відповідей: 74

  1. Анонім
    03.04.2015

    даремно посоромилися зняти людей. а відтінок, думаю, можна легко поправити при прояві.

    Відповісти

  2. Аркадій Шаповал
    03.04.2015

    Всі ці "довести до розуму", проявити в редакторі, замінити мастило, "краще литкаренського" та інша нісенітниця не змінює того, що об'єктив - зелена бестія :). Якщо мені потрібно буде танцювати з проявкою, краще я візьму звичайний об'єктив і одягну на нього зелений фільтр, який буде по-справжньому зеленим, а не жовто-зеленим з бантиком :).

    Відповісти

    • Олександр
      03.04.2015

      А ще краще піти і так, запросто, купити Canon EF 85mm f/1.2L II USM і не псувати собі нерви зеленюшками всякими, і жити напевно теж краще де нідь у швіцюрії або на крайній кінець у мамевриці а не в Україні.
      Гаманець у всіх по товщині різний а душа хоче краси в діапазоні 85мм, без риби і рак риба.
      Не так вже й він (кожний юпітер-9) безнадійно поганий (щодо чого порівнювати) як ви його окреслили.

      Відповісти

      • Аркадій Шаповал
        03.04.2015

        Не з'їжджайте з теми, обговорюйте об'єктив. Ніхто не каже, що знімати їм хороші кадри не можна, але, як зазначено в огляді, об'єктив або поганий з технічного погляду, або у мене був невдалий екземпляр. Замість безглуздої полеміки додавайте хороші, вдалі кадри сюди на обговорення – це буде найкраща реклама :)

        Відповісти

      • Олександр
        03.04.2015

        Згоден.
        З приводу об'єктиву можу сказати що він не такий вже й унікальний як багато хто думає і нерідко про це запитують, придатний він для тих людей у ​​яких він легко є (валяється без діла або придбаний за дуже смішну ціну) і вони здатні його переробити, або є комусь віддати на переробку (за адекватну ціну), думати що він незвичайний і шукати спеціально його не слід, на багатьох інтернет-барахолках не переробленому ціни йому не складуть.
        У порівнянні (після переробки) у зручності з іншими ю-9 він програє за багатьма параметрами але не настільки значно, (як кому а по мені призвичаїться не складно і в повній мірі зручно і стерпно) коли тримаєш в руках ю-9 різних конструкцій розумієш що Не набагато звичайний ю-9 краще від автомата, по різниці в діафрагмах (кількість пелюсток, їх колір і зручність) сперечатися немає сенсу автомат програє на всі 100%, по контрасту і кольоропередачі буде по краще побратимів, але знову ж таки не значно, по різкості (залежить від екземпляра) загалом між білим і чорним хорошим (вдалий екземпляр), головна перевага це ціна і якщо він з переробкою обходиться вдвічі дешевше за звичайний, традиційний ю-9 то це просто добре і ви в цьому випадку у виграші , але знову ж таки якщо перероблений дуже якісно,
        ось начебто якось так у загальних рисах.

        Відповісти

      • Аркадій Шаповал
        03.04.2015

        Справді, Ю-9 Автомат без переробки можна знайти за смішну ціну.

        Відповісти

      • Олександр
        03.04.2015

        в це все й упирається, за відносно малу ціну отримати ю-9 за оптичною якістю краще за чорного лзос, діафрагма на 2,8 дає слабо помітні гайки, це практично непогано, більше закривати її немає сенсу якщо це не пейзаж

        Відповісти

  3. МимоПроходив
    03.04.2015

    А що "юпітери 8" вже закінчилися: (

    Відповісти

    • Анонім
      03.04.2015

      Сказано ж було, що є ще кілограма чотири.

      Відповісти

    • Аркадій Шаповал
      03.04.2015

      Ну, раз народ вимагає Ю-8, ще піввідра лишилося :)

      Відповісти

      • Дмитро
        03.04.2015

        А чи немає у Вас іншого екземпляра Ю-9 Атомат? А то у них розкид якості надзвичайно великий. Я хотів брати на переробку, бачив дуже хороші відгуки про нього, тепер ось задумався, чи вартує вичинка.

