odpowiedzi: 97

  1. George
    28.03.2016

    Dobrzy ludzie, powiedz mi. Mam bzika na punkcie wyboru. Da się wziąć d70 z obiektywem 50 1.8, przebieg wydaje się mały, ale sprawdzę. Za 75$. Lub d50 z dwoma obiektywami 28-80 i 80-200, przebieg 15000. Za 110 USD.

    odpowiedź

    • Sergei
      28.03.2016

      Bierzesz d 50, światło, śrubokręt, wyświetlacz jest większy i blokujesz ogniskową.....

      odpowiedź

      • George
        28.03.2016

        Dzięki, zrobię to.

        odpowiedź

  2. George
    28.03.2016

    Akurat w domu leży af-s 55-200, ze starego D40. I tak naprawdę nie potrzebuję dwóch w przybliżeniu identycznych soczewek. A wraz z D70 jest „pięćdziesiąt kopiejek”, jeszcze nie próbowałem nim strzelać, chociaż wszyscy mówią, że jest to konieczne. W domu jest też lampa bs-600, jak rozumiem, D70 z lampą błyskową ma więcej funkcji, czy się mylę? Przy okazji, za d50 proszą już o 100 $. AAAAAA!!! Oszaleję!

    odpowiedź

  3. Andriej Wiunenko
    02.09.2016

    Kupiłem D70 z reklamy na Avito, prawie w nowym stanie, szkoda, że ​​nie z moim rodzimym 18-70, ale z obiektywem z filmu Nikon 28-80 F3,3-5,6. za 7 tyś rubli (przebieg 500 klatek ).No cóż mogę powiedzieć, że dobrze leży w dłoni.Kiedy kupiłem do niego wieloryba 18-55mm GIIED i 70-300mm DG MACRO sigma.Jego akumulator jest zabójca, zapomniałem jak ostatnio ładowałem.Oczywiście w porównaniu do czasów współczesnych, a ekran jest mały i byłoby więcej pikseli, ale nie nadąża się z postępem.Niedawno kupiłem Tamrona 18-200, Klikam na to, moje wrażenia są sprzeczne, dopóki się nie zorientowałem.Chcę naprawić 35 lub 50mm. Kiedy trzymasz Nikona w dłoniach, naprawdę czujesz się jak fotograf (-: Przemieniłem nowoczesne lustrzanki 70 Seria 3000,5000 w moich rękach, subiektywnie D70 jest lepszy pod względem jakości plastiku i jakości wykonania Ogólnie rzecz biorąc, dobry aparat do spokojnego fotografowania.

    odpowiedź

    • Pastor
      02.09.2016

      Zgadzam się, doskonały aparat, niedawno sam kupiłem d70 i jestem z niego bardzo zadowolony. Swoją drogą wątpię, że kompakt zrobi lepsze zdjęcia nawet za cenę trzykrotnie wyższą. Matryca jest tam jeszcze mniejsza, a dobrego obiektywu nie da się postawić. Swoją drogą, 28-80 to też bardzo dobry obiektyw. Mam też 18-70 lat, nie mogę powiedzieć, że 28-80 jest od niego znacznie gorszy. Choć stara i przezroczysta, jest ostra i bez widocznych ościeży z powodu aberracji. Ponadto, jeśli coś wstanie ff. A autofokus na 28-80 wydaje mi się szybszy niż na 18-70, choć tam też jest dobrze.

      odpowiedź

      • Andriej Wiunenko
        03.09.2016

        Ale zastanawiam się czy da się wpiąć uchwyt baterii do tego urządzenia .Oficjalnie nie ma takiej możliwości ,ale Chińczycy chyba coś produkują .Rozumiem że pytanie jest raczej teoretyczne ,na RYS jest tam potrzebna bateria jest już dość pojemny, zatrzymaj mój dociekliwy umysł, to ciekawe, to wszystko! (-:

        odpowiedź

      • Jarki
        03.09.2016

        Naucz się google!

