АНОНС: Canon 4000D

25.02.2018 була представлена ​​камера Canon 4000D (також відома, як Digital Rebel T100 и canon eos D3000). Деталі новинки тут або тут.

Canon 4000D

Canon 4000D

Основні властивості:

  • пластиковий байонет
  • 18 МП (без підтримки технології Dual Pixel CMOS AF або Hybrid CMOS AF I/II/III)
  • 2.7-дюймовий екран (без сенсорного керування) на 230.000 пікселів
  • 9 точок фокусування, центральна хрестоподібного типу (деталі за датчиком тут)
  • 3 к/с (максимальна швидкість серійної зйомки)
  • Full HD 30 fps до 30 хвилин
  • Wi-Fi Internet,
  • DIGIC 4+ (камери на цьому процесорі можна глянути тут)
  • 63-зонний датчик вимірювання експозиції (Деталі за датчиком тут)
  • 30-1/4000 з
  • ISO 100-6400, з кроком в 1 ступінь та додаткове розширене значення ISO H еквівалентне ISO 12800
  • 436 грам
  • пентазеркало без діоптрійного підстроювання
Canon 4000D

Canon 4000D

Canon 4000D

Canon 4000D

Canon 4000D

Canon 4000D

Canon 4000D

Canon 4000D (На фотокамера показана разом з об'єктивом Canon Zoome Lens EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 IS II)

Список усіх кропних цифрових дзеркальних камер Canon EOS можна подивитися за цим посиланням.

Рекомендації щодо вибору аматорської/просунутої аматорської ЦЗК Canon EOS можна подивитися за цим посиланням.

Список всіх оригінальних об'єктивів Canon EFS, що ідеально підходять для цієї камери, можна. подивитися за цим посиланням.

Коментарі до цієї нотатки не вимагають реєстрації. Коментар може залишити кожен. Багато різної фототехніки можна знайти на AliExpress.

матеріал підготував Аркадій Шаповал. Навчання/консультації | Youtube | Facebook | Instagram | Twitter | Telegram

Додати коментар:

 

 

Коментарі: 70, на тему: АНОНС: Canon 4000D

  • Аркадій Шаповал

    Трохи філософії:

    У вересні 2009 року була представлена ​​чудова камера Canon EOS 7D, на борту якої була матриця на 18МП (якщо бути точним, вона могла створювати зображення максимальних розмірів 5184 x 3456, що близько 17.9 МП). Надалі цю матрицю використовували у великій кількості інших фотоапаратів:

    7D, 60D, 60Da, 550D, 600D, 650D, 700D, 1200D, 1300D, 100D, 4000D, M, M2, M10 (всього 14 камер).

    Матриця 650D, 700D була доопрацьована для використання технології Hybrid CMOS AF під час фокусування в режимі Live View. Матриця 100D була доопрацьована використання технології Hybrid CMOS AF II.

    Дуже дивно, що після оновлення цієї матриці в 650D, 700D, M і ще одного оновлення в 100D, M2, M10 нові камери Canon 4000D встановили більш древній варіант.

    • Валентин

      Роблять дуже бюджетний варіант. Тому і стару матрицю ставлять. Виглядає не дуже серйозно. З іншого, є багато користувачів, які за кілька років 5 тис. кадрів настрілюють і часто з одним об'єктивом. Така цілком підійде.

      • Аркадій Шаповал

        Так, все вірно, я розумію логіку Canon з випуском 4000D, і якщо реальний цінник на неї буде придатний, це буде дуже здорово.

  • КалексейГ

    Пластиковий байонет, екран на 270000 XNUMX! Це жарт перед першим квітнем.

    • Аркадій Шаповал

      2.7 дюйма :) екран на 230.000, як у Canon 400D з 2006 року :)

  • Олег

    Чимось нагадує буддійський коан, коли учень каже: я нічого не розумію, а вчитель відповідає: та я й сам нічого не розумію. А ціна ще невідома? Готується щось мегабюджетне? У кожну сім'ю за дзеркалкою? З іншого боку, для будинку для сім'ї для багатьох часто достатньо набору: 18-55 плюс 50/1.8. Та й різниця наприклад між моїм 1100d і сучасним 200d за великим рахунком в одному стопі робочого ISO, решта фінтефлюшки без яких можна і обійтися. Якщо буде бюджетно, то може бути хорошим варіантом для нашого кризового часу

