відповідей: 29

  1. Аніїїчка
    09.06.2013

    Перша фотка із маками супер!

    Відповісти

  2. Олександр
    09.06.2013

    вже більше півроку читаю ваш блог) велике спасибі за вашу роботу)

    Відповісти

  3. Nukemall
    10.06.2013

    З якого боку він Yashica? Торгова марка Focal належала американській мережі супермаркетів K-Mart, це як, наприклад, Elenberg у Eldorado. Об'єктиви замовляли у різних японських ODM-виробників (тобто фірм, які розробляли об'єктиви і випускали їх з будь-яким написом за яку заплатять), в основному за принципом "чим дешевше - тим краще". Саме цей Focal 135/2.8 судячи з мітки дистанції фокусування у вигляді пустотілого ромба розроблений і випущений японською фірмою Cima Kogaku. Були інші Focal Auto 135/2.8 від інших виробників.

    А Yashica – торгова марка японської фірми – виробника камер з тією самою назвою, яка згодом куплена концерном Kyocera. Об'єктиви у них були під марками Yashinon, Yashikor, Yashinon DSB і Yashica ML. Тобто. об'єктивів просто Yashica не було зовсім.

    Відповісти

    • Jerichosb
      12.04.2017

      Цитата: “Тобто. об'єктивів просто Yashica не було зовсім.

      Просто Yashica lens DSB 135 мм 1:2.8 Made in Japan

      Відповісти

  4. Nukemall
    10.06.2013

    Були ще марки "Super Yashinon-R" та "YUS Automatic". Остання марка була придумана американськими дистриб'юторами Yashica USA і наносилася рівно на два об'єктиви - Yashinon DSB 28/2.8 і Yashinon DSB 135/2.8, причому тільки на ті, які продавалися в комплекті з камерою - такий комплект йшов дешевше, ніж об'єктиви окремо , А "дробити кити" не вчора придумали, дистриб'ютори намагалися зміною марки з цим боротися.

    Відповісти

  5. Мовсар
    10.06.2013

    Вид на сучасну камеру
    Зеніт-В

    Відповісти

  6. Євген
    10.06.2013

    Аркадію, дякую за огляд об'єктива! У Вас як завжди інформація викладена "доступною мовою" для новачків, пізнавально та цікаво. А ось прочитавши коментар nukemall, трохи засмутився, адже я думав, що це саме Yashicа. Купував його з цією назвою.

    Відповісти

  7. Алекс
    14.06.2013

    Повністю погоджуся зі словами nukemall і трохи доповню.
    Торгова марка Focal належала американській мережі супермаркетів K-Mart, це як, наприклад, Elenberg у Eldorado та інших компаній рітейл сегмента.
    Об'єктиви замовляли у різних японських ODM-виробниках (тобто фірм, які розробляли з нуля об'єктиви та випускали їх на своїх виробничих потужностях з будь-яким написом (торговельною маркою) за яку заплатять), в основному за принципом «чим дешевше – тим краще» , хоча іноді фактор ціни йшов на другий план, тому що проводили порівняння з іншими аналогічними товарами, які добре продавалися і мали відмінні від тих. Показники.
    Крім торгової марки Focal, була торгова марка Sears, Manon, які були поглинені і ще жива Tasco, які активно продавали на американському ринку в 60-80-ті роки фотооб'єктиви японського, гонконгського виробництва за ODM-угодою.

    Відповісти

    • Nukemall
      14.06.2013

      Будь-яких торгових марок американці наплодили туєву безодню. Beston, Eagle, Galaxy, Underground, Titamatic, Kalogon, Ozunon… чули про такі? А це добре, якщо сота частина.
      Sears – марка досить відома і в певні періоди пристойна, під нею не тільки самьянгівські вужжі продавалися, але і цілком пристойні речі типу томіоківських 55/1.4 разом з камерами Chinon (теж що несли напис “Sears”)… а також козинівські 55/1.4 з камерами Ricoh і ті самі об'єктиви замовлені безпосередньо.

      Відповісти

      • Алекс
        14.06.2013

        Не лише чув, а й користувався.
        Точно, що сота частина, тому що в 60-і роки американські комівояжери тільки й робили, що літали в японію, гон-конг, корею, щоб домовлятися про постачання товарів на тер. США. У принципі вони підняли ритейл оптики США. Паралельно з ними на американський ринок виходили японські та європейські бренди.
        До речі, ми зараз на території СНД спостерігаємо аналогічну ситуацію, яка відбувалася в США 60-80-ті роки.
        Цікавий час був, розмовляв з одним американським фотографом, який у 60-80-ті заробляв собі на хліб фотографією, так ось КІТИ Нікон-Кенон-Олімпус-Пентакс коштували дуже дорого на той час, тільки з перенесенням виробництва у 80-ті роки. Гон-Конг та Корею товари цих марок стали доступнішими. Цейсс-лейка та ін. європейці були дуже дорогі і продавалися дуже важко.
        Тому як Ви правильно написали Chinon, а також Soligor, Miranda, Ansco, Vivitar, Summit та ін були дуже доступні за ціною для широких мас.

        Я дуже радий, що зустрів колегу з Росії, який чудово знає історію співпраці японських виробників оптики з американськими комівояжерами.

        Почитайте на дозвіллі про жадібні алгоритми (Хаффмана, Краскала, Пріма, Лін-Керніга і Радо-Едмондса), як правило, всі американські компанії використовували ці алгоритми для досягнення успіху і іноді плювали на якість продукції, що продається.

        Удачі вам!

        Відповісти

      • Анонім
        15.08.2017

        Значить Underground 135/2.8 може бути випущений будь-ким і різниця в “картинці” теж м/б різна чи є варіанти?

