antwoorden: 212

  1. Peter Sh.
    08.01.2015

    Ik vermoed dat dergelijke camera's helemaal niet worden geproduceerd voor het contingent van sites als Radozhiva.
    Hoeveel procent van de bevolking begrijpt deze digitale fotografische keuken echt?
    En degenen die het begrijpen, hebben al lang alles gekocht wat ze nodig hebben.

    antwoord

    • Alexey
      08.01.2015

      voor een BZ liefhebber is het veel handiger, lichter, kleiner, betere video en geen problemen met voor/achter en goedkoper! :)

      antwoord

      • lynx
        08.01.2015

        Goedkoper???? Goedkoper???
        de jongste van de acceptabele Fujik spiegelloze camera's xm-1 kostte een jaar geleden bijna 30 duizend! Met een nogal klote kit in de kit, het ontbreken van een zoeker, de noodzaak van een set dure reservebatterijen en een trage autofocus.
        d3100 met een walvis kostte 15000. MET WHERE de beste en vasthoudende af, een zoeker waarmee je kunt fotograferen waar het spiegelloze scherm gewoon vervaagd en onzichtbaar is, met anderhalfduizend opnamen op één lading. Voor het resterende geld kun je puff en fix kopen.
        trouwens - een normale fix van 35 mm voor nikon kost 7 duizend en voor spiegelloze bijna 14-20

        antwoord

      • varezjkin
        09.01.2015
      • anonymus
        09.01.2015

        Het is vreemd om zulke toespraken te horen van een ervaren Fujii.)

        antwoord

      • lynx
        10.01.2015

        Redelijke erkenning van de schattigheid van het systeem betekent niet per se domheid.

        antwoord

      • Peter Sh.
        08.01.2015

        Vooral bij BZ-camera's heb ik een afkeer van zoekers. Ik wil huilen, alsof Fuji goed is voor iedereen.
        Nou, ik zwijg over wild remmen bij dynamisch snel fotograferen. BZ voor allerlei burgers, langzaam hun torentjes af, bloemetjes en dronken gezichten van drinkmaatjes.

        antwoord

      • Sashko Fujifilm X-E2
        10.01.2015

        Ik heb nu een Fujifilm X-E2 + Fujinon 27mm f2.8 (ik kocht het voor een nieuwjaarsactie voor 40.000 roebel op de Fujifilm off-site, de lens was GRATIS als cadeau, en met de dalende roebelkoers bleek het om een ​​freebie te zijn), en niet zo lang geleden op 25 december heb ik een reportage voor hen gemaakt voor een katholieke kerk ZONDER FLITS BIJ NACHT IN EEN DONKERE kerk!!! IK ZIE GEEN AF-remmen, ik heb alles door het scherm geschoten, omdat het handig is op Fuji, niet zoals Nikon's geremde Live View, ISO 3200 is vergelijkbaar met D3s. Ik filmde alles in Jpeg, deed geen bewerkingen en uploadde de foto's onmiddellijk naar klanten van een SD-flashstation naar een laptop. Mijn vreugde kent geen grenzen. Na kennis te hebben gemaakt met Fujifilm, begrijp ik nu niet waarom zo'n enorm apparaat als D5100 of D5500 VOOR THUIS zou nemen als Fujifilm X-E2 + Fujinon 27mm f2.8 een meesterwerk direct van jpeg maakt. Met Fujifilm X-E2 begon ik meer te fotograferen dan alleen te verwerken en na te denken over technologie. Bovendien past hij probleemloos in een jaszak, wat met geen enkele spiegelreflex mogelijk is. Mijn conclusie is dat de UPC beter is voor in huis, je kunt hem in ieder geval ALTIJD bij je dragen.

        antwoord

      • vogelverschrikker
        13.01.2015

        Gewoon relaxen! Hoe is de bediening op de camera? In een Russische recensie werd geschreven dat Fuji geen ergonomie heeft.