        Відповісти

      • Аркадій Шаповал
        03.04.2015

        Ні, у відрі з Ю-8 попався лише один Ю-9 :(

        Відповісти

      • Андрій
        05.04.2015

        Не варто.
        Переробка не швидка, а тому на виході буде дорожчим за звичайний Ю-9.
        Різкість на відкритій це все казки. На прикритих буде гайка, але різкість все одно буде не кращою, ніж у бюджетних зумов.

        У мене була пара автоматів і 1 литкаринець і 3шт краногорців. Я собі зробив такий висновок: якщо є безкоштовний Ю-9, можна користуватися, якщо ні, краще взяти умовний Сапоп 85 1,8

        Відповісти

      • Дмитро
        06.04.2015

        Досвід є, переробив уже Юпітер-11 Автомат, Мир-1 Автомат та Мир-20 Автомат. Так що проблеми з переробкою можна вирішити цілком. Гайки теж не дуже страшні, просто боїшся напоротися на "кривий" екземпляр.

        Відповісти

      • Аркадій Шаповал
        06.04.2015

        Мир-20 Автомат я б узяв на огляд :)

        Відповісти

      • Дмитро
        06.04.2015

        Я б відправив, та в іншій країні живу…

        Особисто я не помітив жодної різниці з МС Мир-20Н із Вашого огляду.

        Відповісти

      • Аркадій Шаповал
        06.04.2015

        Дякуємо за інфу :)

        Відповісти

  4. Зьміцер
    03.04.2015

    Аркадію, велике спасибі за огляд! Я хотів купити таку скло, т.к. є знайомий умілець, який може під Никоном переробити. Але тепер вирішив не міняти шило на мило. Якщо вже є кострубатий латиркінець, який, втім, іноді тішить, то навіщо мені ще один геммор.

    Відповісти

  5. DEN
    03.04.2015

    Жаль немає прикладу, як він виглядає на камері.

    Відповісти

  6. Олександр
    03.04.2015

    на кеноні, моє фото

    Відповісти

  7. Олександр
    03.04.2015

    і особливо нічого захищати, як експерименти, було в наявності з радянських часів

    Відповісти

    • дзенгарден
      05.04.2015

      Олександр знайшов старий схрон з Юпітерами-автомат, не інакше :)

      Відповісти

  8. Олександр
    03.04.2015

    навіть і сперечатися нема, у сонячний день контраст на прикритому отворі падає

    Відповісти

  9. Валентин Каленіченко
    03.04.2015

    З монстром Київ-15 ТЕ знайомий. Вкрай незручний у руках. Уся механіка – на кулачкових передачах. Тупикова спроба створити автомат на морально застарілій основі.

    Відповісти

    • Олександр
      03.04.2015

      у ремонті він ще гірший ніж у руках

      Відповісти

    • Юрій
      03.04.2015

      Дивлячись на фото апарату, читаючи відгуки, розумієш, що він справді украй незручний у руках – ергономіка на нулі. А з іншого боку, розумієш, як нам усім зараз пощастило в тому, що ми маємо можливість користуватися набагато зручнішою та функціональнішою технікою, ніж раніше. А так само, ставити на цю техніку скло, яке старше за нас самих, і отримувати хороші фото. Спасибі Аркадію за працю та всім відвідувачам Радоживи :)

      Відповісти

  10. Жуки-павуки
    04.04.2015

    За огляд, канеш, спасибі, але вже складається відчуття, що цебро з оптичними скам'янілістю юпітер бездонно.

    Відповісти

  11. Родін
    04.04.2015

    Очевидно, лінзи від автоматів дуже гірше звичайних, типу здешевлені.
    ЗИ Якщо кому потрібен чудовий Юпітер – беріть від Києва дав номерний, білий. У мене червоногірський, 59 роки, "П" розсвітлений. Різкість-супер! Зеленця є, але анітрохи не критична. Білий Геліос із 13 пелюстками ще більше жовтить, але це навіть фішка небагато. ББ можна легко правити автоматикою камери або, у тяжкому випадку – засобами фотошопу. У мене ніколи не виникало проблем.

