Nikon D810. Огляд від читача Радоживи

Nikon D810 спеціально для Радоживи підготував Станіслав Сугатов.

Nikon D810. Огляд від читача Радоживи

Nikon D810. Огляд від читача Радоживи

Камера Nikon D810 була анонсована в червні 2014 року і стала певною мірою "роботою над помилками" для своєї попередниці D800 зокрема з автофокусу. Має на борту CMOS матрицю без фільтра, що згладжує, і процесор Expeed 4, що позитивно вплинуло на точність роботи системи автофокусу.

Камера успадкувала від попередньої моделі корпус із магнієвого сплаву, майже те саме розташування органів управління. Але пішов звичний перемикач режиму експозаміру, він перетворився на кнопку зліва на верхній панелі з відповідним символом і тепер цей режим змінюється утриманням кнопки та обертанням колеса. Натомість перемикача з'явилася кнопка блокування автофокусу/експозиції. Трохи незвично, але не критично. Також праворуч від заднього екрану з'явилася кнопка “i”, натискання якої включає задній екран і одразу дає можливість змінювати різні режими зйомки, банки налаштувань, роботу електронного горизонту тощо. Також є можливість для приєднання батарейної ручки, зовнішнього спалаху або модуля GPS. Є вбудований спалах. На передній панелі порт для провідного пульта спуску затвора.

У цій камері, так само як і D800 присутні два слоти під карти пам'яті, CF и SD. Послідовність використання слотів та варіанти записування типів файлів на картки пам'яті можна налаштовувати. Чому Nikon забезпечив камеру слотами під різні типи карток – загадка.

Камера оснащена 36,3 мегапіксельною повнокадровою CMOS матрицею 7360х4912 пікселів, без згладжуючого фільтра, з чутливістю 64-12800 і розширенням до 32-51200, і обіцяна більш висока деталізація, аж до виникнення муара на період. Вимірювання я не проводив, муара теж не бачив, але суб'єктивно деталізація вище ніж D800, небагато. Але багатопіксильність приносить нам і не дуже бажані явища. Те, що прощала камера з меншою кількістю пікселів, D700, наприклад, або навіть D750, ця камера, на жаль, не прощає. Дуже важливо при зйомці з нею намагатися уникати мікросмаза, тобто не забувати про правильний і міцний хват і намагатися робити якомога коротшу витримку.

Автофокусування. П'ятнадцять центральних точок – хрестові. Суб'єктивно, працює впевненіше ніж у D700 і однозначно краще ніж у D800. Нова функція в системі автофокусу – Group focus, яка рекомендована для зйомки портретів, чесно сказати, я її не зрозумів, напевно, мені ще потрібен час.

Ще одна "неприємність", що чекає на нас через багатопіксельність, це бек-фокус, що проявляється при закритті діафрагми. Так само, як і в попередній моделі, це лікується через меню “AF fine-tune” і дає можливість зберегти компенсацію фокусування для двадцяти різних об'єктивів. З власного досвіду для перфекціоністів – починати потрібно з перевірки роботи автофокусу на повністю відкритій діафрагмі за нульових параметрів компенсації на заздалегідь роздрукованій шкалі або банально по газеті. Камеру обов'язково ставити на штатив. А перевіряти потім із зйомки очей. Можу додати, що зіткнувся з бекфокусом на відкритій діафрагмі D800, і будучи знайомим з місцевим сервісом (ледарі!), сам, на свій страх і ризик юстував тушку по плівковому полтиннику на повністю відкритій діафрагмі трьома регулювальними ексцентриками під нижньою кришкою тушки за допомогою торцевого ключа 1/16 дюйма точкам. Кропотлива робота, але це коштує витраченого часу.

Дуже приємна особливість цієї матриці, як і в D800 – це динамічний діапазон та тягнучість тіней. Тональні переходи, суб'єктивно, дуже схожі на плівкові. Кажуть, на смак та колір фломастери різні, але мені подобається колір шкіри з цих камер при будь-якому освітленні. Про пейзажі говорити не доводиться, там все круто.

