antwoorden: 141

  1. Alex
    30.06.2016

    Ik had een Sony a7. Uit elkaar gegaan door sterk sluitergeluid. Hij irriteerde mij en iedereen die ik fotografeerde. De nieuwe camera met een stomp heeft het stilste en prettigste sluitergeluid! Misschien neem ik het nog een keer.
    Je zult nergens een echte cam jeep vinden zoals die van Sony. Ik zag alleen een echte huidskleur van Sony! Als je landschap fotografeert, dan zal een andere FF bij je passen. Maar als je kinderen en groepen mensen fotografeert, brengt deze camera de kleuren perfect over. Ik heb vergelijkbare natuurlijke kleuren alleen gezien op CCD-matrices Nikon D200, Fuji S5 PRO. Verder loopt de Sony a* qua AF en ergonomie ver achter op andere camera's. Maar omwille van kleur en lage ruis bij ISO 6400 is deze camera het bekijken waard.

    antwoord

    • NE
      29.09.2018

      Ter ondersteuning van uw woorden ... Bij het doornemen van een groot aantal foto's in een van de groepen op flickr, wat niet gerelateerd is aan technologie, maar aan het genre, zag ik het volgende patroon (IMHO): zodra de kleuren waren aangenaam en er was een verlangen om te kijken naar welke camera deze foto was genomen, het bleek meestal toen het Sony was

      antwoord

  2. Vlad
    24.10.2016

    Hallo Arkady. Ik sta op een kruispunt tussen nikon df en sony a7m2. Ik hou van portretgenres, straatfotografie (avond) Ik fotografeer geen sport. En wat vind je van de zeiss 24-70 f/4 lens? Bedankt

    antwoord

    • Eugène O
      19.01.2017

      Ik ben Arkady niet, maar laat me een opmerking maken.
      Df zul je 's middags niet met vuur vinden - ze zijn stopgezet, geloof ik. Zelf kijk ik naar Sony, maar de A7R II trekt meer aan, minus het waanzinnige paardenprijskaartje. Als je een F-mount - E-mount adapter van Commlite hebt, waarmee je kunt werken met Nikkor-lenzen zoals native, en zelfs zonder FF / BF-problemen, zal dit aanzienlijk besparen op optica, althans in de eerste fase.
      Al verwacht ik persoonlijk vanaf 2017 - het jaar van Nikon's eeuw - een soort superproduct, zoals een full frame Pro spiegelloze camera. Dus in gedachten en verwachting.

      antwoord

    • Demyanov
      13.04.2018

      Nikon zeker. Sony - knutselen, spelen. Ik heb Nikon en Sony. Nikon is als Bentley, premium, Sony is een gewone Ford Focus - en de kwaliteit van de foto's geeft karton af en is zelf ongemakkelijk. Het enige pluspunt is dat je bijna elke optie kunt plaatsen, de werklengte staat dit toe. Alleen daarom gebruik ik Sony, maar zonder plezier. En een verschrikkelijk elektronisch oog tegen een uitstekende optische zoeker is over het algemeen een apart nummer.

      antwoord

      • Max Kramer
        14.11.2018

        Je ziet meteen een typische foto-man in de straat. Kwaliteit geeft karton? Je bent een trol of helemaal niet. In de regel praten ze over technologie, terwijl ze zelf katten en bloemen + bruiloften en allerlei alledaagse banaliteit fotograferen.
        Het is Sony die matrixen maakt voor iedereen. Je zult het daarna ook hebben over "kartonigheid".
        De elektronische zoeker is een van de beste dingen die er in de fotografie is gebeurd. Hiermee kunt u de foto meteen zien zoals deze zal zijn. En vertel geen verhalen over “dit is een kwestie van ervaring”. Professionals merken ook het extreme gemak van elektronisch op. Bovendien is het in principe in het algemeen natuurlijk. Ik zal zien hoe je in het donker fotografeert, om nog maar te zwijgen van nachtopnames. Alle normaal ontwikkelde mensen vergaten het optische zicht als een nare droom.
        En ter info: Sony had voorheen de BESTE, en nu een van de beste zoekers. De beste weergavekwaliteit erin. Houd dat in gedachten, meneer Dilentant. En de terminologie "kijkgaatje" verwijst alleen maar naar uw niveau van collectieve landbouw.
        Want alleen een fotoman in de straat, die geen boom-boom is in de fotosfeer en in trends, zou zulke onzin kunnen zeggen over "ambachten, spelen". En het is op Sony, die enkele van de meest innovatieve op de markt zijn.
        PPC. Deze zijn gewoon geweldig...