        antwoord

      • Sashko Fujifilm X-E2
        14.01.2015

        De ergonomie van de Fujifilm X-E2 is gewoonweg fantastisch. 4 programmeerbare knoppen. Plus een snel schermmenu waarin je veel kunt veranderen. Over verslaglegging schrijft iedereen (vooral degenen die niet eens een Fujifilm X-E2 hebben) dat je er niet over kan rapporteren, dat autofocus dood is en zo, geloof het niet, dit zijn allemaal angsten van die mensen mensen die deze camera niet vasthielden en er duidelijk niet op opnamen. Als het logisch is om in een rapport één frame tegelijk te pakken en niet in serie te schillen, dan kan de Fujifilm X-E2 deze taak gemakkelijk aan. Ik heb bijna alle Nikon camera's gebruikt (D3100 D5100 D90 D7100 D300s D700 D800e D3s). En mijn conclusie is dat als je een amateur bent en een camera meeneemt voor thuis en om fotografie te studeren, je gewoon geen betere Fujifilm X-E2 kunt vinden, want als je Nikon D3100 D3200 D3300 D5100 D5200 D5300 en D5500 voor thuis koopt, dan ligt zo'n camera gewoon in huis, want hij is enorm groot en je kunt hem niet overal mee naar toe nemen en de Fujifilm X-E2 zal je overal en altijd bij je hebben, want hij is supercompact met een Fujinon 27mm 2.8 lens . Nu draag ik hem elke dag in mijn jaszak en begon ik vele malen meer te fotograferen dan met DSLR's, die niet altijd bereid zijn om mee te nemen. Peter Sh. Ik ben het niet eens met het landschap, aangezien Fujifilm een ​​Velvia-filmmodus heeft en daarmee het groen bijna hetzelfde is als bij Nikon.

        antwoord

      • Sashko Fujifilm X-E2
        14.01.2015

        Ik weet niet hoe in alle Fuji, maar in de Fujifilm X-E2 is de ergonomie geweldig. 4 programmeerbare knoppen + Q snel menu op het scherm waar je veel instellingen kunt wijzigen.

        antwoord

      • Peter Sh.
        14.01.2015

        Ja absoluut. Maar na JVI worden DSLR's verdrietig.
        De lenzen zijn gewoon geweldig.
        Mensen komen er fantastisch uit als ze niet veel bewegen. Iets meer animatie en AF vertraagt ​​en mist.

        De natuur blijkt ontzettend saai, zo lijkt het mij.
        Ik fotografeerde een rozenstruik op Nikon en je krijgt sappige smaragdgroene bladeren, fluwelen scharlakenrode bloembladen.
        Op Fuji ziet dezelfde struik er dof en verdord uit.

        Nogmaals, zoals ik persoonlijk dacht.

        antwoord

      • Sashko Fujifilm X-E2
        14.01.2015

        Ik heb een Fujifilm X-E2 en je kunt er wel verslag van doen, maar je moet wel voorzichtig één frame tegelijk pakken, het is niet altijd mogelijk om de Fujifilm X-E2 in een serie te pellen omdat het beeld op het scherm en in de zoeker vertraagt ​​tijdens continu-opnamen. Maar ik ben het niet eens over landschappen, Fujifilm X-E2 heeft een Velvia-filmmodus, die bijna hetzelfde landschap produceert als Nikon, of in het slechtste geval kun je in RAF fotograferen en het groen strakker maken. Maar waar de Fujifilm X-E2 duidelijk beter presteert dan Nikon, is dat met Fuji alles meteen prachtig wordt vanaf een JPEG zonder enige bewerking, maar op Nikon heb ik RAW's meer verwerkt dan ik ooit heb gefotografeerd :) Met Fuji wordt het fotografieproces, zoals als het spannender is, begin je te leven zonder RAW, direct nadat je een foto hebt gemaakt, gooi je deze via wifi in je smartphone en deel je deze op Instagram.

