Konica Minolta Dynax 7D. Огляд від читача Радоживи

Огляд фотоапарата Konica Minolta Dynax 7D спеціально для Радоживи підготував Данило Макієнко.

Konica Minolta Dynax 7D

Konica Minolta Dynax 7D. Збільшити.

Камера Konica Minolta Dynax 7D (D7D) була випущена в 2004 році і є першою цифровою дзеркальною камерою компанії Konica Minolta, а також першою дзеркальною камерою зі змінною оптикою та стабілізацією зображення на основі зсуву матриці, названої Антишоке. Вперше ця система стабілізації була випробувана в псевдозеркальній камері DiMAGE A1 компанії Minolta і була характерною рисою камер Minolta та Konica Minolta до продажу фотопідрозділу компанії Sony. Пізніше ця система була успадкована та покращена компанією Sony і зараз носить ім'я Steady Shot.

Характеристики даної камери на 2020 рік є досить скромними, проте на момент випуску камера надавала фотографу всі необхідні функції і трохи більше, про що і буде розказано далі.

Основні характеристики:
Тип матриці: CCD (ПЗС)
Роздільна здатність: 6Мп
Система: Minolta AF/Sony α
ISO: 100-1600 (Розширюється до 3200)
Витримки: B, 30 – 1/4000
Серійна зйомка: 3 К/с
Укроп: 1,5
Вага: 760г (з АКБ та картою пам'яті)

Особливістю камери, крім стабілізації, є приголомшлива ергономіка, яка дозволяє керувати камерою наосліп без використання основного екрана, достатньо лише тієї інформації, яка виводиться на LCD дисплей у пентапризменному видошукачі, який, до речі, здався мені більшим і світлішим у порівнянні з молодшою ​​моделлю Konica Minolta Dynax 5D. Повертаючись до ергономіки, треба сказати, що виконана вона у вигляді безлічі коліс-селекторів, кнопок і важелів таким чином, що при першому погляді керування може здатися досить складним, проте після деякого часу використання цієї камери починаєш звикати до такої різноманітності органів управління і в якій -то момент досить поглянути на камеру, щоб зрозуміти в якому вона зараз режимі зйомки, яка поправка експозиції, як виставлений баланс білого та інші параметри, не кажучи вже про те, що вони можуть змінюватися на льоту без необхідності дивитися на основний екран.

Розглянемо камеру докладніше.

Селектори поправки експозиції і вибору режиму зйомки на верхній частині камери мають кнопку блокування, що перешкоджає зміні режиму або поправки в невідповідний момент. Під селектором поправки експозиції знаходиться важіль поправки потужності вбудованого спалаху, а під селектором режиму зйомки важіль зміни режимів серійної зйомки, брекетингу по витримці і фокусування, а також таймер на 10 і на 2 секунди. Поруч із селектором режимів зйомки знаходиться важіль управління балансом білого. Під вказівним пальцем знаходиться спуск і трохи подалі розташоване коліщатко зміни витримки, втім, його можна перепризначити в меню камери зміни діафрагми, наприклад. І всі перераховані селектори знаходяться вгорі камери, мабуть через це і не помістили властивий напів- та професійним камерам РК-погон з усіма налаштуваннями камери, що трохи незручно, зважаючи на те, що щоб дізнатися про поточну витримку, діафрагму та ISO потрібно або подивитися в видошукач камери або скористатися основним екраном. Там знаходиться гарячий черевик власної конструкції Minolta, який згодом використовувався компаніями Konica Minolta і Sony, аж до появи бездзеркальних систем Sony, і вбудований спалах.

Konica Minolta Dynax 7D

Konica Minolta Dynax 7D

Konica Minolta Dynax 7D

Konica Minolta Dynax 7D

На задній панелі камери, поруч із екраном знаходяться звичні кнопки меню, перегляду, збільшення та видалення кадрів, кнопка ISO, кнопка налаштування користувацьких режимів, навипад, суміщений з важелем вибору та блокування точки автофокусу, кнопка увімкнення та вимкнення стабілізації, важеля кнопки блокування експозиції та відключення/увімкнення автофокусу та коліщатко вибору діафрагми. Панель виконана з пластику, досить приємного на дотик, екран 2,5” і має роздільну здатність 207 000 пікселів, для екрану передбачена прозора захисна кришка, сам екран досить яскравий, але як мені здалося, відводить картинку в теплі тони, проте дозволяє оцінити знімки та потрапляння у фокус.

Як згадувалося, видошукач у камери пентапризменный, охоплює 95% кадру і має збільшення 0.95. У видошукачі відображаються настройки витримки, діафрагми, експонометр (від -2 до +2 стопів), кількість кадрів, які помістяться в буфер, додатково відображається рівень тряски камери і якщо натиснути кнопку ISO, то відображатиметься налаштування цього параметра.

Konica Minolta Dynax 7D

Konica Minolta Dynax 7D

На передній частині камери знаходиться ІЧ приймач для пульта дистанційного керування, репетир діафрагми і важіль зміни режиму автофокусу. Передня частина камери зроблена з магнієвого сплаву, що надає камері важкості, що, на мій погляд, великий плюс при використанні важкої або довгофокусної оптики.

Konica Minolta Dynax 7D

Konica Minolta Dynax 7D

Камера має роз'єм під синхроконтакт і досить рідкісний варіант USB порту (mini USB 8-pin), суміщений з відеовиходом, а також роз'єм під трос автоспуску (своєї конструкції) і мережеве живлення.

