odpowiedzi: 145

  1. UŁADZIMIR
    08.04.2017

    Krytycy Arkadego, jako artysty fotograficznego, mają odpowiedź: właśnie w klasie potrzebny jest dobry, kompetentny fachowiec, jak mówi się technik. Ani Arkady, ani nikt inny nie położy ręki na głowie poszukiwacza oświecenia i zaszczepi w nim poczucie piękna. Ale uczenie tych, którzy dokładnie wiedzą, CO chcą osiągnąć w fotografii, ale nie wiedzą JAK, jest całkiem realistyczne. Nie da się odpowiedzieć na pytanie „Jak złożyć najfajniejsze ujęcie”, ale możesz odpowiedzieć na pytanie „Jak umieścić akcenty na określonych tematach kadru” lub „Dlaczego i jak retusz odbywa się metodą dekompozycji częstotliwości”.

    odpowiedź

    • Anonim
      08.04.2017

      z całym szacunkiem dla Arkadego, nie jest jasne, dlaczego to Arkady.
      za zarabianie pieniędzy? Czy nie byłoby łatwiej poświęcić ten czas na fotografię komercyjną, pracować na giełdzie, opanować nowe gatunki fotografii (moda, przedmioty, praca z katalogami itp.), zrobić własną promocję.
      nie jest jasne, dlaczego jest to dla klientów, z wyjątkiem najbardziej początkujących amatorów i początkujących bombowców ślubnych.
      na przykład osoba chce się nauczyć, jak zarabiać na akcjach. Arkady raczej nie pomoże, to cała osobna dziedzina, w której najwyraźniej nie jest ekspertem. nauczyć się prawdziwego przetwarzania w sklepach (nie lightroom), też nie.
      może Arkady otrzymywał nagrody jako specjalista w gatunkach ślubów, polowania na zdjęcia, jako pejzażysta, w makrofotografii? nie ma takich informacji.
      co sprowadza się do pytania, jak odzyskać pieniądze wydane na szkolenie)
      czy ktoś może podzielić się swoimi przemyśleniami?

      odpowiedź

      • Arkady Shapoval
        08.04.2017

        Jak słodko wszyscy wciągnęli się w mój nowy kierunek :)

        odpowiedź

      • Alexey
        08.04.2017

        Anonimowy jest zły

        odpowiedź

      • Andrey
        08.04.2017

        podziel się, gdzie udało ci się znaleźć „oburzenie”)))
        tak jak pytanie
        „Jak odzyskać pieniądze wydane na szkolenie)
        czy ktoś może podzielić się swoimi przemyśleniami?
        Czy postrzegasz to jako urazę? )))

        odpowiedź

      • Gonzaga
        08.04.2017

        Dokładniej anonimowe NEGODUE!

        odpowiedź

      • Andrey
        08.04.2017

        Nie zauważyłem czegoś, co „zahaczyło”)))
        raczej zaskoczony.

        odpowiedź

      • Andrey
        08.04.2017

        Arkady, w rzeczywistości, czy możesz odpowiedzieć masom?
        „Czy nie jest łatwiej spędzić ten czas na fotografowaniu komercyjnym, fotografii stockowej, opanowywaniu nowych gatunków fotografii (moda, tematyka, praca z katalogami itp.) i robieniu własnej promocji”. ?

        odpowiedź

      • Alexey
        08.04.2017

        A może sam Arkady wymyśli, jak spędzić czas?

        odpowiedź

      • Arkady Shapoval
        08.04.2017

        Odpowiedź może być prostsza. Resztę i tak robię, też lubię rozmawiać i opowiadać.

        odpowiedź

      • Anonim
        09.04.2017

        „Opowiem ci bardzo szczegółowo, jak zarabiać na opowiadaniach”… :-D

        odpowiedź

      • тр .
        08.04.2017

        A może „konkurencyjna organizacja”.

        odpowiedź

      • pcheł
        08.04.2017

        W czasie gorączki złota fortunę zbijali nie górnicy, ale sprzedawcy łopat.

        odpowiedź

  2. Anonim
    08.04.2017

    „Ale dzisiaj nie każdy może patrzeć przez wizjer. A raczej nie tylko każdy może oglądać, niewiele osób może to zrobić”.

    odpowiedź

  3. Stanislaus
    08.04.2017

    Salut! Chcę tylko podziękować za radojuva.com :)