        antwoord

      • Peter Sh.
        14.01.2015

        In het algemeen zijn Nikons natuurlijk als concertvleugels. Totdat je een virtuoos wordt, zal er niets goeds van komen.

        antwoord

      • anonymus
        15.01.2015

        Voor Sashko, verblind door zijn Fujik en het verraden van de D300s. Het is niet nodig om voor iedereen te spreken. Ik heb een D7000 en armen groeien van mijn schouders. Ik zette de camera op en vergat. wat is RAW...

        antwoord

      • anonymus
        15.01.2015

        Voor Sashko, verblind door zijn Fujik en de D300s vergetend. Het is niet nodig om voor iedereen te spreken. Ik heb een D7000 en armen groeien van mijn schouders. Ik heb hem gekocht, de camera ingesteld en, net als jij, wil ik niet eens weet wat RAW is......

        antwoord

      • Vasili
        17.01.2015

        Dus Fujik maakte een moordenaar van spiegelreflexcamera's met een snelle focus. Ik keek naar de prijzen voor х-е2 - ik trek het niet, maar х-м1 - ik trek het. Nu bestudeer ik de beoordelingen - hoeveel erger is m1 dan e2, en als blijkt dat het niet veel is, dan moet je het natuurlijk nemen. Tegelijkertijd blijven er twee vragen onduidelijk: is er een normale flitser voor een Fuji-systeem zoals sb700 en de afwezigheid van een 85 mm-fix voor Fuji met autofocus.

        antwoord

      • Sashko Fujifilm X-E2
        17.01.2015

        FUJIFILM heeft de FUJINON XF85mm F56 R als een 1.2-lens, aangezien alle Fuji-gewassen 56 mm * 1.5 = 84 mm zijn. Er is een flitser die lijkt op de sb700, de FUJIFILM EF-42 genaamd, maar daarmee verlies je de compactheid van het systeem, waarvoor velen de UPC gebruiken. X-M1 is in veel opzichten slechter dan X-E2. Dan om de X-M1 te nemen en dan de FUJIFILM X-PRO1 beter te nemen, hij gaat lang mee. Of FujiFilm X30 met een geweldige snelle vaste lens voor alle gelegenheden.

        antwoord

      • lynx
        18.01.2015

        Zie je Basilicum. "Snel" scherpstellen (iets minder dan het scherpstellen van jongere DSLR's) in Fuji alleen in x-e2- en x-t1-modellen (nou ja, ook x100s). De rest heeft helaas de gebruikelijke scherpstelling in contrast, al is het mogelijk dat het wat sneller is dan zeepbakjes.
        dus helaas geen DSLR-killers.

        antwoord

      • Vasili
        18.01.2015

        Interessant is dat de sensor in zowel x-e2 als x-m1 hetzelfde lijkt te zijn: http://www.digicamdb.com/compare/fujifilm_x-e2-vs-fujifilm_x-m1/
        Na jullie opmerkingen werd duidelijk dat Fujik nog geen vervanger kan worden voor een DSLR, MAAR... twee maanden geleden was mijn Sony Nex afgedekt (de sluiter was afgedekt, wat, zoals je weet, geen sterk punt is van Soneks) . Nu ben ik ook op zoek naar een digitale achterkant voor handmatige optiek. Ik wilde de sony nex F3N nemen, maar na het lezen, aangezien x-m1 dezelfde sensor heeft als x-e2. Toch neem ik x-m1.
        Sashko, bedankt voor het antwoord, maar ik ben op zoek naar een echte 85-ku, geen EGF-vervanging. Pyha was erg geïnteresseerd (de prijs ervoor is redelijk)!
        Lynx, bedankt voor de waarschuwing - helaas is de Fujik echt geen vervanging voor een DSLR, maar ik denk dat hij wel kan dienen als vervanging voor een Nex. Zeker omdat ik niet op zoek ben naar full frame.