    • Джо

      У мене є 1100D та 200D.
      Різниця дуже суттєва.
      12 та 24 Мп.
      Можливість швидко зняти тільки 2 кадри в jpg + raw, після чого чекати на записи на карту пам'яті, і можливість зробити близько 5 кадрів – для мене на практиці дуже велика відмінність.
      Вмонтований екран низької роздільної здатності та зручний відкидний сенсорний екран значно вищої роздільної здатності. Саме собою сенсорне управління – дуже зручно.
      Повільний контрастний автофокус у LiveView і швидкий фазовий у тому ж LiveView.
      Різна робота дзеркала і затвора LiveView – у 200d затвор спрацьовує м'якше і тихіше навіть у звичайному режимі (є ще тихий режим, не користувався).
      Відеозйомка 720p з 30 кадрами в секунду та 1080p з 60 fps.
      Відсутність прямого зв'язку зі смартфоном та наявність wi-fi+bluetooth+nfc (користуюся лише wi-fi), з можливістю використовувати смартфон як зручний бездротовий пульт дистанційного керування.
      Різниця в ISO - на 1100D можна використовувати 3200 як верхнє значення, і то знімки будуть виходити здебільшого занадто шумними. 200D дозволяє знімати на 6400 та отримувати прийнятний результат, особливо якщо потім зменшити розмір фото на 50% (а мегапіксельність це дозволяє). З прицілом на подальше зменшення фото можна в принципі намагатися знімати і на 12800.
      Можна за бажання знайти ще якісь відмінності, типу відсутності та наявності вбудованої системи очищення матриці, і таке інше.
      Обійтися, звичайно, можна без чого завгодно. Але іноді це буде призводити до незручності використання, а іноді і до втрати цінних кадрів, наприклад, якщо не буде можливості зробити кілька знімків серією, або встановити камеру і зручно сфотографувати себе, використовуючи телефон як дистанційний пульт, або зняти 1080p відеоролик (та ще з працюючим автофокусом) або просто знімати на вулиці в режимі LiveView, тримаючи камеру просто перед собою і не привертаючи уваги.
      У будь-якому разі, різниця між цими камерами є суттєвою. Причому не просто у голих технічних характеристиках, а у зручності використання на практиці.

      • Роман

        Підтримаю все сказане, плюс розмір камери менший навіть у порівнянні з невеликою 1100D. На 1100 можна легко знімати, на 200D вже знімати комфортно.

  • Андрій

    Кенон навіть посоромився написати свій бренд над дисплеєм)))

    • Валентин

      На Canon 100D напис унизу дисплея. На Canon 200D поворотний дисплей, лицьова частина без напису. Форм-фактор компактний, нічого зайвого. Джойстик та кнопки як у мильниць із подвійним призначенням. Тобто. камера б'є в нішу, що коливаються між компактом і дзеркалкою або переходять з мильниці на дзеркалку. Загалом, питання ціни, з погляду техніки, цілком здоровий маркетинговий хід. Вибір є.

  • Зет

    Рано чи пізно скоротять свої лінійки дешевих камер і Кенон та Нікон та Пентакс та Соні.
    Вже зараз немає жодного сенсу плодити стільки кроп камер низького цінового діапазону. Хто не хоче витрачати гроші на дзеркалку, ходять з айфоном. Але купувати камери із пластиковими байонетами… Не не нафіг.

    • Валентин

      Я думаю, що зробити байонет металевим було б не дорожче. Ну що коштує це кільце з елементами кріплення, яких кенон робить десятки тисяч - так, звичайно, копійки воно коштує. Просто ця камера повинна бути найдешевшою, щоб чіпляти ціною погляди до бренду і звертати увагу саме на Кенон. Компанії навіть не обов'язково, щоб цю камеру взагалі хтось купив, зрештою.

      • Віталій Н

        Різниця велика, тому що робляться за різними технологіями. Металевий набагато дорожчий можете навіть просто пошукати його ціну як деталі.

        • Валентин

          На запчастини ціна часто в рази вища за реальні витрати – така практика. Ціна кільця як запчастини не є показником. Думаю, основна економія тут через застосування старих комплектуючих, обладнання для виробництва яких давно окупило себе. Ну і матеріали, звісно, ​​дешеві. Байонет, вважаю, не найзначніший внесок зробив. На мою думку, пластиковим його зробили не так для економії, як для поділу з камерами вищого класу.