    Jest to najpiękniej ustrukturyzowane i przemyślane źródło na ten temat, zarówno pod względem stylu, jak i treści, jakie znam. Byłoby tego więcej w innych dziedzinach – niewiele osób robi coś z takim poświęceniem i poświęceniem. Dlatego dzięki! :)

    odpowiedź

    • Anonim
      08.04.2017

      TAk. Ogólnie - całkiem nieźle. :-)

      odpowiedź

  4. Виталий
    09.04.2017

    Ale zastanawiam się - co robią ci niezadowoleni z Arkady na tej stronie? O czym tutaj zapomnieli? Czy to naprawdę tylko zazdrość?

    odpowiedź

    • Oleg
      09.04.2017

      Musisz narzekać. Istnieje taka kategoria ludzi narzekających. I nie ma znaczenia na jaki temat: kenon-nikon, skinton czy konsultacje i szkolenia. Co więcej, jestem pewien, że mieszkają daleko od Arkadii i oczywiście nie zamierzali przychodzić na żadne konsultacje

      odpowiedź

  5. Witalij U
    09.04.2017

    Czytam komentarze… chcę przysiąc, ale Arkady wali cały komentarz :))) Apeluję do krytyków: czy czytaliście oświadczenie Arkadego od początku, czy (jak wszyscy „wielcy” Jedi) od koniec? Jest tam wyraźnie napisane, że w związku z masowymi apelami „ludzi pracy” ta pożyteczna „opcja” jest zaniedbywana :). Wszystko! Kto nie jest zainteresowany, mijamy, nie zwlekaj. Autor obiecuje podzielić się swoim skoncentrowanym doświadczeniem fotograficznym. Nie ma mowy o komponencie artystycznym, kompozycyjnym (tak jak rozumiem), a nauczenie się tego nie jest takie łatwe... Niektórym zajmuje to lata, a efekty są znikome (swoją drogą są ludzie, którzy tego nie rozumieją). t nawet muszą się uczyć ... sami mogą uczyć i od razu).
    Arkady - Boże pomóż, z głębi serca !!!

    odpowiedź

    • Anonim
      07.03.2019

      W pełni się z tobą zgadzam

      odpowiedź

    • Igor
      04.08.2021

      Zgadzam się na wszystkich stacjach!!!

      odpowiedź

  6. Siergiej
    09.04.2017

    Innym razem za takie przedsięwzięcia mogliby zostać wysłani na stos…. Ish coś wymyślił - wziąć pieniądze na lekcje !!!! I nawet z nikim nie rozmawiał! I zapytaj ludzi, czy uważają go za godnego?!?!?! - Nawet o tym nie pomyślałem! po prostu TERORYSTA w dziedzinie fotografii - postaw sobie cel, aby dostać się do kieszeni lokalnych guru!

    odpowiedź

    • Виталий
      09.04.2017

      Warto korzystać z jego strony i pracować za darmo, ale jak oferował lekcje za pieniądze - czy już nie?

      odpowiedź

      • Siergiej
        09.04.2017

        To jest sarkazm, jeśli tego nie rozumiesz

        odpowiedź

  7. Alex
    09.04.2017

    Czyli odpowiedzi w komentarzach można już nie czekać?

    odpowiedź

    • Ciemny
      10.04.2017

      Czyń dobro osobie, a natychmiast stanie się to twoim obowiązkiem. Jeśli to możliwe, złóż listę poszukiwanych w Interpolu, ta funkcja jest teraz w trendzie.

      odpowiedź

    • Oleg
      10.04.2017

      Odpowiedzi w komentarzach odnoszą się głównie do technicznej strony sprawy, a Arkady chce bardziej zagłębić się w artystyczną stronę sprawy, tak jak ją rozumiem. Więc myślę, że odpowiedzi w komentarzach nie ucierpią

      odpowiedź

  8. Nikodem
    10.04.2017

    Niedrogo, wszystko jest względne... Powiedzmy, że wiele osób wie, kim jest Ludwig van Beethoven, A kto go tego nauczył? Samorodki samouków zdarzają się bardzo rzadko. Otoż. Kto ma możliwość - ucz się! Jak „odzyskać” koszty? A jak „odzyskałeś” ucząc się czytać, powiedzmy?
    Czytam stronę od bardzo dawna; pewnego rodzaju zaufanie do Arkady w sprzęt fotograficzny oraz powściągliwy i cierpliwy sposób komunikowania się z odwiedzającymi witrynę. Wygląda na to, że kursy szkolne będą ciekawe i przydatne.