        antwoord

      • Vasili
        18.01.2015

        En merk ook op dat de x100c-sensor iets groter is dan de x-e2. Ik weet niet in hoeverre dit het eindresultaat beïnvloedt, maar toch:
        http://www.digicamdb.com/compare/fujifilm_x-e2-vs-fujifilm_x100s/

        antwoord

      • Petya
        25.01.2015

        Vasya, wat voor onzin trek ik, ik trek niet slechter, beter, het belangrijkste is het hoofd en de hersenen erin. Tenzij natuurlijk de handen van de fotograaf niet groeien van het belangrijkste..

        antwoord

  2. Анатолий
    08.01.2015

    Waar heb je het over, lees:

    Dit is een uiterst handige en compacte digitale SLR-camera die je zal helpen om perfectie te bereiken in de kunst van het fotograferen. (uit de officiële beoordeling van het kantoor)

    Een pluim voor marketeers :)

    antwoord

    • anonymus
      09.01.2015

      Welnu, wat is hier niet correct geschreven: waarom ironie?

      antwoord

      • Vasily
        09.01.2015

        Negeer, zie zijn laatste regel

        antwoord

  3. Vasily
    08.01.2015

    En Smena-8M past bij mij

    antwoord

  4. Dmitry
    08.01.2015

    Mensen, waarom praten over wat en waarom ze waar schoof? De pro weet wat er in de camera zit en wat hij nodig heeft. Zelf gebruik ik de D7000 als reportagecamera voor mijn werk. Wat ik eraan mis zit wel en niet in de D750. Er is een roterend scherm (als mijn oude D90 het had, zou een stuk van mijn linkerwenkbrauw nog bij me zijn (dan bleef de ontspanknop, door een fragment afgebroken, ermee liggen in de Palestijnse woestijn). Wai-Wai zou het vergemakkelijken de transmissiesnelheid (hoeveel ik flashdrives heb gegeven in ruil voor leven samen met het materiaal aan verschillende strijders voor vrijheid, onafhankelijkheid, Europese en andere waarden, ik weet het niet eens meer), maar tegelijkertijd is de sluitertijd vaak 1/7000 en 1/8000 vanwege het werken bij zonnig weer, zelfs bij ISO 100 en f5,6! En je hebt niet altijd tijd om parameters in een reportage te wisselen. Ja, en videoreporters (en degenen die aan ons zijn gelieerd) nooit doet pijn. Maar voor mezelf fotografeer ik alleen op film. Ik vind het leuk. Ja, en iedereen vindt het leuk :)

    antwoord

    • Shishoff
      09.01.2015

      Schrijf meer :)

      antwoord

      • Анатолий
        09.01.2015

        :)
        :) :)
        :) :) :)

        antwoord

    • Denis
      09.01.2015

      Kortom, ten strijde trekken met Nikon :) De oude waarheid wordt bevestigd :) Nou, daarom zal Nikon nooit failliet gaan :)

      antwoord

    • Yarkie
      10.01.2015

      Ik vergeleek de linkerwenkbrauw, de zoeker, de ontspanknop en het vouwscherm in twee versies, sorry, het convergeert niet, en de Palestijnse woestijn met fragmenten ... Je moet 's nachts minder militanten kijken.)))

      antwoord

  5. varezjkin
    09.01.2015

    Ik zou graag 2 keer minder megapixels willen in amateur crop camera's, je kijkt en vertraagt ​​minder op het werk en bij het werken met gelijken op een computer in de toekomst. Nou, de standaardafbeelding zou uiteindelijk mooier zijn geweest, zoals de oude ccd-regel. Ik vraag me af of de nieuwe camera beeldcontrole 2.0 ondersteunt?