          • Віталій Н

            Пластиковий штампується за кілька секунд. Металевий фрезерується набагато довше із цілого шматка або кільця. Купа часу, купа відходів, дороге обладнання. Економія пристойна. Недарма на дешевих об'єктивах пластикові байонети. Але якщо об'єктив змінна річ, то тушка набагато постійніша. І здешевлювати до такого – це пипець.

            • Іван Шихальов

              Метал чудово штампується. І штампований металевий був би все одно надійнішим за пластиковий. Так, дорожче, доларів, щонайбільше, на 10. Реально тут якась «економія на сірниках» виходить.

              Ціна окремої деталі тут не показник все ж таки. Кенон їх явно не поштучно замовляє.

            • Евген

              І об'єктив і камера це інструменти, а не розхідники, а ось байонетний замок розхідник! Пластиковий байонет краще для аматорських камер, тому що змін об'єктивів майже не буває, а ось деякі профі змінюють їх частенько, можливі поломки та стирання замку, тут потрібен метал! Якщо ж Ви упустите свій скарб із пластиковим байонетом, то якщо пощастить зламаєте лише байонет, і потім замінивши, продовжіть знімати, а от якщо обидва замки будуть метал, то це – фіаско! тільки байонет і переживе трагедію))))

          • Віталій Н

            Для інтересу глянув за скільки китайці продають кільця байонетів. 40-50 доларів проти копійчаного пластикового. Нехиле здешевлення навіть за 100% накрутки китайцями.

            • PashQwert

              Я допускаю 40-50 баксів за байонет, але тільки якщо він загорнутий у якийсь Canon350D+kit18-55 :)
              Я недавно на свій гольф за 50 $ ступичний підшипник TRW Німеччина купив. Кілограма дві живої ваги, фрези для зменшення ваги там працювали добре, а вимоги до точності шарикопідшипника та міцності стали зовсім не виштампування під назвою “байонет”.

  • АМР

    Явний забіг граблями.
    Мабуть, після опублікування фінзвіту рада директорів відповіла технарям смачного поджопника, що ті стали плодити камери зі швидкістю діареї.
    Немає нових ідей і немає хороших матриць, а випускати "новинки" треба. Всі ці 550д, 600д, 650д, 700д, 750д, 800д, 60д, 70д та інша нісенітниця - суть однієї і тієї ж камери з легкими змінами.

    • Олег

      Ну фінансовий звіт там у будь-якому разі кращий, ніж у ніконоші. Корпорація Canon 32-й рік поспіль входить до п'ятірки компаній, що отримали найбільше патентів у США, а також 13-й рік поспіль стає першою за кількістю зареєстрованих патентів у Японії. Це цитата Так що думають інженери там явно не простоюють. Тут інтрига в тому, наскільки кенон зможе взагалі опустити ціну на дзеркалку. Думаю, на планеті є дуже багато людей з дуже низьким достатком, яких це зацікавить. А зазвичай одного разу обравши систему її дуже рідко змінюють. Тому з маркетингом у них все гаразд

      • АМР

        Олег, із маркетингом. Але не з головою.
        Плодити як із кулемета купу однотипних кропів зі схожими характеристиками – це шлях у нікуди. Схожою нісенітницею чобіт займався 5-6 років тому. Нині це вже не котить. Повторюся, кому потрібні фотки з пляжів Туреччини, Єгипту, Чорного моря, Кіпру, Греції, Болгарії, ті цілком обійдуться і обходяться сучасними телефонами або дзеркалками на підрбі 550д/600д або д5100.
        І найкумедніше, що вони не побачать різницю, якщо куплять щось із нових кропів.
        А якщо немає різниці на око, то який сенс їм купувати щось нове?
        У телефонах різниця між айфоном 4S та 8-м айфоном просто колосальна.
        Якби Кенон відродив кроп 1.3 ASP-H, або заморочився над новим поколінням своїх кропів з BSi, це було б справа. А те, що зараз відбувається – це випуск умовних “новинок”, у яких немає інновацій.