Konica Minolta Dynax 7D

Konica Minolta Dynax 7D

Konica Minolta Dynax 7D

Konica Minolta Dynax 7D

Автофокус у камери досить швидкий і чіпкий, добре поводиться в приміщеннях при використанні відносно темного об'єктива Minolta AF Zoom 35-70 1:4 (22), але швидкість фокусування сильно залежить від об'єктива через те, що використовується привід автофокуса викрутки, і може бути досить повільним при використанні важкого безмоторного довгофокусного об'єктива.

Матриця в цій камері стоїть від Sony і має 6 мегапікселів, яких, втім, достатньо для більшості фотозавдань. Виконана вона за технологією ПЗЗ (CCD) і на той час вважалася малошумною, зараз же, як і раніше, вона не показує явних шумів аж до ISO 400, до ISO 1600 ще терпимі шуми, а ISO3200 я б назвав умовним, на ньому виявляються досить моторошні яскраві та колірні шуми, використовувати можна тільки для імітації зерна в чб фотографіях, і то, сумнівно, хоч і шум ПЗЗ матриці досить близький до плівкового зерна.

Матриця в камері розташована на рухомій платформі та стабілізована. За заявою виробника, стабілізатор може компенсуватися до 3-х ступенів. експозиції, але насправді у мене виходило отримувати з ним різкі знімки і з довшими витримками. Він працює з усіма рідними для системи об'єктивами Minolta, Konica Minolta та іншими. Так само він працює і з мануальним склом, причому, немає необхідності та можливості вводити фокусну відстань об'єктива, що можливо впливає на роботу стабілізатора, не дозволяючи йому працювати ефективніше.

Камера використовує як носій CF карти (I, II та Microdrive), у мене працює відмінно і з картою ємністю 8Гб, більшої ємності у мене не було.

Буфер камери вміщує 9 RAW+Jpeg кадрів з включеним шумоподавленням і без нього, 9 RAW файлів з шумозаглушенням і без нього і 20 Jpeg файлів високої якості без шумозаглушення та з ним.

Одного заряду акумулятора вистачає приблизно 400 – 500 кадрів, що багато, а й мало.

Маленькі деталі:

  • Камера може вести інтервальну зйомку з частотою не менше 30 секунд і не більше 240 знімків (вибирається в меню камери).
  • Зважаючи на те, що можна впливати на потужність вбудованого спалаху, його можна використовувати для управління студійним світлом.
  • Спалах не автоматичний і піднімати його потрібно руками, що особисто вважаю плюсом, тому що не вистрибує в незручний момент при використанні "зеленого" режиму
  • Камера не має російської.
  • Також у даної камери і Konica Minolta Dynax 5D є проблема чорного кадру, у моїх екземплярів вона була на 7D і все ще існує на 5D, втім, ця проблема хоч і дратує, але сильно не заважає, достатньо перезапустити камеру після чорного знімка і вона знімає як ні в чому не бувало.
  • Камера не вміє відтворювати повнорозмірне прев'ю кадрів RAW, тому, якщо хочете подивитися свої кадри, треба в меню поставити RAW + JPEG. Це один із небагатьох мінусів цієї камери. Якість JPEG можна змінювати за роздільною здатністю. Не можна налаштовувати розмір файлів RAW.
  • Біля видошукача є датчики, які відключають основний екран, коли ви не користуєтеся.
  • Не вміє писати модель об'єктиву EXIF (стосується рідних об'єктивів Minolta і Konica Minolta, можливо пізніші так само не відображаються)

Разом

Камера для свого часу мала відмінну ергономіку, була надійною, робила все що повинна робити професійна камера і, крім того, була обладнана неймовірною на той момент системою стабілізації, яка дозволяла компенсувати шевелюшку у будь-яких об'єктивів. Камеру не рекомендую як першу або як робочу, тому що вона вже морально застаріла, має низький дозвіл і, на мій погляд, має складне для новачка управління, що, втім, не завадить її використовувати досвідченому фотографу, який вирішить взяти її як ознайомлення або "камери для душі".

Приклади фотографій на камеру (фотографії конвертовані в Adobe Lightroom, виправлені експозиція и баланс білого):

Більше відгуків від читачів Радоживи знайдете тут.

Додати коментар:

 

 

Коментарі: 74, на тему Konica Minolta Dynax 7D. Огляд від читача Радоживи

  • Володимир

    Білила титанові краще за цинкові.

  • покемон

    Дякуємо за огляд!
    Автор, додай будь ласка більше кадрів у сонячну погоду, якщо можна. У тому числі, портретів.
    Задня частина камери нагадала Sony a850/a900, до яких придивлявся, хотів купити, але передумав.

  • Олександр

    На жаль, зовсім не розкритий чудовий колір матриці цієї камери. До речі, така сама матриця стоїть у легендарній далекомірці Epson R-D1.

    • Аркадій Шаповал

      і не тільки https://radojuva.com/2017/07/6mp-ccd/

    • Reiknarr

      Можливо справа в об'єктиві, тому що використовував "малюка" а не 18-70 з яким виходила камера, а може просто досвіду не вистачило. Ну і не дуже зрозуміло що означає "розкрити колір". Буду вдячний за пояснення.
      Ну а колір мені самому подобається з цих матриць, дуже вже він приємний, правда тільки я його бачу лише при обробці RAW, гнучкий як пластилін, ні в яке порівняння з моєю 40D, хоч він і гнучкіший в теорії (за кольорами).