У системі експозаміру додана ще одна можливість – точковий із зірочкою. Цей режим призначений для зйомки яскравих, білих об'єктів на темному тлі без пересвіту. Але й інші режими експозаміру працюють високому рівні. Мені дуже рідко доводиться вносити якусь корекцію при постобробці.

Використання об'єктивів. Камера працює з будь-якими об'єктивами з байонетом "F". А також із лінзами Барлоу для з'єднання з телескопом. Правда фокусування при цьому мученицько-ручне за допомогою фокусера телескопа візуально за зображенням у видошукачі та точці підтвердження фокусу або на Live-view. Камера може підбирати витримку або чутливість матриці при роботі з об'єктивами без мікроконтролера або з телескопом.

Видошукач. Пентапризму. Світлий, зі світлими об'єктивами. З темними буде темно. Покриття сто відсотків. Що сказати, його поновили, зробили кольоровим. Все, крім символу спалаху, почало підсвічуватись білим. Символ спалаху – помаранчевий. Як і раніше є сітка для кадрування, яку можна відключити, є дві шкали горизонту. Горизонт у видошукачі викликається коротким натисканням на функціональну кнопку і чудово допомагає вирівняти камеру, так що принаймні у мене відсоток знімків із заваленим горизонтом зменшився. На вікні видошукача, як і належить, є шторка. Вікно видошукача відкручується, з'єднання різьбове.

Затвор – це щось незвичайне. Немає знайомого гуркотливого звуку при піднятті і опусканні дзеркала, тепер це щось, що нагадує шипіння або приглушене шелест, так що камера практично не трясеться, і що дуже важливо, не привертає уваги оточуючих дратівливим і іноді навіть недоречним звуком. Повинен зазначити, що D800 будучи приєднаною до дзеркального телескопа після спрацьовування затвора тряслася, це було добре видно, так що без підйому дзеркала з телескопом не знімав. Швидкісна зйомка приблизно п'ять кадрів на секунду. Буфер розрахований на одинадцять повноформатних файлів у форматі RAW.

Приклади фотографій на Nikon D810

Формат файлів RAW, TIFF, JPEG. Відео у форматі MOV. Нестиснений 14-бітний RAW-файл важить приблизно 70-75 мегабайт.

Вага. Важка камера. Тушка із батареєю важить майже кілограм. Це і плюс, і мінус. Велика вага додає стійкість під час зйомки з рук, але втомлює шию в походах. З батарейною ручкою та об'єктивом 80-200мм вага досягає трьох кілограмів, так що фірмовий гарний ремінець повинен бути замінений на якийсь широкий, може бути неопреновий. Це допомагає.

Батарея. EN-EL 15, як і в D800 та деяких інших моделях камер, це літієва батарея, заявлена ​​кількість знімків на одному заряді від тисячі двохсот до півтори тисячі. Звичайно, витрата батареї залежить від манери використання камери та режимів зйомки. Батарея являє собою пропрієтарний, фірмовий ніконівський тобто, контролер заряду та розряду та дві літієві банки типу 18490 (18500).

Вологозахист. Напевно питання хворий, і навряд чи хтось на здорову голову мачатиме камеру у воду. Нікон позиціонує камеру як вологозахищену під час використання відповідної оптики. Я сам особисто знімав на аматорську D90 під дрібним дощем, що мрячить, але не мочив її під ним навмисне - без наслідків. Під час прогулянки з D700 на морі в штормову погоду, мене окатило хвилею і камеру теж, об'єктив був без гумового обідка. Камеру обтер, наслідків немає, крім того, що вимикач камери, раніше закапаний соком з необережності (не мною), благополучно промився солоною морською водою і став перемикатися впевнено, а ні як раніше в сиропі. Ну і ще в дощ доводилося знімати і на D300, І на D700. Жодного разу проблем не було.

Використання об'єктивів. Старі плівкові справні об'єктиви чудово працюють на цій камері, так само як і на D800. Я сам користуюсь лінійкою ніконівських фіксів, з буквою D, телезум 80-200мм F/2.8 D і проблем немає, картинкою задоволений.

Спалах вбудований є, що налаштовується.

Відео. Формат MOV, 1920х1080 пікселів. Зі звуком.