        antwoord

      • Michael
        14.11.2018

        Je ziet de droomfanaat meteen

        antwoord

      • Oleg
        17.01.2019

        100% mee eens

        antwoord

      • Sergo
        31.12.2019

        Over het algemeen heeft de Fujifilm X-T3 de beste zoeker onder de systeemcamera's :))

        antwoord

      • Demyanov
        24.05.2023

        Een marketeer schrijft. "Professionals merken het gemak van elektronica op", en ik en vele anderen merken het ongemak op dat het pijn doet aan hun ogen - hetzelfde scherm in de tunnel. Van nature? Nou, voor iemand is seks met een rubberen vrouw natuurlijk. De zoeker is daar onbelangrijk en dit is een feit. Hier is Fuji interessanter - er is een hybride, ze hebben eerder de beste spiegelloze op de markt. Sony maakt matrices, maar weet niet hoe je slimme camera's en smartphones moet maken. Het volstaat om het Sony a7-menu te openen om er zeker van te zijn dat het is gedaan door een technicus die een beetje "onder de kast" zit. Schiet wat je denkt dat nodig is, ik hou niet van Sony met de ideologie van controle - veel knoppen, functies, maar alles is op de een of andere manier rauw, onaf - niet voor een persoon. Naast een matrix met een hoge ISO en de mogelijkheid om daar enige optiek in te plaatsen, is er werkelijk niets zinnigs. Handmatig scherpstellen is matig, focus peaking is niet nauwkeurig, er is geen balans met grote lenzen van Sony zelf. Zeker bij de eerste A7. Zelfs videomakers, voor wie het zonde is om over Sony te klagen, zijn soms niet erg blij en kijken in de richting van Panasonic - ze houden niet van de bruikbaarheid van Sony. Ja, ik vergat te zeggen over de sluiter, het lijkt erop dat er geen spiegel is, hij zou stil moeten zijn, en de A7 rommelt letterlijk, zelfs met een stille sluiter. Ik heb lang nagedacht over hoe ik zo'n grof product moest produceren, en toen besefte ik dat dit de ideologie van Sony is - de ideologie van een bedrijfskogge, niet een redelijk persoon, maar een robotachtig persoon en de camera, die het brein van de fotograaf verkracht, is proberen om het zo te maken. Terwijl dezelfde antediluviaanse film Zenith daarentegen probeert je te ontwikkelen en in plaats van 100500 functies die een gewone amateurfotograaf helemaal niet nodig heeft, geef je alleen wat je nodig hebt: handmatige instellingen, richten en schieten. Daarom voel je geen plezier bij het fotograferen op een Sony. Het beeld is standaard ook inferieur van de camera tot een full-frame DSLR, vaak is er niet genoeg volume - je moet het uitrekken door te verwerken. Sony is meer voor videografen, en niet voor foto's, daar is S-log.

        antwoord

      • AB
        16.06.2019

        Precies hetzelfde verhaal, alleen met Boot 5D m1 en Sony a7. Sony is als speelgoed, het behaagt alleen DD en een korte werkperiode, in alle andere opzichten is het gewoon rommel. Ik denk niet dat de tweede of zelfs de derde zeven even betrouwbare kameraden zullen worden als Nikon of Canon van het overeenkomstige niveau. Ik nam een ​​a7 voor FL-FD-optiek die ik gebruik bij het fotograferen op film (een Canon A1-minutencamera met een 80 jaar oude achtertrekker leeft nog!) Fifth Boot is als een native, ondanks het feit dat dit dezelfde oude Pervopyatak, die in kleur en geluid in zijn bescheiden bereik, de chuyki veel aangenamer zijn. Maar het belangrijkste dat je het meest bevriest, is dat Sony vanaf de eerste minuut van gebruik gewoon ontleedt, zoals een stuk vlees in de hete zon, elastiekjes, schermafdekking, dit alles is in een vreselijke staat in slechts een paar jaren.)))