      • покемон

        ” Ну і не дуже зрозуміло що означає “розкрити колір”. Буду вдячний за пояснення. ”
        Пофоткати за хорошої погоди вулиці, людей на вулицях.
        Звернуло увагу, що непогані об'єктиви на цей байонет можуть коштувати дешевше, ніж однотипні на Нікон-Кенон. Декілька разів траплялися Sigma 24-70/2.8 дешевше, ніж така ж на Нікон/Кенон. Я розумію, що вона може здатися важкуватою для цієї камери, але якщо збираєтеся знімати далі на цю камеру, то чому б не купити щось світліше.

        • Reiknarr

          Дякуємо за пояснення.
          Знімати на цю камеру планую і далі, але тільки з оптикою мінольти, ну або соні-цейс, дуже мене зацікавили об'єктиви Minolta 35-70, 70-210, 24-50 f/4 і 28-135 f/4-4.5 своєї картинкою, а об'єктиви сторонніх виробників цікавлять мало. По суті мінольта мене спочатку підкупила дуже хорошими кольорами (Dynax 5D), а потім і ергономікою (Dynax 7D) і під кінець рідною оптикою, яка має гарну картинку та дешева. Та й тяжкість мене особливо не лякає, раз вже на 7D знімаю, маючи при цьому порівняно легку 5D, яка в деяких випадках навіть перевершує 7D у плані можливостей.

          • покемон

            "об'єктиви сторонніх виробників цікавлять мало."
            Шкода, серед них бувають цікаві екземпляри, ні мало не гірші за рідних під цей байонет.

          • Владислав

            Добридень! Ви пишете, що 5d у деяких випадках перевищує 7d у плані можливостей. Уточніть , будь ласка це перевага. І ще, пишіть, що позбулися чорного кадру в 7d, як ?
            За якістю картинки 5d рівноцінна 7d? Різниці ніякої не буде?
            Ну і ще, коротко про різницю між 5d і 7d, на ваш досвід.
            Чому питаю, на 7d ламають дуже високу ціну, а 5d є за доступною ціною.

            • Reiknarr

              Можливо вже неактуально, але раніше відповісти не міг через непереборну силу)
              Перевага 5D полягає в доопрацьованій прошивці та виправленні низки дитячих хвороб, наприклад повороту картинки. Нові режими ісо lo80 і hi200, на папері правда, суті їх я не відчув, на жаль. Ну і, кому це важливо, менша вага. У плані ергономіки 5D програє, бо це аматорська камера, видошукач маленький, пентазеркальний, але ненабагато менше ніж у сімки, але темнішою буде.

              За якістю картинки рівноцінна, матриця одна і теж стоїть, стабілізатор той самий.

              Якщо забути про прошивку і нові фішки 5D (на мій погляд, не варті уваги), то різниця вся впирається в корпуси, ергономіку, вага, матеріали (напівмагнієвий корпус сімки і пластиковий у п'ятірки), видошукач і все загалом.

              Якщо хочеться дуже зручну камеру і є готовність миритися з деякими недоліками, то сімка кращий вибір, якщо потрібно щось простіше і зрозуміліше п'ятірка. Але це мій досвід та вибір із двох камер.

              Ну від чорного кадру я не позбувся) У сімки це виглядає так, що якщо камерою користуватися регулярно, то проблеми немає, якщо на місяць забути, то з'являється. Раніше це ремонтувала тітка соня за гарантією, але зараз уже немає.

            • Андрій

              У сервісному центрі визнали гарантійним шлюбом і повністю поміняли затвор за гарантією фірми.

          • Владислав

            Це моє питання Reiknarr!
            Прошу Вас відповісти, якщо можна докладніше.

    • Reiknarr

      ЗИ. Можливо ще причина в тому що матриця відрізняється від тих же матриць в інших камерах, все ж таки виробник міг так чи інакше доопрацювати матрицю: поміняти світлофільтри на матриці (поставити інший щільності) використовувати інший АЦП або/і алгоритм дебайєризації, повторюся, але так само і об'єктив міг зробити свій внесок, оскільки він теж на це впливає. Ну, загалом я лише пропоную варіанти того, що могло б бути, а що реально, я не знаю, може і просто не зміг передати колір таким, яким він має бути.

    • Борис Коло

      Щодо кольору – досить спірне твердження. Камера була у мене три роки, паралельно із Sony A850. Я волію знімати РАВ, т.к. (Як мінімум) мені майже ніколи не вдається точно потрапити в експозицію, адже часто ще й ББ треба підправити. Можливо, у джипег колір у камери і добрий. Не знаю. Але створити програму для конвертації РАВів Мінолта не спромоглася (на відміну від конкурентів!). А з ФШ вилазить щось усереднено безлике. Загалом – на жаль, не вразило (порівняно з іншими мастодонтами, якими вдалося знімати – типу Canon 20D, Nikon D50, Olympus E500? Kodak SLR-n, Fuji S5 Pro, Pentax K200D.
      https://flic.kr/p/2hm8Yfk
      https://flic.kr/p/2dX15xS
      https://flic.kr/p/P7UJAc

  • Ledogor

    Моя улюблена камера. Ось є ще Нікони, Кенони, пара Соні… але це просто супер. Жаль, що Коніка так і не випустила 9D, чутки були, але не зрослося. А потім свій фотонапрям Коніка продала Соні, ті швиденько за образом і подобою Коніки Мінолти 5Д випустили свою першу Альфу А-100 (навіть продавалися одночасно, принаймні, в наших магазинах таке бачив), а 7Д знайшла своє відродження в серіях 700…900 .