Порти: USB, HDMI, синхроконтакт спалаху ISO-519, роз'єми для навушників та зовнішнього мікрофона, десятиконтактний роз'єм для пульта спуску затвора.

Крім того, камера має безліч стандартних налаштувань, як і в інших дзеркалках Nikon, включаючи інтервальну зйомку. У моїй руці лежить добре, і хоча рука у мене не дуже велика, волію використовувати батарейну ручку. Камера "вибаглива", тому не можна взявши її в руки вперше отримати відразу хороші знімки, її потрібно освоювати. Ще раз хочу згадати про ворушку, це потрібно завжди враховувати під час зйомки. Через порт USB можна підключати смартфон перехідником OTG для повного керування камерою, я пробував програму Helicon Remote для Android. Сподобалось.

Вердикт: Чудова професійна дзеркальна камера із сучасною матрицею, що має широкий динамічний діапазон, та широкі можливості.

Огляд підготував Станіслав Сугатов. Більше відгуків від читачів Радоживи знайдете тут.

Додати коментар:

 

 

Коментарі: 104, на тему: Nikon D810. Огляд від читача Радоживи

  • Іван

    Не знаю, чому у автора статті виникло питання про різні слоти для карт пам'яті. CF – для професійного використання, а SD – для більш поширеного. Це плюс коли є вибір.

    Міняти ремінець звичайно можна, але для комфортного носіння важкої камери існують різні розвантаження - через плече, хрест-навхрест на спині.

    Морська вода надзвичайно агресивна. У жодному разі їй взагалі ніякі предмети не можна омивати, а тим більше, камеру. Тільки прісною водою! А будь-яку електроніку можна промивати від пилу лише у дистильованій воді.

    • Олександр

      Що означає - "для професійного" і що означає "для більш поширеного"?
      Якщо мова про швидкість, то SD карти не поступаються зараз картками СF… Чи швидкі картки потрібні Лускунчикам, а просто картки нормальним фотографам?

      • @lex

        Cf визнається надійнішою картою, ніж SD

        • Олександр

          Я, звісно, ​​не професіонал. У мене дві камери Nikon D7000 та D7100. Картки стоять SD найдешевші вже багато років і все з ними нормально. Раз на п'ять років за таку ціну я можу купувати нові картки та просто їх міняти. Хоча, я думаю, що ті, старі картки надійніші, ніж я куплю такі ж, тільки зроблені зараз. Знімаю я не так уже й багато, але й не зовсім мало. Коли я розумію, що те, що я знімаю, дуже цінне для мене, я включаю паралельний запис на дві карти. Ось і весь професіоналізм.

          • Іван

            Ви взагалі не про те кажете. Вимоги до професійних інструментів зовсім інші.

            • Олександр

              Я говорю про надійність. Ви ж це маєте на увазі?

            • Римський

              В основному використання SD – пережиток минулого. Я, наприклад, віддаю перевагу парі SD, що дублюють знімки, одній карті CF. Так, потенційно у форм-фактор CF можна розмістити більше осередків або ці осередки займуть простір з меншою щільністю, що підвищує надійність їх використання, але у самого роз'єму є і досить тендітні ніжки, на відміну від плоских контактів SD.

              Швидкість практично вирівнялася, розміри теж, дві карти меншого об'єму – надійніше, ніж одна – краще взяти з собою кілька карток та міняти їх у міру заповнення, ніж везти одну велику. Якщо не йдеться про супер-професіоналів, які віддають перевагу повністю захищеному обладнання, то особливого сенсу пишатися CF і віддавати перевагу його SD – ні.

              • Іван

                Олексій правильно відповів, додам Роману та Олександру щодо швидкості. Ви обоє оперуєте сучасними уявленнями. Не забувайте, коли вийшла камера з цього огляду, коли її проектували з урахуванням того часу.

          • Римський

            *використання CF – пережиток минулого

            • Олексій

              нісенітниця. я розробляю промислове обладнання і БРЕО, і якщо мені потрібен якийсь знімний носій даних, це тільки і виключно CF, як найбільш надійний пристрій. за температурою, механікою, захистом від збоїв та іншими параметрами. CF буде випускатися ще дуже довго.