    odpowiedź

  9. Andrew
    11.04.2017

    tak ... wciągnęło wszystkich, to na pewno. Tylko, ośmielę się powiedzieć – cały pomysł nie jest opłacalny. chociaż kierunek jest prawidłowy. angażowanie się w taki biznes jest beznadziejne - jako projekt komercyjny - strata czasu - stopniowo dojdzie do „nie” ... stopniowo napływ tych, którzy chcą, wyschnie i wszystko zginie ... niestety. Kiedy Arkady wysłucha mojej NIE PIERWSZEJ sugestii, aby napisać sensowną KSIĄŻKĘ. Raz nawet zaproponował Arkademu udział w projekcie. Nakład 5000 egzemplarzy. LOT ZAPRASZAM, aby zrobić zdjęcie zarówno na Ukrainie, jak iw bliskim, a myślę, że w dalekiej zagranicy. Wystarczy podsumować i usystematyzować wszystkie swoje prace, dopracować je i sformalizować. Główną zaletą trucizny z kilkoma ważnymi jest MINIMUM wody i rozprzestrzenianie myśli po drzewie. Koń Arkadii to konkret, wiedza i doświadczenie no i oczywiście imię! Co powie sam Arkady i społeczność fotograficzna?

    odpowiedź

    • тр .
      12.04.2017

      Nie wiem o truciźnie...
      A jeśli chodzi o wydanie książki, to według opowieści pisarza, którego znam, ten biznes wcale nie jest opłacalny. Ale tam chodziło o styl popularnonaukowy.

      odpowiedź

      • Andrew
        12.04.2017

        z trucizną wszystko jest proste - skartavil :) przepraszam za błąd. przeczytaj „w kolejce”. w istocie - KAŻDA firma, jeśli nie ma POPYTU, nie będzie miała perspektyw. W każdym razie musisz porozmawiać z wydawcami, a jeśli sam zamówisz nakład, ogólnie rzecz biorąc, możesz decydować tylko za siebie. Rozsądna promocja publikacji, biorąca pod uwagę maksymalną ilość życzeń publiczności... i wiele innych momentów, no cóż, pieniędzy :)

        odpowiedź

      • Onotole
        12.04.2017

        Argumentuj, jeśli nie trudną, swoją pozycję.
        Dlaczego nie ma popytu? Dlaczego napływ kandydatów wyschnie?

        odpowiedź

      • Andrew
        12.04.2017

        Moja opinia jest czysto subiektywna. Z ogólnego doświadczenia - to większość kursów i podobnych przedsięwzięć. Trudno to robić samemu przez długi czas i skutecznie. Oczywiście nie mnie oceniać, ale Arkady powinien prawdopodobnie zacząć i spróbować najpierw jako nauczyciel w już praktykującej szkole fotograficznej, z infrastrukturą, nazwą, reklamą, publicznością, a potem możemy stwierdzić, jak dobry jesteś dla niezależna działalność. może można skutecznie wkomponować się w istniejący projekt, za opłatą, a jednocześnie z powodzeniem zaangażować się równolegle w komercyjne kręcenie… coś takiego… Ale książka spod jego pióra to inna sprawa. Książka może być przedrukowana.

        odpowiedź

    • Paweł
      12.04.2017

      Zgadza się z książką! Jest potrzebny, a na Białorusi na pewno bym go kupił. Arkady pisze bardzo rozsądnie. Dużo się nauczyłem i uzależniłem moją żonę. Dziękuję bardzo Arkady!!!

      odpowiedź

  10. Stiv
    11.04.2017

    Książka jest bardzo dobra. I nie daj Boże, abyś to publikował i zarabiał na tym dobre pieniądze. Ale… Nie wszystko jest takie proste. Obawiam się, że przy szybkim wdrożeniu mogą pojawić się trudności. Pamiętaj, aby dokładnie rozważyć kwestię wdrożenia.
    Powodzenia i wszystkiego najlepszego!!!

    odpowiedź

  11. Anonim
    12.04.2017

    Kursy fotograficzne są świetne! Najważniejsze jest, aby nauczyć: jak strzelać PRAWIDŁOWO, a nie jak zostać UDANYM bombowcem! Trzeba zaszczepić klientowi gust i jak POWINNA wyglądać fotografia. I nie dostosowuj się do ich dziwactw! W przeciwnym razie to tylko krzywda, a żadne kursy nie będą...