    Відповісти

    • Фелікс
      04.04.2015

      Це стосується не всіх об'єктивів. Мав юпітер 11 під м42 під контакс та під автомат. Під автомат ю11 фрижинга практично не має, і має його в рази менше, ніж юпітер 37. Колір при цьому дуже непоганий. Я не бачив жодної модифікації ю11 яка була оптично краща автоматної.

      Відповісти

      • Анонім
        05.04.2015

        "по різкості ю-11 автомат теж краще буде ніж ю-37" Смішно, їй Богу! Я просто і припустити не можу, чим у цьому огляді знімали замість Ю-37, хіба що 100 разів перебраним.

        Відповісти

      • Олександр
        05.04.2015

        давайте факти, якщо голослівно стверджувати, то я можу сказати що моя прабабуся в ленина стріляла, якщо не чим підтвердити слова краще промовчати, якщо є чим так давайте, викладайте.

        Відповісти

      • Микола Федорович
        05.04.2015

        Юпітер37

        Відповісти

      • Микола Федорович
        05.04.2015

        Юпітер37

        Відповісти

      • Олександр
        05.04.2015

        фото хороші, не сперечаюся, але треба з чимось порівнювати, наприклад з тим-таки юпітер-11 автомат, я теж був упевнений що 37й краще поки не порівняв і з ю-11 автомат, я також можу викласти купу хороших фото з ю-11 і з того ж ю37 але, без порівняння це всього лише фото і не більше того, та й зараз тут обговорюється юпітер-9 і відсунути від теми якось не дуже.

        Відповісти

    • Андрій
      05.04.2015

      ходять байки що саме в автоматів краще, не навіть пересипають.
      по мені так всі вони однакові: каша та жовтизна

      Відповісти

      • Фелікс
        05.04.2015

        Що пересипають?

        Відповісти

      • Олександр
        05.04.2015

        термін <> означає – переставити лінзи з одного лінзоблоку до іншого,
        Як правило помилка криється у виготовленні самої оправи лінзоблоку і зрідка в самих лінзах і так зване пересипання не завжди допомагає, це неодноразово перевірений факт.

        Відповісти

      • Фелікс
        05.04.2015

        Ви сильно віддалені від реальності, не плутайте юпітер 9 і юпітер 11, в автоматному юпітер 11 діаметр вихідної зіниці ахроматичної склеювання більше ніж у будь-якій іншій модифікації. лінзи ю11 неможливо нормально поставити у будь-якій іншій.

        Відповісти

      • Олександр
        06.04.2015

        по юлітер-11 сперечатися не стану, не доводилося лінзи з одного переставляти в інший, а ось дев'ятий перебирав і писав пояснення щодо його ю-9.

        Відповісти

    • серг
      14.02.2022

      ось саме юпітер сріблястий далекомірний трапилося мило конкретне! так що все це відносно

      Відповісти

      • Родіон
        14.02.2022

        Ну скільки говорено - дивитися треба на виробника, а не на колір корпусу. Вам литкаринський попався, мабуть.

        Відповісти

  12. Анонім
    05.04.2015

    Ну то ЧБ знімати на нього.

    Відповісти

  13. Анонім
    05.04.2015

    Аркадію, а ви об'єктиви серії Olympus Pen-F не ​​пробували? З бездзеркалками Sony NEX, наприклад, виходить солодке поєднання, ніби їх під цю камеру розробляли. На A7, щоправда, буде помітне віньєтування, швидше за все.

    Відповісти

    • Аркадій Шаповал
      05.04.2015

      Поясніть, у чому "солодкість"?

      Відповісти

      • Родін
        06.04.2015

        Принадність в тому, що Пенівські об'єктиви на кропі - як геліос 40 на фф. Малюнок їх повністю розкритий.

        Відповісти

      • Олександр
        06.04.2015

        на такий коментар відразу не заперечити не відповісти просто неможливо, після нетривалих обдумувань на думку спала тільки одна думка – автор коменту вище сам розуміє про що написав.