              • Римський

                Ми говоримо виключно у контексті фототехніки. А так – деякі й на Спілках досі літають. Промелектроніка взагалі досить консервативна.

              • коба

                Багато фотографів може бути не знають, що випускаються CF карти т.зв. промислового рівня безпеки. Там стоїть інша пам'ять і створені вони зовсім інакше, до речі, де вони розраховані дуже великі швидкості, але гарантовано зберігають дані навіть у важких умовах. По суті, у всіх більш-менш важливих промислових продуктах стоять саме такі карти, їх випускають кілька компаній (наприклад, Smart), включаючи китайські, і більшість з них не мають широкої популярності. Такі карти ємністю в 4Гб коштують близько 80 доларів, а за карту в 64Гб доведеться викласти близько 1600 доларів (!). В основному випускаються картки об'ємом до 1Гб і менше.

              • покемон

                Коба:
                Так, наприклад, Transcend 8GB 200x Industrial grade TS8GCF200I від 205$

              • Римський

                У цих багатьох фотографів загальна вартість відзнятого матеріалу за все життя не перевищить вартості картки пам'яті. Тут на пляж людина вийшла – вже подія. А ви думаєте про карти пам'яті для супутників або шахтних виробок.

              • APh

                Нісенітниця ти пишеш! Те, що ти розробляєш, не означає, що ти професіонал.

              • APh

                Радіолампи теж випускаються, але це не означає, що їх скрізь сують.

            • Олексій

              і ще – надійність контактів CF при вібрації (і вплив вологи) вище, ніж у SD. довговічність (кількість циклів стикування/розстикування також вище на порядок)

          • Alex

            Якщо працювати "професійно", в суворих умовах, коли потрібно часто міняти об'єктиви, картки тощо, то жорсткіші карти формату CF або XQD/ CFеxpress зараз є надійнішими через міцніший корпус. SD менш жорсткі та можуть просто зламатися фізично. Те саме стосується і ваги камери. Магнієві камери не так страшно "прикласти", як їхні любительські аналоги.
            Це не стосується студійної зйомки або іншого повільного виду діяльності з камерою. Не забувайте, що є військова фотографія, спорт, природа та інше, де має бути максимальна надійність.

            • APh

              Зламаєш SDшку тільки якщо ти криворучка. Або зберігаєш флешки розсировиною, а не в чохлі.

      • Іван

        Почитайте про CF-формат. Справа не лише у швидкості.

    • Стас

      Коли багато знімаєш, у поїздці, наприклад, не дуже зручно возити із собою картки різних типів. А море не питало, облити мене чи ні. Так сталося, але камера зовсім не постраждала.

      • Іван

        А навіщо вам картки різних типів? Ви дублюєте знімки на обидві карти для резервного надійного копіювання?
        З тексту здалося, що ви самі свідомо промили морською водою. Навіть якщо це було необхідністю з будь-яких причин, то слід обов'язково промити прісною водою. Це стосується будь-яких предметів, що побували в морській воді, навіть до спорядження для підводного плавання.

      • Іван

        Камера не постраждала, але згодом залишки солі все роз'їдатимуть.

      • Іван

        У мене були фотографії професійного Кенона, який я розбирав. Він був у підводному боксі, який дав текти. Плати і всі металеві елементи, що потрапили в морську воду, роз'їли іржу практично повністю.

    • Олексій

      якщо вже промивати електронне обладнання саме водою, то не просто дистильованою, а деіонізованою.

      • Іван

        Так нас японці навчали. Вони про дистильовану говорили.

        • Олексій

          (Усміхнувся) а я сам пишу технологію для цеху. і там роблять як мною наказано. хоча деіонізована вода досить дорога. і поводитися з нею не так просто. частіше відмиваємо у спеціальній рідині в УЗ ванні. потім блок осушується і серед сухого азоту запаивается. а потім уже ставиться на борт і полетіли))

        • Стас

          Японці правильно говорили.

  • Олен.

    В мене на 810 не заробив 50 f1.4. Діафрагми 1.2; 1.4; 2.0 не робітники у прямому значенні цього слова. Дивовижне віньєтування, замість картинки каша, різкості взагалі немає. Картинка формується лише з f2.8. Якщо можливе, докладно опишіть процес юстування.