        antwoord

  3. Oleg
    18.12.2016

    Nou, ze waren helemaal in de war))) Ik zou de zevenhonderd verlaten. Of op Fuji xt1 of Sony a7II. Met de vervanging van het optiekpark - de prijs is bijna hetzelfde. Na het lezen van beide beoordelingen, concludeerde ik dat ze allebei complete onzin zijn))). Ik vertrouw je ergens voor - ik heb waarschijnlijk al lang gelezen))) maar de foto in de Fujika-recensie is sappiger, meer decoratief. En op de zeven is er een favoriete 180 en ik zag niet echt het verschil dat het FF was. Het werd verdrietig. Ik zal waarschijnlijk Fuji nemen in de hoop dat 56/1,2 en 35/2 snel zullen zijn. En voor een lange tijd zal ik Samyangs tam oppikken)))

    antwoord

    • Sergo's
      20.02.2020

      toename van sappigheid en decoratief effect - fuji-marketingtruc \ poppenkleuren die de hersenen raken \, maar als je het leuk vindt - klik in de editor

      antwoord

      • Pokemon
        20.02.2020

        Welnu, wat zijn de kleuren van de poppen?
        Als de blinde fotografen met handrug die op TN-monitoren zitten het contrast en de verzadiging helemaal naar rechts verdraaien, wat heeft Fuji daar dan mee te maken?! Heb je ooit een van hun camera's niet op de foto's, maar in je handen gehouden? Er zijn veel profielen in de camera's. Provia, Velvia, Astia, Fujichrome - plaats en verwijder alle.

        antwoord

      • Sergo's
        18.02.2023

        Ik schreef al dat ik met een vertraging van anderhalf jaar bijna alles heb behouden wat ik wilde en verdiende met fotografie toen je niet in het project zat..profielen zijn zo'n pokemon voor jou, je verdraait ze.wit, je wint' Ik hoef niet te draaien en lightroom, alleen Sony's jpeg is voldoende. Trouwens, ik heb lang op een 4k-monitor gezeten, niet op 5K ... waar heb je tenslotte zo'n pijnlijk zelfvertrouwen vandaan? slecht met financiën Ik heb al bij Arkady geklaagd over de onbegrijpelijke fanatieke grofheid in de commentaren en zijn recht om zulke arrogante, pijnlijke, beledigende commentaren te verwijderen

        antwoord

      • Dmitri Kostin
        18.02.2023

        sergos, als ik je toen beledigd heb, bied ik mijn excuses aan voor mijn onbeleefdheid.
        Geef echter toe dat jouw opmerking van 20.02 februari ook zo'n fanboy is.
        Op verschillende Fuji maken mensen foto's en krijgen ze ook goede foto's. Veel hangt af van hun vermogen om foto's te maken, van observatie, van smaak en, vreemd genoeg, van de monitor. Want met een TN-monitor kun je de foto zo corrigeren dat het later zonde kan zijn, maar er zijn geen RAW's meer ... Met de financiën zit het wel goed, neem contact met me op als er iets is.

        antwoord

  4. Alexey
    19.01.2017

    En bij lage ISO's, en als je de afbeelding niet strooit of enorm vergroot tijdens het bekijken, zie je hem niet.

    antwoord

  5. Roman
    09.02.2017

    Gegroet!
    Na enige tijd en wat geld gespaard had, besloot ik een spiegelloze camera te kopen (ik zat de hele tijd op een canon 50d).
    Nergens vind ik een zinnige review/vergelijking van A7m2 en a7r. Wat is beter?
    Ik fotografeer zowel architectuur als landschappen, evenals portretten en macro, en ik werd moe na het samenstellen van een onbewerkte video voor vijftig dollar via magic latern, maar ik zou het hier graag willen proberen, het lijkt erop dat het veel beter zou moeten zijn, nou ja, time-lapses, enz., enz.
    De vraag is wat te nemen?
    Bedankt iedereen! =)

    antwoord

    • Demyanov
      13.04.2018

      Als je een gigantische resolutie nodig hebt, moet je r nemen, anders heb ik geen speciale voordelen van de eerste r opgemerkt. De eerste Sonya ligt oncomfortabel in de greep, te licht, zonder stomp. En steek het sowieso niet in je zak.

