фокусне близько 100 на кропі. Знімалося ніби все на відкритій, не помітив спотворень у кружечках боці. На жодному знімку немає великої зони різкості, значить діафрагми у об'єктива немає взагалі або вона зламана. При цьому дірка приблизно на рівні 2.8 – зона різкості не дуже велика, але й не дуже тонка.
Не здивуюсь, якщо це якийсь об'єктив від проектора. Великі кружечки в боці у мене давав Триплет трилінзовий.
Діафрагма не 2.8.
напевно пішов обідати)
У пішов взяти новий об'єктив для огляду :)
мені здається що якийсь дуже простий набір, адже Аркадій любить говорити "не важливо, чим знімати" я думаю що це бабуся Д40 з китом 18-55 ))))) на фокусному 50
Браво! Це дійсно Nikon D40 :) важливо як фотографувати :) я так пишу :)
Юпітер 9. З кільцями
Чи не Юпітер
І d300 і юпітер 9. Кружки боці рівні. Діафрагма багатопелюсткова. Але і є трохи бубликів. Як у мене на юпітері.)))) Точно. 2.8. І кільця.
Це не Юпітер-9.
Начебто не пропонували МС ЄВРОПА-15Н АФ f2. Не знаю який у нього малюнок і фокусна відстань, але все ж таки роблю спробу)
Але все ж таки якщо це і зум об'єктив, то можу припустити що це ніконівський 24-120. F 5.6
і нікон Д80
і знову мене насторожує потертості або пил, який видно на боці. Так само можна покласти що це ніккор 50. 1.8 D
Боці схожі трохи ...)
також як варіант можу уявити Nippon Kogaku Japan Zoom-Nikkor Auto 1:3.5 f=43mm-f=86mm
тоді тут відкрита дірка.
пил пристутспує на боці.)
Так, і мало не забув. Походу фотографії зроблено на об'єктив, який не перевищує ~90-120мм. Тому що боці у телевізорів більше буде плавніше і не буде видно таких гуртків у боці.
Перепрошую, що багато налаштував)
Спасибі за інформацію. Знято на об'єктив, огляду якого ще нема на Радоживі.
урааа
все-таки я вгадав хоч те, що його немає на Радоживі)
Тоді схилятимусь до Європи)
може з макрокільцями. діафрагму прикриємо до 2.8 щоб квітка не вивалювалася з ГРІП.
і про тушку вже написали що д40 ... на жаль)
Це не МС Європа-15Н АФ, хоча її огляд готується і це буде щось незвичайне на Радоживі та й у всьому фото інеті.
піду поїду, може мене осінить)
до речі. зі святом усіх!)
Тож тепер залишилося тільки значення діафрагми назвати? Камера є, фокусне є) чи все ж таки об'єктив?
За умовами акції або 3 пункти або назва об'єктива
1) D40
2) 80 мм
3) 4.5
Так, абсолютно праві, але, на жаль, не перший.
ех, чирт побери, а глядацькі симпатії ще в силі, чи вже теж обраний?
Я тому й залишив продовження акції. Симпатії в силі:)
Граніт-11Н 80-200мм F4.5 MC це він! ???
Ні. Дайте хвилин 4ть, я дороблю огляд :)
Тоді я знову спробую, досвід не великий, тому Аркадій сильно ногами не штовхайте. фотограф для акцентування уваги глядача на ключовому об'єкті фотографії. На скільки можу судити об'єктив не страждає на яскраво виражені хроматичні аберації. 80 мм на кропі, має бути приголомшливий портретник.
Дякуємо за аналіз :)
тавтологія, Аркадій виправте, будь ласка, напередодні друге “акцентування уваги глядача на” на виділення ключового об'єкта фотографії
боротьба триватиме до повного вгадування?
вже закінчилася, перегляньте статтю після фото.
Аркадію, цікаво, як би ви самі аналізували ці фото, якби були учасником акції?
Визначити фокусне на око. Видно, що не півтинник, а щось довше. 70-135 на око. Далі світлосила явно не 2.8, а трохи темніша. Ну, а далі всі знають, що маю 4 камери, підібрати одну з них не складно. Щодо об'єктива (саме моделі) все складніше, виходити потрібно їх ХА та кружечків у зоні нерізкості. Особисто я не впорався б із даним завданням без підказок.
Хех, ну і водили ж ви нас за носа з коментарями :)
Моє припущення це МС ЄВРОПА-15Н АФ
дуже мало знайомий з цим об'єктивом
пояснення: досить дорогий об'єктив на момент випуску і досить рідкісний, навіть зараз
наскільки пам'ятаю у нього фокусну відстань від 50 до 80, і саєосила близько 2х, що якраз підходить до даних фотографій