        • АМР

          Реального технічного прогресу в кропах за останні 6-7 років просто майже немає. Особливо це стосується кропу Кенона.
          Ті хто купили Д5100 або 600Д для аматорських цілей, ще не виробили їхнього ресурсу.
          ФФ розвивається і тут більше цікавих моделей за останні 7 років і тут є движуха.
          Як на мене - кроп помер або близький до цього.
          Казуальні покупці купуватимуть телефони, камери яких і надалі розвиватимуться.
          Пукалки-мильнички вже відмерли або скоро зовсім підуть на відпочинок. У кропі застій, т.к. у нього невигідно вливати гроші ні виробникам, ні покупцям. Залишається ФФ та середній формати, які розвиватимуться і надалі.

          • Олег

            У фотографії взагалі складно винайти щось революційне, а продавати тушки треба тому в останні 7-8 років тут більше маркетингу: мегапікселі, вай фай, поворотний дисплей, сенсорний екран, дуаль піксель без цього можна обійтися. Та всі кропи кенон дуже схожі згоден і різниця між вже старим 1100д і новим 200д мінімальна. Чи помре кроп? Не думаю, повний кадр так і не подешевшав і чи врятують найближчим часом опуститься дешевше фатальної позначки в 1000 доларів. Нові об'єктиви унікальні оптично, але дуже дорогі для тих, хто не заробляє фотографією. Швидше за все тенденція кроп-для любителів, повний кадр для професіоналів збережеться. І ці камери підтверджують, це боротьба за нижчий сегмент ринку. Вибачаюсь за багатобуквіє

            • Іван Шихальов

              > різниця між вже старим 1100д та новим 200д мінімальна

              Ви, мабуть, знімаєте на мануал?

            • Джо

              Різниця між вже стареньким 1100д та новим 200д дуже істотна. Описано у загальному вигляді у відповіді до іншого коментаря на цій сторінці.

        • Діма

          Ну ну не треба ставити D5100 поруч із цим лайном… І на пляж з ним не ходжу… Для цього є мильниця rx100… D5100 апарат для більш високих завдань

    • Валентин

      Цю камеру випускають не для того, щоб власники D550/D650 вирішили поміняти свою. Не факт, що Кенон взагалі планує заробити на ній. Завдання продавати саме дорогі моделі, а це буде перше в пошуку цінника серед дзеркалок. При цьому покупки будуть, наприклад:
      1. Люди, які хочуть дзеркалку з матрицею APS-C, але обмежені по грошах. APS-С, навіть не найновіша, продовжує вигравати у компактів/телефонів/суперзумов тощо.
      2. Ті, хто має в сім'ї старшу тушку та оптику, як другу камеру для дружини/мами/сестри/дочки/сина/онуки/онука. Камери в подарунок і за порадою "хорошу-нову, але просту-недорогу" купуються нерідко.
      3. Ті, хто любить чіпляти різні стекла на окремі тушки, носити з собою пару камер і знімати різні сюжети на шибки. Наприклад, на одному стандартному зумі, на другому телевізор / портретник / мануал. Компактність, простота і повна сумісність (від оптики до рав-конвертера) тут тільки плюс.
      4.Просто як другу компактну та дешеву тушку, яку не так шкода вбити-втратити-зламати. Та й інші варіанти.
      Тільки не намагайтеся мене переконати, що для цих цілей можна вирішити питання краще. Я знаю, що Ви знаєте, але за фактом знайдеться чимало людей, які куплять її саме з цих причин.

      • Віталій Н

        Згоден. Не здивуюся, якщо і профі купуватимуть як запасну або похідну. Але тут залежить від розуму маркетологів - сподіваюся не стали винаходити велосипед і зробили під новий акумулятор.

      • Іван Шихальов

        Ви, мабуть, мали на увазі 550D/650D (D550/D650 щось не гуглиться)? Ну так вони загалом краще, ніж сабжеве поділ, навіщо міняти? Швидше вже їх власники перейдуть якщо не вище класом, то на 800/77D.

  • Денис

    мені подобається насамперед у цій моделі те, що кількість написів Canon на тушці зменшилася

    • Анонім

      Найкрутіший коментар!! Респект!!

    • PashQwert

      Поглянувши на фото тушки, я знову перечитав назву, здалося, що Yongnuo вже почав випускати фотики, схожі на кенон. Така спрощена і знеособлена, як перша спроба китайців виходу на ринок. Як було зі спалахами, що копіювали speedlight.

  • Олексій

    Найдешевший кьооп в маси, так стоїть найголовніший питання на сьогоднішній день. Що ж зачекаємо на цінника.

