Нове життя для мануальної оптики 3.0

Нове життя для мануальної оптики почалося з приходом цифрових камер, особливо бездзеркальних (які мають фокус-пікінг і можливість використання не ретрофокусної мануальної оптики). Нове життя 2.0 для мануальної оптики почалося після можливості її перетворення на автофокусне за допомогою перехідника Techart PRO Leica M – адаптер для автофокусу Sony E (LM-EA7). Нове життя 3.0 виводить мануальну оптику на новий рівень рехаусинг (перепакування) старої мануальної оптики в сучасний корпус, розрахований на зручне використання під час кіновиробництва, зможе продовжити термін служби на необмежений період.

Розшукуються радянські об'єктиви!

Розшукуються радянські об'єктиви!

Увага! Під дуже гарний та цікавий проект IRON GLASS шукаються такі об'єктиви у будь-яких кількостях:

  1. СВІТ-20М
  2. МС СВІТ-20М
  3. СВІТ-10A

Це найвідоміша трійка!

А також шукаються такі об'єктиви у будь-яких кількостях (краще у великих кількостях!):

  1. СВІТ-20Н
  2. СВІТ-20 АВТОМАТ
  3. Юпітер-9
  4. Юпітер 9 Автомат
  5. Таїр-11а
  6. Мир-1В
  7. МС СВІТ-24М
  8. СВІТ-47к

Будь-яку інформацію про місцезнаходження об'єктивів, що особливо розшукуються, залишайте під даним записом у коментарях.

Контакти

Не забудьте згадати, що ви дізналися про це на Радоживі

Тел./Viber/Telegram/WhatsApp:: +38 (095) 524 98 45, контактна особа Олександр

VK: https://vk.com/o_len

Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100010958674060

Проект IRON GLASS: https://ironglassadapters.com/

Instagram проекту IRON GLASS: https://www.instagram.com/ironglassadapters/

матеріал підготував Аркадій Шаповал. Навчання/консультації | Youtube | Facebook | Instagram | Twitter | Telegram

Додати коментар:

 

 

Коментарі: 65, на тему: Нове життя для мануальної оптики 3.0

  • Михайло

    Нехилий цінник за перепакування, але може комусь і знадобитися

    • Віктор

      Ну раз роблять, то значить, на щось розраховують)))

      Хоча просити (і ймовірно, навіть отримувати) за “перепакований” Юпітер 85/2 $1100, коли за рогом навалом нових самьянгів 85/T1.5 AS, ВТРО дешевше – це… еэ… як би м'якше висловитися… загалом, треба мати особливу підприємницьку жилку :-D

      • Андрій

        Або необхідно мати покупців на послугу. І, мабуть, покупці є.

        • Віктор

          І багато їх, покупців? Хоча про що це я…

  • Олександр

    Що тільки не вигадають імперіалісти, щоб у черговий раз не обдерти захоплених фотографією!

    • Андрій

      Імперіалісти вигадують те, що не здатні комунізди. Комунізмам і автофокус не потрібен був-це ж не скріпно. І витримка 1/4000 не потрібна. І зуми не потрібні. І взагалі фотографія повинна використовуватися тільки у військових цілях, щоб у робітничого класу та думок не було витрачати свої копійки на чужу йому техніку.

      • Денис

        Що за маячня? Майже в кожній сім'ї було по фотику і набір для прояву. З усіх заходів у дитсадку та школі теж є досі фотографії. Автофокус не було? Ну так раніше чи не всі разом узяті комп'ютери будь-якої держави були менш потужні ніж будь-який сучасний смартфон. Технології не стоять на місці. Держави того вже не існує 30 років, але від нього досі деяких "бомбіт")
        Краще розкажіть скільки зарплат треба сучасному робітникові щоб купити топовий об'єктив і тушку, і скільки раніше для цього потрібно зарплат.

        • Андрій

          Скільки з фото-відеотехнологій було придумано, розроблено, втілено у життя та вдосконалено проклятими імперіалістами та скільки комі-соці? Про це йшлося у відповіді. І ціль цих розробок- підвищення якості, зручність використання, а чи не “обдерти захоплених фотографією”.
          І якщо уважно прочитати, чим займається компанія, то там ясно написано “перепакування старої мануальної оптики в сучасний корпус, розрахований на зручне використання під час кіновиробництва”.
          Який стосунок це має до захоплених фотографів? Яке відношення це має до вашого дитсадка та школи? Яке відношення це має до стародавніх комп'ютерів та сучасних смартфонів?
          ЧИТАТИ УВАЖНО навчитеся, громадяни письменники.

          • Роман

            Просто ніхто не додумався випускати біотари 40-х мільйонними тиражами з модифікаціями, конкуренція вимагала випуску нових моделей. А партія не вимагала, тож Геліос-44 та оліміпійський Юпітер. І не робіть, вам ще картоплю гнилу в колгоспі перебирати.