    odpowiedź

    • Onotole
      12.04.2017

      Fotografowanie „prawidłowo” i zaszczepianie dobrego smaku to w większości artyści fotograficy, którzy nie mają nic wspólnego z fotografią komercyjną.
      Istotą fotografii komercyjnej (jak w każdym innym biznesie) jest zarobienie jak największej ilości pieniędzy przy minimalnych nakładach inwestycyjnych. A profesjonalizm fotografa komercyjnego polega na tym, że bez względu na wszystko, klienci uzyskują obiecany rezultat, kropka.
      To tylko dwa różne, często wykluczające się, kierunki.
      Kim jesteś, żeby komu mówić i co robić, żeby określić, co jest dobre, a co złe? Dlaczego warto Cię posłuchać?

      odpowiedź

      • Anonim
        12.04.2017

        Och, ty Onotole, jak to przekręciłeś! Twoje stanowisko przypomina mi stanowisko jednego towarzysza o podobnej nazwie: „dobry” jest w rzeczywistości „zły”. Jeśli uważasz, że robienie „jak wszyscy” jest normą, to po co jakiekolwiek szkoły i kursy. Kupiłem kanon z ciemnym zoomem, przycisnąłem go do f8 i strzeliłem wszystko po kolei.

        I to, że przed tobą przez ponad sto lat ludzie studiowali fotografię, znajdowali najlepsze schematy, pisali książki, robili arcydzieła zdjęć ... A ty na nich plujesz! I wierzę również w tę ogromną cudowną stronę Arkadii ...

        Dlatego w naszych krajach mamy stereotypowe zdjęcia bez smaku i bezwartościowe filmy... Wszyscy gonią za ciastem...

        Cóż, posłuchajmy - założymy więcej rzemieślników. Niech głupi cudzoziemcy robią tam przeróżne fajne zdjęcia. I staniemy się komercyjnymi „fotografami”…

        odpowiedź

      • Onotole
        13.04.2017

        Co to jest „norma”? „Normalny” jest tym, co jest akceptowalne dla większości. I tak, jeśli chcecie ciemnego zoomu na f/8, czy nawet ciemnego fixa nastawionego na hiperfokalność (sugeruję telefony, jeśli w ogóle) – to teraz norma, czy wam się to podoba, czy nie.
        Najważniejsze jest to, że dla wielu profesjonalistów w fotografii zadaniem nie jest niesienie masom dobra i wieczności. Marnować czas, energię, nerwy i pieniądze (twoje pieniądze) na często bezowocne próby uczynienia świata trochę lepszym. Jak ogólnie to sobie wyobrażasz? Na przykład kręcenie standardowego ślubu na wysoce artystycznym heliosie zamiast bezdusznym ciemnym zoomie? a następnie wytłumacz klientom, że nadal powinni być nieskończenie wdzięczni za to, że zamiast kilkuset otrzymali co najmniej kilkanaście zdjęć czarno-białych, ale co za zdjęcie!, skład jest weryfikowany - nawet wstawiaj go do podręczników !zasady, ach jakie półtony! i w ogóle nic nie rozumiesz, to jest sztuka wysoka, a wy jesteście niewykształconymi mieszkańcami i nawet nie masz prawa powiedzieć, że nie podoba ci się taki wynik.
        Tak, taki profesjonalista pozostanie bez spodni za tydzień !! Czy sugerujesz, że robią to „rzemieślnicy”?
        Albo nigdy nie spotkałeś się z okrutną rzeczywistością i żyjesz w snach, albo świadomie życzysz złych rzeczy pewnej warstwie profesjonalnych fotografów.
        A niesmaczne i stereotypowe zdjęcia i filmy pochodzą nie tylko ze złego gustu twórców, ale przede wszystkim ze złego gustu publiczności, która „i tak to zrobi”. „Ludzie hawala”, czy słyszałeś takie wyrażenie? Oznacza to, że to konsumenci pozwalają, by przeciętność istniała, i to nie tylko by istniała, ale także by odniosła komercyjny sukces. Ludzie podświadomie CHCĄ mieć „wszystko jak ludzie”, czyli stereotypowe, te same śluby - wszystkie wyglądają tak samo, tylko twarze są inne.

        A teraz i tak odpowiedz mi: dlaczego myślisz, że możesz swobodnie mówić, jak to ująłeś, „rzemieślnikom”, jak robić interesy? Czy zdajesz sobie sprawę, że jeśli jutro wszystko będzie zrobione tak, jak chcesz, ludzie po prostu pozostaną bez pracy?