    • Reiknarr

      Так, шкода що цифрових камер зі змінною оптикою від Мінольти та Коніки Мінольти лише 3. З іншого боку, мені здається, що при продажу підрозділу інженери залишилися ті ж (це видно по оптиці та дизайну дзеркальних камер соні), так що по суті камери соні це камери мінольти з написом соні )

  • Василь

    Жаль, що старі камери ніяк не можуть знімати в сучасних умовах. Змінилася швидкість руху життя, люди стали швидше бігати, пташки швидше літати, а коти швидше вмивати яйця. Стало набагато тьмянішим сонце і майже зовсім не світять лампи. Для комфортного перегляду тепер ніяк не підходять фотографії менше А3, а монітор – не монітор, якщо не доводиться крутити головою. Без серійної зйомки 10 кадрів за секунду. не виходь на вулицю взагалі. Механічні крутилки не хочуть піддаватися мозку просунутого гаджетовласника. Автофокус взагалі цап повільний. Якось дуже важко в наш час бути фотографом без останньої моделі – не зачекай, завтра ще новіше виходить. Це не марення, друзі. Це ось сенс багатьох РАЗОМ про будь-які камери. Погодьтеся – учора вона супер-пупер та мрія професіонала, а сьогодні попа сумна. Може щось не так у головах?

    • Аркадій Шаповал

      Діти ростуть, зі зростанням змінюються та іграшки.

      • Василь

        Так, діти.

      • Олексій

        Хлопчиків від чоловіків відрізняє вартість їхніх іграшок. (С) Роберт Фрост

    • Reiknarr

      Дотепний коментар, але посил зрозумів і загалом згоден.
      Бути фотографом без супер-пупер камери в наш час можна просто "Разом" писалося спираючись на сучасні реалії.

      • Василь

        Реалії не змінились. Світ той самий. Камера не змінилася. Як вона була тоді потужним інструментом, так і залишилася. Інша річ, змінилося ставлення до неї. Чому? Мало хто замислюється. Маркетинг головного мозку жене вперед і не дозволяє замислитись. Я не про Вас особисто. Просто вважаю, що в подібних оглядах набагато правильніше писати саме в такому ключі.

        • Олексій

          Реальність – це ілюзія, спричинена нестачею алкоголю в крові.

          • покемон

            Це цікава думка у суботу ввечері :-)

        • покемон

          Справа не в маркетингу.
          Люди прагнуть кращого – це нормально.
          Ось сьогодні фоткав в автомобільному музеї на плівковий Canon EOS 50E. Плівка Kodak Vision3 500T. Паралельно Nikon D4. Це б тортури, тк на Canon аф сліпий і 3(три)точки всього. І в голову прийшли 3 думки одночасно Canon 50/1.2L, Canon 1N HS /RS і Fuji GW690 Pro.

          • Не+бот

            Попит народжує пропозицію ... і маркетинг орієнтується на запити більшості: Набридли важкі дзеркалки? Вот вам 100500 менших дзеркалок ... Що на бездзеркалках мало кнопок і вони все поруч? Ось вам бездзеркалки розміром з дзеркалку)) Будь-яка примха за ваші гроші)

        • Reiknarr

          Дозвольте з Вами не погодитись, і ось чому:
          Як Ви правильно помітили, камери це потужний інструмент і як інструмент йому властиво розвиватися: згодом вони стали краще, звичайно, старі камери не зникли і ними можна працювати, ніхто не забороняє це, іноді навіть стара камера виявляється кращою за нову, але за фактом камери все ж таки стали краще. Раніше не можна було подумати, що камера з APS-C матрицею може видавати безшумну картинку на ISO 3200, а зараз може (вечірні зйомки, у приміщеннях, коли не можна використовувати спалах, коли потрібна коротка витримка і т.д.), робочий відрізок став меншим Тепер можна використовувати далекомірну оптику і візуватися по ЕВІ, а не далекоміру (хоч я і люблю далекомір, є в ньому щось таке, приємне), ЕВІ дозволяє тепер не просто бачити композицію, але і стало набагато простіше виставляти експотрійку, ну і і т.д. За списком. Конкретно D7D не змінилася, це хороша професійна камера і я не принижую її можливостей, але в порівнянні з нинішніми камерами вона об'єктивно застаріла, хоч і має деякі суб'єктивні переваги, особисто для мене це кольори, ергономіка, вага, шум викруткового приводу АФ, ореол легендарності .
          Інша справа, коли цей самий маркетинг пускає пил в очі, якимись недопрацьованими або непотрібними можливостями, зйомка відео в 720p 24кадра і 10 хвилин або неробоче ISO 16000 з моторошними шумами, або витримка 1/12000 (ось де таке використовувати, докладу, я навіть 1/8000 жодного разу не використав на своїй сороківці)
          Гаразд ми тут про інструменти і про інструменти, але не забувати про головне, що знімає не камера, а людина, камера лише інструмент і все її завдання зводиться до полегшення процесу фотографування. Говорячи за себе, можу сказати що мені подобається працювати різними інструментами, D7D, D5D, 40D та інші камери, але це лише тому, що у мене є інтерес такого роду: “а що буде, якщо візьму іншу камеру, новіший, старіший та інший об'єктив , або я тепер зніму з іншого ракурсу або візьму і з квітами поекспериментую”
          Ну і в цілому, камери тепер інші, ставлення у всіх як і було різним, так і залишилося, я сприймаю як інструмент, хтось як іміджевий предмет, хтось як колікціонер, витвір мистецтва тощо.

