відповідей: 1 459

  1. Антон
    13.09.2020

    Камера просто бомба за ці гроші

    Відповісти

  2. Денис
    31.01.2021

    Здрастуйте! Підкажіть, будь ласка, з вибором: розглядаю nikon d610/750/800 для неспішної зйомки в приміщенні з імпульсним світлом. Також з об'єктивом підкажіть будь ласка вибір стоїть між: nikkor 35 mm f/1.8G ED, nikkor 24-70mm f/2,8 або tamron 24-70mm f/2,8
    Для предметної зйомки розглядав 85mm/1.8 G. Приміщення дуже невелике

    Відповісти

    • Олександр
      16.08.2021

      По камері підказати не можу. А ось по об'єктивах скажу що 35 об'єктив від nikkor старий і мильний, те ж саме відноситься і до 50mm будь-якої діафрагми. Краще взяти tamron g2 чи sigma art. 24-70 також рекомендую sigma art або tamron g2.
      Взагалі нікон для дзеркал давно не оновлював об'єктиви. наголошує на без дзеркальні системи. Можливо вам варто заощадити на тушці і взяти кращі об'єктиви. Все ж таки нікон розробляв об'єктиви до появи 24px

      Відповісти

  3. Андрій
    17.02.2021

    Є у мене D90? Купувався для дому-для сім'ї, за 7 років відштовхнув від сили кілька тисяч кадрів. Здебільшого вдома предметку. Кілька років пролежав без діла, ось дістав, думав струснути старовиною, зняти домашніх. Поклацав у квартирі без пихи…..сум, ІСО вище 200 божевільний шум. Дістав пишноту, трохи краще, але пішли мастила. Дістатися до суті не дав затвор, що заклинив. Зніс у майстерню, заламали 1200 грн. Подітися нікуди. Поки шукав причини своїх бід, натрапив на цей сайт. Дуже цікаво все написано, почитав про фотики і вирішив змінити свого 90-ка на 750. Прям спалахнув!
    Потім почитав ці каменти, опис косяків 750-го, вивчив ринок і побачив, що 750 весь ОЛУХ завалений (від хорошого, як відомо, не позбавляються). І передумав його брати. Вирішив купувати 610. Ціна питання зі склом 40 тисяч.
    Прям уже в магазин зібрався, а потім щось мені потрібно було терміново сфоткати, дістав смартфон, натиснув кнопку і отримав при кімнатному висвітленні шикарний за якістю знімок. Потім подумав, а чи коштує та різниця, що я отримаю (можливо) від знімка 610-м, вагою зі склом майже 2 кг та годинним колупанням у налаштуваннях, та знімком зробленим одним легким натисканням кнопки на смарті, 40т грн? Подумав…. і вирішив з покупкою почекати.
    А по темі сабжа, 750 на вторинному вагоні, а наприклад тих же 610 – практично немає.

    Відповісти

    • Ри
      24.02.2021

      Все їда простіше. 600/610 всі зливали коли вийшов 750 і ринок був ними так само завалений.
      Зараз 600 нікого не цікавить, але вийшли бзк і грандіозна д780. Ось 750тки і зливають поки що ціна не обвалилася.
      А щодо «з телефону – так зніміть на ісо вище 200 на нього, при поганому освітленні, та подивіться кадр на мініторі. Відразу перестане подобається ))

      Відповісти

      • Б. Р. П.
        24.02.2021

        Ри, сь вами я згоден повністю.

        Відповісти

      • покемон
        24.02.2021

        На Д750 вже обвалилася.
        А ціна на Д780 настільки "чудова", що іноді Д850 можна дешевше купити.
        Ціна на Д780 виставлена ​​спеціально такою, щоби народ бзк z6/z6mk2 купував, що зараз народ і робить.

        Відповісти

      • покемон
        24.02.2021

        Ніконові потрібен був дешевий повний кадр, тому Д750 знизили трохи в ціні поставивши на місце Д610 (який зняли з пр-ва) і випустили Z5, який варто приблизно також і далі падатиме в ціні, тк Нікону потрібно приманювати людей на новий байонет.

        Відповісти

      • Андрій
        24.02.2021

        Різниця в ціні між 750 і 610 досить висока, а з плюсів 750-го, крім фрази з рекламних брошур про чіпкий фокус більше не бачу. Непотрібний вай-фай (не скрізь) та поворотний екран (мені теж не потрібний, це ж не відеокамера), походу не варті цієї різниці.
        Якщо опустити момент, що смартфони зараз повністю витіснять аматорські ЦЗК з масового ринку, то 610 є ідеальним рішенням зараз для ентузіастів-олдскулів.