    antwoord

  6. Dmitry
    09.01.2015

    En ik wil graag het slachtafval van DF in een NORMAAL geval. Hij zou geen prijs hebben! Maar ze bieden ofwel D4 heavy, of het is een retro-wonder. Er is al heel lang een eenvoudig marketinginstrument: een enquête. Het vermoeden bestaat dat er minder missers zullen zijn.

    antwoord

    • atypische Kiev
      09.01.2015

      D750 om u te helpen

      antwoord

      • Dmitry
        09.01.2015

        De D750 is voor alles goed, behalve de sluitertijd en nog niet helder werk. Betrouwbaarheid is belangrijk. Ik zou zeggen dat dit de HOOFDindicator en het selectiecriterium is. Mijn D7000 heeft al meer dan 170 mijl op de teller. Allemaal perfect! Voor nu gebruik ik Cam Ranger om de camera op afstand te bedienen, maar dit is een extra draad die ergens aan kan haken.

        antwoord

      • atypische Kiev
        09.01.2015

        Ik hoop dat Arkady volgende week over het werk van de D750 zal vertellen)) Wat mij betreft, alles is geweldig.
        En qua betrouwbaarheid ben ik er meer dan zeker van dat de 750 minstens zo goed is als de 7000.

        antwoord

    • Peter Sh.
      09.01.2015

      In een normaal geval - D4. En als in amateur-normaal, dan kan D4 onmiddellijk uit productie worden verwijderd.

      Nu, als ze de 610 in zo'n retro-case hebben uitgebracht, dan ja. Ik zou een strass nemen zonder te kijken.

      antwoord

      • Dmitry
        09.01.2015

        D4 is zwaar. Ik heb al twee camera's, plus een compacte, meerdere lenzen, een flitser, een statief, een tablet, reservebatterijen, kogelvrije vesten en een helm. Hier wordt elke honderd gram in een paar uur gevoeld. Over het algemeen ontmoet ik Lakes vrij vaak met verslaggevers. Juist vanwege het gewicht en de eigenschappen.

        antwoord

  7. viliya
    10.01.2015

    Viliya simple (zonder auto) - dit is het beste full frame

    antwoord

    • lynx
      10.01.2015

      onzin!
      Second Change is cooler!

      antwoord

      • Muhosransk-Zazhopinsk
        10.01.2015

        Leningrad-GOMZ of Minsk-MMZ?

        antwoord

      • lynx
        12.01.2015

        GOMZ

        antwoord

  8. Victor
    10.01.2015

    Ik weet niet eens wat ik over de prijs moet zeggen. De GPS-module werd uit de camera gegooid (in vergelijking met de 5300-camera) (die $ 150 kost als aparte gadget), het scherm werd aanraakgevoelig gemaakt en voegde $ 200 toe aan de prijs. Het blijkt dat de kosten van het scherm vergelijkbaar zijn met de kosten van de iPhone 4S. Kan iemand uitleggen?

    antwoord

    • Alexander
      11.01.2015

      Victor, andere nummers in de titel =)

      antwoord

    • Dmitry
      11.01.2015

      Als er een verbinding is met een telefoon of tablet, is de module niet nodig. Door mijn D7000 te bedienen met behulp van een tablet via Cam Ranger, kan ik gemakkelijk de coördinaten voorschrijven die de tablet vangt in de GPS-beeldgegevens.

      antwoord

      • Victor
        12.01.2015

        Duidelijke peper die niet nodig is :) Maar ze hebben het goedkoper gemaakt vanwege de afgedankte GPS. Ze verlaagden de prijs met $ 150 en voegden $ 200 toe. Omdat het scherm touch werd, kwam daar $350 bij?! Dat is waar ik het over heb - de kosten van een smartphone met een touchscreen van 5 inch (die GPS heeft), niet 3,2 inch. Marasmus.

        antwoord

      • Dmitry
        12.01.2015

        Bij de productie van streaming zal zo'n module waarschijnlijk niet meer dan $ 30 kosten :)

        antwoord

  9. Alexander Malyaev
    12.01.2015

    Wacht in februari Nikon D7200.