          • Андрій

            Метою будь-якого бізнесу є заробляти гроші. Навіть більше тобі скажу, мій літній друг-метою радянських державних підприємств було теж заробляти гроші, а не дарувати радість ідіотам.

          • Віктор

            Ось тільки не треба міфів про "вічну радянську якість", ага.

        • Роман

          Я вже наводив приклад із 100-300/5.6L. “На старті цей об'єктив можна було купити у Японії за 93 800 єн. У 86 році 1000 єн коштували 3 рублі 81 копійку. Виходить, що за тодішнім курсом цей об'єктив можна було придбати за 357 рублів. Точніше, НЕ МОЖНА було придбати, бо на тобі Геліос.

      • Василь

        Новий рівень приплетення совка. Країна, яка вивезла з Німеччини купу технологій пов'язаних з оптикою і величезні виробничі потужності, що мала у своєму розпорядженні, “не могла” забезпечити своїм громадянам фототехніку?

        Трохи статистики по двох камер: Середня зп на 1985 ~ 200 руб
        Зміна 8М
        Вироблено: 21 шт. (включаючи "Зміна-041"). Початкова вартість (191 року), 8 крб.

        Зеніт Е
        Кількість: 8 млн. шт. (з них на КМЗ – 3.334.540 шт.) – світовий рекорд для однооб'єктивних дзеркальних фотоапаратів. 80 - 100 рублів, залежно від об'єктива в комплекті.

        Якщо ви хочете поговорити про якість цієї продукції, то це вже інше питання, але можу сказати наступне – я знімаю комерцію на Геліос 44м4 перших років випуску, об'єктив старший за мене і мене повністю влаштовує його якість.

        • Trueash

          Згадані були “топові” камери. Що там у нас було "топового" у 198хх? Припустимо, "Київ-17"... 270 ре. Півтори-дві зряплати. Ок, фотобачок, збільшувач, кадруючу рамку, кювети, банки для хімікатів та інші причиндали винесемо за дужки.
          Київ-6С/60: 690 ре… 3-4 зряплати.
          Київ-88: 919 ре. П'ять даремно.
          Зараз говорити про "середній" доход безглуздо, але якщо взяти по середньостельовому ППС, за 6-7К доларів можна дозволити собі дуже непогану камеру.

          • Роман

            А в цей час Загниваючій Схід випускає автофокусний 50/1.0L замість танків.

          • Олександр

            Скільки сотень зарплат потрібно зараз, щоб взяти цю твою середньотопову камеру? Не треба марення нести! Лохотрнон фірмами, які випускають фотокамери з впарювання нових моделей зараз досяг безпрецедентного рівня. Адже в цифрі з 2009 року нічого не змінюється. Що було найкращого в плівкових Никонах? Термін служби – згоден, і не більше! Наші Радянські об'єктиви були кращими!

            • Андрій

              Досі тільки Зміною знімаєш? Плівочкою хоч запасся до розпаду ссер?

              • покемон

                Її зараз навалом, і не прострочення, якщо витратити пару хвилин у вугіллі.

            • покемон

              "Що було кращого в плівкових Никонах?"
              А хіба було щось погане у F3, F4, F5 чи плівкових Одиницях?
              Все, що стосувалося масового споживача – все було сумно. Все окрім якості продуктів, безкоштовної медицини (це зараз виявилося дуже болісно актуальним) та освіти.

              • Юрій

                З освітою - ще можна погодитися, а продукти і безкоштовна медицина - не смішіть, не було в сссре нормальних продуктів (за дуже рідкісним винятком), іноді ніяких не було, а про медицину - Ви напевно не сиділи в кріслі радянського стоматолога - в нього я не сяду, навіть якщо мені платитимуть за це, багато. А взуття радянське – це ж колодки для тортур були, а одяг? Я розумію, що у багатьох при сссре була молодість і пов'язані з нею спогади, а зараз уже старість, але ж треба об'єктивно дивитися на речі. Кому подобається ссерія - зараз є північна корея, можна поїхати і згадати, як воно.

            • Jea Reth

              Я лише сподіваюся, що ви це не серйозно.

            • Trueash

              По-перше, малоуважаний тезка, я з вами крадений спирт на заводі не бухав, так що тицяйте своїм кореням біля АТБ, але не мені.
              По-друге, “середня” зарплата нині – це безглуздя. Тому що не у всіх середня пайка, як у вашому омріяному совку, у деяких - заробітки. Сподіваюся, навіть це ви розумієте.
              Щодо "скільки сотень зарплат" - мій фінансовий стан нехай вас не хвилює. Скажімо так, PhaseOne – це для мене надзвичайно, а Fujifilm GFX – цілком реально.
              Коротше кажучи, не один ви совок застали, так що не треба тут передовиць з "Правди".