      antwoord

      • Denis
        15.11.2018

        Nou, waarom.. hoe het in een jaszak past! Alles hangt af van de lens, ik ga vaak met samyang 35 2.8, het is erg compact

        antwoord

    • Sergo's
      09.09.2020

      Dus Sony slaapt ook niet

      antwoord

  6. Andrew
    13.04.2017

    Ik lees de reacties en ben gewoon verbaasd, ben je dan gek? Als je forse correcties aan de camera wilt hangen - neem dan de D810, waarom zou je dan perverteren met een miniatuur spiegelloze camera? Deze camera's zijn allereerst de mogelijkheid om full-frame kwaliteit praktisch in je broekzak te hebben, met de Sony 24-240 heb je bijvoorbeeld een full-frame reiszoom van minder dan 1.5 kg. Dit zijn geen meldcamera's, waarom zou je ze daarmee vergelijken?

    antwoord

  7. anonymus
    05.05.2017

    Een stabilisatiesysteem van een vergelijkbaar type werd gebruikt in de Pentax K10 - Samsung GX10. Sony brengt camera's uit die obsceen zijn gemaakt, pak dezelfde Pentax op (ter vergelijking)

    antwoord

  8. VLADISLAV
    29.09.2017

    IEDEREEN MOET LEZEN!

    in Sony Oekraïne is er 1 gecertificeerd of officieel EPC-servicecentrum voor het merk Vovchka 18a in Kiev. De rest van hun serviceafdelingen houden zich alleen bezig met zeepschalen met één lens.

    Ik belde de EPC-reparateur (hij zit er pas 13 jaar) en stemde ermee in dat ik naar Kiev zou gaan, ik zou een camera meenemen zodat hij alles zou doen terwijl ik in Kiev was. Ik nam de camera vanwege de autofocus aanpassing minolta 85 1.4 d + LA4 was front focus. Aan de telefoon zei de reparateur dat het werk over 5 minuten is. Ik bracht een camera mee - toen ze door absoluut houten personeel werd ontvangen, lag de camera 30 minuten met de matrix omhoog (er werd veel stof uitgegoten), maar daar gaat het niet om. Dus de conclusie van de reparateur - de aanpassing kon niet worden gedaan omdat de USB-poort niet is aangesloten, daarom heeft hij de camera gedemonteerd om de reden te achterhalen, het bleek dat het gewoon zo'n storing in de camera was. Hij bood aan om de volledige vergoeding te vervangen, ik stemde ermee in, maar ik moest 2 weken wachten, en op dat moment had ik een bruiloftsopname in 4 dagen, en Arkady met Sony a7r)). Ik moest weigeren en gewoon de camera oppakken. Natuurlijk moest ik voor alles betalen, maar toen ik de camera pakte, bleek dat de stekkers eruit vielen waar de YUSB zat. Ik belde als reactie de meester en zei dat dit op alle camera's van de 7-serie zo is, ik heb lang met hem gediscussieerd dat dit niet het geval was, enz.... In totaal ging hij de camera weer demonteren en kwam naar buiten met de woorden "en de waarheid is, het blijkt dat deze camera's met deze pluggen kunnen worden vastgedraaid", gaf de camera zich om en vertrok. Natuurlijk was ik geschokt... Maar het is allemaal bullshit. Toen we diezelfde dag 's nachts gingen fotograferen, bleek het diafragmawiel niet te werken. Op het pad. de dag bleek niet in de dienst te zijn, want het was een feestdag, de dag van de grondwet, en de trein werd gestuurd. Ik wachtte op de werkdag en stuurde ze een camera om dit probleem op te lossen. Ik werd vreselijk rot aan de telefoon door een reparateur, zogenaamd heb ik het allemaal verzonnen. Maar dat is alles) De camera komt naar mij op de 18e van deze maand, met de storingen verholpen, maar met een barst in de kast waar de bouten draaiden en natuurlijk krassen. En een stuk papier)) dat bij ontvangst van de camera al een scheur in de behuizing was gevonden)) De scheur zit onder de bouten. Ik was niet echt geschrokken ... Ze antwoorden me dat het de schuld van de Thurman Express-service (hun volledige bezorger) kan zijn dat ze hen hebben gevraagd de camera te sturen, maar de service is absoluut niet verantwoordelijk voor wat er in de doos zit . Ik schreef, belde de ondersteuningsdienst, in Sony - ze geven niet om de drum voor de service.
    En de SERVICE is niet verantwoordelijk, aangezien ze onder toezicht staan ​​van het Sony-bedrijf.
    Het is 1 maand geleden sinds mijn laatste bezoek aan Kiev en er zijn nog steeds geschillen met het Sony-bedrijf, dat niets wil doen.
    Ze hebben geen direct nummer om te bellen.
    EPC-service - zegt - we kunnen niets doen zonder Sony Oekraïne
    en Sony zegt, nou ja, de spleet is gemaakt vóór het bezoek aan de server, dat is alles)) ...
    Natuurlijk probeer ik ze duidelijk te maken dat de spleet precies is waar de usb draaide, de bouten.
    Er is zo'n plek dat het gewoon onmogelijk is om speciaal te breken
    DUS NOOIT IETS VAN SONY NEMEN) mijn advies
    Ik heb de camera zo naar Kiev gebracht)) alleen voor afstelling)))