    • Олен.

      Соррі, 50/f1.2

      • Олексій

        який такий 50 1.2 на ніконі?

        • В'ячеслав

          Можливо, мається на увазі мануальний Ніккор 50/1,2 (або 55/1,2, були такі, і такі)

          • Олексій

            але з ними якраз все чудово в плані картинки. якщо ВМІТИ з ними працювати, звичайно.

            • Стас

              Спочатку фізичне юстирування, а потім лише корекція.

              • Олексій

                фізичне юстирування ЧОГО?? старої гарної оптики? вона цього не потребує

              • Стас

                Датчики автофокусу. А навіщо це вам? Запитав той, кому треба було. Я ділюся досвідом, тим більше, що робив це з різними камерами і успішно. І це завдяки лінивому сервісу. Зате кожен другий починає розуміти, не маючи практичного досвіду.

      • Стас

        По-перше, потрібно перевірити фокусування на відкритій діафрагмі, при нульовій корекції автофокусу в камері і робити це зі штатива. Штатив обов'язковий. Освітлення діодне не бажане, краще денне природне. Знайти у мережі та роздрукувати таблицю для перевірки фокусу. На відкритій діафрагмі важко зрозуміти, де фокус, тому потрібно орієнтуватися за контрастом отриманого зображення. І ще це потрібно зробити з декількома об'єктивами, якщо є. У всіх має бути приблизно однаково на відкритій діафрагмі. Це спершу. Якщо це пройде нормально, поясню далі процедуру. До цієї перевірки в камеру не треба лізти.

    • Стас

      По-перше, потрібно перевірити фокусування на відкритій діафрагмі, при нульовій корекції автофокусу в камері і робити це зі штатива. Штатив обов'язковий. Освітлення діодне не бажане, краще денне природне. Знайти у мережі та роздрукувати таблицю для перевірки фокусу. На відкритій діафрагмі важко зрозуміти, де фокус, тому потрібно орієнтуватися за контрастом отриманого зображення. І ще це потрібно зробити з декількома об'єктивами, якщо є. У всіх має бути приблизно однаково на відкритій діафрагмі. Це спершу. Якщо це пройде нормально, поясню далі процедуру. До цієї перевірки в камеру не треба лізти.

      • Олексій

        а навіщо це все? є сервісний софт. все без проблем підлаштовується. по кожній точці АФ окремо.

        • Стас

          Спочатку фізичне юстирування.

          • Олексій

            це робиться на стенді. і негаразд.
            а після таких умільців народ в АСЦ повинен довго та нудно все встановлювати наново.
            крім того, в 99% це не потрібно. хіба що була заміна блоку АФ або камеру дуже сильно вдарили.

            • Стас

              Ви працюєте у сервісі? Я свою юстував один раз, більше не треба. І не я сам.

              • Олексій

                повторюся - в механічному налаштуванні положення блоку АФ немає потреби. програмно все можна налаштувати набагато точніше. причому, повторюся - по всіх точках. причому ще й роздільно для вертикальної та горизонтальної лінійок CCD у кожній точці.

              • Стас

                Допоможіть людині на ім'я Олен.

          • Андрій

            Здрастуйте, опишіть будь ласка докладно процес юстування, не звертаючи уваги на параноїків. Є люди, яким це цікаво, а подібного в інеті немає, тільки за d90. Огляд класний, дякую.

  • Олексій

    Панове з пустотливими ручками! Крутіть що хочете і де хочете, тим самим ви лише збільшуєте кількість клієнтів в АСЦ. Та й мені часто приносять таке. Доводиться споруджувати стенд, повертати все у вихідний стан і потім програмно підлаштовувати. Весь сервісний софт, спеціальне обладнання та сервісна документація є, тому так скептично дивлюся на спроби умільців крутити те, що для нього не призначено))

    • Стас

      Ви так добре кажете та передбачаєте майбутнє… Продовжуйте будь ласка. Заважати не будемо.

      • APh

        Продовжуйте писати непотрібні коментарі. Заважати не будемо.

  • Віра

    Як не крути, я маю довіру добіркам тільки з Вашого ресурсу. У Вас підібрані елітні майстри своєї справи.