        A jeśli chcesz poznać moją osobistą opinię - w większości jestem po twojej stronie, nie lubię też dominacji przeciętności, złego gustu i stereotypów; chociaż każdy, na który się zaczepiasz, jest „indywidualną osobowością”.

        odpowiedź

      • Alexey
        14.04.2017

        Och, tylko nie besztaj konsumentów, oni chcą jeździć Zhiguli, a nie mercedesem. To po prostu drogie, jak naprawdę ekskluzywna fotografia ślubna.

        odpowiedź

      • Andrew
        12.04.2017

        cytat z Onotole „…To tylko dwa różne, często wzajemnie wykluczające się kierunki…”
        dlaczego wzajemnie się wykluczają? jak dla mnie - komplementarne. Wzrost cienki. kula daje zwrot z reklamy. strzelanie i odwrotnie - rozumiesz technikę strzelania do reklamy. strzelanie - masz więcej możliwości, jeśli chcesz „powiedzieć” coś na cienkie. strzelanie.

        odpowiedź

      • Onotole
        13.04.2017

        Kluczowym słowem jest „często”. Dla naprawdę utalentowanych ludzi dzieje się tak, jak napisałeś, ale nie każdemu się to zdarza.

        odpowiedź

    • Pastor
      13.04.2017

      Jak dla mnie są dwa kierunki, często niepowiązane. Pierwszy to biznes, drugi to sztuka. W sztuce bardzo ważne jest prawidłowe odwzorowanie kolorów, naświetlenie, kadrowanie itp. A w biznesie ważne jest, aby dawać to, czego chce klient. Wpajanie mu smaku to sprawa idealistów, a nie biznesmenów. Ważne jest dla nich, aby uzyskać większy dochód mniejszym kosztem, a jeśli biznesmen jest dobry, to także czerpią satysfakcję ze swojej pracy i zadowolenia z tego, że klient też jest zadowolony. Wielu klientów będzie zadowolonych z filtrów na Instagramie, kilku czarno-białych zdjęć i kilku HDR. I trudno zaszczepić gust każdej parze. To jak pójście do restauracji, proszenie o pasztecik z makaronem, a dostaje się foie gras z grzankami. I mówią: „Wpajamy wam smak, foie gras jest lepsze niż kotlety, jedzcie i radujcie się”. A człowiek przez całe życie jadł kotlety, po co mu foie gras. Tak jest w fotografii - jeśli ludzie są przyzwyczajeni do pewnych standardów svafoto, najczęściej chcą zobaczyć to samo na swoim ślubie.
      Właściwie, jeśli klient patrzy na portfolio fotografa, to wybiera tego, którego zdjęcia są mu bliższe. No lub, jak to często bywa, wybierają według ceny. I właśnie dlatego biznes robią ci, którzy wiedzą, jak się promować i pokazują, że robią masowo ten sam rodzaj sesji i dają akceptowalny poziom za niską cenę. A ludzie, którzy naprawdę dobrze kręcą, albo siedzą przy niewielkiej liczbie zamówień, albo już kompromisują i strzelają tak, jak chcą klienci, aw wolnym czasie wyrażają swoje artystyczne impulsy.

      odpowiedź

      • Andrew
        23.04.2017

        Nie mówcie mi, studenci wielkich artystów? Czy ich tam nie było, czy są nieznane?

        odpowiedź

      • Pastor
        24.04.2017

        Ogólnie rzecz biorąc, nie jestem wielkim znawcą tej sprawy, ale Internet mówi mi, że Van Dyck był uczniem Rubensa, El Greco był uczniem Tycjana, Korowina - Savrasowa, Szewczenki - Bryulowa. Przykładów jest znacznie więcej. Ale najczęściej albo uczeń był daleki od chwały nauczyciela, albo wręcz przeciwnie, wielokrotnie przewyższał nauczyciela. Jest sporo przypadków, kiedy jeden świetny nauczyciel został zastąpiony przez innego świetnego ucznia. Tak jest w wojsku, jeśli ojciec jest generałem, to dzieci to przynajmniej pułkownicy :) W sztuce trudniej się tak wydostać - trzeba mieć własny talent. Chociaż pamiętasz apetycznych śpiewaków rosyjskiej sceny, którzy wyszli na koszt rodziców, to prawie nie ma związku ze sztuką :)

        odpowiedź

  12. Alexey
    12.04.2017

    Arkady! Proszę o post z ogłoszeniem D7500 - potrzebuję miejsca na dyskusję.

    odpowiedź

  13. Anonim
    14.04.2017

    Jest takie powiedzenie: „Nie rzucaj pereł przed świnie!” Może być stosowany w wielu przypadkach.