    antwoord

    • anonymus
      10.01.2018

      dit doet denken aan films waarin de hoofdpersoon door zijn gutsen voortdurend in allerlei problemen komt. om de camera aan de service te geven om de verbinding met de lens van een ander systeem uit te lijnen ??? verdomme???

      antwoord

    • Demyanov
      13.04.2018

      Dit gaat niet over Sony, maar over uw naïeve houding ten opzichte van de CIS-service. Het is beter om ze niet te vertrouwen. Als iets technisch niet bij je past, verkoop het dan en koop een ander exemplaar. Niet nodig om te repareren. Ik zal verantwoordelijk verklaren, tenminste Sony, tenminste Nikon, tenminste particuliere reparateurs - in 70% krijg je zeker aambeien bij hen. Canon lijkt niets te zijn, lange tijd was het zeepbakje normaal voor mij gerepareerd.

      antwoord

      • Vv
        16.06.2019

        Een bekende reparateur daarentegen beschreef dat de Canon CZK alleen is ontworpen voor SKD-reparaties (bijvoorbeeld het excentriek viel uit elkaar en alleen de hele spiegelhefeenheid kon worden vervangen), en Nikon is onderhoudsvriendelijker en ontworpen om lokale knooppunten vervangen.

        antwoord

      • Demyanov
        24.05.2023

        Het is als geluk. Bekijk met wie u contact kunt opnemen. Ik heb Nikon ooit een DSLR ter reparatie gegeven, autofocus liep op een vreemde manier - uiteraard niet alleen problemen met spiegeluitlijning - ze deden echt niets. Bij Canon 5d vliegt de spiegel weg - ze plakken hem terug en het is normaal. Kijk wat er kapot is. Nu zijn er meer reparateurs, in de hoofdstad kun je een verstandig iemand vinden, maar begin jaren 10 was hier alles slecht mee.

        antwoord

    • Demyanov
      24.05.2023

      Reparateurs houden er vreselijk niet van om hun stijlen te repareren, dus hebben ze uiteindelijk mijn computer uitgehold, toen ze eerst de lamp van de achtergrondverlichting braken, en toen braken ze de stekkers terwijl ze hem repareerden. Het is mogelijk dat hij opzettelijk het diafragma uitschakelde toen de pluggen gedwongen werden vast te draaien, en vervolgens de camera tot op de spleet beukte. Helaas zijn er in buitenlandse diensten (ik heb geen apparatuur aan westerse gegeven, ik zal niet oordelen) veel gebrekkige, verbitterde mensen zijn die de klant en hun werk haten, vaak ook op de deal zitten, dus doen ze niet ' Ik wil geen tijd verspillen aan het gratis repareren van hun stijlen.

      antwoord

  9. Felix
    14.04.2018

    Het grootste probleem met "spiegelloze" camera's is de vrije toegang voor stof en vuil dat zich op de matrix nestelt na de eerste verandering van optica!Het is moeilijk om het korrel te noemen! Autofocus, vooral bij de prioriteit van het volgen van een gezicht in het frame, gaat over het algemeen verloren wanneer het object driekwart wordt gedraaid! vooral in 7K-modus !!! De body van de camera zelf is klein en niet ergonomisch, dus het is aan te raden om een ​​booster aan te schaffen om de camera beter in de hand te houden en je hoeft niet vaak afgeleid te worden om batterijen te vervangen! Alle technische informatie die op het scherm wordt weergegeven, heeft betrekking op het beeld zelf, vooral als u het proces moet controleren! Daarom is het noodzakelijk, zelfs voordat u gaat fotograferen, alle instellingen in het menu in te stellen! Het scherm zelf zou al een touchscreen kunnen zijn zoals de Canon 800DMark1000 en groter, zeker voor zo'n prijs het “karkas” zelf!!!