        Відповісти

      • Андрій
        24.02.2021

        і допоміжний дисплей у 750 якийсь кастрований і неінформативний, що для мене мінус.

        Відповісти

      • покемон
        24.02.2021

        модуль АФ у Д600-610 і 750 досить помітно відрізняється і на Д750 він дійсно непоганий:
        https://radojuva.com/2012/12/nikon-multicam-all/

        Відповісти

      • Віктор
        24.02.2021

        На папері звичайно відрізняється, а насправді більшості любителів та бюджетного multicam 1000 за очі (д200, д90, д80 та ще купа подібних камер)

        Відповісти

      • Андрій
        24.02.2021

        Віктор має рацію, мені і в Д90 АФ вистачало, дратує лише великий шум на відносно низьких ІСО.

        Відповісти

      • Віктор
        24.02.2021

        2Андрій.

        Мені мультикама 1000 і для динаміки вистачало більш ніж, була можливість порівняти з multicam 3500dx, теж начитався теоретиків "бла бла, модуль аф в 7000/610 поганий, в д90 ващ жахливий", так от, ніякої принципової різниці в роботі між ними немає. Так, більше хрестів, скучених все одно в центрі. Той, хто стежить все одно убогий. Чутливість +-та сама, де потрібні ці. -2..3 ev при природному освітленні зазвичай вже знімати нічого.
        Ось і всі "переваги" на папері.

        Думаю, якщо розглядати бюджетний варіант, 600/610 за власний бюджет для любителя ідеальний. Якщо, звичайно, сидите на Ніконі.

        Відповісти

      • покемон
        24.02.2021

        Ланцюг АФ у Д610/ДФ і Д750 легко визначити в сутінках або вночі.
        У Д750 він справді дуже гарний.
        На Д610 чи ДФ на жаль не знімав, проте знаю людей, які змінювали Д600-610 на Д750 лише через модуль фокусу. Були навіть ті, хто порівнював його роботу з модулем у Д7000. Приятель хотів собі купити ДФ - він тягся від його зовнішнього дизайну, але побачивши, що в компанію до матриці від D4s Нікон поставили бюджетний АФ, відмовився від його покупки, тк не зміг змиритися з його роботою - мало точок фокусування і не дуже добре працює в сутінки.
        Я сам хотів свого часу купити Д610, але теж відмовився від її покупки, тому модуль АФ в Д700 мені сподобався більше.

        Відповісти

      • Діма
        12.09.2023

        Д750 ламаються не дотягуючи до 100 000. Випадки не поодинокі.

        Відповісти

    • Віктор
      10.03.2021

      Вчора забрав з ремонту свій D90, така ж історія, як у вас, заміна електромотора. Майстер сказав, що довго лежав на полиці.

      Відповісти

  4. Альона
    15.03.2021

    Допоможіть розібратись. Нічого не розумію. Чому балан білого не синьо-жовтий, а синьо-бурштиновий. І коли я хочу тепліше знімок, він заливається іржавим. І це не вбити у редакторі. Якщо редакторі правити бб, то паразитний червоний залишається. І при цьому він у всьому міститься. Навіть зелений пливе.

    Відповісти

    • Юрій
      15.03.2021

      А Ви RAW файл чи JPEG обробляєте у редакторі? І в якому редакторі?

      Відповісти

    • Seladir
      15.03.2021

      Спробуйте регулювати не по одній осі між синім та жовтим (White Balance), але також коригувати Tint (між зеленим та маджентою). У запущених випадках, коли кольори сильно порушені змішаним невідповідним освітленням, використовуючи Lightroom, можна вдатися до панелі Calibration і там додатково по трьох базових каналах налаштувати.

      Відповісти

      • Seladir
        15.03.2021

        Хоча перш ніж звертатися до Calibration (але після WB/Tint), перекоси, що залишилися, легше усунути в панелі HSL/Color, де на прикладі того ж Лайтрума на 8 кольорів розбивка йде.

        Відповісти

    • Роман
      15.03.2021

      Тому що це тепле жовте. А червоно-зелена вісь відтінку навпаки ближче до маджент, а зелений - до жовтого. Лампи розжарювання та полум'я багаття який відтінок дають?