        http://ali.pub/2i8cki

        odpowiedź

      • Andriej Wiunenko
        14.10.2016

        Dzięki za link!...(-:

        odpowiedź

      • Oleg
        05.11.2016

        Jego bateria działa tak długo, że ten akumulator przyniesie więcej minusów swoją wagą i dodatkowymi wymiarami niż autonomia. Dla mnie, jeśli naprawdę tego potrzebujesz, lepiej dokupić dodatkowy akumulator.

        odpowiedź

      • Oleg
        05.11.2016

        Przepraszam, pomyliłem się z D70 i mają inne baterie.

        odpowiedź

      • Andriej Wiunenko
        05.11.2016

        Patrzyłem też na te batbloki na Aliexpress, tanie rękodzieło, po prostu szpecą aparat, więc nie ma w nich sensu…

        odpowiedź

  4. Andriej Wiunenko
    21.10.2016

    Kręcę powoli

    odpowiedź

  5. Andriej Wiunenko
    21.10.2016

    uroczystości na Maslenitsa

    odpowiedź

  6. Wołodymyr
    21.12.2016

    Salut. Niedawno, dodając D70 z obiektywem 70-300G do drugiego D3200, już dawno się z nim pożegnałem. W dzisiejszych czasach wiktoriański aparat do rodzinnego rejestrowania krajobrazów jest zbyt cienki. Planuję przywieźć D90. Zastanawiam się, jaką pracę wykonać taką zmianę. Zaproponuj proszę. Dyakuju.

    odpowiedź

    • Władimir
      21.02.2021

      Proszę powiedz mi, dlaczego zmienili d3200 na d70?

      odpowiedź

  7. Andrey
    26.06.2017

    Proszę mi powiedzieć, czy można nagrywać Time-lapse tym aparatem i jak to możliwe? Dziękuję za odpowiedź.

    odpowiedź

  8. Dima Wołgograd
    30.06.2017

    Kto może mi powiedzieć, gdzie jest numer seryjny aparatu Nikon D70?

    odpowiedź

    • Oleg
      30.06.2017

      Mam go na D70 na dole, na lewo od wejścia baterii. Może też D70.

      odpowiedź

  9. Anonim
    16.07.2017

    Aby określić przebieg, numer seryjny itp., pobierz program dla Nikona

    odpowiedź

  10. Eugene
    22.01.2018

    Sprzedam Nikon D70 c 35-70 f3.-4.8 - obiektyw manualny, cena 2500 UAH 0975310941

    odpowiedź

    • Walery A.
      02.04.2018

      Wrażenie. Oglądałem dzisiaj d70+18-70, interesowało mnie że jest jak nowy, przebieg 6k. JVI mi się nie podobał - jest mały, punkty ostrości są ledwo domyślane, na d50 i innych Nikonach z lustrem pentagonalnym wydaje się większy i bardziej widoczny. Na ekranie też zdjęć w okularach i ze wzrostem nie widać. Przestawiłem obiektyw do testu na d5100, ponieważ zmieniłem buty z kaloszy na trampki. Obiektyw niestety trochę back-focused, optycznie też nie widział żadnej wyższości nad 18-55 ED II, wygląda tak samo, tylko ostrość jest wyłączona. Tak, nawet przy tych samych zdjęciach ekspozycja jest taka sama, a ja wziąłem ponad 18-55 światła - z jakiegoś powodu f/4,8 iso 900 kontra f/4 iso 1000 przy 18-70.

      odpowiedź

      • Valentine
        02.04.2018

        Jedno zastrzeżenie: 18-70 daje mniej więcej odpowiedni obraz na otwartych, ale 18-55 z F8. Pod względem przepuszczalności światła u mnie nie ma takich różnic.

        odpowiedź

      • тр .
        02.04.2018

        W wieku 18-55 VRII ze zdjęciem i otwartym wszystko jest w porządku, mylisz się.

        odpowiedź

      • Valentine
        02.04.2018

        Robię tylko wrażenie. 18-55 VRII jest bardzo słabym obiektywem na otwartym świetle, wciąż przegrywa w tej części 18-70. Przy przysłonach zakrytych na poziomie 18-55 obraz staje się zauważalnie lepszy.

        odpowiedź

  11. Walery A.
    02.04.2018

    Nieodpowiedni obiektyw – mówię o Nikkorze 18-55mm f/3.5-5.6GII ED AF-S DX.