    antwoord

    • Alexander
      12.01.2015

      Ja, er zijn zulke geruchten. Als alles wat beschreven is waar is, zal het een geweldige camera zijn. 39 kruispunten (zoals een gloednieuwe AF-module), FullHD 120 fps-video, ruime buffer, enz. Geruchten, in het algemeen, verleidelijk kruipen ...

      antwoord

    • Dmitry
      13.01.2015

      En wat heeft hij met megapixels? Nog niet bekend? Ik moet mijn D7000 van dag tot dag veranderen, en 24 megapixels is eerlijk gezegd al een vijg. De pixeldichtheid is hoger dan op de D800.

      antwoord

      • Alexander
        14.01.2015

        Val jezelf niet lastig met deze onzin, zoals andere onzin op internet. Zulke onzin is niet geschreven door fotografen, maar door geeky techneuten. Heb je geprobeerd te fotograferen op de D7100 en D800? Ik heb het geprobeerd en er zijn geen problemen mee. De camera's zijn geweldig! Neem en schiet!

        antwoord

      • Alexander
        15.01.2015

        In de loop van 24.7(((

        antwoord

  10. Bogdan
    13.01.2015

    VREUGDE! Waarom is de "officiële website" Moskou? Wat is meer gezaghebbend ... wat is je dierbaar !!!

    antwoord

    • Arkadi Shapoval
      13.01.2015

      De tekst van het artikel is in het Russisch, hier is de link naar de Russischtalige site. Voor zo'n overstroming zonder praten - ban_set.

      antwoord

    • Hewlett Pakkartowicz
      13.01.2015

      Jij bent God niet Dan, jij bent Bill. Met het voorvoegsel De

      antwoord

      • Arkadi Shapoval
        13.01.2015

        ban_set

        antwoord

    • De Bill
      13.01.2015

      Er zijn maar 2 grote talen in de wereld. Russisch en Engels. Alle andere talen zijn talen slechts “tot aan de drempel”. Als u Engels en Russisch kent, wordt u overal ter wereld begrepen. Maar de Oekraïense taal wordt alleen in Oekraïne begrepen, en dan op sommige plaatsen. Het is triest, maar het is waar. India begrijpt dit heel goed en heeft van het Engels de staatstaal gemaakt zodat hun kinderen geen taalbarrières hebben bij het communiceren met de buitenwereld, het is jammer dat andere landen zich nog steeds verzetten en dromen dat op een dag in 8560 de hele wereld HUN zal spreken TAAL. De hele wereld spreekt liever Engels dan Oekraïens en Russisch. De Britten en Amerikanen leren immers geen Russisch, maar ALLE Russen en Oekraïners en andere achtergebleven landen leren Engels, zodat ze op een dag, bij de eerste gelegenheid, DAAR EEN GOED LEVEN gaan leiden.

      antwoord

      • Arkadi Shapoval
        13.01.2015

        We bespreken deze kwesties niet in Radozjiv. ban_set.

        antwoord

  11. Punk is niet dood
    13.01.2015

    Hallo, Arkady, vertel me als je weet: cf is defect, ik vermoed dat een virus mogelijk is? Mechanische schade sluit ik uit (niet verwijderd) D300 camera.

    antwoord

    • Arkadi Shapoval
      13.01.2015

      Alles is mogelijk. Neem contact op met de dienst.

      antwoord

  12. Victor
    13.01.2015

    Ik kwam informatie tegen dat in deze camera het scherpstellen in de Live View-modus 20% sneller is geworden. Het is merkwaardig, vanwege wat ze zouden kunnen bereiken als het principe van contrastfocus niet werd veranderd?

    antwoord

    • lynx
      13.01.2015

      de snelheid van het verwerkingsalgoritme voor een krachtiger percentage.