    antwoord

  10. Wasbeer ~ Raket
    27.07.2018

    Zijn er adapters voor de oude Nikkora AF-D?
    Het idee is: koop een adapter en 50/1.4d, 35/2d en eventueel 28/2.8d. Is er een adapter met motor voor de oude niet-gemotoriseerde AF Nikkora schroevendraaiers?

    antwoord

    • Arkadi Shapoval
      27.07.2018

      Er zijn autofocusadapters, maar alleen voor lenzen met een ingebouwde scherpstelmotor http://ali.pub/2o15b0
      Voor AF-lenzen kunt u deze strooier gebruiken met de juiste selectie voor Nikon F - http://alipromo.com/redirect/cpa/o/os09xn9ywry6cu0fk8cwpwxl13y44kkl/

      antwoord

      • Wasbeer ~ Raket
        27.07.2018

        Hmm.. Het blijkt dat lenzen van Canon op Sony qua gemak interessanter zijn, maar ook duurder.

        antwoord

      • Valentijn
        27.07.2018

        In feite werken autofocusconverters van externe fabrikanten voor lenzen van derden vaak met zeer grote klachten. Ondanks dat de kosten voor hen niet gering zijn. Het is betrouwbaarder om een ​​cameralens van hetzelfde merk te nemen. Je hebt gelijk dat autofocus-converters vaker voorkomen bij Canon-bezitters, maar er zijn nogal wat klachten over de onderkant. De lenzen die je op Sony noemde zullen waarschijnlijk ook niet verrassen, de Nikon D700 is daar meer dan genoeg voor.

        antwoord

      • Wasbeer ~ Raket
        28.07.2018

        Niet voor commercie, deze lenzen zijn ook goed.

        antwoord

  11. anonymus
    11.10.2018

    Ik begrijp niet waarom je niet in elke review onbewerkte foto's kunt plaatsen. In sommige jpeg-recensies, in sommige raw. maakt woedend. Ik maak bijvoorbeeld geen jpeg, zelfs niet op een smartphone. Nafig is het niet nodig, deze jpeg. Vooral met SONY, omdat hun beeldverwerkingsalgoritmen altijd zwak zijn geweest.

    antwoord

    • Valery A.
      11.10.2018

      En in welke viewer (editor) kijk je Nikon's RAV's?

      antwoord

      • Vic
        24.11.2018

        Bij Sony sinds 2010.
        Bij normale belichting hebben de jpeg's van mijn Sony praktisch geen nabewerking nodig en zijn na het demonteren van de beelden gelijk aan de vuurkist. Uitzondering - in het voorjaar leed ik op de a3500 - overbelichting door overmatige ultraviolette straling
        Nu, bij een 6000 meer met handmatige instellingen, tover ik - meer nachtopnamen, en dan kom ik in principe toe met minimale correcties voor helderheid-scherpte en dynamisch bereik ...

        antwoord

    • Oleg
      17.01.2019

      Schrijf geen onzin. Sony heeft de beste camera-jeep. Natuurlijk, als je in M-modus schiet.

      antwoord

      • 1Ds_Mk3
        17.01.2019

        Nee. Op Fuji. Zowel op s5pro als op huidige x100f of x-t3 types. De extreme Fujii hebben een bijna perfecte camjpeg. Voor de lui. En hij is heel goed zonder dwazen.

        antwoord

      • Sergo's
        20.02.2020

        Ik ben het er helemaal mee eens

        antwoord

      • Sergo's
        20.02.2020

        Ik ben het helemaal eens over sony - ik hou app sony 4. Nikon d2x verkocht, canon 1d mark 2n - goede vasthoudende focus - verouderd \ nog 8 mp is niet genoeg, schalen is niet genoeg .... alleen Sony heeft geen visueel verschil op de monitor tussen on-camera jpg en raw .je hoeft niet veel te worstelen in lightrooms en photoshops. hoewel, blijkbaar, fuji ook de lat hoger legt met algoritmen, evenals de prachtige nieuwste smartphones ... nikon en canon verhogen onredelijk de prijzen van karkassen - hier liggen ze voor me \ Ik kan vrienden meenemen voor de avond \ en ik zie geen reden om ze te kopen Fotograafervaring 67 jaar

        antwoord

  12. VICTOR
    16.01.2019

    alle Sony A7 onvoltooid !!! lage burst-snelheid ... een stomp met handmatige optiek van drie assen ... het kan alleen worden in- of uitgeschakeld als het aan staat - het werkt constant en vreet een al lege batterij ... Sony programmeurs denken over het algemeen dat hun camera wordt aangedreven door een kerncentrale ... budgetoptiek met ingebouwde adapters (FROM MIRROR) van hier en zijn afmetingen ... en dit is voor topcamera's ??? vanwege het wilde schroeven op alle snelle optica, zowel op native als op de oude handleiding ...