      Відповісти

    • Андрій
      15.03.2021

      нічого не зрозумів

      Відповісти

  5. Дмитро
    23.04.2021

    А чи правильно я розумію, що в деяких випадках на Nikon D750 має місце ефект недоекспонування? Ось приклад – два фото, зняті в 11-00 з не найгустішою хмарністю, у режимі пріоритету діафрагми (А) встановлено F/11, баланс білого – хмарно, ISO 250. На другому фото – корекція експозиції +1.0.
    1-е фото: https://drive.google.com/file/d/13zynVaIL51dmid9L9mFGt_I6xK0a9l-z/view?usp=sharing
    2-е фото: https://drive.google.com/file/d/14aGTjYjnz3m5HfIJ7M6VhpcQz3ksx2jj/view?usp=sharing

    Очевидно, перше фото темне. Це так у мене? Або типове явище?
    При цьому, сонячного дня, начебто, не так помітно проявляється. Під час зйомки у режимі “Авто” зі спалахом у приміщенні – все прибл. У сценарному режимі "нічний краєвид" - теж все бл. Не можу зрозуміти – це я косячу (недосвідчений) чи треба змиритися та керувати корекцією експозиції? Хоча шкода, звичайно, без корекції не вдається досягти природного рівня відображення на знімку.

    Відповісти

    • Спеціаліст
      30.04.2021

      Дек ще від способу вимірювання експозиції залежить – матричний або точковий. Для одного знімка у випадку матр. виміру нормально проекспоновано - середньо між світлим небом і темною землею. А чого Ви боїтеся, тягніть тіні.

      Відповісти

  6. Лінар
    30.04.2021

    Нещодавно змінив свій d610 з пробігом 64 тис. на нову d750 з хорошим цінником. Що можу сказати про мій вибір на користь дзеркальної камери, а не бездзеркальної. У мене 2 об'єктиви: tamron 70-200 f2.8 VC та tamron 24-70 2.8 -G2. Об'єктиви як не крути репортажні за своєю суттю, і краще за швидкістю автофокусу розкриваються саме на d750. Вважаю, що на сьогоднішній день дзеркальні камери не гірші в плані фотографії бездзеркалок. Єдиною перевагою бездзеркалок для мене є відеозйомка та автофокус по очах, що для мене не є гострою потребою. У будь-якому випадку знімати захід де часто змінюються умови освітлення, де стала динаміка, і зйомки довгі і не перервні буває складно на бзк, який би не був автофокус, та й об'єктиви оперативно не поміняєш, просто не встигнеш. Для мене зручний хандикам, з якісним трансфокатором. По дд d750 просто чудова, схожа на d610. Автофокус чіпкий. Брав без вай фай модуля, багато хто саме в цій камері не бачать у ньому сенсу. Ергономіка, хват краще. Легше за вагою d610 і ціна на неї нову дуже хороша.

    Відповісти

  7. Сергій
    20.05.2021

    Скажіть, контрастний фокус у режимі live view має дуже повільний і слабкий? Найгірше ніж у Nikon D7000?

    Відповісти

  8. Іра
    31.05.2021

    У мене Д7000, але це кроп. Хочу змінити на повний кадр.
    Скажіть, чи варто розглядати Д750?

    Відповісти

    • Дмитро Костін
      31.05.2021

      Все залежить від завдань та наявності наявних об'єктивів.
      Якщо об'єктивів немає і нічого не тримає, можна побачити z5/z6.
      Якщо об'єктиви під ФФ вже є і обмежений бюджет, то можна купити д610/д750.

      Відповісти

  9. Createst
    13.08.2021

    Доброго дня. Чи варто переходити з кропу d7500 на d750 у 2021 році? Чи, можливо, доцільніше буде трішки зачекати і прикупити щось сучасніше?

    Відповісти

    • Іван
      13.08.2021

      Що ви маєте на увазі під сучаснішим? Дзеркальні камери Нікон більше не випускатиме. А БЗК уже три роки як продаються.

      Відповісти

      • Createst
        13.08.2021

        Наприклад, D780

        Відповісти

      • Createst
        13.08.2021

        Відгуки про Д780 якісь занадто змішані і не зрозуміло, чи варто її купувати за ті гроші, які вона зараз коштує. А бзк, ну не знаю. Крутивши в руках z6, тому що розглядавши як варіант, то не дуже понравилося, не моє.