          • Римський

            Витримка 1/8000 – елементарно: Туніс, Єгипет, інше Середземномор'я – полудень, безхмарне небо, навіть у діафрагмі 2.8 бувало 1/8000. А якщо це 1.2 якийсь, який хочеться на відкритій?

            • Олексій

              так, на 1.4 буває що 1 не вистачає.

              • US6IBD

                Перший раз чую про зйомку пейзажів на відкритій діафрагмі, але якщо так хочеться - використовують світлофільтри нейтрально-сірі різної щільності. Є й градієнт, щоб затемнити тільки небо.
                А що заважає знімати RAW і потім при обробці занизити експозицію?
                Варіантів виходу зі становища, якщо немає 1/8000, багато.
                Ви ж не залишитеся голодним, якщо вам не дали вилку до салату?

              • Аркадій Шаповал

                Я робив статтю про 1/4000-1/8000 вже дуже давно, я взагалі, наприклад, не парюся цим питанням. Це справжня дрібниця, фактично, деталі тут https://radojuva.com/2015/01/4000-vs-8000/

              • Михайло

                Про пейзаж мови, начебто, не йшло, хоча можна, за бажання, і його на відкритій)

            • Reiknarr

              Ну, в такому разі резонно, особисто я не використовую таку світлосильну оптику в яскраві дні

          • Василь

            Зрозумійте мою думку. Досвідчена людина ЗАВЖДИ зніме чим завгодно. Він розуміє, що, по суті, від апарата потрібно і що все необхідне є і в його апараті, і в будь-якому іншому апараті. Зрештою, мінімальним набором можливостей знімали предки до нас, знімали ми самі в молодості і знімають люди зараз. Зі зручностями воно звичайно зручніше, але в тому й виклик навчитися прийомам зйомки в будь-яких умовах, будь-яким апаратом. Але! Ці огляди читають і недосвідчені вирішили почати. Їх більше. Для них пишеться. І ось, начитавшись ПОГОЛОВНО подібних висновків, незрілий мозок малює страшні картини. Він тепер ніколи не купить торішній "уже не придатний апарат" - тільки новинку, за шалені гроші з останніх сил, у борг, щоб розтягнути час користування апаратом, щоб уже завтра не довелося його міняти, а тільки післязавтра. Як айфон. А ось якби мудрі люди писали, що старі моделі камер хороші і зараз, дозволяють повноцінно працювати, їх можливостей більш ніж достатньо незважаючи на вік, було б менше непотрібних гонок за пікселями.
            Повторю очевидну думку. Усі умови зйомки у світі не змінилися. Теж світло. Чому вчора цю камеру називаємо ух-ти! а сьогодні ні? Я не говорю про якісь види зйомки, коли всього цього мало. Крайнощі є. Такої зйомки не багато і займаються нею одиниці. Говоримо частіше про ті речі, які легко піддавалися куди старішим і незручним камерам в руках джедаєв :)))

            • Reiknarr

              Ну в такому ключі я з Вами погоджуся і сперечатися не стану, і правда новачки можуть злякатися після таких оглядів, але погодьтеся, новачкові краще дати камеру з простим керуванням та аскетичними можливостями, наприклад Canon 350D або D5D, де не так багато можливостей і не дуже складне управління, зате ці камери вчать людину знімати і карають за промахи, взагалі можна і з плівки почати, там цікавіше, але в результаті дороге і потрібна завзятість від новачка, а то після промахів може покинути цю справу. Але давати новачкові 40D або D7D я не став би, вони хороші, але це вже наступний рівень.

              • Родіон

                А може, новачкові краще дати камеру з можливостями, які максимально спрощують життя, а не архаїку? Наприклад, щоб LiveView і людський екран хоча б. Вже ця вимога відсікає велику кількість старих камер, які так звеличуються досвідченими аматорами.

              • покемон

                Чесно кажучи, згоден з Родіоном.
                Початківцям новачкам починати з сучасних камер - з камер випущених в останні роки 5-7.
                Це як вчитися водінню та отримувати перший досвід водіння.
                За словами "добрих людей" обов'язково треба починати на задньопривідних жигулях-"класиці", щоб не шкода було розбити, і ще бажано з лисою гумою.
                Добре, що такі порадники лишилися в минулому і навіть якщо лишилися, то їх уже не слухають.

              • Римський

                Отак і з людиною біля керма країни. Навіщо міняти, якщо справляється зі своїми можливостями? Навіщо комфорт, ось це все. Діди за Сталіна жили і ми поживемо. Нехай ще спонукає, повчимося на нинішньому, життя навчимося.