        Відповісти

      • Аркадій Шаповал
        06.04.2015

        Додайте приклади "розкритого" малюнка

        Відповісти

      • Родіон
        07.04.2015

        Що не зрозуміло? З використанням полнокадрового скла на кропі відрізаються краю – частина малюнка об'єктиву тобто. У геліосів це добре видно.
        Олександре, якщо ви особливо обдарований і все ще не наздогнали - гляньте поведінку Г44 на кропі та фф. Потім гляньте Г44 на nex5 і Г33 кіношний для APS-C на nex5. І побачите різницю у поведінці скла для фф на кропі та скла для APS-C на рідному форматі.
        Пенівське скло вже для кропу - "втрат" немає. Приклади самі дивіться у Nukemall, який з ними мав справу. У мене дзеркалка – прикладів не буде.

        Відповісти

  14. Анонім
    01.08.2015

    Підкажіть, будь ласка, як витягнути з Юпітер-9 лінзоблок?

    Відповісти

    • аноніМ
      23.08.2015

      Навіщо це вам потрібно?, крім автоматівської оправи ви його не куди не вставите.

      Відповісти

      • Анонім
        07.09.2015

        Я переробив його під Nikon (без кільця управління діафрагмою). Картинка дуже цікава але надто мильна. Причина, ймовірно, у поганому складанні лінзоблоку. Внутрішня склейка лінз безцеремонно бовтається. Потрібно розібрати і, як мінімум, зафіксувати її.

        Відповісти

    • Анонім
      11.09.2015

      Розібрався. Для зняття та розбирання лінзоблоку необхідно відкрутити передню гайку з гравіюванням назви об'єктиву. Шлиці для захоплення пінцетом зробив свердлом на 1.2мм.

      Відповісти

      • аноніМ
        21.09.2015

        Але це частий їхній дефект, дефект саме складання, коли перший раз береш його в руки треба потрясти по сторонах, якщо в ньому цокає - значить внутрішня задня склейка не закручена, будить сильно милити, після усунення стає цілком прийнятним.

        Відповісти

  15. Canonus Nikon
    13.01.2016

    Дуже зацікавила Ваша переробка! Читав, що для Нікона можна замінити байонет на КП А/Н, а от як діафрагму вивести ручну? Бачив один спосіб, але він зовні відрізняється від Вашого і більш ресурсом.

    Відповісти

    • Олександр
      13.01.2016

      Що саме цікавить?, якщо під нікон я зазвичай роблю під М42 але саджаю глибше лінзоблок, під ніконівський відрізок, так просто практичніше, можна користуватися одним перехідником на все під М42, кілька разів робив якось і відразу на рідний перехідник.

      Відповісти

  16. Олена
    01.04.2016

    Якщо комусь цікаво, знайшла хороший список за радянськими об'єктивами http://m42-adapter.in.ua/sovetskie-obektivyi-spisok-populyarnoy-optiki/

    Відповісти

  17. Анонім
    01.11.2016

    Підкажіть будь ласка: Який перехідник потрібний для Canon EOS 40D?

    Відповісти

  18. Анонім
    27.11.2016

    Здрастуйте, чи підійде Юпітер 9 автомат до фотоапарата Nikon D3100?

    Відповісти

  19. Анонім
    31.03.2017

    Чи є перехідник Canon DSLR?

    Відповісти

  20. Каміл
    15.06.2017

    Спасибі за огляд, мало не купив таку штуку.

    Відповісти

  21. Сергій
    01.11.2017

    Думаю, жовто-зелений відтінок є не на всіх примірниках, на моєму я такого не спостерігаю.

    Відповісти

  22. Сергій
    14.02.2022

    Дивно на лінсклуб про різкість пишуть лише гарні відгуки про автомат.
    був у мене не автомат сріблястий який цінується далекомірний дорогий! так виявилося милом.
    а ось чорні та різкі автомати тільки траплялися.
    думаю вам просто не вдалий попався на огляд

    Відповісти

Відповісти

 

 

Вгору