    antwoord

  13. VICTOR
    16.01.2019

    Ik denk dat met de release van volledige spiegelloze camera's van toonaangevende fabrikanten, SOMY zal worden vergeten als een nachtmerrie !!!

    antwoord

    • Pokemon
      16.01.2019

      Nee.
      Canon EOS R en Nikon z6/z7 zijn al te koop.
      Nikon's verkoop zou waarschijnlijk beter gaan als er een normale adapter was voor niet-gemotoriseerde schroevendraaierlenzen. Maar dat is hij niet.

      antwoord

      • Oleg
        17.01.2019

        En Nikon, in het algemeen, kwam op de een of andere manier vreemd in dit segment, het lijkt erop dat de camera's interessanter bleken te zijn dan die van Canon, maar een soort magere lijn van optica, twee niet de snelste zoomlenzen, plus 24-70 f4. Kenon lijkt een camera zonder stomp te hebben, maar hij is al behoorlijk succesvol 50 / 1.2 en origineel in zijn klasse 28-70 / 2.0, alsof we erop wijzen dat we nog niet alle troeven uit onze mouwen hebben gestoken. Maar in ieder geval, vanwege de mogelijkheid om native spiegeloptieken te gebruiken, waarvan er een enorm aantal zijn, hakken ze een stevig stuk van de markt van Sony af. Ik las dat Sony al 30% van de full-frame bzk-markt heeft verloren

        antwoord

      • anonymus
        10.03.2019

        Sony heeft een pluspunt nu de gave optiek op de A-knop accordeon op de secundaire zijn samengevoegd tegen hele mooie prijzen. Top 24-70f2.8ZA, 85f1.4ZA en 135f1.8ZA worden soms verkocht voor 40 duizend. En dan is er nog de uiterst succesvolle Sony 24f2.0ZA en Sigma 35f1.4Art met prijzen van 30-35 duizend.

        antwoord

    • Sergo's
      09.09.2020

      Dus Sony slaapt ook niet

      antwoord

  14. Denis
    17.02.2019

    Wat is dan het volledige frame voor een beginner in de prijs van Sony A7ii? Of misschien zij? Hoe is haar autofocus?

    antwoord

    • anonymus
      03.03.2019

      Sluit je aan bij de vraag. Welke FF neem je met 100k per karkas en hetzelfde bedrag voor optica? in wat1

      antwoord

      • Pokemon
        03.03.2019

        Als je zo'n budget en tweedehands niet overweegt, dan D750 of D810.

        antwoord

      • anonymus
        10.03.2019

        De D810 kost veel meer, daar kun je al de A7r2 kopen, waarin de AF op een normaal niveau lijkt te zijn gebracht.

        antwoord

    • Sergo's
      20.02.2020

      als je geld hebt, is alleen 7p, p2, p3, p4 de toekomst

      antwoord

  15. Dmitry S.
    25.05.2020

    Hallo
    Wie op FF Sony kan het vertellen?
    In EVI bevinden de instellingen voor de opnamemodus (af-s, WB, ISO, enz.) zich langs de rand van het frame, terwijl ze de randen van dit frame bedekken.
    Belemmert dit niet de compositie van het frame, de constructie van de compositie?
    Kan hier iets aan gedaan worden?

    antwoord

    • Анатолий
      23.01.2022

      Druk op de foto scroll / zoom dial, dit is een verandering in de zoeker / schermmodi, of je kunt aanpassen wat er in het menu wordt weergegeven.

      antwoord

  16. Alexander
    15.11.2020

    Jongens, advies wat te nemen: Sony A7 II of Fuji X-T3?

    antwoord

    • Pokemon
      15.11.2020

      Doelen/doelstellingen zijn niet duidelijk.
      Voor een foto zou a7 mk2 / mk3 beter zijn (hoewel er mensen zijn die ruzie maken en nu houd ik de prijzen van X-T4) in de gaten.
      Als het voor video is, zal ik het je niet vertellen, ik schiet niet.