              • Vadiuhin

                Хотів відповісти Родіону на фразу: "А може, новачкові краще дати камеру з можливостями, що максимально спрощують життя, а не архаїку?"
                але немає функції "відповісти"))
                Згадуючи, як тішився кожній новій плюшці, якої раніше не було, наприклад, на плівковому “Києві-19”, потім на 400D, потім… ну і так далі… Ось як новачок зможе порадіти автоматичному iso, якщо у нього все спочатку вже було в його першій камері, і на автоматі, і плюс кнопочка "зробити шедеврально")) Хоча, можливо, більшість новачків мають щодо цього іншу думку))

            • Григорій

              Повністю згоден. Епоха споживання – бич нашого часу. Мета виробників лише одна – збільшити продажі. Nothing personal just business

              • Римський

                Наче вас хтось примушує. Уживані техніки навалом, якісь моделі скла випускаються вже років по двадцять, задовольняйтеся ними. Яка вам справа до того, кому там що бич? Поради виробникам, ось це все. Купили собі Зеніт у 70-му, знімайте на нього.

              • Микола

                Та й ні, якщо говорити про камери. З одного боку ось по лінійці нікону 5ххх: після 5200 практично нічого не змінилося в плані якості фото, додали з часом тільки вай-фай і замість 60i-60p. Але по фотках що 5200 що 5500. Думаю знайдуться ті, хто скажуть що й 5100 десь там же. То це до чого? До того, що на фототехніці проблема зі споживанням немає у виробників, а в голові споживачів. Якби не важливо було відео, то взагалі d90 з 18-105 за ціною 18-105 купуємо (тушка рахуй безкоштовно) та фоткаємо все підряд.

              • Віктор

                Григорію, згоден із Вашою реплікою! Ну, як тут не згадати мультяшного героя: Вас загубить безліч можливостей!

          • Ярослав

            1 / 8000 ...
            Блін, мені доводиться використовувати ІСО 50 і навіть діафрагму прикривати в звичайній Прибалтиці, а в Єгипті, Таїланді і тд ще і nd фільтр чіпляти (звісно, ​​можна затиснути діафрагму до f16 і робити "плоскі" фото, але на який тоді потрібна повнокадрова камера, якщо використовуєш її як мильницю?Для понтів що?Тільки якщо в студії знімати якісь невеликі предмети для продажу в інтернет магазинах, наприклад модельки автомобілів.Тоді треба діафрагму затиснути як слід, щоб показати її всю, а не передній бампер і перехід всього решти в…. У розмиту пляму )
            Так, і це з об'єктивом всього f1.4.
            Так що 1/8000 – це штука потрібна. Ще добре, що у мене можна ISO 50 виставити. Адже у багатьох ISO 100 це мінімум. Так що їм зі світлими об'єктивами взагалі біда і ходити їм з китами по місту вдень треба, тому що світлі їм потрібні лише для понтів чи накручувати НД фільтри.
            Коротше, 1/8000 - це потрібна шняга, і електронна 1/32000 - теж хороша справа. Хоча не так часто потрібне, але…. Наприклад, коли я фотографував у Таїланді сонячне затемнення, то й повністю закрита діафрагма і два нд фільтри були накручені (брешу, один НД 8 або НД 16… Зараз точно вже не згадаю, а другий від безвиході був cpl. Так, звичайно він там і нафіг не потрібен за ідеєю, але хоч трохи затемнює .... Ну і тепер у мене про всяк випадок парк НД фільтрів став ширшим і з'явилися і 32 і 64. Так що при бажанні можу підібрати який завгодно, але ось той, який зі змінною затемнення - кака.Мені не сподобався.Два полярики грубо кажучи.Може кому вони і подобаються, можливо для відео вони непогані, але мені для фото вони не подобаються) і тоді у мене була соні а55, а там 1/4000 і в результаті фігня а не фотка вийшла (так, знімав тоді на 300мм, значить для кропу це 450мм).
            От там би мені й 1/32000 дуже стали в нагоді, та й хоча б 1/8000. Але що тоді під рукою було тим і користувався.
            Тож повірте на слово…. 1/8000 добре. Так, це не та витримка, яку використовуєш постійно, але і маючи Феррарі не будеш на ній весь час їздити 300+ км/год. У більшості випадків їздитимеш так само, як і основний потік автомобілів. Але знатимеш, що коли треба – натиснув на педаль газу і полетів, а твій сусід на опелі корсе може тиснути скільки завгодно, але летіти він не почне.
            Ось і всі справи про ті 1/8000
            Та й крім того є ситуації, коли реально потрібна та 1/8000 і швидша витримка. Наприклад, спорт. Мотоспорт, автоспорт тощо. Адже не всі ставлять фотик на штатив і фотографують пейзажі. Тож треба… І 20 кадрів на секунду теж треба. Не всім, не завжди, але треба ( мені і 10 вистачає, і якщо чесно то рідко цим користуюся, але іноді користуюсь ... Наприклад пару років тому марафон фотографував і там потрібна і витримка маленька і багато кадрів на секунду .... Тоді за 4- 5 годин ~ 3000 кадрів зняв, так, 90% з них далі камери не пішли, решта пішли по газетах і сайтах, але це нормально для таких фотографій, тому що зараз, наприклад, ця людина лідер, а через пару км вона вже зійшла. і на кому потрібні фотки незрозуміло кого :))) так що це нормальна статистика)

