Огляд Nikon Speedlight SB-400

За цей спалах Nikon Speedlight SB-400 величезна подяка Юрієві Великанову.

Огляд спалаху Nikon Speedlight SB-400

Огляд спалаху Nikon Speedlight SB-400

Nikon Speedlight SB-400 - крихітна аматорська зовнішній спалах для камер Nikon. Спалах підходить практично до всіх дзеркальних камер Nikon, за винятком старих камер з D-TTL виміром (наприклад, таких як Nikon D100, D1x). SB-400 чудово працюватиме з усіма сучасними дзеркалками, такими як Nikon D3100, D3200, D5100, D5200, D7000, D600 і т.д. А також спалах підходить для низки цифрових камер, наприклад, COOLPIX 8800.

SB-400 має лише кнопку включення та індикатор готовності. На камері SB-400 швидко фіксується спеціальною клямкою. SB-400 може працювати тільки в автоматичному режимі I-TTL та в режимі 'М'. Увага: на відміну від багатьох інших спалахів, перехід з режиму на SB-400 здійснюється за допомогою меню фотоапарата. Деякі камери не підтримують перемикання режимів. І ось тут серйозна каверза: спалах не змусиш працювати з деякими камерами під час використання старих неавтофокусних об'єктивів. Так, я не зміг змусити спалах працювати з камерою Nikon D80 та об'єктивом Юпітер-37А. Це не біда, адже мало хто використовує нові камери. старими об'єктивами :).

Мій екземпляр спалаху виготовлено у Китаї. Ніжка спалаху металева. На мій погляд SB-400 цікава лише маленькими розмірами та поворотною головкою. При повороті головки на 60, 75 та 90 градусів можна знімати за допомогою відображення світла спалаху від стелі. Це дуже хороша можливість отримати фотографії з м'яким підсвічуванням без сильних темних провалів на фотографії. Принцип такої зйомки показаний нижче:

SB-400 працює на відбиття від стелі. Зображення взято з інструкції до SB-400

SB-400 працює на відображення стелі. Зображення взято з інструкції до SB-400.

У 2013 році вийшла нова модель Nikon Speedlight SB-300.

Різниця між SB-300 та SB-400

Різниця між SB-300 та SB-400

Спалахи Nikon Speedlight SB-300 та Nikon Speedlight SB-400 дуже схожі між собою. У табличці нижче наведено основні відмінності.

SB-300 SB-400
Рік випуску 2013 2004
Країна виробник Китай Китай
Поворот голівки 0, 60, 75, 90, 120 0, 60, 75, 90
Провідне число (ІSO 100)  18 21
Батарейки ААА Х 2 АА Х 2
Весс, д 97 127
Зум головки FX 27mm 27mm
футляр SS-DC1 SS-400

Нова SB-300 має меншу вагу, більший кут повороту головки, але меншу потужність. SB-300 перший спалах Nikon, що використовує маленькі батареї AAA типу. Вважаю обидва спалахи досить хорошими, особливої ​​різниці в них немає.

Мій досвід:

Nikon Speedlight SB-400 – реально дуже цікавий варіант як зовнішнього спалаху. Ось тільки мене абсолютно не влаштовує відсутність підтримки високошвидкісної синхронізації FP та можливість дистанційно керувати спалахом Nikon SB-400 за допомогою Nikon CLS. Але з огляду на те, що Nikon Speedlight SB-400 максимально підходить до легких камер, наприклад, таких як Nikon D3100, D3200, то скаржитися нема на що, адже ці камери не можуть керувати іншими спалахами за допомогою вбудованого спалаху, та й режим FP не підтримують. Якщо купуєте спалах для аматорської камери Nikon, то функціонал із SB-400 буде максимально повним.


Висновки:

Nikon Speedlight SB-400 відмінний крихітний і легкий спалах, може бути хорошим помічником фотографа-аматора. Легко поміщається у будь-яку фотосумку. Якщо досі не знаєте, чи купувати зовнішній спалах, почитайте про його можливості в розділі 'Зовнішній Спалах'. Мої поради щодо вибору спалаху для камер Nikon знайдете в розділі 'Вибір спалаху для камер Nikon».

Ставимо лайк. Спасибі за увагу. Аркадій Шаповал.

Додати коментар:

 

 

Коментарі: 94, на тему: Огляд Nikon Speedlight SB-400

  • Нуржан

    купив собі з рук sb 400 обійшлося рівно 3000 рублів на nikon d3200 для домашніх зйомок якраз я задоволений

  • Віктор

    Власники спалаху, будь ласка, покажіть приклади фотографій з використанням SB-400.

    • валерій А.

      А які проблеми? Режим спалаху - в ТТL, голівку в стелю, лопушка у неї немає - вирізав із щільного білого паперу невеликий прямокут. отвором під головку і надягаю на неї. І що у кімнаті:

    • валерій А.

      Ще:

  • георгий

    Доброго дня ! Скажіть, будь ласка, чи буде працювати SB-400 на nikon d70s і в яких режимах? А також якщо брати спалах для nikon d70s сторонніх виробників (алтура, невір і т.д) треба враховувати, що б вони працювали в режимі i-TTL?