    odpowiedź

  12. Sergei
    02.06.2018

    Cieszę się, że mogę fotografować tym aparatem dla własnej przyjemności, powiedz mi, którą kartę pamięci zabrać ze sobą dzisiaj - mój natywny Sandisk 1 Gb już nie wystarcza do fotografowania, muszę usuwać nieudane klatki w trakcie fotografowania, jestem zainteresowany maksymalnym rozmiarem bez poświęcania niezawodności i tym, jak bezpiecznie jest wziąć b. y. - Obecnie patrzę na SanDisk Ultra II CompactFlash 8Gb - używany. po D200 za 300 UAH A może nadal kupujesz nowy?

    odpowiedź

    • Arkady Shapoval
      02.06.2018

      D70 z łatwością współpracuje z 16 GB. Przy 8 GB w sam raz, prędkość około 266x będzie w sam raz. Możesz go użyć, jeśli dobrze sprawdzisz przed zakupem.

      odpowiedź

  13. Szarfa OK
    21.09.2018

    Przyjaciele, czy ktoś może mi pomóc z tym problemem;
    Mam dwa aparaty Nikon, jeden z nich to D70. Świetny aparat jako dodatkowy, ale miała „obolał”, powiedzmy tak. Czasami bez wyraźnego powodu (często po wyjęciu karty pamięci) na górnym wyświetlaczu pojawił się błąd CHR (lub CHA, tam nie jest to jasne) i nie można już strzelać z tym błędem. Ale zanim minęło, jak tylko znowu wyjąłem i włożyłem kartę z powrotem + czasem pomogło wyjęcie baterii. I często po takim szamanizmie aparat znów działał przez długi czas.
    Ale jakieś dwa miesiące temu wydarzyło się to samo, ale najgorsze jest to, że opisane powyżej tańce z tamburynami nie pomagają. Ten cholerny błąd nie zniknie. Co robić?

    Arkady, może spotkałeś się z czymś podobnym w swojej praktyce lub u kogoś innego?
    Powiedz mi, jak rozwiązać problem (najlepiej własnymi rękami).
    Będę bardzo wdzięczny!

    odpowiedź

    • Anonim
      28.10.2018

      Wystąpił problem z kartą pamięci lub gniazdem karty. Spróbuj ponownie sformatować kartę lub na początek użyj innej karty. Ten błąd przydarzył mi się, gdy dziecko zrujnowało gniazdo, mocno naciskając kartę, gdy próbował ją włożyć. Zabrałem go do warsztatu naprawczego.

      odpowiedź

      • Szarfa OK
        24.11.2018

        Dzięki. Problem najprawdopodobniej tkwi w slocie, piszą, że kontakty z czasem tam trafiają. Więc formatowanie nie pomaga. Ale na razie rozwiązałem problem - jak wkładam kartę, to po prostu mocniej ją dociskam. Dopóki to pomaga.
        Jeśli ktoś ma podobny problem, spróbuj tego samego. ALE najpierw upewnij się, że karta jest prawidłowo włożona, aby nie pogiąć tych głupich pinów-styków. Na razie czeka na naprawę.

        odpowiedź

  14. Andrew
    04.01.2019

    Kupiłem wtedy d70, na samym początku 2000 roku, ze zwykłym 18-70. Potem były już d80, d90, d300s, d7000 po których mydło (poprzez sąd :-)) trafiło do Sony bez żalu. Jednak moi synowie dorośli i ponownie kupiłem d70. Za 5 tr. z tymi samymi 18-70, ale teraz dodatkowo zestaw *gadżetów*. Bateria ma 11 lat, ale nie zamierza spocząć, mechanizmy urządzenia są nienaganne, 18-70 jest szczerze, komora jpg, czasem nie tak gorąca, ale z RAW-a można uzyskać wszystko, czego potrzeba, kolor A jest po prostu miłe dla oka: w końcu pojawiło się zdjęcie ojca rodziny (całe moje życie na zdjęciach rodzinnych ktoś był z aparatem :-)). Zadowolony z urządzenia - niezwykle. Choć nadal są w doskonałym stanie - polecam wszystkim.