            Кому не треба – не витрачайте гроші на це. Не купуйте Феррарі, купіть Опель. Тільки потім не вимагайте від Опеля показників Феррарі і не дивуйтеся, що у сусіда Феррарі може до сотні за 3 секунди розігнатися, а ваш Опель за 16 секунд.
            Адже вас не змушують купувати фотоапарат з витримкою 1/8000. Вас взагалі не змушують купувати фотоапарат. Може у вас другий Айвазовський вмирає, а ви замість полотна та фарб купили фотоапарат… так що може і Опель вам не потрібен, а велосипед…

    • Ledogor

      Та як сказати… з одного боку – прогрес. З іншого боку – дурдом і колесо для нещасного хом'яка, який змушений бігати як сполошений по колу. Щоб було як у всіх, чи ще краще. Машина в кредит, квартира в іпотеку, шубу дружині, айфон дитині ... Але завжди можна ... поставити штатив з камерою, розташуватися на траві, і розглядаючи небо і травинки, чекати, поки вітерець принесе вооон ту хмаринку вооон туди. А світ… а світ зачекає.
      “На дальній станції зійду
      Трава до пояса
      І добре з колишнім наодинці
      Бродити в полях, нічим, ніким не турбуючись
      По волошковій синій тиші”(с)

    • Руслан

      Гарні слова!
      З цього приводу ще 2008 року в ЖЖ був чудовий пост про Копроекономіку: https://2k.livejournal.com/520078.html
      І через 13 років, написане в ньому стало ще актуальнішим :/

  • Геннадій

    Всім привіт! Несподівано перестала вмикатися камера Konica Minolta Dynax 5D. Може хто знайомий з цим явищем?

    • Reiknarr

      Чи може акумулятор помер, або розрядився? Спробуйте акумулятор підзарядити, якщо не вийде, то можете замовити його в китаї, благо їх ще роблять під мінольти (модель акумулятора – NP-400), якщо все одно нічого не вийшло, то можу тільки поспівчувати і порадити понести в якесь сервіс, який займається цими камерами (такі залишилися, принаймні є там, де я живу)

    • Хагані

      У мене коніка мінольта 7д. При включенні пише error (((((((. Будь ласка підкажіть, де можна зробити ремонт???? Дуже дорогий для мене це фотоапарат!!!! Розумію що він за функіоналом застарів. Але я дуже хочу його відремонтувати)).

      • Reiknarr

        Якщо питання ще актуальне, то в Москві сертифікований соні сервіс центр "Копія-Москва" проводить, як вони висловилися, обмежений ремонт 7D і 5D мінольт, можливо що й інші сертифіковані послуги займаються ремонтом цих камер, про інші послуги і майстрів не знаю. У сервісі камеру не ремонтував, слава богу з мого порядку, просто хотів віддати на чистку основну камеру, але не знав розцінок, запитав заодно і про мінольти.

  • Reiknarr

    Родіон, можна звичайно, я просто назвав ті камери, з яких сам починав і те, що вони були обмежені по можливостях змушували шукати нові способи знімати та вчитися, багато вчитися, не кажу, що камера з гарним екраном і Live View не може так само , просто вона менш вимоглива до навичок, особисто я вважаю, що новачкові варто дати спочатку просту і стару камеру, щоб навчитися знімати, а далі він сам вирішить, що йому потрібно а що ні, але це моя думка і то до чого я прийшов почавши з таких старих камер

  • Jankowsky

    Маю в колекції унікальний експонат – абсолютно нова Minolta Dimage 7. Хто може підказати що з нею за проблема? НЕ працює взагалі від АКБ пальчикових та батарей, горить іконка повного розряду батареї і включення не відбувається, немає реакції ніякої – без різниці на нових батареях або заряджених АКБ – працює нормально, включається, знімає тільки від рідного адаптера 6V від мережі

    • Михайло

      Якщо чесно, то гадки не маю. Але це проблема контролера розряду. Недостатня напруга на батарейному блоці або його осідання від окислених контактів.

  • Аркадій Шаповал

    UPDATE: Данило Макієнко додав приклади у сонячну погоду і трохи додав та виправив опис самої камери.

    • Дмитро

      Доброго дня, може існують колірні профілі для 5d-7D?

  • thunder50

    Всім привіт! Нещодавно придбав цю камеру, перевірено, чи працює з флешками на 16 і 32 гіга.

    • Reiknarr

      Не очікував що може працювати і з 32Гб, дякую

  • Дмитро

    Доброго дня, підкажіть будь ласка проявник для mrw, наближений до кольору з камери? спасибі.

    • Reiknarr

      Здрастуйте, ні, проявник Lightroom, звідти просто конвертував в jpeg, рідний проявник днем ​​з вогнем не знайдеш, а той що у мене був, разом з D5D не використовував і не використовую через те, що погано працює на win10. Але через нього колір виходить трохи соковитішим.

    • Борис Коло

      Це ось і проблема. Немає можливості дістати "рідний" колір. Продав у Гонконг у результаті

  • Павло

    У коментарях автор огляду писав ”
    Так, шкода що цифрових камер зі змінною оптикою від Мінольти та Коніки Мінольти лише 3.”… Я знаю лише 5д/7д. Підкажіть будь ласка, яка третя?

  • Андрій із К.