    • Іван

      Фоторесурсів багато. Аркадій зробив велику справу, він систематизував розрізнену інформацію, докладно описав і налагодив зворотний зв'язок зі своїми читачами, які утворюють міцне коло, що розширюється.

    • JJ Tesla

      Категорично згоден із вами.

  • notapic

    Якийсь сумбурний огляд, без системного розкладання по поличках. Відео згадується 2 рази, але за ці 2 рази не написано частота кадрів та бітрейт, в принципі не описано придатність камери для відеозйомки. Про робочі ІСО та ергономіку теж ні слова (гаразд, про ергономіку в кінці трохи написано), а це дуже важливі деталі в огляді камери. Також не згадана несумісність із об'єктивами non-Ai, незважаючи на те, що вони теж із плівкових камер.

    • Онотоле

      C non-AI, зрозуміло, нічого не сумісно, ​​застосовувати такі об'єктиви на D810 без їх попередньої конвертації (читай підпилювання) – не можна.

  • Дівчина з веслом

    Якби хтось поділився досвідом та розповів, як використовувати банки налаштувань на Д810, то було б дуже добре. На Д7200 кнопочки U1 та U2 повертали передустановки, навіть якщо щось під конкретну зйомку підкоригував. А тут якщо щось змінив, то назад, до виставлених налаштувань вже немає повернення? Допоможіть розібратися, будь ласка

    • Євген

      Не знаю як на ніконі, а на кеноні є пункт зберігати зміни чи ні.

      • JJ Tesla

        Так, так само, після змін, потрібно перейти в меню з ключем і вибрати зберегти налаштування. Вони запишуться до поточного обраного банку.

  • Олексій

    to Koba
    Якщо говорити про флеш-пам'ять в принципі, то слід згадати, що стосовно NAND мікросхем, є дві принципово різні технології - SLC і MLC. якщо в першому в одному осередку зберігається один біт (є заряд \ немає заряду), то в другій можна зберігати вже більше одного біта, тобто по суті це вже аналогове зберігання інформації, за рівнем заряду. і стає зрозуміло, що надійність зберігання в SLC пам'яті набагато вища, ніж у MLC, проте при цьому отримуємо пропорційно менший обсяг, що призводить до необхідності збільшувати кількість мікросхем у складанні, що збільшує габарити, споживання та ціну, але у багато разів підвищує надійність.

  • Дим

    Велике спасибі за огляд, дуже атмосферно – читаєш і начебто сам ходиш із цією камерою. *** Зустрічаються дивовижні коментарі на кшталт: ні вам це не може подобатися, бо я це не їм :-) Людина надала нам усім послугу: дала прекрасне, добре скроєне враження. Ніби дякую сказати і поділитися своїм враженням, якщо вже наболіло

  • Валерій

    Модуль фазового фокусування, застосовуваний у Nikon D810, нам чудово знайомий за попередніми моделями. Це все той же Multi-CAM 3500FX, що працює з 51 точкою, які покривають досить велику площу кадру. Але в алгоритмах роботи автофокусу також відбулися покращення. Було реалізовано автоматичне фокусування групою точок. Таку функцію ми вперше побачили у флагманській моделі Nikon D4S якийсь час тому. При цьому використовуються п'ять сусідніх точок, що дозволяє уникнути випадкового фокусування на тлі, а не на основному об'єкті зйомки. Пріоритет при фокусуванні буде відданий найближчому до камери об'єкту або особі, якщо його розпізнала автоматика. Модуль експозаміру Nikon D810 дозволяє розпізнавати сюжет, у тому числі й особи людей під час зйомки з використанням оптичного видошукача.

  • Онотоле

    "Камера працює з будь-якими об'єктивами з байонетом "F"." -
    Це, м'яко кажучи, не так.

  • Віктор

    Суб'єктивний огляд, який явно вимагав, крім іншого, перевірки на помилки перед відправкою. Та й фотографій кіт наплакав)) І, відчуття таке, зроблені на ... (ніби на айфон у відпустці наклал).

    Розумію, автор намагався як міг, але все ж таки початкові огляди від Шаповала привчили до хорошого.