      antwoord

      • Alexander
        15.11.2020

        Ja, voor foto's. Ik kies een camera voor elke dag, amateurgebruik.

        antwoord

    • Gregor_S
      31.03.2021

      goede vraag, moeilijk om te beslissen

      antwoord

  17. Alexey
    14.01.2021

    Arkady, raad een spiegelloze camera aan met de beste kleurscheiding van de matrix en met een rijke kleurweergave (dikke filters). Van Sonya en Fuji. Althans bij benadering, zoals het was op de Fuji C5 en andere SSD's.

    antwoord

    • Arkadi Shapoval
      14.01.2021

      Ik raad het niet aan. Je moet kijken naar wat je leuk vindt

      antwoord

    • Pokemon
      14.01.2021

      Dit is een moeilijke vraag, die vaak overgroeid is met holivars, aangezien kleur en het begrip kleur een zeer intiem onderwerp zijn.
      Probeer te lenen van de Fuji X-T4 of X-Pro3.
      Vergelijk voor de interesse met 5D mark4.

      antwoord

      • Victor
        14.01.2021

        Waarom met 5dmk4? IMHO, niet de beste camera qua kleur. MK2 - misschien de eerste - is bijna een standaard.

        Als je een bzk nodig hebt, zou ik kijken naar de oude eerste Olympus, met 12mp-matrices.

        Van de soneks, zelfs op de eerste modellen, was alles al behoorlijk triest.

        Fuji - je moet kunnen koken, iemand kan het.

        antwoord

      • Gregor_S
        13.12.2022

        Waarschijnlijk de beste conclusie die de laatste tijd is geweest.

        antwoord

  18. Viktor
    05.02.2021

    Hallo, ik ben net begonnen met fotografie. Ik wil het weten. passen lenzen van sony alpha A7 en A7 III camera's op A7II

    antwoord

    • B.R.P.
      06.02.2021

      Fit.

      antwoord

    • Arkadi Shapoval
      06.02.2021

      Ja ze passen

      antwoord

  19. Sergo's
    06.03.2022

    dit is geen fanatisme, maar een redelijke houding ten opzichte van de kwestie - prijs en kwaliteit, en tijd verspillen aan het finaliseren van afbeeldingen in lightrooms en photoshops. Sony geeft uitstekende jpeg's, en canons, God verhoede, hebben geleden. sony

    antwoord

    • Oleg
      25.02.2023

      Je denkt dat iedereen om je heen een idioot is. Het volstaat om naar de prijzen op de hotline te kijken om te begrijpen dat u schaamteloos liegt.

      antwoord

  20. kremlin
    12.12.2022

    Vertel me, hoe zit het met de Sony a7III met de Zenitar 50mm f / 0.95 handleiding en deze adapter wordt autofocus?

    antwoord

    • Arkadi Shapoval
      12.12.2022

      het valt meteen onder Sony E, dus niet. Boycot deze lenzen in het algemeen.

      antwoord

  21. kremlin
    18.12.2022

    Alle Sony full-frame camera's met E-vatting - Het spijt me natuurlijk, maar ALISHKA komt niet overeen met de modellen die je hebt aangegeven.

    antwoord

    • B.R.P.
      18.12.2022

      Modellen opgegeven door de fabrikant. Door inconsistenties in Ali, denk ik dat de vraag aan Ali ligt.

      antwoord

    • Rodion Eshmakov
      18.12.2022

      De Chinezen kunnen advertenties in Ali naar believen wijzigen, het is waarschijnlijk moeilijk om de relevantie van de hele lijst met links te behouden.

      antwoord

  22. Sergo's
    18.02.2023

    Ik schreef al dat ik met een vertraging van anderhalf jaar bijna alles heb behouden wat ik wilde en verdiende met fotografie toen je niet in het project zat..profielen zijn zo'n pokemon voor jou, je verdraait ze.wit, je wint' Ik hoef niet te draaien en lightroom, alleen Sony's jpeg is voldoende. Trouwens, ik heb lang op een 4k-monitor gezeten, niet op 5K ... waar heb je tenslotte zo'n pijnlijk zelfvertrouwen vandaan? slecht met financiën Ik heb al bij Arkady geklaagd over de onbegrijpelijke fanatieke grofheid in de commentaren en zijn recht om zulke arrogante, pijnlijke, beledigende commentaren te verwijderen

    antwoord

  23. Laad meer reacties...

Antwoord geven VICTOR

 

 

boven
mobiel computer