    Kiedy człowiek przychodzi do specjalisty i prosi o pomoc z problemem, na przykład do lekarza, nie może znieść swojego mózgu - nie chcę zielonej zielonej farby, namaszczać brązowym jodem. Jeśli spróbuje się popisać, zostanie odesłany daleko i na długi czas! A jest wiele zawodów, w których nie można spierać się ze specjalistą. Kaczor jakiego autorytetu, wszyscy stali się tak mądrymi i wyrozumiałymi estetykami, że kłócą się z profesjonalnym fotografem?! Więc zastrzel się, jeśli jesteś taki mądry. Robię zdjęcia tak, jak lubię. Oczywiste jest, że prawdziwi profesjonaliści to rzadkość, w większości „nie-rzemieślnicy”, którzy różnią się od klienta tylko w obecności lustrzanki cyfrowej. Zatem ci dwaj „geniusze” tworzą wątek „arcydzieła”…

    Krótko mówiąc, temat jest filozoficzny. I można to rozwiązać tylko kardynalnymi metodami przez jakiegoś rodzaju NKWD, możesz zgadnąć, jak ...

    odpowiedź

  14. Anonim
    15.04.2017

    No właśnie..s – redaktor, cztery próby – do zera, bo nazywał się po imieniu…. Arcadia immer wieder Respeckt!, pomimo ogoniastych redaktorów.

    odpowiedź

  15. Anonim
    15.04.2017

    Arkady, pojawiają się w naszej okolicy - gotowi zapłacić 30 europejskich tenge za godzinę komunikacji z mistrzem...! Powodzenia i oby tak dalej!

    odpowiedź

  16. Alexander
    17.04.2017

    Witam, drogi Arkady. Chociaż nigdy nie byłam oznaczona nigdzie na twojej ulubionej stronie, w końcu nie mogłam się oprzeć i postanowiłam podziękować za PRACĘ, którą wykonałeś!
    W 2013 roku, po zebraniu informacji z różnych stron ze zdjęciami, odkrył Radozhivę i nie odwiedzał już innych stron. Nigdzie nie widziałem tak jasnych i wyczerpujących informacji o zasadach fotografowania i ogólnych praktycznych wskazówek dotyczących fotografowania w różnych warunkach.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję i Wesołych Świąt! Chrystus zmartwychwstał!

    odpowiedź

  17. Andrew
    23.04.2017

    Po osiągnięciu pewnego progu popularności takie zasoby idą całkowicie komercyjnie (był czas obsługi klientów), po co biegać po sesjach zdjęciowych, jeśli można skosić łup bez wychodzenia z domu.+1 na korzyść tego, że nie ma altruistów.

    odpowiedź

    • KalekseiG
      23.04.2017

      Pieprzyć wniosek! Tok myśli w głowie jest osobliwy. Kilka lat na zhakowanie tego zasobu tylko po to, by zrobić reklamę dla siebie. Tyle czasu, wysiłku, nocy, dni i….. Przez wzgląd na jakąś nieadekwatność sieci do takiego wniosku (chciałem napisać – doszedłem do wniosku, ale żeby gdzieś dojść trzeba się wysilić, w tym psychicznie ).

      odpowiedź

      • Andrew
        23.04.2017

        „Nieadekwatny” to ciekawe słowo, myślę, że Arkady jest bardzo sprawną osobą, a po sesjach zdjęciowych i utrzymaniu strony ((tyle czasu, wysiłku, nocy, dni)) ma wystarczająco dużo wolnego czasu, aby uczyć cierpienia (napisał ten artykuł wyłącznie w tym celu).

        odpowiedź

      • KalekseiG
        24.04.2017

        Nieodpowiedni do kwadratu. Nie ma potrzeby przekierowywać moich słów w innym kierunku, nie pisałem o Arkadach. To jasno wynika z mojego tekstu.

        odpowiedź

  18. Anonim
    24.04.2017

    Arkady - dobra robota! Powodzenia! Najważniejszą rzeczą do zapamiętania jest to, że nauczyciel jest odpowiedzialny za wiedzę, którą przekazuje uczniom!

    odpowiedź

  19. Alexey
    11.05.2017

    Bardzo dziękuję za pomoc w wyborze obiektywu do mojego Nikona D90. Powodzenia i nowych ciekawych ujęć

    odpowiedź

  20. Sergey
    13.11.2018

    Nie znalazłem na stronie formularza kontaktowego, jak poprawnie powiadomić Cię o obiektywie, do recenzji, jeśli chcesz!