        Відповісти

      • Іван
        13.08.2021

        За БЗК – майбутнє. А щодо 780-го, складно сказати. Мені особисто вона не подобається. Занадто завищена ціна, нічого особливого, на мою думку, в ній немає. Зате відсутній вбудований спалах і немає можливості встановлення додаткової батарейної рукоятки. Якщо вже брати топовий варіант ФФ ЗК, то має сенс 850-ю. 750-та - дуже непоганий варіант, але нової її не купиш. Є ще недооцінена початкова ФФ камера Д610, яку ще можна купити нову (але сіру) за ціною всього 59000 610 рублів. Вибір за вами. Набагато більше значення має набір об'єктивів, ніж камера. XNUMX-й також можна робити чудові знімки.

        Відповісти

  10. Інна
    21.10.2021

    Доброго дня всім! Підкажіть будь ласка, я любитель, фотографую своїх дітей, вмію обробляти. Зараз маю Нікон д300с і 50мм 1.8 Хочу спробувати повний кадр. Є вибір між Нікон Д610 (70000 пробігу) і Д750 (250000 пробігу) за однією ціною. Яку краще взяти? І ще хочу взяти сигму Арт, теж не знаю що краще 35 1.4 чи другий фікс ні до чого? Порадьте пліз, як правильно вчинити, щоб побачити різницю?

    Відповісти

    • Б. Р. П.
      21.10.2021

      250 т пробігу це вже серйозно. Другий фікс може бути дуже до чого залежить від вас. Можливо, вам знадобиться масштаб штатного діапазону для ваших зйомок. Хоча, якщо ви звикли до півтинника на кропі.

      Відповісти

      • Інна
        22.10.2021

        Я просто дивлюся, там і по 600000 не дешево продають, подумала, що це 250000 це не межа)) значить краще 610 тоді брати.. дякую за думку

        Відповісти

      • Гамлет
        11.11.2021

        Якщо питання ще актуальне ... Я б не взяв ні перший ні другий, це все-таки аматорський повний кадр, тому вони можуть і 100000 не пройти, а можуть і 500000 пройти. Я б узяв по свіже і бажано 750, у нього і автофокус кращий і зручніше хват, а матриці у них однакові. З приводу Сигми 35 АРТ, у мене вона є саме на 750. Шикарний об'єктив, думаю найкраща 35, але доведеться швидше за все в меню камери підлаштувати тонке підстроювання автофокусу в плюс або мінус, це не важко. Я на своєму підлаштував у плюс 8 і все.

        Відповісти

    • Анатолій
      17.01.2022

      Беріть краще бзк Sony a7m2 та свіже. Якщо потрібна шалена деталізація та різкість, то а7r2 і свіжіше. Чому Sony? На них вже дуже багато оптики) З об'єктивів, якщо бюджетно і універсально, то samyang 45mm 1.8 з 6й прошивкою він дуже гарний, навіть дуже гарний, як по фокусу, так і по різкості. Сигми Art дуже хороші, але дорожчі. Популярний тамрон 28-75 першої версії мені не дуже подобається, друга як краще, але особисто не пробував.

      Відповісти

  11. Гамлет
    11.11.2021

    До речі, хлопців, виникло питання. Якщо на повному кадрі переключитися в режим DX, динамічний діапазон, бітність і Low Light ISO залишаться незмінними як і в режимі FX або уріжуться?

    Відповісти

    • Олег
      11.11.2021

      Не залишаться, це було б дуже просто

      Відповісти

    • Віктор
      11.11.2021

      Звичайно залишаться, ви змінюєте лише розмір кадру і роздільну здатність, інші параметри залишаються незмінними.

      Відповісти

      • Гамлет
        11.11.2021

        Не можу зрозуміти, тоді чому ніхто не може зробити матрицю на кроп з Low-Light наприклад 2950 як у Д750? Битність і ДД зрозуміло, давно вже наймолодші Нікони Д3200-3300-3400 зрівнялися з фулфреймом, а ось робоче ісо в 2-3 рази нижче.

        Відповісти

      • Віктор
        11.11.2021

        Якби комусь спало на думку зробити кроп-матрицю з 10мп на сучасних технологіях, саме такий би lowlight там і вийшов.

        Так не роблять, всі якісь 26 і 32 мп ставлять :))

        Відповісти

      • Гамлет
        11.11.2021

        Просто сьогодні одягнув пару своїх кропів (хороших) стекол на 750 перевірити як вони будуть працювати, перевірив, все прибрав, а потім задумався. Але вже ліньки було знову діставати перевіряти на лоулайт. Завтра звірю 750 в режимі DX та мій улюбленець Д3300.