    • Михайло

      Працюватиме в автоматі. І так, треба враховувати роботу в i-TTL

  • Олексій de Paris

    відмінний спалах, працює в ручному так і в автоматичному режимі відмінно! Перезаряджання швидке і дозволяє знімати серіями на малій та середній потужності. Перевірено на d3100, d5200, d90, d600. З усіма працює однаково добре.

    • валерій А.

      Згоден. По-моєму виробник замінив її на гіршу.

  • Дмитро

    Хтось використав sb-400 з синхронізаторами yongnuo 622n? Чи правильно працює в ttl?

  • Яна

    Підкажіть, будь ласка, чи підійде спалах СБ-400 для камери D700? Спасибі!

    • Б. Р. П.

      Цитата з огляду вище: "SB-400 буде добре працювати з усіма сучасними дзеркалками"

  • Всеволод

    Добридень! Хто знає, чи SB 400, встановлена ​​на камеру, “підпалювати” інші зовнішні спалахи. 910-ю, наприклад?

    • Аркадій Шаповал

      В автоматичному режимі TTL не може.

  • Всеволод

    тобто. якщо камера 850-а, змусити спрацювати 910-ю, не встановлену на камеру, 400-а не зможе?

  • RA4ADF

    Придбав нещодавно таку. У TTL-режимі на D7000 рідко виходять нормальні знімки. У 99% недоекспоновано. У ручному режимі спалаху достатньо, але купа шлюбу через помилки експозиції.
    Може хтось зустрічався з подібним?

    • RA4ADF

      Розібрався.

      • Анонім

        Добра, що виправив?

        • RA4ADF

          IGBT-транзистори вилетіли. Пара коштує за ціною спалаху на Авіто. Взяв. Стан нової. Поки що працює.
          Спалах маленький, зручний, не раз рятував

  • an25673

    Здравствуйте,подкажите будь ласка на NIKON D3100 в режимі пріоритету діафрагми, при використанні даного спалаху,можна встановити настройкою у фотоапараті витримку коротше 1/60 або можна налаштувати автоматичну чутливість ISO і там задати максимальну витримку наприклад 1/125?

    • Аркадій Шаповал

      У режимі А камера майже завжди ставитиме 1/60 (це стандарт, задається в меню). Можна будь-яку витримку до 1/200, але тільки в режимах S, M.

  • Андрій

    Як вона для стробування, швидкість перезаряджання порівняно зі СБ600 або СБ700 значно менше?

  • an25673

    Доброго дня, при зйомці з даним спалахом часто на зіницях провини білі точки, це нормально?

    • валерій А.

      Добрий день. З погляду фізики це нормально - відображення спалаху від темних зіниць, з точки зору естетики - не цілком нормально, велком тузі фотошоп.

  • an256

    Інструмент штамп підійде для цих цілей у фотошопі або краще якийсь інший використовувати?

    • ст

      підійде. Або - затемнення.
      Будь-яку дію у ФШ можна зробити, як мінімум, двома способами.

      По сабжу: рекомендується не використовувати спалах "в лоб". Використовуйте розсіювачі та/або відбивачі. Направте спалах у стелю, для підсвічування тіней приклейте шматочок паперу скотчем, на кшталт “білого прапорця” повноцінних камерних спалахів.
      Або використовуйте будь-який розсіювач – світло буде м'якшим, відблиски в очах не такі різкі.

  • an256

    Спасибі, прибрав штампом, знімав у сосновому лісі в горах, а куди там спалах направити, саморобний лопушок тільки використав, замовив ще й розсіювач для sb400. А наприклад, якщо замість sb400 купити sb700 результат краще буде?

    • валерій А.

      …купити sb700 результат буде краще? На природі, та й у приміщенні навряд чи (тим більше з 3100). Крутиться голова на всі боки - іноді вдасться вбік або назад пихнути в приміщенні, швидкісна синхронізація (підсвітити на коротких витримках) на 3100 не працює, дистанційно з нього теж не управляється (TTL ні, тільки підпалювати на заздалегідь виставленої потужності) або другу таку ж на ФА ставити. Ну потужніший і трохи вище, плата - "перископ", вага. Ви, напевно, з СБ400 не все ще взяли, ось упретеся в межу - все, не вистачає її для задумів, тоді вже ...

  • an256

    Можливо Ви маєте рацію, але Аркадій наприклад якось писав, буквально: SB-600 - це гігантський стрибок після SB-400. Я думаю SB-700 це ще більше. До того ж SB-600,700 зараз дві копійки стоять, єдине, та на моїй D3200 немає високошвидкісної синхронізації, ну може і камерою інший обзаведусь як-небудь.

    • валерій А.

      Ну Аркадій то знає, що з цим спалахом робити, наприклад, у студії висвітлити з бокового ракурсу, на вулиці теж часто помічник спалах тримає (на ТТЛ режимі, напевно, оперативніше). Якщо вам це актуально, треба брати. А з камери пихати в лоб або в стелю - різниця з 400-кою невелика.

Додати коментар або відгук

Copyright © Radojuva.com. Автор блогу - Фотограф у Києві Аркадій Шаповал. 2009-2023

English-version of this article https://radojuva.com/en/2013/09/obzor-nikon-speedlight-sb-400/

Versión en español de este artículo https://radojuva.com/es/2013/09/obzor-nikon-speedlight-sb-400/