        • Андрій

          Кому цікаво, чим фотографує Василь, якщо йдеться про компанію, яка виробляє об'єктиви для кінозйомки?

        • коба

          а скільки нацистська Німеччина вивезла із СРСР людей? А скільки вони вивезли із СРСР інших цінностей, а також з інших країн? Це що, порівняється з якимись шибками? Ці шибки і все що іншого вивезли навіть 10% від того не коштувало! Трофеї, до речі, після війн ніхто не скасовував! Подібним чином - у всіх випадках коли будете писати про Японію, в дужках вкажіть ту кількість доведених геноцид, які вони робили тільки під час Другої світової війни. І т.д., і т.п.

          • Олег

            Мене завжди цікавило питання чому Японія та Німеччина через 20 років знову Японія та Німеччина, а ми через 50 років сам знаєш де і вибратися звідти не можемо. Це з Пелевіна якщо відповідь теж у нього є. Але кожного разу, коли я бачу черговий анонс китайського бренду, я розумію, що десь у кутку сумує КМЗ, а від київського арсеналу по ходу взагалі нічого не залишилося.

            • Олександр

              Не розумію, куди ти там вибратися не можеш? За скільки років СРСР відновив повністю зруйновану фашистами промисловість після війни? Скільки у нас було фабрик та заводів? А що зараз? Все зруйновано, як після війни. Налаштовані магазини, в яких китайська хрень продається і курники, продукцію яких є категорично не можна. Усе! Ми, можна сказати, бананова республіка без промисловості, без сільського господарства та без майбутнього! Натомість є фотокамери Нікон. Ну жуйте цю хрень! Це взагалі не головне для життя нормальних людей у ​​нормальній державі!

              • Олег

                Ну, а через 50 років ти де? Де СРСР 30 років як спочив. Фотокамери та об'єктиви це не головне згоден можна обійтися і без них, але ця хрень дає робочі місця з цієї хроні платяться податки, а з цих податків платяться пенсії і чим більше подібної хріні тим багатша держава.

          • Trueash

            А чому ГАЗ-А це Форд-А? А чому підвіска Т-34 – це система американського інженера Крісті? А чому авіадвигун М-25 - це Райт Циклон? А чому двигун ГАЗ-11 - це Додж-25? А чому ФЕД - це "Лійка"? А чому ХТЗ проектував громадянин США, який згодом нагороджений орденом Леніна? А чому моторолер "В'ятка" - це цільно3,14зжена Vespa? А чому Китай, який постраждав від японців та комуністів, завалив своєю продукцією весь світ?

            • Олександр

              Ну ти й казкар!

              • Trueash

                Ну звичайно! Не дарма японці билися за радянські "Рубини" і "Горизонти", а всякі "Фунаї" нам впарювали :D
                "Якщо людина ідіот, то це надовго" (c)

            • ільяс

              це нормальна практика-взяти і примножити алі і поліпшити ... часом погіршити)))

        • Олександр

          Так все вірно. моя зарплата була вищою за середню. Купив "Зеніт-Е" (іншого не було у продажу в місті) за 100 в 1980 р. Поступово все купив. Плюс кінокамери – АВРОРА 8С та ЛАДА. На свій ДР сказав рідні, щоб даремно не витрачалися, а дарували 10-20 руб. Так придбав лінійку об'єктивів, новітній експ. "Свердловськ", плюс всі рективи для фото і кіно-слайди.
          Про Зеніта – через 10 років треба було поміняти шторку. Механік аж свиснув від подиву, - затвор тримався на двох гвинтах замість трьох і не бовтався.

          • Роман

            А як стояв, БОЖЕ ЯК СТОЯВ!

      • коба

        Carl Zeiss, Voigtlander, Leica та багато інших компаній і досі більшість об'єктивів випускають без автофокусу. У більшості АФ об'єктивів і досі існував і мануальний режим, цікаво для чого?

      • Gregor_S

        Андрій
        Ваші довгі пости можна замінити на одну фразу: “бла-бла-бла”. Вибачте, звичайно.

  • Володимир

    Щось є…ціна питання?

  • Сергій

    Основний парк Мир-20М та Мир-10А знаходиться в Росії.
    Багато власників їх боятимуться пересилати їх через Пошту України (ризик зникнення об'єктива чи грошей – наслідок пропаганди).
    Пересилання через приватну компанію типу СДЕК або DHL виглядає надійнішим.

    • Андрій

      Їх хтось змушує продавати?

    • ільяс

      сдек є в Україні?

      • Аркадій Шаповал

        Номінально є, але фактично навряд чи.

  • Макс

    Існує лінзоблок Мир-20 автомат, передня кришка і т.д.