  • рис

    Перепис диваний аналитиків у коментарях!
    )))

  • Петро Ш.

    Як аналітег верхи на дивані, теж напишу, що я рудий щолі.

    Ті, хто це купуватиме, взагалі не знають що таке “байонет”. І тим більше, що він має бути металевим.

    Типу - Опа, нова дзеркалка, беру, давно хотів, а тут вважай задарма.

    Або якось так.

    • Валентин

      Пластиковий, але при цьому замінний: А можна зробити частиною корпусу. Зламав байонет, поміняй корпус або одразу камеру.

    • PashQwert

      Про таких вже подумала соні випустивши, не пам'ятаю модель, дуже схожу на мегазум піддзеркалку, крутячи в руках у магазині, був здивований, що об'єктив можна зняти.

      • Покекмон

        У Соньки із пластиковими байонетами – Alpha SLT-A58 та Alpha ILCA-68.
        І це при тому, що попередні моделі 5х/6х серій йшли з металевими байонетами.
        Соні взагалі вичистила свій кроп і там залишилися тільки БЗК більш орієнтовані запис у 4К і 77Марк2. Хтось з менеджменту Соні навіть анонімно визнавався півтора-два роки тому, що кроп їм невигідний - менше профіту, ніж від ФФ. Охоче ​​вірю.

  • sasa13e

    а я думаю, вони хочуть стратегічно створити конкуренцію, ще не створеним дешевим нонеймовим китайським кропом (типу пластикових полтинників янгнуо)

  • Анонім

    А на мою думку це ніхто не купить. Дзеркалку купують не тому, що вона дзеркалка, а тому що вона гарна камера. А тут таке… Пластиковий байонет… Це провал, подумав Штірліц.

  • Сергій

    380 євро без об'єктиву, це багато чи мало?

    • Анонім

      вона не може стільки коштувати 450 доларів вони просять за 200д з об'єктивом та металевим байонетом

        • Денис

          ну добре пластиковий байонет, але навіщо ставити РК екран непристойно малого дозволу?
          це знущання над здоровим глуздом

        • Аркадій Шаповал

          Від куди вони взяли, якщо реальних цін ще ніде немає. Сказано лише, що це буде найдешевша ЦЗК колись випущена. Але якщо згадати цзк 4/3, то не думаю, що і це правда.

  • Анонім

    Питання: куди зникли центральні контакти (як на 2000D) з гарячого черевика та з якими спалахами воно працюватиме?

    • Валентин

      Черевики Canon 2000D і Canon 4000D однакові. Центральний контакт (лише один контакт по центру черевика відсутній, а не контакти, як Ви написали) відповідає за синхронізацію спрацьовування камери та зовнішнього спалаху. Зі специфікації виробника даних камер: “Не оснащені роз'ємом X-contact, макс. Витримка синхронізації спалаху: 1/200 сек. із сумісними спалахами Speedlite”. Примітка: “Не можна використовувати спалахи Speedlite, за винятком серії EX або спалахів інших виробників (не Canon). Не всі функції спалахів Canon серії EX підтримуються”.

      • Анонім

        Контакт 2000D + Контакт 4000D = контакти.

  • Дмитро

    Я так розумію, що це конкурент вторинному ринку, більше нікому. Для тих людей, хто переконаний, що камера повинна бути новою і на гарантії, а різницю між даним обмилом і старим-добрим Canon EOS 50d за рівнем та зручністю в роботі не бачать.

  • Сергій

    Господи, навіть відеошукач без діоптрійного підстроювання. Боюся уявити, що буде з камерою якщо до неї який-небудь ef 600 прикрутити і по забудьку за камеру цю підняти.

    • Джо

      Дуже сумнівно, що 4000D використовуватиметься з подібними об'єктивами.
      При цьому будь-яка людина навіть із мінімальним досвідом зйомки на великий та важкий об'єктив, гадаю, швидко навчиться правильно з нею поводитися. Піднімати таку зв'язку навіть з великою та міцною камерою, не чіпаючи об'єктиву, дуже незручно, і навряд чи хтось “за забудькуватістю” це робитиме)
      А ось видошукач без діоптрійного підстроювання, звичайно, може сильно ускладнити використання камери для людей із неідеальним зором.