    odpowiedź

  15. Sergei
    16.01.2019

    Niedawno dostałem jeden jako ładunek do obiektywu 35-f2d. Wyświetlacz pipet jest niewygodny.

    odpowiedź

    • Karl
      17.01.2019

      Cyjanek i brzytwa znajdują się w schowku na rękawiczki.

      odpowiedź

  16. Władimir
    13.06.2019

    Wyjazd na wakacje do Wietnamu. Oceniłem wagę torby ze szkłem d700 plus i zrobiło mi się smutno. Jako kompromis dostałem zakurzony d70, dołączyłem sigma 17-50 i dodałem dodatkowo pół-do 1,8. Nakręcony w nef. Przybył, pokazał się i był oszołomiony kwiatami. Półtora tysiąca zdjęć przetworzonych w półtora dnia. Użyłem d7000 jako drugiego aparatu na weselach, ale teraz myślę o tym. Spojrzałem na stare zdjęcia i postanowiłem wziąć d70 drugim aparatem na następny ślub.

    odpowiedź

  17. Dmitrij Wołgograd
    02.04.2020

    Cześć! Podaj mi zasób migawki Nikon D70 i Nikon D3300

    odpowiedź

    • nocleg ze śniadaniem
      02.04.2020

      W przypadku młodszej linii zasób migawki nie jest regulowany, ale w rzeczywistości zwykle dbają o co najmniej 100k

      odpowiedź

  18. Artem
    17.02.2023

    Przyjaciele, zdecydowałem się sprzedać D70 i muszę sprawdzić żywotność baterii, przynajmniej w przybliżeniu. W opcjach nie znalazłem skali od 0 do 4, jak w bardziej nowoczesnych tuszach. Jakieś pomysły, jak przynajmniej w przybliżeniu oszacować zasób bez „ładowania go do pełna i upuszczania ze zdjęciem na sam dół”?

    odpowiedź

    • Arkady Shapoval
      17.02.2023

      zobacz ile strzałów

      odpowiedź

      • Artem
        17.02.2023

        Kłopot w tym, że mam ich 4, chcę sprzedać 2, akumulatorów jest 7. Przetestować wszystkie akumulatory na tych starych modelach i zrobić sensowne zdjęcie - nerwów nie starczy.
        I bez zamiaru klikania przebiegu wydaje się to jakoś obraźliwe.
        Jak nie ma to poszukam w sieci napięcia na akumulatorze podczas rozładowywania po ostatnim zrobionym zdjęciu (zakładam, że jest gdzieś w okolicach 6.5V) i wtedy za pomocą woltomierza i żarówki 7.5V rozładuję przed- naładowane akumulatory. Nie da mi to dokładnych informacji na ile klatek bateria wytrzymuje, ale przybliżone zasilanie w amperach w baterii i przynajmniej będę mógł je ze sobą porównać.
        Ale jeśli masz lepsze pomysły, daj mi znać.

        odpowiedź

      • Zwycięzca
        18.02.2023

        A jakie mogą być „lepsze” pomysły, oprócz żarówki lub innego oporu? No to podłącz do modelowej ładowarki lub jakiegoś innego testera akumulatorów i uruchom cykl, ale podejrzewam, że gdyby były dostępne to byś takich pytań nie zadawał)

        odpowiedź

      • Artem
        18.02.2023

        Tak to jest, żarówka, najwyraźniej, najłatwiejsza opcja. Dziękuję

        odpowiedź

      • Artem
        25.02.2023

        Ogólnie rzecz biorąc, można było uzyskać przybliżone pojęcie o pojemności. za pomocą prostych manipulacji proporcjonalnym obliczeniem z parametrów ładowania początkowego, ładowania końcowego i czasu rozładowania wyprowadził współczynniki jakości akumulatorów. Zdecydowałem się sprzedać 3 z 4 egzemplarzy, coś czuję, że na D70 nie zrobię dużo zdjęć. Zostawię jedną D70 dla mojego syna do eksperymentów)

        odpowiedź

  19. Załaduj więcej komentarzy...

odpowiedź

 

 

na górze
mobilny komputer