        Відповісти

      • Гамлет
        11.11.2021
      • Аркадій Шаповал
        11.11.2021

        D40 всього 6 МП, для лоу-лайту саме те! (жарт – не те)

        Відповісти

      • Михайло
        11.11.2021

        Гамлет, а навіщо?
        є двічі кроп кому треба мін вага і т.д.
        є 10-12Мп повний кадр кому треба високі ісо.
        кроп 1.5 і 1.6 - спочатку був тимчасовим рішенням через проблеми з ціною на фф, за фактом він сьогодні марний. тому ніхто в нього вкладатись окремо не хоче, так, клепають щось за інерцією.

        Відповісти

      • Гамлет
        11.11.2021

        …і тоді виходить простіше купити фулфрейм 600-610-750 і користуватись своїми кропами (припустимо топові шкода продавати) лінзи по повній, з високими робітниками ІСО.

        Відповісти

      • Віктор
        11.11.2021

        Якщо вас влаштує 10мп дозвіл – так запросто :))

        Але є один нюанс - якщо взяти скажімо 24мп вихідний з звичайної сучасної камери, грамотно задавити в ньому шум, і поміняти розмір до 10мп - у вас картинка вийде ледь не краще (уже точно не гірше) того, що ви отримаєте спочатку з 10мп матриці з "суперлоулайтом", при цьому у вас завжди залишається можливість отримати при хорошому світлі деталізовані 24мп, а з "нативної" десятки 24 вже не вийде ніяк.

        Відповісти

      • Гамлет
        11.11.2021

        …теж логічно, спасибі. І ще одну річ помітив, після чого DXO не вірю. Так ось, за версією DXO робоче ISO у Д3300-1385, а у Кенон 600Д-793. Це Кенон по робочих ІСО майже вдвічі повинен бути гіршим. Я звірив обидві ці камери з однаковими параметрами та об'єктивами. При ISO 2 шумлять приблизно однаково, а на ISO 1600-3200 Кенон мені сподобався більше. У Нікона вже всі контури попливли, а у Кенона всі контури та кольори на місці. Гріш на об'єктоси китові 6400-18. Не знаю, сам я Ніконіст, але 55-18II від Кенона мене здивував. Він різкіше 55 об'єктивів з чим я його звіряв, а це 4 Нікон 2-18 AF-S з кнопкою, 55 Нікон 1-18 AF-P і Кенон 55-18. І глибина різкості на однакових діафрагмах у Кенона чомусь набагато більша. Може 135-18 від Кенона у мене золотий, а може Ніконовські кити не можуть дозволити 55МП, звідси і розвал, спочатку слабких контурів.

        Відповісти

      • Михайло
        11.11.2021

        ГРИП залежить від кроп фактора. у нікона і кенону вони різні, нікон 1.5, кенон 1.6.

        Відповісти

      • Гамлет
        27.11.2021

        Я говорю про ГРІП з відстані ~100м, навряд чи на такій дистанції кроп фактор так сильно впливатиме. Мені здається просто у Кенона 18-55II IS на порядок краще за Ніконовських 18-55, будь-яких.

        Відповісти

      • Євген
        02.07.2023

        Ви на DxO дивитесь не так на загальний індекс, як на вкладки Measurement.

        Відповісти

      • Діма
        12.09.2023

        У мене 18-55 був такий is 2 і він був офігенний. Тут я згоден. Щодо шумів, яскравий шум що нікон що кенон приблизно однаковий, кенону занижують оцінку за кольорової шию червоного кольору. Там він іноді лізе чомусь у дуже нешкідливих ситуаціях і тягнути тіні з-за цього шуму на кеннон проблема. Д5100 наприклад візуально на підлогу шишечки буквально краще опинився в глибоких тінях на 200 ніж EOS M.

        Відповісти

  12. vincas
    03.05.2022

    Чи має Nikon d750 AA фільтр дякую всім

    Відповісти

  13. Лев
    10.12.2022

    Добрий вечір, а можете будь ласка підказати як зробити так, щоб при керуванні ісо по кнопці запису відео не спалахував екран? На Д7200 якось зробив, вже не пам'ятаю як, а на Д750 не можу знайти як

    Відповісти

  14. Завантажити ще коментарі…

Відповісти

 

 

Вгору