  • Jea Reth

    Перепакований Мир-1В за кілобакс?
    Екскюзіте муа, панове, але жодна нова оправа для цього лінзоблока стільки не може коштувати. Точніше, може, але тільки за межами того світу, в якому люди задаються питанням доцільності.

    • Роман

      Ну або повноцінний сет за 2.5К. Зірковий шлях Абрамс знімав на цифру, але використав купу старих лінз для картинки. Ще й ловив на них спеціально відблиски, а де не міг упіймати – додавав на постпродакшні. Це інший світ та свої критерії, брикне режисер знімати на плівку – буде на плівку, чб – значить чб, старе скло – значить старе скло. 2.5К означає 2.5К, навіть ціна однієї камери.

  • Ігор

    Доброго дня! Є об'єктиви:
    1. Юпітер 37А 3,5/135 стан відмінний кейс.
    2. Світ 10А 3,5/28 стан відмінний шкір.
    3. Світ 24М 2/35 стан відмінний шкір.
    4. Helios 44M 2/58 стан відмінний кейс.
    5. TK-2M стан гарний кейс.

    При цікавих пропозиціях можливі поставки моделей, що цікавлять Вас, до 10 шт.

    • Олександр

      Здрастуйте, як можна з вами зв'язатися? Напишіть на пошту “robo100btr@gmail.com” або на Вайбер, вотсап, телеграм за номером +380955249845

    • Олександр

      Ігор як з вами вийти на контакт?

  • Богдан

    Не знаю як кому, а мені ці чуваки подобаються.
    Уявіть собі, що скоро можна буде подивитись фільм, знятий повністю на старенький Геліос, або Юпітер.
    Вони щось роблять, якщо їх продукт купують, значить комусь це треба. Вони приносять користь.
    А що, краще перепродавати товари з Aliexpress?

    • Роман

      У них на ютуб-каналі є демки від клієнтів. Корейці чомусь особливо люблять. Напевно, треба їм розповісти про найдешевший Samyang.

    • Павло

      Олег Сенцов, напевно, зможе зняти на стару оптику свій черговий шедевральний фільм! Терміново з ним зв'яжіться із цього приводу – він не відмовить!))

  • Ри

    Піду за попкорном.

  • UstasFritZZZ

    Норм так Геліоси по 1000 баксів впарюють хлопці

  • Б. Р. П.

    Соціалістичний німецький Флектогон 35 2,4 у них затесався в sovieet lenses. Натомість sold out.

  • ільяс

    це називається “коли хлопцям заїпалося точити планетарки та первинні вали на вісімки”

  • Аркадій Шаповал

    Товариші, які обговорюють минуле та свої політичні погляди. Зупиніться, інакше всіх додам до чорного списку. Можете на ленс-клабі це обговорювати, там це звичайна справа. Але не тут.

    • Родіон

      Вхахахах, на ленс-клабі зараз взагалі будь-що обговорювати можна, наприклад портрети гітлера.

      • Аркадій Шаповал

        це саме відсилання до цього і була):

  • hk

    Я років п'ять тому, коли фотографувати починав, по оголошення знайшов майстра, який за 70 $ взяв гелик засунутий в китовий корпус нікон 18-55, з автофокусом) улюблений об'єктив був, тільки, звичайно, краще щоб тушка з автофокусом була, але все і добре працював. Так само та людина і в корпуси на повний кадр переробляла і начебто інші лінзоблоки пробував, як він писав, не грошей заробити, а заради інженерного інтересу більше))

  • шпіцер

    А чим погані профільні відеооб'єктиви, що стало вигідно колгоспити фотозапаси розвиненого соціалізму, що осіли?

    • Віктор

      Приблизно тим же, чим поганий нормальний, різкий фікс, коли йому воліють монокль.

      Естети-сс, Сер!

  • А

    Хтось продавав їм свої об'єктиви?

  • Андрій

    Працював у цих хлопців у Мелітополі, три роки тому. Хлопці просвітлення та якість лінз перевіряють на око! Чищення відбувається не олівцями, не хімією, а банальною мікрофіброю та спиртом. Просвітлення малюється маркерами різних кольорів. Просвітлення Карл! Оплата за зібраний об'єктив – окрема історія, що не стосується об'єктивів. Як би, місяць тому у Запоріжжі здавав Arsat 50 мм. на радіоринку на чищення. Чоловік під мікроскопом дивився лінзи на наявність відшарування та тріщин просвітлення. Робимо висновки, чи варто платити цим залізноскляним гроші. Більше інформації можу з радістю написати, якщо потрібно

Додати коментар або відгук

Copyright © Radojuva.com. Автор блогу - Фотограф у Києві Аркадій Шаповал. 2009-2023

English-version of this article https://radojuva.com/en/2021/01/iron-glass-need-lenses/

Versión en español de este artículo https://radojuva.com/es/2021/01/iron-glass-need-lenses/