    Зате колір, який колір! справжній, натуральний прямий. Очманіти. За натуральністю краще, ніж Фудж С 5 про, є у мене. Хочу купити, і це у 2021 році. Все таки перші ссд матриці на дзеркалках за натуральністю кольору ще ні хто не обійшов а не тому що мені ретро подавай або типу того.

    • Борис Коло

      Ви у джипіг знімаєте? Так ви справжній джедай!

  • Павло

    Є у них ще компакти на 2 матриці, там кольоропередача теж класна. а3, а2, а Dimage 200hi взагалі найкращий колір, як на мене. Вони гальмівні, але якщо хтось не поспішає, є сенс спробувати, вони зараз стоять копійки.

  • Владислав

    Хороший огляд!
    Відчувається не лише фахівець з фототехніки – минулої та сьогодення, але й відданий фотографії ентузіаст, з усіма переживаннями за майбутнє фотографії та відношеннями до фотографії сьогоднішніх користувачів.
    Якщо чесно, мене захопив не сам огляд, а коментарі та думки всіх учасників. Це дуже захопило мене і дочитав до кінця всі коментарі.
    Дуже приємно читати щирі та розумні висловлювання і з фототехніки – минулої та справжньої, і стосовно фотографів до процесу стрімкого розвитку фототехніки, та висловлювання про місце самого фотографа у цьому прогресі фотокамер.
    Ми всі вражені таким прогресом, хто намагається відстоювати свою точку зору про принадність раритетної фототехніки, хто говорить про те, що прогрес допомагає фотографу - і ті й інші праві. Кожен знаходить свою нішу, свій інтерес у цьому різноманітті та фотокамер та об'єктивів.
    І все одно, всі наголошують, що головний персонаж – це сам ФОТОГРАФ.
    Єдине, що мене засмучує, що це не наші країни розробляють і виготовляють цю чудо-техніку, ми лише користувачі.
    Деякі заперечать, що, мовляв, японською фототехнікою користується весь світ, і правильно заперечать. Але і смартфонами, і комп'ютерами, і телевізорами, і автомобілями і ... і ... ми не можемо нікого порадувати.
    Шкода чогось упущеного….

  • Рафіс

    Дякуємо за огляд. Дивно, що плівковий виробник вирішив на своєму флагмані поставити матрицю від Соні, а не своєї розробки, або хоча б від Кодака.

  • Аркадій Шаповал

    Ще один огляд Konica Minolta Dynax 7D від читача Радоживи https://radojuva.com/2021/12/konica-minolta-dynax-7d-2/

  • Artem

    Друзі, я тут узяв KM 7D у лоті з купкою робочих фотиків та об'єктивів. Об'єктиви хотілося б для Нікон, але їх виявилося багато якраз під цю Мінолту. Коротше, купив їй акумулятор, сподіваючись, що все в мене з нею залагодиться, тим більше що люблю такі незвичайні тушки. Але...
    Загалом проблема зі стабілізатором матриці (при включенні дзижчить секунд 5 і не дає зробити спуск затвора, в іншому працює). Я вже потроху руку в домашніх ремонтах дзеркалок набив, хотів полагодити, але в мережі немає інформації, як це зробити. Чинил до цього Нікони, в основному, там немає такої приблуди як стабілізація матриці (судячи за кількістю скарг від власників Соні та КМ, я щиро щасливий, що Нікони обійшлися без настільки крихкого елемента в дзеркалках).
    Увага! питання: як полагодити стабілізатор? або хоча б його відключити (може, є відео чи схема якась). Дуже хочеться зняти на цю цікаву камеру, тим більше, до неї ще й об'єктивів візок приїхав.
    Дякую за будь-яку інфу!

    • Людина

      спробуйте зателефонувати за контактами до сервісного центру коніка-мінолта. Кілька років тому там ще працювали люди, які лагодили ці камери в минулому, мб підкажуть щось

    • Ервін

      Не буде read complete thread, але я має два KM 7D's myslf. I use them once in a while as I have FF Nikons now.
      Одна стаття за кілька років недоступна тому, що black frame issue.
      Коли ми знаємо (не може remember where) вирішення в іншому вигляді. Особа висловлювалася, що ви повинні кинути на 7D тіла на ball of your (free) hand, якщо потрібні невеликі часи, until you hear a 'click'.
      Це працювало і що камера came to life again. A second 7D те, що не працює і що я дугт з деякими іншими руками в тій же мірі. Both cameras work fine. Хоча якщо ліворуч unused для деякого часу, ви можете йти через все це. Once back to life they do perform. Не треба думати, якщо це може вирішити вашу проблему, тому що ми можемо зробити це добре. Best regards.

    • Reiknarr

      Вечір добрий, крім перелічених вище порад можу порадити тільки самому розібрати, там матричний стабілізатор реалізований на крокових моторах, тобто стабілізація йде тільки в площині і зламати щось при акуратному розборі буде не дуже легко, не легше, ніж з магнітною підвіскою це точно. Сподіваюся, щось Вам допоможе і Ваше звірятко почне Вам служити вірою і правдою, як і мені)

Додати коментар або відгук

Copyright © Radojuva.com. Автор блогу - Фотограф у Києві Аркадій Шаповал. 2009-2023

English-version of this article https://radojuva.com/en/2020/06/konica-minolta-dynax-7d/

Versión en español de este artículo https://radojuva.com/es/2020/06/konica-minolta-dynax-7d/