    • JJ Tesla

      Дякую і за такий. Керівництво схвалило, тож можна довіряти.

  • Вікторія

    Привіт! Дякуємо Вам за Ваш блог! Це найінформативніший ресурс! Щодня відкриваю для себе щось нове!

    Виникло з цього приводу питання і дуже вдячна буду за пораду)

    Ситуація така:

    Камера Нікон Д810
    Об'єктиви
    50 мм Ф1.8
    24-70 Ф2.8
    80-200 Ф2.8

    На зумах особливо не помітна нечіткість, а фікс дуже помітна, Зробила діагностику всіх об'єктивів по лінійці, знайшовся помітний бек фокус на всіх, приблизно однаковий. Зробила тонке налаштування АФ (-20). Ситуація трохи покращилася, але, судячи з різкості на шкалі лінійки, можна було б зробити корекцію ще на -5 -10, трохи все одно йде бек фокус(

    Чи це можна виправити і що в такому випадку потрібно зробити? Юстування камери (програмне або механічне)? Чи допоможе ця процедура?

    • Б. Р. П.

      Думаю, вам у сервіс потрібно звернутися з камерою та об'єктивами. Заочно навряд чи допоможуть.

    • Сергій

      розібралися із проблемою?

  • Марія

    Підкажіть, на цю камеру підійде - Об'єктив Nikon 50mm f/1.8S Nikkor Z ?

    • Аркадій Шаповал

      ні, не підійде. Дивіться на 50/1.8G

  • Богдан

    Привіт підкажіть. Чи має сенс переплачувати, d850? Планую використовувати для портретів, пейзажів.

    • Богдан

      *Мало на увазі, ринок б/у

    • Б. Р. П.

      Не має. Для портретів переплатіть краще за хороший портретний об'єктив.

      • Аркадій Шаповал

        так, 810 за очі з гарним об'єктивом він буде чудовим

  • All3201

    Всім привіт, не можу зрозуміти. Це віутри пил або ззовні?
    https://ibb.co/bQK2596

    • Віктрії

      Швидше за все, ззовні. Ой, здається, ні, всередині. Хоча зачекайте…. Може все-таки ззовні? А втім і всередині трохи схоже.

      Монетку підкиньте, загалом, буде надійніше.

  • All3201

    На всякий, продубірую. Поки тільки боти освітили. Всім привіт, не можу зрозуміти.
    https://ibb.co/bQK2596
    Дякуємо

  • andrud

    Усередині, не зовні

  • Богдан

    Доброго часу доби. Підкажіть оптимальний, пейзажний об'єктив для d810, d850? До 500 дол, по можливості б/у

  • Богдан

    https://radojuva.com/2015/12/tokina-at-x-pro-sd-16-28-f-2-8-if-fx/ Цей підійде для пейзажів на д810, д850?

    • Аркадій Шаповал

      Так, підійде

      • Богдан

        Аркадій,що ще можете рекомендувати крім ,Tokina AT-X 16-28mm f/2,8 Pro FX.Посмотрел фото,он ловить багато відблисків(Можливо,є аналог,nikkor 14-24 f2.8?Або від 15 але з f2.8. Підкажіть будь ласка

        • Аркадій Шаповал

          Будь-які, які потрапляють до бюджету https://radojuva.com/2009/11/super-wide-nikon-with-af-lenses/
          16-35mm 1:4G і 14-24mm 1:2.8G з рідних у самий раз. Кожен має нюанси.

          • Богдан

            Спасибі. Дайте ще пораду з боке, як тут https://ibb.co/XsB4qhH
            Але на д810, з яким об'єктивом таке, боке може, бути?
            Начебто на Геліос-81, схоже на боке

            • Аркадій Шаповал

              Олег і запитайте і не забудьте дізнатися, чи піднялися ціни на бурятські весілля

              • Богдан

                Але все ж хотілося у вас дізнатися. Хочеться боке гайками

              • Богдан

                Подивився,у вас в оглядах,наче Геліос 103,дає таку боке як,у того з відео.Знайшов його під м39,що скажіть буде соже боке?

            • Родіон

              Будь-який старий 50/1.4 практично. SMC Takumar 50/1.4, наприклад.

              • Богдан

                Дякую!