    Jest stara SIGMA 55-200 4-5.6 HSM - ale nie masz jej w recenzjach ...
    Jeśli chcesz, mogę wysłać go do recenzji.

    Nie obiektyw WOW, ale zadowolony z niego
    Jeśli cokolwiek - napisz na maila - wyślę

    odpowiedź

  21. Maria
    11.09.2019

    Wydaje mi się, że głupio jest tu drwić ze sfery stosowania sił.
    Sądząc ogólnie po zainteresowaniu danej osoby recenzjami, tak właśnie jest napisane. że interesujące jest dla niego usystematyzowanie, uogólnienie, a zatem nauczenie tego właśnie systemu, który dla siebie zbudował.
    Tyle, że jedna recenzja nie może wiele powiedzieć początkującemu, ale na indywidualnej lekcji łatwo zrozumieć, jakie luki są typowe dla ludzi. Komunikacja osobista to kolejny sposób na ulepszenie recenzji. To już jest w skarbcu doświadczeń psychologicznych.
    Generalnie bardzo się cieszę z Arkadego, który znalazł inny obszar zastosowań dla swoich talentów.
    A cena generalnie komunistyczna, bo taka teraz nie każdy korepetytor doradzi dziecku...

    I nagle pieniądze nie zawsze są inwestowane, aby je „odzyskać”. Są po prostu miłośnicy perfekcjonistów. Którzy nie zarobią ani grosza na swoim hobby, ale ważne jest, aby zrobili coś dla duszy. ale nie poddawaj się. Jest mało prawdopodobne, że osoba grająca na instrumencie muzycznym zrobi to bez znajomości notacji muzycznej lub bez podstawowych umiejętności gry.

    odpowiedź

    • B.R.P.
      23.02.2020

      Sprawiedliwy. A kot jest dobry.

      odpowiedź

  22. Tatiana
    23.02.2020

    Drodzy fotografowie, potrzebujemy waszej rady. Oprócz zdjęcia KENON 700 d chcę kupić kompakt podróżny. Wybierając między Canon PowerShot G1 X a Canon PowerShot G15 byłbym wdzięczny za odpowiedź. Chciałbym dobrej jakości zdjęcia i wideo też jest ważne.... Pozdrawiam.Tanya.

    odpowiedź

  23. Igor
    14.08.2021

    Dzień dobry. Powiedz mi proszę,
    Czytam w internecie i czasem natrafiam na taką definicję: Tryb wieloogniskowy aparatu.
    Co to jest?

    odpowiedź

    • Aleksiej68
      14.08.2021

      o czym gadamy? nie o komorze litrowej, przypadkiem?

      odpowiedź

  24. Alexander
    14.08.2021

    Prawda?
    „Wieloogniskowe nagrywanie EverSharp dla
    przejrzystość całego obrazu.
    Wieloogniskowy tryb nagrywania, z którego korzysta EverSharp
    Skoncentruj silnik, aby uzyskać wiele
    obrazy przy różnych ogniskowych po naciśnięciu
    guziki. Specjalne algorytmy i oprogramowanie
    SmartView® umożliwia łączenie obrazów,
    strzelać na wielu ogniskowych i tworzyć
    obrazy w wysokiej rozdzielczości nie tylko w punkcie wyjścia
    skupić się, ale także na peryferiach. W rezultacie otrzymasz
    imponujące obrazy o doskonałej jakości.”
    https://www.yeint.ru/upload/TiX1000_660_640_br_ru_YE.pdf

    odpowiedź

  25. Alexander
    15.08.2021

    Kochanie, skarć, proszę!
    Jak zły jest mój HELIOS-44M 2/58 w porównaniu z resztą?
    Soczewka po uderzeniu (śruby wyrwane itp.), mechanika uporządkowana, soczewki nietknięte.

    odpowiedź

  26. Załaduj więcej komentarzy...

odpowiedź

 

 

na górze
mobilny komputer