      antwoord

      • Victor
        14.01.2015

        Zo schrijven ze dat de processor dezelfde is als in de 5300.

        antwoord

      • lynx
        14.01.2015

        ja wat dan ook. verbeterde de algoritmen, maakte afzonderlijke pixel-voor-pixel scherpstelling als een 100d-canon, of loog gewoon.

        antwoord

  13. Andrew
    12.03.2015

    En ik deed mijn D3300 en kocht Sony NEX 6 en dit is waarom:
    1. Onvoldoende autofocus bij het opnemen van video
    2. Automatische witbalans wordt geel bij kunstlicht
    3. Werken met handmatige optica - hell (belichtingsmeter is geblokkeerd (het werkt in videomodus), zoeker - je kunt er niets in zien, LV is rem, inzoomen LV is ongemakkelijk)
    4. De decoratieve tape liet na zes maanden los op de walvis. Nee, nou, zoals ik het begrijp, kostenbesparing, maar een cameralens voor $ 700 versieren met folie zoals op een sigarettenpakje - wat is dit ????????????????
    5. Tactiele sensatie - goedkoop plastic (zoals de Chinezen in videorecensies zeggen - "fantastische plastics"). Het batterijklepje is dun - en je blik zal verdwijnen ....

    En dat iets uit het bovenstaande door mij beschreven in 5500 verbeterd/gecorrigeerd was ???????
    Het aanraakscherm zoemt, maar het was nodig om er een interface onder te schrijven, en deze lelijke pijlen die verschijnen bij de "instelwieltjes" van de oude interface...

    Arkady, misschien iets interessanters posten, iets relevanter voor het leven? Nou ja, dezelfde Fuji X-E2 of zoiets...

    Hebben de jongens van Microsoft het bedrijf Nikon gekocht? )))))) Op de een of andere manier doet het denken aan Nokia's doodsstrijd...

    antwoord

    • Basilio
      23.03.2015

      Of hij is Andrei, of hij is Alexei, maar toch geeft hij zichzelf weg met ingewanden!

      antwoord

  14. Andrew
    12.03.2015

    https://www.youtube.com/watch?v=FFPe1RelKYY - Er verschijnen al videorecensies.

    antwoord

  15. Robot1524
    22.03.2015

    Naar mijn mening zoemt het touchscreen van de camera niet. Voor een amateur))

    antwoord

  16. Alexey
    07.05.2015

    Als puur amateur kocht ik een jaar geleden een Nikon 5300. En ik vind het echt leuk, ik laat het blablabla over Fuji, Canon en Sony over aan de professionals. Maar nu vergelijk ik deze camera en de mijne, en ik zie - de matrix, processor, AF, scherm zijn hetzelfde, in de kenmerken zie ik alleen de ontbrekende GPS (niet het belangrijkste, maar hoe zou het kunnen interfereren met marketeers? Het was grappig, kijk op de kaart, waar is dat gefilmd) en iets minder gewicht. Oh ja, ze schreven ook ISO tot 24000, hoewel een normaal mens sowieso niet in het donker zal schieten, je kunt de wetten van de optica niet bedriegen. De vraag is wat is mij niet opgevallen? Waarom is deze camera beter dan de mijne, behalve het nummer in de titel?

    antwoord

    • Serg
      26.02.2016

      Niets beters, behalve het gewicht en de grootte en de sensor (als iemand die nodig heeft).

      antwoord

  17. Alex K
    25.07.2015

    Ik las al deze meningen en kocht een d5500 met sigma 17-50 en ben zeer tevreden.

    antwoord

  18. anonymus
    30.04.2016

    Hallo. Ik kan niet kiezen tussen Nikon d5500 en Olympus OM-D E-M10 MarkII. Het is de bedoeling om voornamelijk binnen te fotograferen, portretten en 's avonds en 's nachts te fotograferen (foto). Ik hoor graag uw mening. Bedankt.