        Відповісти

      • Анонім
        15.08.2017

        Про Underground 135/2.8 можете щось сказати?

        Відповісти

      • Sky
        15.08.2017

        Про Underground 135/2.8 можете щось сказати?

        Відповісти

  8. Євген
    06.07.2013

    Продаю цей об'єктив, чудовий "м'який" портретник! Стан ідеальний, ціна 800гр. торг! відправлю Україною. Так, це не Yashica, просто стояв на камері Yashica.

    Відповісти

    • Анонім
      09.11.2014

      А можете показати приклади фото, як фоткає на людині, наприклад

      Відповісти

  9. Євгенія
    19.10.2013

    Доброго дня, я новачок.. гуляю вже більше року з Canon D550 об'єктив EF-S 18-55 IS II Kit але навіть мені він вже здається не дуже…=)) особливо при фотографуванні в приміщенні людей….. краще купити Світлосильний yashica DSB 135 / 2.8 ?? а свій EF-S 18-55 IS II Kit можна сміливо викинути так? =))

    Відповісти

  10. Анонім
    19.10.2013

    ось варіант купити Світлосильний yashica DSB 135/2.8 будь ласка підкажіть мені, комплектація до мого D550 НОРМАЛЬНО БУДЕ? і за ціною нормально 6500 пропонують?
    оголошення про продаж: Світлосильний портретний об'єктив.

    Байонет Contax / Yashica C/Y Лінзи чисті, фокусування працює плавно.

    В ідеальному майже новому стані.

    Комплект: перехідник на EOS, бленда, фільтр UV. ціна 6500 руб. і за скільки свій я можу продати? =)дякую. =)

    Відповісти

  11. Євгенія
    19.10.2013

    Ще у мене є до мого d550 фотоспалах SPEEDLITE 430EX II, який так само успішно не користуюся бо не розумію..навіщо купила..допоможіть будь ласка розібратися..попередній коментар (анонім) теж моє…про “ось варіант купити 135 Будь ласка, підкажіть мені,комплектація до мого D2.8 НОРМАЛЬНО БУДЕ? і за ціною нормально 550 пропонують?
    оголошення про продаж: Світлосильний портретний об'єктив.

    Байонет Contax / Yashica C/Y Лінзи чисті, фокусування працює плавно.

    В ідеальному майже новому стані.

    Комплект: перехідник на EOS, бленда, фільтр UV. ціна 6500 руб. і за скільки свій я можу продати? =)дякую. =)”

    Відповісти

  12. Андрій
    17.10.2014

    В Італії на блошиному ринку Auto Focal 1:2.8 f=135mm Japan – 40 євро.
    Я правильно розумію, що на D5100 він не буде фокусуватися на нескінченність?

    Відповісти

    • Аркадій Шаповал
      17.10.2014

      Зі звичайним безлінзовим перехідником не буде )

      Відповісти

  13. Максим
    14.02.2015

    класний блог, дякую.

    Відповісти

  14. Маріо
    15.01.2016

    135 DC має контроль для всіх цих. This is why Nikon has the patent on it. Ви можете встановити одиниці від звичайного до супер bokeh до soft focus, якщо ви натискаєте його на far. You'll notice that dedicated soft-focus lenses має не separate defocus control; вони є fixed один спосіб і тільки контроль, що ви будете використовувати вашу зйомку.

    Відповісти

  15. Ернест
    13.02.2017

    Дуже приємно читати ваші огляди, я хоч і чайник, але з вашою допомогою почав щось розуміти))) спасибі!!!!

    Відповісти

  16. Аркадій
    31.07.2017

    Може бути хтось мені відповість. Чим відрізняється лінза MINOLTA MD 50/1.4 від лінзи MINOLTA ROKKOR-X 50/1.4? Обидві лінзи через перехідник використовую з камерою D90. Різниці на фотографіях не бачу. І все ж, який з них краще??? Буду дуже вдячний за відповідь. Можу продати VIVITAR MF 135/2.8 - байонет NIKON F та CANON FD 135/2.5 без перехідника. Обидва у дуже гарній кондиції.

    Відповісти

    • Sky
      15.08.2017

      MINOLTA MD 50/1.4 випускалися з 81 року під Х-700, а ROKKOR-X 50/1.4 від 73 до 81 під SRT-102, XE або XD серії, треба дивитися кільце фокусування: якщо 3 борозни то SRT-102, XE ( 73-77гг), якщо 2 то ХД (77-81). Мітка "Х" і помаранчевий колір говорить про те, що для ринку США (треба тестувати дозиметром, іноді радіоактивні - подяка за Хіросіму). Є багато думок які краще: перші кажуть, що краще Роккори – там шибки краще, вони різкіші. Інші, що Мінолта – ці випущені пізніше, просвітлення краще, контрастніше. Про різкість можу посперечатися, а за контраст згоден. У Мінолти більше пластику, він легший і зручніший (для мене), Роккор важчий і металіст:) Є у них ще різниця в оптичних схемах – залежить від року випуску: 73-79 = 7/5 (фільтр 55мм), 79-81 = 7/6 (фільтр 49мм). Боке має бути різним.
      Взагалі подивитись на них треба, тоді точно скажу.

      Відповісти

  17. Олег
    14.02.2020

    Сміятиметеся, але такого типу є навіть з назвою Helios Auto 135 2.8 )
    Скрин з ютуба

    Відповісти

  18. Андрій
    16.05.2023

    А якщо байонет контакс-ящик, то на Canon EOS EF встане?

    Відповісти

Відповісти

 

 

Вгору