  • Богдан

    Допоможіть будь ласка, знайти передню кришку на даний об'єктив https://radojuva.com/2015/12/tokina-at-x-pro-sd-16-28-f-2-8-if-fx/
    На аліку дивився, що ні.
    Мб знає хто де, можна знайти в Україні її, попередньо спасибі.

  • Богдан

    Мб,знає кто.D850/810 є об'єктиви f0.95 ?Або вони струм на БЗ?

  • Ігор

    Підкажіть плз, тушки 810, 850 мають двигун автофокусу? Тобто

    • Ігор

      Тобто, чи можна використовувати об'єктиви під викрутку?
      Хочу перейти з д7000 на 800 серію і залишити старі об'єктиви

      • Дмитро Костін

        Так, "викрутка" на 810 та 850 є. Як і на D780 та старших D5/D6.

      • Б. Р. П.

        Цікаво у вас виходить, аматорський 7000 має викрутку, а про 810 та 850 можуть не мати))) Об'єктиви використовувати можна, бажано на фф)))

  • Лаврентий

    D810 – одна з найкращих за картинкою камер. Маю відносно багато ніконівських камер, тож є з чим порівняти. D850 краще, звичайно, це просто бомба, D810 друга за нею. D800, D800E, D610, D5100, D7000 – вже простіше зображення.
    До речі, ось що цікаво, у порівнянні з D800 – у D810 розширений діапазон ISO, а на сайті у Аркадія https://radojuva.com/2015/11/sensor-nikon-matrix/ зазначено, що матриці однакові. Як таке можливо? На мене так картинка у D810 ближче саме до D850.

    Приклад картинки з Tokina 12-24/F4 DX Pro. Так-так, не дивуйтеся, цей об'єктив чудово працює на FF при фокусних 17-24, його можна купити за смішні 100-150 доларів залежно від стану і взагалі на мій погляд це дуже недооцінене скло. Фотографія з обробкою, або проявкою, вважаю, що на камерах з високим ДД просто необхідно робити обробку, оскільки широкий ДД звужує розмах кольорів і контрастність якщо просто на кнопку натиснути і в такому вигляді фото викласти. Низький ДД веде до більшої контрастності сирого зображення.

    З повагою.

    • Gregor_S

      якщо ви говорите про кольори – порівняйте з іншими

      зовсім недавно отримали фото зі шкільних змагань:
      великий сет необроблених jpeg з D810 та 5D4
      і були здивовані різницею у кольорах

      • DmitryKostin

        Зрозуміло, при прояві в рідних конвертерах вони будуть трохи відрізнятися за кольорами.
        Багато залежить від об'єктивів та налаштувань камер.
        Я вибрав би з цієї пари 4-й п'ятак для такого роду зйомки. 37Мп не завжди потрібні, і іноді навіть шкідливі.

  • Едуард Люц

    Добрий час доби. Станіслав дякую вам за огляд. Мені дуже сподобалося, але в деяких пунктах я з вами не згоден. На мій погляд два різні роз'єми під карти пам'яті зовсім не погано. Якщо врахувати ціни на відповідні карти дуже практично. І ще мені хотілося б звернути увагу на ваше припущення про мікромастила через велику роздільну здатність матриці (36 мегапікселів) Тут я з вами не згоден, у Nikon D7100 щільність пікселів на квадратний міліметр більше ніж у Nikon D810. Зверніть увагу на таблицю. Я сам уже 10 років фотографую на Nikon D800 і нічого не помічав.

    • DmitryKostin

      Імхо, більша ймовірність причини появи змаза криється в грубуватій роботі затвора камери.
      На D810 і D850, наскільки я пам'ятаю, поставили затвори, що м'якше спрацьовують.
      Як мені здалося, в режимі Q (quiet) кількість мастилів менша, особливо якщо включений режим затримки спрацьовування затвора.

Додати коментар або відгук

Copyright © Radojuva.com. Автор блогу - Фотограф у Києві Аркадій Шаповал. 2009-2023

English-version of this article https://radojuva.com/en/2020/08/nikon-d810-review-readers/

Versión en español de este artículo https://radojuva.com/es/2020/08/nikon-d810-review-readers/