    antwoord

    • Igor
      30.04.2016

      Nikon hield dit niet bij, ik zou voor Olympus kiezen. Voor het fotograferen van onderwerpen en 's nachts heeft dit model veel handige functies. Een stomp met een karkas, compactheid, kleuren, er zijn uitstekende lenzen voor een redelijke prijs.

      antwoord

    • anonymus
      21.01.2017

      Absoluut d7200

      antwoord

  19. anonymus
    21.01.2017

    Verschillen met zijn voorganger:

    1. GPS verwijderd
    2. Ergonomie verknald
    3. Verminderde het toch al kleine uitsteeksel
    4. Verslechterde de kwaliteit van de jeep met kamers
    5. Verminderd gewicht
    6. De knop voor de opnamemodus verwijderd

    Wel wat cooler omdat:
    a) de buffer wordt verdubbeld
    b) touchscreen

    IMHO: In plaats van evolutie is degradatie gebleken.

    antwoord

  20. Gennady
    22.06.2017

    Beste Arkadi! waar ben je naartoe verdwenen? Ik vind je franje niet in de fotoschool op de website van dit jaar. Met vriendelijke groet, Gennady Fomin

    antwoord

    • Arkadi Shapoval
      22.06.2017

      Ja, hier ben ik.

      antwoord

  21. Derevyanny's atelier
    12.01.2018

    DX-camera, zoals een camera, wat heb je tot op de bodem uitgezocht. normaal, modern, maar het belangrijkste pluspunt is een kleine DSLR. wat betekent - licht, plus, een bonus - elke lens, behalve de walvis en 35-50 mm, ziet er krachtig uit !! door de lens is de camera niet zichtbaar. who cares, maar ik vind het leuk ;)
    plus wifi, zeer goede eigenschap. Toen het eenmaal vakantie was, heb ik van iedereen foto's gemaakt. toen er een pauze was, stuurde ik een foto naar de deelnemers op WhatsApp, iedereen was blij))) en ze vielen me later niet lastig met verzoeken om hen een foto te geven

    antwoord

  22. Vladimir
    18.01.2018

    Goede recensie van Radozhiva! ..

    antwoord

    • Arkadi Shapoval
      18.01.2018

      Nou, waar heb je de vermelding hier gezien dat dit een "recensie" is? Dit is een aankondiging :)

      antwoord

  23. Alexander
    05.06.2018

    Добрый день
    Ik kan geen programma vinden voor mijn Nikon d 5500 om beelden over te zetten van een pc via wifi.
    Ik dacht erover om een ​​flashdrive met een wifi-module te kopen.
    Iedereen met enig advies zou zeer dankbaar zijn.

    antwoord

  24. Vladimir
    12.04.2019

    Goedemiddag Arkady en bedrijf)
    Gelieve te adviseren, ik wil de eerste spiegelreflexcamera kopen ...
    De keuze viel op Nikon d7000 en d5600
    De prijs is ongeveer hetzelfde, er is een wens voor verdere ontwikkeling in de fotografie-industrie, maar ik kan nog steeds niet beslissen over de keuze.
    d5600 is nieuwer, en allerlei chips (bijvoorbeeld bestandsoverdracht via WIFI, draaischerm)
    d7000 is betrouwbaarder maar verouderd.
    Gelieve commentaar te geven.

    antwoord

    • Vladimir
      12.04.2019

      Ik voeg eraan toe dat ik je Arkady-recensie van het Nikon d5600-model zo snel mogelijk zou willen hebben
      Bedankt voor je werk!

      antwoord

    • Onotool
      12.04.2019

      Ik zou de D7000 nemen, al was het maar omdat hij minder megapixels heeft. Om nog maar te zwijgen van een schroevendraaier, de mogelijkheid om te werken met niet-chipoptieken, 2 geheugenkaarten, enz. enzovoort.

      antwoord

  25. Laad meer reacties...

antwoord

 

 

boven
mobiel computer