  • Борис

    Занадто жорстка критика. Пластиковий байонет - а на об'єктиві який? Навіть 50mm 1,8 випускався із пластиковим кріпленням. Тижень підстроювання діоптій, ну на багатьох ультрозумах теж немає. Стара матриця, але на 1300D така сама. Коротше все покаже ціна. Якщо проситимуть дорого – не потрібен такий, а якщо дешево, то норм.

    • валерій А.

      Ціна вже є, у двох інтернет-магазинах у РФ, - 23 т.р. Для супер-економа недешево.

      • Денис

        ціна як у 1300д

      • Віктор

        10 років тому, 2008-го, коли тільки починав працювати, з однієї із зарплат я купив свою першу дзеркалку – Canon 1000D за 18 тисяч. Тепер, через 10 років прогресу та розвитку технологій, Кенон пропонує купити на 90% те саме, що і тоді – такий самий екран, функціонал, АФ та інше, хіба що мегапікселів та ІСО накинули. Але вже за 23 тисячі. При такому наборі параметрів, як у бюджетки десятирічної давності, 4000D червона вартість - тисяч 10.

        • Дмитро

          Вікторе, не забувайте який був курс долара у 2008-му і зараз.
          Різниця за курсом більш ніж удвічі.

  • А. Гладких

    З одного боку чудово. Чудовий бюджетник. Пластиковий байонет не завада. У любителя об'єктив не зніматиметься часто, на мою думку.

    З іншого боку за такі гроші можна придбати відмінний вживаний варіант, що перебуває на гарантії.

    • А. Гладких

      Я все зрозумів. Це буде найкращою пропозицією на вторинному ринку через 3-4 роки. Ціни будуть нижчими від деяких 10-ти літніх дзеркалок.

  • Петро Ш.

    Коли цього року весняні канікули скоро? Дехто вже дах їде від нетерпіння.

    • Віталій Н

      Вже почалися. Тож у школоти й зірвало дах.

  • Аркадій Шаповал

    Хто мені підкаже, якщо 4000D – це Digital Rebel T100, то в лінійці Kiss Digital у неї якесь маркування?

    • Валентин

      На сторінці Canon c апргейдом для фірмової утиліти перераховані всі моделі, що підтримуються, для яких різні позначення для однієї моделі камери йдуть через знак “/”. Наприклад, "EOS Kiss F/EOS REBEL XS/EOS 1000D".
      Так ось, для зазначеної моделі значиться: "EOS REBEL T100/EOS 4000D/EOS 3000D". Тобто поки що немає позначення Kiss Digital (про причини можна тільки гадати), зате для східного ринку є позначення EOS 3000D. Посилання звідки інформація: http://support-th.canon-asia.com/contents/TH/EN/0200544802.html

      • Валентин

        Додам, що камера EOS 2000D = EOS Kiss X90 = EOS REBEL T7 = EOS 1500D

      • Аркадій Шаповал

        Спасибі. Вони ще дужче заплутали.

        • Валентин

          Логіку остаточно не зрозумів. Вважав, що найменші тушки для японців виходили під брендом Kiss. Але у 2017, наприклад, 77D замість kiss назвали 9000D. У ряді статей було зазначено, що під таким найменуванням камера продаватиметься в Японії. Як би для Японії, як і для всього східного ринку, з'являється назва з чотиризначної цифри і D в кінці. У 2018 одна модель називається 4000D/3000D без Kiss (думаємо, що на східному ринку буде 3000D), а друга 2000D/1500D та ще kiss X90. Тобто в Японії це kiss X90, в Індії, Австралії (є згадка цих країн у деяких статтях) це 1500D. Єдиності в найменування ряду не виходить, заплутатися простіше простого.

  • Алекс

    Ну от..смотрю стихли коментарі незадоволених, час сам розсудив. А я ось почекав зниження ціни.
    Усіх із наступаючим 2019!

    • Анонім

      Та вщухло, що какашку ворушити?

  • Павло

    Після півгодинного розшуку так і не знайшов інфу формату запису файлів. Він тільки у Jpeg знімає? Чи все-таки RAW є?

Додати коментар або відгук

Copyright © Radojuva.com. Автор блогу - Фотограф у Києві Аркадій Шаповал. 2009-2023

English-version of this article https://radojuva.com/en/2018/02/anons-canon-4000d/

Versión en español de este artículo https://radojuva.com/es/2018/02/anons-canon-4000d/